Blog View

Πρόληψη της βίας στο σχολικό περιβάλλον: Ένα πρακτικό εγχειρίδιο του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας

Το εγχειρίδιο «School-based violence prevention», που δημιουργήθηκε από τον ΠΟΥ με συνεισφορά από την UNESCO και τη UNICEF, περιγράφει συνοπτικά σημαντικά βήματα που μπορούν να πραγματοποιήσουν τα σχολεία ώστε να υιοθετήσουν μια ερευνητικά τεκμηριωμένη προσέγγιση, μια προσέγγιση του «σχολείου ως σύνολο», για την πρόληψη της βίας. Το εγχειρίδιο είναι γραμμένο σε απλή γλώσσα (αγγλικά) και είναι προσιτό σε διαφορετικό κοινό, όπως καθηγητές, διευθυντές σχολείων και προσωπικό εντός των Υπουργείων Παιδείας. 

Read More



ΕΡΓΑΝΗ Μαΐου 2019 – Στοιχεία για την απασχόληση

Την υψηλότερη επίδοση από το 2001 έως σήμερα για το πεντάμηνο Ιανουάριος – Μάιος 2019 καταγράφει το ισοζύγιο προσλήψεων – απολύσεων του Πληροφοριακού Συστήματος «ΕΡΓΑΝΗ», με 265.059 νέες θέσεις εργασίας.


Απόκτηση Ακαδημαϊκής Διδακτικής Εμπειρίας σε Νέους Επιστήμονες Κατόχους Διδακτορικού στο Πάντειο 2019-2020

Το Πάντειο Πανεπιστήμιο – Ειδικός Λογαριασμός Κονδυλίων Έρευνας στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Απόκτηση Ακαδημαϊκής Διδακτικής Εμπειρίας σε Νέους Επιστήμονες Κατόχους Διδακτορικού 2019 – 2020»   προσκαλεί Νέους Επιστήμονες, κατόχους Διδακτορικού Διπλώματος να εκδηλώσουν ενδιαφέρον για την παροχή διδακτικού έργου κατά το ακαδημαϊκό έτος 2019-2020, σε ένα από τα επιστημονικά πεδία που έχουν οριστεί από τα Τμήματα του Παντείου Πανεπιστημίου για το ακαδημαϊκό έτος 2019-2020.


Νέα Δράση ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ.: Έρευνα πεδίου για τη συλλογή δεδομένων στην Ελλάδα στο πλαίσιο του «9ου κύματος» της Ευρωπαϊκής Κοινωνικής Έρευνας

Στόχος της παρούσας Δράσης είναι η χρηματοδότηση ερευνητικών έργων με αντικείμενο τη διεξαγωγή του 9ου κύματος της Ευρωπαϊκής Κοινωνικής Έρευνας (European Social Survey-ESS), τη διάθεση και διάχυση των επιστημονικών ευρημάτων.


Maria Bourboulis Scholarship for study 2019 | Department Social Policy and Social Work, University of York

The Department of Social Policy and Social Work of the University of York is honoured to open applications to the Maria Bourboulis Scholarship to prospective postgraduate taught students that receive offers for the following programmes:

MA in Social Policy
MA in Comparative and International Social Policy
MA in Global Social Policy 
MA in Global Crime and Justice



3 Συμβάσεις στην Κοινωφελή Δημοτική Επιχείρηση Πειραιά στο πλαίσιο προγράμματος της UNHCR

Συμβάσεις μίσθωσης έργου με τρία (3) άτομα, χρονικής διάρκειας από 1/8/2019 έως 31/12/2019, στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες (UNHCR) για την παροχή στέγασης και υπηρεσιών σε αιτούντες διεθνή προστασία και δικαιούχους διεθνούς προστασία στο Δήμο Πειραιά.


Σχέδιο Νόμου «Μονάδες Μέριμνας Νέων»: Καινοτόμες ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της παραβατικότητας των ανηλίκων

Το Σχέδιο Νόμου βασίζεται στις σύγχρονες αντιλήψεις και τα διεθνή πρότυπα για την αντιμετώπιση της νεανικής παραβατικότητας. Υιοθετεί τις αρχές της διαπαιδαγώγησης έναντι της τιμωρίας και της παραμονής σε δομές ανοικτής και ημιελεύθερης διαβίωσης έναντι του εγκλεισμού των ανηλίκων.


Απόκτηση Ακαδημαϊκής Διδακτικής Εμπειρίας σε Νέους Επιστήμονες Κατόχους Διδακτορικού στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων 2019-2020

Η Επιτροπή Ερευνών και Διαχείρισης του Ε.Λ.Κ.Ε. του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων προσκαλεί Νέους Επιστήμονες, κατόχους Διδακτορικού Διπλώματος να υποβάλλουν αίτηση για τη σύναψη σύμβασης ανάθεσης έργου, για την παροχή διδακτικού έργου κατά το ακαδημαϊκό έτος 2019-2020 σε Επιστημονικά Πεδία των προπτυχιακών και μεταπτυχιακών προγραμμάτων σπουδών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.


Δύο Κοινωνικοί Λειτουργοί στην Κάριτας Ελλάς

H Κάριτας Ελλάς προκηρύττει την πλήρωση δύο (2) θέσεων  εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Έργου με πλήρη απασχόληση και με την ειδικότητα «Κοινωνικός/ή Λειτουργός», οι οποίοι/ες θα απασχοληθούν στο αναφερόμενο Φιλανθρωπικό Σωματείο με την επωνυμία «Κάριτας Ελλάς», στο παρακάτω περιγραφόμενο σε περίληψη Έργο | Τίτλος Έργου: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΤΙΚΟΥ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΟΣ 2019 – ΣΤΕΓΑΣΗ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ / URBAN SHELTER PROJECT 2019.





error: Content is protected !!