Γραφείο Ενημέρωσης, Προστασίας και Συμβουλευτικής Υποστήριξης Καταναλωτή στο Δήμο Αγ. Δημητρίου

Γραφείο Ενημέρωσης, Προστασίας και Συμβουλευτικής Υποστήριξης Καταναλωτή στο Δήμο Αγ. Δημητρίου, socialpolicy.gr

Στη δημιουργία Γραφείου ενημέρωσης, προστασίας και συμβουλευτικής υποστήριξης προς τους δημότες που πλήττονται από την κρίση και αντιμετωπίζουν οξύτατο πρόβλημα υπερχρέωσης και κίνδυνο απώλειας της κατοικίας ή της επαγγελματικής τους στέγης, προχώρησε ο Δήμος, σε συνεργασία με την Ένωση Καταναλωτών – Ποιότητα Ζωής (Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ), που διαθέτει πολυετή εμπειρία και τεχνογνωσία στη διαχείριση και την επίλυση προβλημάτων των καταναλωτών, ιδιαίτερα δε στη νομική υποστήριξη των υπερχρεωμένων ατόμων.  

Η νέα υπηρεσία του Δήμου στοχεύει στην παροχή συμβουλών στήριξης του καταναλωτή στα προβλήματα που αντιμετωπίζει, τη διενέργεια σεμιναρίων για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του καταναλωτή, την καθοδήγηση στην απόκτηση ορθής καταναλωτικής συμπεριφοράς, την εκλογίκευση της κατανάλωσης, τη συνειδητοποίηση των ηθικών-οικονομικών-κοινωνικών-περιβαλλοντικών παραμέτρων και επιπτώσεων της καταναλωτικής συμπεριφοράς, καθώς και την ενεργοποίησή των πολιτών.

Το γραφείο Καταναλωτή ξεκινά τη λειτουργία του από τις 11 Φεβρουαρίου, κάθε Τρίτη και Πέμπτη από τις 10:00 έως τις 18:00, στο 2ο όροφο του Δημαρχείου (Αγ. Δημητρίου 55). Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλούν στα τηλέφωνα: 213 2007714  – 213 2007703

 

Δήμος Αγίου Δημητρίου

 

Διαβάστε Επίσης  Η εφαρμογή του Ν. 4538/2018 για την προώθηση των θεσμών της αναδοχής και της υιοθεσίας και τα αποτελέσματά του. Η ανάγκη άμεσων θεσμικών και εφαρμοστικών τροποποιήσεων

Be the first to comment on "Γραφείο Ενημέρωσης, Προστασίας και Συμβουλευτικής Υποστήριξης Καταναλωτή στο Δήμο Αγ. Δημητρίου"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*


error: Content is protected !!