Πολυεθνικές Εταιρείες ενώνουν τις δυνάμεις τους με το Παγκόσμιο Επισιτιστικό Πρόγραμμα των Ηνωμένων Εθνών

Το Παγκόσμιο Επισιτιστικό Πρόγραμμα των Ηνωμένων Εθνών  – World Food Programme (WFP) παρουσίασε χθες μια νέα συνεργασία με μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες – McDonald’s, Burger King, Facebook, Google και MasterCard, σε μια προσπάθεια υποστήριξης των προσφύγων και των εκτοπισμένων ατόμων που αγωνίζονται για να θρέψουν τις οικογένειές τους.

Το εγχείρημα ανακοινώθηκε την παραμονή της σημερινής Διεθνούς Ημέρας Ειρήνης, που εορτάζεται κάθε χρόνο στις 21 Σεπτεμβρίου,  σε μια χρονική στιγμή όπου η προσφυγική κρίση οξύνεται και οι πόροι για την ανθρωπιστική βοήθεια τελούν υπό πίεση.

Παγκόσμιο Επισιτιστικό Πρόγραμμα των Ηνωμένων Εθνών

Το Επισιτιστικό Πρόγραμμα (WFP) σημείωσε ότι αυτή η προσπάθεια των βιομηχανιών, που υποστηρίχθηκε πρωταρχικά από την McDonald’s,  αντιπροσωπεύει ένα ισχυρό και απτό τρόπο υποστήριξης των ανθρώπων που πλήττονται από συγκρούσεις και που αγωνίζονται καθημερινά για να θρέψουν τις οικογένειές τους.

Στις επιχειρήσεις που θα συμμετάσχουν στο πρόγραμμα περιλαμβάνονται οι: Burger King, Cargill, DreamWorks Animation, Facebook, Google, MasterCard, McCain, McDonald’s, OMD, Twitter, TBWA και United Airlines.

Αρκετές εταιρείες αξιοποιούν τις χορηγίες επικοινωνίας και τα κοινωνικά κανάλια στα τηλεοπτικά μέσα και στο διαδίκτυο,  προβάλοντας ένα 30-λεπτο διαφημιστικό του World Food Programme με τίτλο «Symbols». Το βίντεο δημιουργήθηκε από την TBWA, με την οικονομική υποστήριξη της McDonald’s,  και υπογραμμίζει τη σύνδεση μεταξύ του πολέμου και της πείνας, το μέγεθος των υφιστάμενων αναγκών και το πώς μια δωρεά για την υποστήριξη του Παγκόσμιου Επισιτιστικού Προγράμματος μπορεί τελικώς να κάνει τη διαφορά.

socialpolicy.gr

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Διαβάστε Επίσης  Η «σχεδία» της αχρήματης κοινωνίας

There are no comments

Join the conversation

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*


error: Content is protected !!