• Αρχική
  • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Blog View
  • Συνεργασίες
Κυριακή, 24 Ιανουαρίου, 2021
socialpolicy.gr
Advertisement Banner
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες

    Διοικητικός Υπάλληλος-Λογιστής και Κοινωνικός Επιστήμονας στο Δήμο Ν.Φιλαδέλφειας-Ν.Χαλκηδόνας

    Διαδικτυακή Εκδήλωση «Ισότητα των φύλων στην έρευνα και στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο»

    Διαδικτυακή Εκδήλωση «Ισότητα των φύλων στην έρευνα και στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο»

    1 ΠΕ Κοινωνικός Λειτουργός, 1 ΤΕ Κοινωνικός Λειτουργός και 1 ΠΕ Ψυχολόγος στο Κέντρο Κοινότητας Δήμου Κοζάνης

    Ψυχολόγοι για την Υποστήριξη της Γραμμής 10306

    IOM’s HELIOS project promotes integration of international protection beneficiaries in Greece

    Psychologist @ ΙΟΜ Athens / Greece

    Education Cultural Mediator (Farsi) @ Danish Refugee Council

    Site Management Support (SMS) Officer @ Danish Refugee Council

    Child Protection Team Leaders @ Terre des hommes Greece

    Project Assistant @ Terre des hommes Greece

    Child Friendly and Women’s Safe Space Team Leader – National Contract @ Danish Refugee Council

    Teacher (English) @ Danish Refugee Council

    Θέσεις Εργασίας στον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας

    Executive Director @ Argolic Regeneration Fund

    Executive Director @ Argolic Regeneration Fund

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Διεθνής Μέρα Εκπαίδευσης: Ο ρόλος της εκπαίδευσης στην ειρήνη και τη δημοκρατική πολιτότητα

    Διεθνής Μέρα Εκπαίδευσης: Ο ρόλος της εκπαίδευσης στην ειρήνη και τη δημοκρατική πολιτότητα

    Χρειάζονται τολμηρά μέτρα για τους διασυνοριακούς και εποχικούς εργαζόμενους

    Η Επιτροπή χαιρετίζει τη συμφωνία για πρόσθετη χρηματοδοτική στήριξη για τους απόρους

    Εγχειρίδιο για την κατάρτιση σχεδίων δράσης για την Ισότητα των Φύλων σε ΑΕΙ και Οργανισμούς Έρευνας

    Εγχειρίδιο για την κατάρτιση σχεδίων δράσης για την Ισότητα των Φύλων σε ΑΕΙ και Οργανισμούς Έρευνας

    Η ΕΕ πρέπει να δώσει προτεραιότητα στην κοινωνική ένταξη

    Η ΕΕ πρέπει να δώσει προτεραιότητα στην κοινωνική ένταξη

    «Όλες ασφαλείς» : Δωρεάν νομική βοήθεια στα θύματα ενδοοικογενειακής βίας από τον Δήμο Αθηναίων σε συνεργασία με το Κέντρο Διοτίμα

    Συνέχιση λειτουργίας των Ξενώνων Κακοποιημένων Γυναικών σε Θεσσαλονίκη και Εύοσμο

    Ο Δήμος Φλώρινας στο ευρωπαϊκό έργο POWERPOOR για την αντιμετώπιση της ενεργειακής φτώχειας

    Ο Δήμος Φλώρινας στο ευρωπαϊκό έργο POWERPOOR για την αντιμετώπιση της ενεργειακής φτώχειας

    Η παιδική ευημερία υπό συνεχή «απειλή»

    Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση: ένας αποτελεσματικός τρόπος πρόληψης της σεξουαλικής κακοποίησης

    Η πρόοδος της ΕΕ προς τους στόχους της για την κλιματική αλλαγή (infographic)

    Δίκαιη ψηφιακή και πράσινη μετάβαση: νέα κοινωνική ατζέντα για την Ευρώπη

    Η ΕΕ αποτυγχάνει να διατηρήσει την τεχνολογία για την προστασία των παιδιών από τη σεξουαλική κακοποίηση και τη διαδικτυακή προβολή της

    Η ΕΕ αποτυγχάνει να διατηρήσει την τεχνολογία για την προστασία των παιδιών από τη σεξουαλική κακοποίηση και τη διαδικτυακή προβολή της

    Βασικοί δείκτες για την καταπολέμηση του trafficking για εργασιακή εκμετάλλευση

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία

    Δήμος Αλίμου: Κύκλος διαδικτυακών σεμιναρίων ψυχικής υγείας

    Ψυχική Αρχιτεκτονική Ι και ΙΙ – Online workshop

    Ψυχική Αρχιτεκτονική Ι και ΙΙ – Online workshop

    Ψυχική Υγεία-Διαχείριση του άγχους στην περίοδο της πανδημίας

    Ψυχική Υγεία-Διαχείριση του άγχους στην περίοδο της πανδημίας

    Τηλεφωνική Γραμμή Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης 10306 για τον κορονοϊό

