Επιστημονικό σεμινάριο «Μεθοδολογία Διδακτικής της Νεοελληνικής Γλώσσας» (Αθήνα)

Ο τομέας Δια Βίου Εκπαίδευσης και το ΚΔΒΜ της Employ, ως πιστοποιημένο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης και αδειοδοτημένος πάροχος Δια Βίου Μάθησης από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων & Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.) του Υπουργείου Παιδείας (Α.Π.7459/2014), υλοποιεί το επιστημονικό σεμινάριο  «Μεθοδολογία Διδακτικής της Νεοελληνικής Γλώσσας»  προκειμένου να ενημερώσει και να καταρτίσει τους συμμετέχοντες στο θεματικό πεδίο της Εκπαίδευσης και της Διδακτικής.

Μία από τις κεντρικές διαστάσεις των προγραµµάτων σπουδών του 2011 για τη διδασκαλία της νεοελληνικής γλώσσας στην πρωτοβάθµια και τη δευτεροβάθµια εκπαίδευση είναι ο κριτικός γραµµατισµός, με την έννοια της καλλιέργειας της κριτικής ανάλυσης του λόγου από τους μαθητές. H ύπαρξη πλέον μιας τεράστιας ποικιλίας μορφών κειμένων και γλωσσών επιτάσσει την προσέγγιση και την κατανόηση της γλώσσας όχι μόνο στο επίπεδο του λόγου και της μορφοσυντακτικής και γραμματικής του εξομάλυνσης αλλά και την καλλιέργεια των επικοινωνιακών και κοινωνικών δεξιοτήτων ώστε να είναι σε θέση οι μαθητές ως μελλοντικοί πολίτες να συνδιαμορφώνουν κριτικά το πολιτικό, κοινωνικό και πολιτισμικό γίγνεσθαι. Το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας συνεπώς στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση αποτελεί ουσιαστικά το προπύργιο και το θεμέλιο για τη μετέπειτα εξέλιξη παιδιού – εφήβου ως ολοκληρωμένο και ενεργό μέλος της κοινωνίας.

Στόχος Επιμόρφωσης

Η Νεοελληνική Γλώσσα πέραν του στενού και οριοθετημένου περιβάλλοντος της ως σχολικό μάθημα στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, σηματοδοτεί την ιστορία, τον πολιτισμό, την προέλευση, την επάρκεια στη γνώση και στην επικοινωνία, την εξέλιξη. Στοχεύοντας, λοιπόν, στη γνωριμία μας με αυτήν οι επιμορφούμενοι θα έρθουν σε επαφή με την ιστορική πορεία της όσον αφορά την αντιμετώπιση της βάσει των Αναλυτικών Προγραμμάτων, με νέες τεχνικές μεθόδους διδασκαλίας που θα στηρίζονται στην αυτενέργεια και στην ενθάρρυνση και δεν θα κινούνται στα στεγανά της παραδοσιακής τάξης. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο θα συζητηθεί ο όρος ψηφιακός εγγραμματισμός και η χρήση των νέων τεχνολογιών στη διδασκαλία του γλωσσσικού γραμματισμού, διερευνώντας συνάμα το παιδαγωγικό πλαίσιο μέσα  στο οποίο πρέπει να εκτυλίσσεται η διδακτική πράξη. Εν τέλει θα αποκτηθούν εκείνες οι δεξιότητες που θα καταστήσουν ικανό το φοιτητή και μελλοντικό δάσκαλο αλλά και τον εν ενεργεία εκπαιδευτικό στη δημιουργία σχεδίων εργασίας των γλωσσικών ενοτήτων, στην παραγωγή λόγου, στην κατάρτιση ασκήσεων, στην επαρκή και τεκμηριωμένη αξιολόγηση, στη χρήση νέων μεθόδων και μέσων διδασκαλίας.

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε εν ενεργεία εκπαιδευτικούς-φιλολόγους, δημόσιας και ιδιωτικής εκπαίδευσης, οι οποίοι θέλουν να ενημερωθούν για τις επιστημονικές εξελίξεις σε θέματα μεθοδολογίας της διδασκαλίας της νέας ελληνικής γλώσσας και να εφαρμόσουν νέες, σύγχρονες τεχνικές μάθησης και διδασκαλίας. Απευθύνεται, επίσης, σε πτυχιούχους τμημάτων φιλολογικής κατάρτισης, οι οποίοι επιθυμούν να επικαιροποιήσουν και να συμπληρώσουν τη γνώση τους σε θέματα μεθοδολογίας της διδασκαλίας της νέας ελληνικής γλώσσας.

Διαβάστε την Αναλυτική Ανακοίνωση του Επιστημονικού Σεμιναρίου

Ημερομηνία Διεξαγωγής

27 – 28 Μαΐου 2017

Ώρες Διεξαγωγής: 10:00 – 15:30

Χώρος Διεξαγωγής

Βιβλιοθήκη Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών

Αγ. Ελεούσης 4, Ψυρρή

Προεγγραφή έως 23/5/17

Φοιτητές / Άνεργοι:  75€, Εκπαιδευτικοί / Επαγγελματίες: 95€, Εκπρόθεσμη ή Απευθείας Εγγραφή: 115€

Για δηλώσεις συμμετοχής (On Line Εγγραφή) και οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση,

παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη γραμματεία της εταιρείας.

Τ.      2310.230545 | 211.7706766 

M.     contact@e-employ.gr  |  Url.   www.e-employ.gr

F.         www.facebook.com/employ.page

Ώρες τηλεφωνικής επικοινωνίας: 10:00 έως 18:00 καθημερινά από Δευτέρα ως Παρασκευή.

Διαβάστε Επίσης  Το τριετές σχέδιο για την Εκπαίδευση: Πλαίσιο κατευθύνσεων και προτάσεις

There are no comments

Join the conversation

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*


error: Content is protected !!