Καμπάνια ευαισθητοποίησης κατά της αντικειμενοποίησης της γυναίκας «We Are #WomenNotObjects»

Αποστολή της καμπάνιας είναι ο τερματισμός της αντικειμενοποίησης της γυναίκας στη διαφήμιση.

Για να σταματήσει το κακό που προκαλεί και να διδάξει στα κορίτσια ότι η αξία τους δεν είναι στο βάρος τους, στην εμφάνισή τους ή στα μέρη του σώματός τους, αλλά στο ποιές είναι, τι έχουν να πουν και τι μπορούν να κάνουν.

Για να υποστηρίξει τις εμπορικές μάρκες που βοηθούν στην χειραφέτηση των γυναικών.

Να εμπνεύσει τον κόσμο να βρει έναν καλύτερο τρόπο.

WomenNotObjects

Τι είναι αντικειμενοποίηση;

Η καμπάνια #WomenNotObjects χρησιμοποιεί τα παρακάτω τέσσερα φίλτρα για να καθορίσει αν μια διαφήμιση χρησιμοποιεί την γυναίκα ως αντικείμενο.

WNO_filters_

WNO_filters_2

WNO_filters_3

WNO_filters_4

#Istandup
Εναντίον της ζημιάς που προκλήθηκε από την αντικειμενοποίηση των γυναικών

socialpolicy.gr

womennotobjects.com

Διαβάστε Επίσης  Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής και Επισιτισμού 2018

There are no comments

Join the conversation

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*


error: Content is protected !!