Βελτίωση οδηγίας για διαδικασία χορήγησης επιδόματος ασθενείας

Ο Συνήγορος του Πολίτη διερεύνησε καταγγελία ασφαλισμένου στο ΤΑΠΤΓΑΕ (τομέας ασθένειας προσωπικού τραπεζών Πίστεως, Γενικής και Αμέρικαν εξπρές), ως προς την διαδικασία που ακολουθούσε το Ταμείο για την διαδικασία χορήγησης αναρρωτικής άδειας και χορήγηση επιδόματος ασθένειας, η οποία εισήγαγε περιορισμούς στη χρήση δικαιώματος των ασφαλισµένων.

Συγκεκριμένα, η πρακτική του Ταµείου ήταν να απαιτεί την κατάθεση των πρωτότυπων βεβαιώσεων από τον ασθενή, τις πρώτες 3 μέρες από την ασθένειά τους (μέσα στο διάστηµα κατά το οποίο ο ασθενής ήταν άρρωστος), με την αυτοπρόσωπη προσέλευση, ή με την προσέλευση συγγενικού προσώπου, κάτι που δεν ήταν εφικτό για τους ασφαλισµένους που είτε δεν διέθεταν συγγενικό πρόσωπο, είτε το συγγενικό τους πρόσωπο αδυνατούσε να τους παρέχει αυτή την υπηρεσία για οποιοδήποτε λόγο.

Για το λόγο αυτό, ο Συνήγορος του Πολίτη απέστειλε της παρατηρήσεις του ως προς το θέµα, και κατόπιν αυτών το Ταμείο άλλαξε την πρακτική του και εξέδωσε νέα ανακοίνωση (νούµερο 217), εφαρμόζοντας πρακτικές πολύ πιο φιλικές για τους ασφαλισµένους. Συγκεκριμένα, αποδέχεται πλέον και φωτοαντίγραφα των ιατρικών βεβαιώσεων, και αποδέχεται τη γνωστοποίηση της ασθένειας μέσω τηλεφώνου και φαξ, κάτι που προφανώς αφαιρεί τα εµπόδια που υπήρχαν προηγουμένως στην αναγγελία της ασθένειας.

Ο Συνήγορος του Πολίτη είναι ικανοποιημένος για την άμεση διευθέτηση του θέµατος μετά από την παρέμβασή του και προτρέπει τους πολίτες που είναι ασφαλισµένοι στο ανωτέρω Ταμείο να ενημερώνονται για τη νέα, πιο εύκολη διαδικασία αναρρωτικής άδειας και λήψης παροχής εις χρήμα (επίδομα ασθένειας).

Διαβάστε Επίσης  Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Πολιτικό Σύστημα και Δημόσιες Πολιτικές» 2019-2020

There are no comments

Join the conversation

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*


error: Content is protected !!