Σεμινάριο: «Το παιδικό Ιχνογράφημα. Τι είναι; Τεχνικές ανάλυσης και ερμηνείας του παιδικού σχεδίου»

Σεμινάριο – Κέντρο Πρόληψης & Συμβουλευτικής

Ερμού 58-60, 10563 Αθήνα

Κυριακή 16/07/2017 12:00-17:00 μ.μ.

Πληροφορίες & Κρατήσεις: τηλ. 211-2143425 κιν. 6972152645

Κόστος: 120 ευρώ / Ειδική τιμή σε ανέργους και φοιτητές 90 ευρώ

Εισηγήτρια: Αιμιλία Μπουζά*

Το σεμινάριο απευθύνεται σε:

  • Νηπιαγωγούς
  • Εκπαιδευτικούς
  • Παιδαγωγούς
  • Ψυχολόγους
  • Κοινωνικούς λειτουργούς
  • Φοιτητές επαγγελμάτων ψυχικής υγείας
  • Γονείς

Κάθε σχέδιο αποτελεί έκφραση του δημιουργού του. Τα παιδιά από πολύ μικρή ηλικία μουντζουρώνουν, τραβούν γραμμές, αφήνουν σημάδια στον τοίχο. Το παιδί με αυτόν τον τρόπο γράφει ή καλύτερα μιλά, επικοινωνεί. Τα σημάδια αυτά μπορεί σε πρώτο επίπεδο να μας φαίνονται «δυσανάγνωστες μουντζούρες», αλλά στην ουσία εκφράζουν με σαφήνεια όλα όσα επιθυμεί να πει το παιδί στον ενήλικα. Όλες αυτές οι γραμμές μαζί, συνθέτουν μια ιστορία, που αποτελείται από τις επιθυμίες, τα συναισθήματα, τους φόβους, τους βιολογικούς και συναισθηματικούς ρυθμούς, τα οποία το παιδί «προβάλλει» στο χαρτί, σε μια προσπάθεια συνομιλίας με τον κόσμο των ενηλίκων. Στο σεμινάριο αυτό, θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε και να ερμηνεύσουμε, μέσω θεωριών και τεχνικών ανάλυσης, τα μηνύματα που μπορεί το παιδί να θέλει να δώσει στον ενήλικα. Το σεμινάριο απευθύνεται σε όσους εργάζονται ή επιθυμούν να εργαστούν με παιδιά στο μέλλον.

ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΤΟ ΝΕΟ DSM V ΔΩΡΕΑΝ

Ολιγομελή τμήματα (έως 15 άτομα). Παρέχεται βεβαίωση παρακολούθησης σεμιναρίου.

*Η Μπουζά Αιμιλία είναι πτυχιούχος του τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών.Έχει εκπαιδευτεί στη χορήγηση του Fairy Tale Test, ένα ψυχοδιαγνωστικό εργαλείο που αποσκοπεί στην εις βάθος διερεύνηση της προσωπικότητας των παιδιών, στα Children Apperception Test (CAT) και Thematic Apperception Test (TAT), που είναι τεστ προσωπικότητας, για παιδιά και ενήλικες αντίστοιχα, και αποσκοπούν στη διάγνωση και το σχεδιασμό της θεραπευτικής προσέγγισης του υποκειμένου, στη χορήγηση της ημιδομημένης ψυχιατρικής συνέντευξης K-SADS-PL και στην χορήγηση, βαθμολόγηση και ερμηνεία των Ελληνικών Κλιμάκων WISC-III για την αξιολόγηση της νοημοσύνης του παιδιού και του εφήβου. Ειδικεύεται στην Εφαρμοσμένη Συμβουλευτική και την Ατομική και Ομαδική Ψυχοθεραπεία Ψυχοδυναμικού Τύπου.

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος Συμμετοχής

Διαβάστε Επίσης  Ο κόσμος μέσα από τον Carl Jung - In His Own Words (ντοκιμαντέρ)

There are no comments

Join the conversation

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*


error: Content is protected !!