Έγγραφο πολιτικής της Unesco για την εκπαίδευση «If you don’t understand, how can you learn?»

 

Η ποιοτική εκπαίδευση θα πρέπει να πραγματοποιείται στη μητρική γλώσσα. Ωστόσο, αυτό το ελάχιστο πρότυπο δεν πληρούται για εκατοντάδες εκατομμύρια ανθρώπους, περιορίζοντας την ικανότητά τους να αναπτύξουν τα θεμέλια για μάθηση. Με μια εκτίμηση, περίπου το 40% του παγκόσμιου πληθυσμού δεν έχει πρόσβαση στην εκπαίδευση σε μια γλώσσα που να ομιλεί ή  να κατανοεί. Οι προκλήσεις είναι πιο διαδεδομένες σε περιοχές όπου η γλωσσική πολυμορφία είναι μεγαλύτερη όπως στην υποσαχάρια Αφρική, την Ασία και τον Ειρηνικό.

Η φτώχεια και το φύλο μεγεθύνουν τα εκπαιδευτικά μειονεκτήματα που συνδέονται με την εθνοτική καταγωγή και τη γλώσσα. Με μια νέα παγκόσμια ατζέντα για την εκπαίδευση που δίνει προτεραιότητα στην ισότητα και τη δια βίου μάθηση για όλους, η πολιτική του σεβασμού των γλωσσικών δικαιωμάτων είναι απαραίτητη και αξίζει ιδιαίτερη προσοχή.

Policy Paper

IMLD Infographic 2016 FEB 1

IMLD Infographic 2016 FEB 1

en.unesco.org

socialpolicy.gr

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Διαβάστε Επίσης  Το 85ο Διεθνές Συνέδριο της IFLA | Η Αθήνα καλωσορίζει το κορυφαίο βιβλιοθηκονομικό γεγονός

There are no comments

Join the conversation

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*


error: Content is protected !!