Έρευνα για την εμπειρία των εκπαιδευτικών από την υλοποίηση του θεματικού άξονα «Έμφυλες Ταυτότητες» το σχολ. έτος 2017-2018

Ένα χρόνο μετά την εισαγωγή της Θεματικής Εβδομάδας στα Γυμνάσια, το Πολύχρωμο Σχολείο επιχειρεί για δεύτερη χρονιά να καταγράψει τις εμπειρίες των εκπαιδευτικών που συμμετείχαν στην υλοποίηση του άξονα Έμφυλες Ταυτότητες. Ως συνέχεια της έρευνας που διεξήγε πέρυσι κοντά στο κλείσιμο της σχολικής χρονιάς, το Πολύχρωμο Σχολείο επιδιώκει και φέτος να σκιαγραφήσει την εικόνα του κλίματος που επικράτησε στα σχολεία, τη στάση και τη γνώση των μελών της σχολικής κοινότητας, αλλά και τις ανάγκες που εκφράζουν οι εκπαιδευτικοί για επιπλέον δράσεις και επιμόρφωση.

Για την πληρέστερη διαμόρφωση της εικόνας αυτής, στη φετινή έρευνα θα υπάρξει και ένα επιπλέον στάδιο ημιδομημένης συνέντευξης σε όσους/-ες εκπαιδευτικούς θα ήθελαν να συμμετάσχουν. Μπορείτε να δηλώσετε διαθεσιμότητα στο τέλος του ερωτηματολογίου.

Εάν είστε εκπαιδευτικός και υλοποιήσατε φέτος τον θεματικό άξονα Έμφυλες Ταυτότητες πατήστε εδώ για τη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου. Πριν από τη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου σας προτείνουμε να διαβάσετε το σύντομο γλωσσάρι που προηγείται.

Η συμμετοχή στην έρευνα γίνεται ανώνυμα. 
Για όσους/-ες εκπαιδευτικούς επιθυμούν να λάβουν μέρος και στο στάδιο της ημιδομημένης συνέντευξης διασφαλίζεται ότι τα προσωπικά τους δεδομένα δεν θα χρησιμοποιηθούν για άλλους σκοπούς και δεν θα έχουν πρόσβαση σε αυτά τρίτα πρόσωπα.

Δείτε επίσης Νέο Εκπαιδευτικό Υλικό για τις Έμφυλες Ταυτότητες | «Πολύχρωμο Σχολείο»

 

Διαβάστε Επίσης  Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Εκπαιδευτική Πολιτική: Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Διοίκηση" 2018-2019 του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου

There are no comments

Join the conversation

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*


error: Content is protected !!