Μια νέα σελίδα στην εξυπηρέτηση του δημότη και του πολίτη ανοίγει για την Αθήνα με την εφαρμογή του προγράμματος «Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση».
Το «Κέντρο Ηλεκτρονικής Εξυπηρέτησης» είναι ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα εφαρμογής της πληροφορικής και των δυνατοτήτων του διαδικτύου, με στόχο την άμεση προσβασιμότητα του δημότη στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του δήμου Αθηναίων, την ταχυτάτη εξυπηρέτησή του, χωρίς γραφειοκρατικά εμπόδια, με διαφάνεια και μετρήσιμο χρόνο διεκπεραίωσης των αιτημάτων. Όλο το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από την ΔΑΕΜ, την εταιρία μηχανοργάνωσης του δήμου και τη Διεύθυνση Πληροφορικής του δήμου Αθηναίων.
Το πρόγραμμα αναπτύσσεται σε επτά άξονες και εξυπηρετεί προς το παρόν 80 καθημερινές συναλλαγές του δημότη με τις υπηρεσίες του δήμου Αθηναίων
Στους άξονες μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται:
1. Η λειτουργία των Σημείων Εξυπηρέτησης του Δημότη, ένα σε κάθε μία από τις 7 (επτά) δημοτικές κοινότητες. Τα ΣΕΔ διευκολύνουν τον δημότη σε περίπου 154 καθημερινές συναλλαγές του, λειτουργώντας σε διευρυμένο ωράριο.
2. Ηλεκτρονική υποβολή αιτημάτων εξ αποστάσεως για τουλάχιστον έως σήμερα 80 λειτουργιών του δήμου.
3. Ηλεκτρονική παρακολούθηση πορείας του αιτήματος.
4. Ηλεκτρονική πληρωμή κλήσεων.
5. Απευθείας πρόσβαση στην πορεία εκτέλεσης του προϋπολογισμού του δήμου Αθηναίων
6. Διαδικτυακή ενημέρωση για τις άδειες καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος.
7. Ηλεκτρονική καταγραφή προβλημάτων καθημερινότητας (φωτισμός, κατάσταση δρόμων, πράσινο) και προώθησή τους στην τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης του Δημότη, το 1595, που λειτουργεί σε 24ωρη βάση.
Σύμφωνα με τις δηλώσεις του Δημάρχου της Αθήνας, σύντομα οι υπηρεσίες του προγράμματος θα έχουν εφαρμογή και στην κινητή τηλεφωνία.
Δήμος Αθηναίων