Διάσημα λογότυπα μετατρέπονται σε γυναικεία μορφή για να τιμήσουν τις γυναίκες

Η Creative Equals, οργάνωση με σκοπό την προαγωγή της διαφορετικότητας στη δημιουργική βιομηχανία, αποφάσισε να αντικαταστήσει τους αντρικούς χαρακτήρες στα λογότυπα διάσημων brands με γυναικείες μορφές. Στα πλαίσια του περυσινού εορτασμού της Ημέρας της Γυναίκας, στόχος της οργάνωσης ήταν να αυξηθεί η ευαισθητοποίηση σχετικά με την έλλειψη θηλυκών χαρακτήρων στην εμπορική σήμανση (branding).

Η ανάγκη για περισσότερες γυναίκες ως επικεφαλής στις δημιουργικές βιομηχανίες είναι μεγάλη καθώς το 89,5% των διευθυντών σχεδιασμού είναι άντρες. Σύμφωνα με στέλεχος της Creative Equals ο στόχος της πρωτοβουλίας ήταν να αυξηθεί η ευαισθητοποίηση για αυτό το ζήτημα και όχι η «επίθεση» ή «στοχοποίηση» προς τα συγκεκριμένα brands στα οποία έγιναν οι «αλλαγές».

 

Monopoly

 

 

Bic

 

 

Pringles

 

 

DreamWorks

 

Scwarzkopf

 

 

Οscars

 

 

 

BAFTA (British Academy Film Awards)

 

 

MTV

 

 

 

Περιορισμένη Έκδοση «Jane Walker»

 

 

 

Η «εκδοχή» των McDonald’s (ανάποδο logo – W | omen)

 

 

Απόδοση Κειμένου: Ανδρέας Ντούνης

Κεντρική Εικόνα: Ελένη Τομπέα

 

socialpolicy.gr

 

Διαβάστε Επίσης  Το ΠΜΣ «Παγκόσμια Υγεία – Ιατρική των καταστροφών» μετέχει ως εταίρος στο έργο Snapshots from The Borders

There are no comments

Join the conversation

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*


error: Content is protected !!