Το ιδανικό προφίλ Linkedin – Τι πρέπει να περιλαμβάνει;

Πείστηκες επιτέλους για την χρηστικότητα και τη σημασία του επαγγελματικού προφίλ στο Linkedin και δημιούργησες λογαριασμό; Συγχαρητήρια, είσαι ένας από τους 800 εκατομμύρια χρήστες. Όπως συμβαίνει με όλα τα προφίλ στα social media, το να έχεις απλά έναν λογαριασμό δεν προσφέρει κάτι. Χρειάζεται να επενδύσεις χρόνο και να αλληλεπιδράσεις ουσιαστικά, ούτως ώστε να καρπωθείς τα οφέλη του. Επίσης, θα πρέπει να ασχοληθείς σοβαρά για να δημιουργήσεις ένα τέλειο προφίλ που θα αναδείξει τα προσόντα σου και θα σε διαφοροποιήσει από τον ανταγωνισμό. Εμείς συγκεντρώσαμε για σένα τα βασικά σημεία ενός ολοκληρωμένου προφίλ Linkedin και σου τα παρουσιάζουμε.

Φωτογραφία: Χρησιμοποίησε μία επαγγελματική φωτογραφία στην οποία φαίνεται καθαρά το πρόσωπο σου. Προφίλ χωρίς φωτογραφία, σπάνια λαμβάνονται σοβαρά υπόψη και επίσης η χρήση φωτογραφίας κάνει το προφίλ σου 7 φορές πιο δυνατό στις σχετικές αναζητήσεις.

Τίτλος: Βρες έναν «πιασάρικο» τίτλο που να φανερώνει από την αρχή την ιδιότητα σου ή τον επαγγελματικό σου στόχο. Ο τίτλος μαζί με το όνομα και τη φωτογραφία σου, είναι τα πρώτα πράγματα που θα δει κάποιος στο προφίλ σου, γι αυτό φρόντισε να δώσεις ένα δυνατό πρώτο χτύπημα.

Στοιχεία Επικοινωνίας: Μην παραλείψεις να συμπεριλάβεις όλα σου τα στοιχεία επικοινωνίας καθώς και τυχόν υπερσυνδέσμους στους οποίους θέλεις να παραπέμψεις.

URL: Προσωποποίησε την διαδικτυακή σου διεύθυνση για να κάνεις το προφίλ σου ακόμα πιο προσεγμένο.

Περίληψη: Συμπλήρωσε όλα αυτά που θέλεις να ξέρει κάποιος για σένα. Προσπάθησε να είναι σύντομη και όσο το δυνατόν πιο στοχευμένη. Χρησιμοποίησε λέξεις κλειδιά και επίσης μίλα σε πρώτο ενικό για να δώσεις πιο προσωπικό χαρακτήρα. Μπορείς και εκεί να συμπληρώσεις τα βασικά στοιχεία επικοινωνίας σου.

Πολυμέσα: Εμπλούτισε το προφίλ σου χρησιμοποιώντας πολυμέσα. Βίντεο, παρουσιάσεις, υπερδυνδέσμους, θα το κάνουν πιο σοβαρό, πιο επαγγελματικό και ακόμα πιο προσεγμένο.

Πληρότητα: Το ιδανικό προφίλ στο Linkedin θα πρέπει να είναι όσο πιο λεπτομερές γίνεται. Αναλυτικά στοιχεία για τις θέσεις εργασίας, επιτεύγματα, projects που έχεις αναλάβει κλπ, θα πρέπει να παρουσιαστούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Διακρίσεις, συμμετοχές σε οργανισμούς, εθελοντική εργασία κλπ, ανεβάζουν ακόμα πιο ψηλά τον πήχη.

Συστάσεις και Επικυρώσεις (Endorsements): Ζήτα από ανθρώπους που έχεις συνεργαστεί/ συναναστραφεί να γράψουν κάτι για σένα και να επικυρώσουν τις δεξιότητες σου. Αυτό  θα κάνει ακόμα πιο πλήρες και πιο αξιόλογο το προφίλ σου.

Groups: Συνδέσου με groups για να διατηρείς επαφή με τα μέλη και για να κάνεις και πιο ευδιάκριτο το προφίλ σου. Προσπάθησε οι ομάδες στις οποίες συμμετέχεις να έχουν μία συνάφεια με το αντικείμενο σου, καθώς επίσης και μία ομοιομορφία. Το ίδιο πράγμα ισχύει και με τις επαφές σου.

Δραστηριότητα: Προσπάθησε να είσαι δραστήριος στο Linkedin κάνοντας δημοσιεύσεις. Αυτό θα ενισχύσει τη δημοτικότητα σου και θα ευνοήσει την αλληλεπίδραση με τα υπόλοιπα μέλη του δικτύου σου. Μιας και πρόκειται για επαγγελματικό προφίλ, οι δημοσιεύσεις θα πρέπει να γίνονται με μέτρο, να μην είναι προσωπικές και να ακολουθούν και πάλι τη λογική της συνάφειας με τον κλάδο και το αντικείμενο σου.

Επιμέλεια σύνταξης: Τομέας Συμβουλευτικής Καριέρας, Εκπαιδευτικού Ομίλου Employ | www.e-employ.gr

Διαβάστε Επίσης  Σημεία παρέμβασης Ε. Αχτσιόγλου στο Συμβούλιο Απασχόλησης και Κοινωνικής Πολιτικής της Ευρωπαϊκής Ένωσης

There are no comments

Join the conversation

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*


error: Content is protected !!