Blog View



Διερμηνέας φαρσί στο Κέντρο ΔΙΟΤΙΜΑ

Ζητείται φαρσόφωνη διερμηνέας για την υποστήριξη της ήδη υπάρχουσας ομάδας διαχείρισης περιστατικών έμφυλης βίας σε γυναίκες και άνδρες πρόσφυγες που διαμένουν σε ανοιχτές δομές φιλοξενίας στη Λέσβο.


Η ιστορία της εξάρτησης και της θεραπευτικής αντιμετώπισης της στην Ελλάδα | Δωρεάν Σεμινάριο

Η ιστορική διαδρομή της εξάρτησης στην Ελλάδα όπως και οι μέθοδοι θεραπευτικής αντιμετώπισής, που εφαρμόστηκαν στη πορεία του χρόνου έχουν ιδιαίτερη αξία, διότι αναδεικνύουν τους προβληματισμούς, τις θεωρητικές και κλινικές αναζητήσεις και απαντήσεις κάθε εποχής αναλόγως του πολιτισμικού πλαισίου και των αναγκών της κοινωνίας.


Κοινωνικοί Λειτουργοί στο Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης Αττικής

Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για τη σύναψη Σύμβασης Μίσθωσης Έργου στο πλαίσιο της Πράξης «Δομή υποστήριξης δράσεων κοινωνικής συνοχής και αναπτυξιακής παρέμβασης – Social Network Αττική».


Καμπάνια Don’t Skip: Μάθε να αναγνωρίζεις την έμφυλη βία

Στόχος του Κέντρου Διοτίμα είναι η ευαισθητοποίηση της κοινωνίας, ιδίως των νέων, ώστε να αναγνωρίζουμε την έμφυλη βία, να μην προσπερνάμε τα καθημερινά περιστατικά, να διαμορφώσουμε συλλογικά κουλτούρα μηδενικής ανοχής.


Ο ξενοφοβικός και μισαλλόδοξος λόγος απενοχοποιεί ρατσιστικές συμπεριφορές και δίνει άλλοθι στο έγκλημα

Η προστασία κάθε πολίτη από τη ρατσιστική βία και τον ρατσιστικό λόγο δεν αποτελεί μόνο ατομικό δικαίωμα του πολίτη, αλλά συλλογικό δικαίωμα για τη διαφύλαξη της Δημοκρατίας και της ειρηνικής συνύπαρξης.


Σχολή Θετικών και Εφαρμοσμένων Επιστημών | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

Χρήσιμες και απαραίτητες γνώσεις για όλους τους τομείς της αγοράς εργασίας και εξειδικευμένες τεχνικές και ατομικές δεξιότητες στο σημερινό ανταγωνιστικό περιβάλλον και στον ψηφιακό κόσμο μπορούν να προσφέρουν τα πεδία των θετικών και εφαρμοσμένων επιστημών.



«Να ακούσουμε τη φωνή του πρεκαριάτου!»

Οι παρεμβάσεις της ευρωβουλεύτριας ΣΥΡΙΖΑ-GUE/NGL Κ.Κούνεβα στην Ολομέλεια του ΕΚ, στις συζητήσεις για τους διαφανείς και προβλέψιμους όρους εργασίας στην ΕΕ και για τη σύσταση Ευρωπαϊκής Αρχής Εργασίας.


«Εντοπισμός Συναισθημάτων-Προσωπικότητα-Συμπεριφορά» (22 Απριλίου 2019) | Βιωματικός Σεμιναριακός Κύκλος «Συναισθηματική Νοημοσύνη – Επιστήμη του Εαυτού»

Το Κέντρο Πολιτισμού, Εκπαίδευσης, Δια Βίου Μάθησης «Πόλις» σας προσκαλεί στο Νέο Βιωματικό Σεμιναριακό Κύκλο Διαλέξεων “Επιστήμη του Εαυτού – Συναισθηματική Νοημοσύνη”. Διάλεξη: «Εντοπισμός Συναισθημάτων-Προσωπικότητα-Συμπεριφορά» Δευτέρα 22 Απριλίου 2019 (ώρα 19.00-22.00)







Ζητείται Ψυχολόγος για το Δίκτυο Επιτροπείας Ασυνόδευτων Ανηλίκων της ΜΕΤΑδρασης στη Λέσβο

Η ΜΕΤΑδραση αναζητά Ψυχολόγο για να συνεργαστεί με το Δίκτυο Επιτροπείας Ασυνόδευτων Ανηλίκων στη Λέσβο, με σκοπό τη στήριξη και τη συμβουλευτική των μελών του Δικτύου Επιτροπείας σε θέματα διαχείρισης ασυνόδευτων ανηλίκων.


Το φαινόμενο των αστέγων στον Ευρωπαϊκό Νότο και οι πολιτικές αντιμετώπισης του

Με τη χρήση στοιχείων και εμπειρικών δεδομένων, επιδιώκεται η σύγκριση των κοινωνικών πολιτικών στέγης σε Πορτογαλία και Ελλάδα μέσα από τρεις άξονες ανάλυσης.




ΜΕΤΑδραση | Πτυχιούχοι Ανθρωπιστικών Επιστημών για το Δίκτυο Επιτροπείας Ασυνόδευτων Ανηλίκων στη Χαλκίδα

Η ΜΕΤΑδραση αναζητά άτομα για να ενισχύσει το Δίκτυο Επιτροπείας Ασυνόδευτων Ανηλίκων, το οποίο δραστηριοποιείται σε όλη την Ελλάδα, σε σημεία στα οποία εντοπίζονται και διαμένουν πολλά από τα ασυνόδευτα παιδιά.


Φροντιστής (Ελαιώνας/Αλεξάνδρεια) στο Ελληνικό Συμβούλιο για τους Πρόσφυγες

Το ΕΣΠ προκηρύσσει θέσεις φροντιστών που θα απασχοληθούν με σύμβαση ορισμένου χρόνου στο πλαίσιο υλοποίησης προγράμματος, στην Ασφαλή Ζώνη για ασυνόδευτα ανήλικα στο κέντρο φιλοξενίας προσφύγων στον Ελαιώνα Αττικής ή στην Αλεξάνδρεια Ημαθίας. Οι θέσεις θα αναφέρονται στον/στην Υπεύθυνο/η Ομάδας των Φροντιστών.


Θέσεις Υπευθύνων Εκπαίδευσης και Επικεφαλής Υπευθύνων Εκπαίδευσης στα Κέντρα Διά Βίου Μάθησης (Νέα Φάση των Δήμων)

Πρόσκληση του Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. για την υποβολή αιτήσεων προς σύναψη σύμβασης έργου για Υπεύθυνους Εκπαίδευσης και Επικεφαλής Υπευθύνων Εκπαίδευσης στα ΚΔΒΜ.


error: Content is protected !!