«50 Χρόνια Ταξιδεύοντας και Ανακαλύπτοντας την Ομορφιά των Ανθρώπων» | Κέντρο Παιδοψυχικής Υγιεινής Αθήνας

Το Κέντρο Παιδοψυχικής Υγιεινής Αθήνας – Κ.ΠΨ.Υ., με αφορμή τη συμπλήρωση των 50 ετών αδιάκοπης, ποιοτικής και δημιουργικής του λειτουργίας διοργανώνει μια σειρά δράσεων με τον τίτλο: «Ταξιδεύοντας και Ανακαλύπτοντας την Ομορφιά των Ανθρώπων», από τις 20/11/2017 έως τις 26/11/2017, σε επιστημονικό, εκπαιδευτικό, διαδραστικό και καλλιτεχνικό επίπεδο, στον χώρο του, όδο Ηπείρου 17, στην Αθήνα (περιοχή Μουσείο).

Στόχος των δράσεων αυτών είναι το μοίρασμα, η ανταλλαγή, η χαρά και η μετουσίωση όλης αυτής της επαγγελματικής πείρας των 77.000 περιστατικών, όχι μόνο από την πλευρά του Ειδικού, αλλά κυρίως του Ανθρώπου. Οι δράσεις είναι δωρέαν.

Βιωματικό Εργαστήριο » Η Άλλη Ανάγνωση» | Οικονόμου Καλλιόπη – Γκλεζάκου Μαρία

Απευθύνεται σε Εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και Εκπαιδευόμενους Προπτυχιακούς και Μεταπτυχιακούς Φοιτητές Τμημάτων Εργοθεραπείας, Λογοθεραπείας, Ψυχολογίας, Κοινωνικής Εργασίας και Δημόσιας/ Κοινωνικής Υγείας.

Στόχος του εργαστηρίου είναι η κατανόηση των συναισθημάτων, μέσω της τεχνικής «παιχνίδι ρόλων», που διακινούνται στο σύστημα οικογένειας/σχολείου, καθορίζοντας τη συμπεριφορά τους. Η βελτίωση της ενσυναίσθησης των συμμετεχόντων. Η ανάδειξη των πολλών πλευρών που όλοι μας έχουμε.

“Οι δάσκαλοι έχουν μία εξαιρετικά υπεύθυνη αποστολή. Όχι μόνο μπορούν να επηρεάσουν τους μαθητές στην ανάπτυξη τους, αλλά, μέσω των μαθητών, μπορούν ν’ αλλάξουν τη μορφή της κοινωνίας.” Ρούντολφ Ντράικωρς, 1971

Σκοπός της ημερίδας «Σχολείο: Ένα συναρπαστικό παιχνίδι αλληλεπίδρασης και έμπνευσης» είναι να συναντηθούν εκπαιδευτικοί για να μοιραστούν τις εμπειρίες και τις σκέψεις τους και να ευαισθητοποιηθούν στα δυναμικά της σχολικής κοινότητας, που αφορούν στην ανάπτυξη, εξέλιξη και ωρίμανση του παιδιού, της τάξης και του σχολείου.

Σ’ έναν κόσμο ταχύτατων κοινωνικών μεταβολών και συνεχών αποσταθεροποιήσεων, το σχολείο καλείται να διαδραματίσει δυναμικό ρόλο στη ζωή των εφήβων και να αποτελέσει ένα σταθερό πλαίσιο, μέσα στο οποίο οι έφηβοι θα αναζητήσουν τα εργαλεία απόκτησης της γνώσης αλλά και τις δεξιότητες της μετάβασης στην ενηλικίωση.

Σκοπός αυτής της ημερίδας » Σχολείο: ο σημαντικός άλλος στη εφηβεία» είναι να συναντηθούν εκπαιδευτικοί για να μοιραστούν τις εμπειρίες και τις σκέψεις τους και να ευαισθητοποιηθούν στα δυναμικά της σχολικής κοινότητας, που αφορούν στην ανάπτυξη, εξέλιξη και ωρίμανση του εφήβου, της τάξης και του σχολείου.

«Ψηφιακή Εικονική Πραγματικότητα και το Μέλλον των Διαπροσωπικών Σχέσεων «

Η εποχή της εικονικής πραγματικότητας είναι παρούσα και όλοι ανυπομονούμε να φορέσουμε το πολυπόθητο headset ταξιδεύοντας στους πιο φανταστικούς και συνάμα ρεαλιστικούς κόσμους. Η εφαρμογή και οι χρήσεις εργαλείων εικονικής πραγματικότητας δημιουργούν γοητεία, εξάπτουν τη φαντασία, ενθουσιάζουν και συνάμα, προκαλούν φόβο, ανησυχία, προβληματισμούς. Την Πέμπτη θα βιώσουμε σενάρια εικονικής πραγματικότητας και θα αναρωτηθούμε για την εφαρμογή τους στις μελλοντικές διαπροσωπικές σχέσεις και στον ανθρώπινο ψυχισμό.

Εργαστήριο με θέμα «Σχολική Ετοιμότητα – Προετοιμασία για το δημοτικό»

Ποιές είναι οι βασικές δεξιότητες που πρέπει να έχει κατακτήσει ένα παιδί που θα φοιτήσει στο δημοτικό και με ποιές δραστηριότητες αναπτύσσονται.

Λογοθεραπεύτριες : Γαβρίλου Β.,Μαρκοπούλου Β, Μπίσσα Β.

Το εργαστήριο απευθύνεται σε Νηπιαγωγούς.

—-

Διαβάστε Επίσης  Εργαστήριο «Εκπαιδευτική προσέγγιση του κινηματογράφου»

«Η Τέχνη του να μιλάς και να ακούς»

Η επικοινωνία με την οικογένεια είναι ένα συνεχές παιχνίδι. Υπάρχουν νικητές και ηττημένοι;
Οι γονείς σε αυτή τη δίωρη συνάντηση θα κληθούν να εργαστούν ενεργά πάνω σε θέματα που εμποδίζουν και δυσκολεύουν την επικοινωνία ανάμεσα στα μέλη της οικογένειας. Θα αξιοποιήσουν δημιουργικά την εμπειρία τους και θα πειραματισθούν σε τρόπους που καλλιεργούν κλίμα εμπιστοσύνης και συνεργατικότητας.

There are no comments

Join the conversation

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*


error: Content is protected !!