Webinar: «Οι ειδικές και εκπαιδευτικές ανάγκες των χαρισματικών παιδιών και εφήβων»

Ο τομέας Δια Βίου Εκπαίδευσης και το ΚΔΒΜ της Employ, ως πιστοποιημένο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης και αδειοδοτημένος πάροχος Δια Βίου Μάθησης από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων & Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.) του Υπουργείου Παιδείας (Α.Π.7459/2014), υλοποιεί το διαδικτυακό σεμινάριο «Οι ειδικές και εκπαιδευτικές ανάγκες των χαρισματικών παιδιών και εφήβων» προκειμένου να ενημερώσει και να καταρτίσει τους συμμετέχοντες στο θεματικό πεδίο της Εκπαίδευσης & της Ψυχολογίας.

Η παρούσα επιμόρφωση ασχολείται με το θέμα της χαρισματικότητας, όπως αυτή εμφανίζεται κατά τη διάρκεια της βρεφικής, παιδικής και εφηβικής ηλικίας. Δίνει έμφαση στην αναγκαιότητα της αναγνώρισης αυτής της όχι και τόσο μικρής πληθυσμιακής ομάδας στον ευρύτερο μαθητικό πληθυσμό ενός εκπαιδευτικού συστήματος. Η έμφαση αναγνωρίζεται μέσα από την περιγραφή των ορισμών, που αποκαλύπτουν ότι ο χαρισματικός μαθητής δεν αποτελεί ένα σπάνιο και δυσεύρετο φαινόμενο της εκπαιδευτικής πραγματικότητας, αλλά κάτι συχνό που δυστυχώς μένει χωρίς αναγνώριση. Στο παρόν σεμινάριο γίνεται ενδελεχής περιγραφή των χαρακτηριστικών γνωρισμάτων της χαρισματικότητας, αναφορικά με τα γενικά χαρακτηριστικά καθώς και με ειδικότερα στοιχεία που μπορεί να εμφανίζονται. Έτσι, διευκολύνεται ο εντοπισμός από τη μεριά των εκπαιδευτικών, των γονέων και τον ειδικών ψυχικής υγείας. Έπειτα, αναλύονται τρόποι κάλυψης των αναγκών αυτών, πάλι σε διεπιστομονικό πολυεπίπεδο, ώστε να διαφανούν οι μέθοδοι και οι τακτικές που μπορεί κάποιος να προσεγγίσει και υποστηρίξει παιδαγωγικά, μαθησιακά και συναισθηματικά τα άτομα αυτά.

Η ειδική αγωγή έστρεψε εδώ και πολλές δεκαετίες την προσοχή της στις μαθησιακές δυσκολίες και στην εκπαίδευση των ατόμων με μειωμένες νοητικές λειτουργίες. Τι συμβαίνει όμως με τους μαθητές που οι ικανότητές τους βρίσκονται πάνω από το μέσο όρο της ηλικίας τους; Ποιος είναι ο χαρισματικός και ο ταλαντούχος μαθητής, σε ποιο ποσοστό του συνολικού πληθυσμού ανήκει και ποιες είναι οι ιδιαίτερες μαθησιακές και ψυχολογικές του ανάγκες; Η επιμόρφωση αυτή παρουσιάζει τους ορισμούς, τις σύγχρονες θεωρίες και τα χαρακτηριστικά αυτού του μαθητικού πληθυσμού και εστιάζει ιδιαίτερα τόσο στους τρόπους αξιολόγησης των μαθητών αυτών όσο και στις εξειδικευμένες τεχνικές εκπαιδευτικών παρεμβάσεων που μπορούν να εφαρμοστούν για κάθε τομέα ικανοτήτων και γνωστικό αντικείμενο. Επιμέρους στόχοι εστιάζουν στην ευαισθητοποίηση των εκπαιδευτικών, στη διεύρυνση των αρμοδιοτήτων και δυνατοτήτων τους και στην ενίσχυση της επιστημονικής κοινότητας που ασχολείται με ένα τόσο ευαίσθητο κα επίκαιρο θέμα.

Η επιμόρφωση απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, σε παιδαγωγούς, ψυχολόγους, επιστήμονες της αγωγής, συμβούλους εκπαίδευσης, επιστήμονες κοινωνικών επιστημών, σε φοιτητές αντίστοιχων κατευθύνσεων καθώς και σε γονείς.

Διαβάστε την Αναλυτική Ανακοίνωση του Διαδικτυακού Σεμιναρίου

 

Ημερομηνία διεξαγωγής: Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2017

Ώρα εισόδου στην πλατφόρμα: 10:45 – 11:00

Ώρες διεξαγωγής: 11:00 – 14.00

Τελική Ημερομηνία Προεγγραφής: 07/ 02 /2017

Ποσό Συμμετοχής: 35€

Δηλώσετε συμμετοχή αποκλειστικά μέσω διαδικτύου αναγράφοντας ΣΩΣΤΑ όλα τα στοιχεία σας.

Για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη γραμματεία της εταιρείας.

Τ.      2310.230545 | 211.7706766 

M.     contact@e-employ.gr|  Url.   www.e-employ.gr

F.         www.facebook.com/employ.page

Ώρες τηλεφωνικής επικοινωνίας: 10:00 έως 18:00 καθημερινά από Δευτέρα ως Παρασκευή

Διαβάστε Επίσης  Σεμινάριο - Εργαστήριο Κινηματογράφου στην Ιωάννειο Βιβλιοθήκη του Δήμου Αθηναίων

There are no comments

Join the conversation

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*


error: Content is protected !!