    Τηλεφωνική Ψυχολογική Υποστήριξη Ατόμων Γ΄ Ηλικίας από το Δήμο Ελληνικού-Αργυρούπολης

    Εγχειρίδιο: Επιχειρησιακά ζητήματα για πολυτομεακά προγράμματα ψυχικής υγείας και ψυχοκοινωνικής υποστήριξης κατά τη διάρκεια της πανδημίας του COVID-19

    Εγχειρίδιο: Επιχειρησιακά ζητήματα για πολυτομεακά προγράμματα ψυχικής υγείας και ψυχοκοινωνικής υποστήριξης κατά τη διάρκεια της πανδημίας του COVID-19

    “Καίρια ζητήματα γονεϊκότητας και συντροφικότητας” Διαδικτυακός Κύκλος Σεμιναρίων

    “Καίρια ζητήματα γονεϊκότητας και συντροφικότητας” Διαδικτυακός Κύκλος Σεμιναρίων

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Θέματα Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων» 2019 – 2020 | Κοινοτικό Κέντρο Ψυχικής Υγείας Παγκρατίου

    Κοινωνικό Ιατρείο Ψυχικής Υγείας στο Δήμο Αθηναίων

    Σεμινάριο: «Εισαγωγή στην εκπαίδευση: Δουλεύοντας με παραβατικούς νέους με συνυπάρχουσες ψυχιατρικές διαταραχές»

    Σεμινάριο: «Εισαγωγή στην εκπαίδευση: Δουλεύοντας με παραβατικούς νέους με συνυπάρχουσες ψυχιατρικές διαταραχές»

    Κρίση ψυχικής υγείας στα ΚΥΤ των νησιών | Νέα έκθεση της International Rescue Committee (IRC)

    Κρίση ψυχικής υγείας στα ΚΥΤ των νησιών | Νέα έκθεση της International Rescue Committee (IRC)

    Σεμινάριο elearning ασύγχρονης εκπαίδευσης: «Εισαγωγή στην ψυχανάλυση: Μελέτη έξι βασικών ψυχαναλυτικών εννοιών»

    Σεμινάριο elearning ασύγχρονης εκπαίδευσης: «Εισαγωγή στην ψυχανάλυση: Μελέτη έξι βασικών ψυχαναλυτικών εννοιών»

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες

    Διοικητικός Υπάλληλος-Λογιστής και Κοινωνικός Επιστήμονας στο Δήμο Ν.Φιλαδέλφειας-Ν.Χαλκηδόνας

    Διαδικτυακή Εκδήλωση «Ισότητα των φύλων στην έρευνα και στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο»

    Διαδικτυακή Εκδήλωση «Ισότητα των φύλων στην έρευνα και στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο»

    1 ΠΕ Κοινωνικός Λειτουργός, 1 ΤΕ Κοινωνικός Λειτουργός και 1 ΠΕ Ψυχολόγος στο Κέντρο Κοινότητας Δήμου Κοζάνης

    Ψυχολόγοι για την Υποστήριξη της Γραμμής 10306

    IOM’s HELIOS project promotes integration of international protection beneficiaries in Greece

    Psychologist @ ΙΟΜ Athens / Greece

    Education Cultural Mediator (Farsi) @ Danish Refugee Council

    Site Management Support (SMS) Officer @ Danish Refugee Council

    Child Protection Team Leaders @ Terre des hommes Greece

    Project Assistant @ Terre des hommes Greece

    Child Friendly and Women’s Safe Space Team Leader – National Contract @ Danish Refugee Council

    Teacher (English) @ Danish Refugee Council

    Θέσεις Εργασίας στον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας

    Executive Director @ Argolic Regeneration Fund

    Executive Director @ Argolic Regeneration Fund

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Διεθνής Μέρα Εκπαίδευσης: Ο ρόλος της εκπαίδευσης στην ειρήνη και τη δημοκρατική πολιτότητα

    Διεθνής Μέρα Εκπαίδευσης: Ο ρόλος της εκπαίδευσης στην ειρήνη και τη δημοκρατική πολιτότητα

    Χρειάζονται τολμηρά μέτρα για τους διασυνοριακούς και εποχικούς εργαζόμενους

    Η Επιτροπή χαιρετίζει τη συμφωνία για πρόσθετη χρηματοδοτική στήριξη για τους απόρους

    Εγχειρίδιο για την κατάρτιση σχεδίων δράσης για την Ισότητα των Φύλων σε ΑΕΙ και Οργανισμούς Έρευνας

    Εγχειρίδιο για την κατάρτιση σχεδίων δράσης για την Ισότητα των Φύλων σε ΑΕΙ και Οργανισμούς Έρευνας

    Η ΕΕ πρέπει να δώσει προτεραιότητα στην κοινωνική ένταξη

    Η ΕΕ πρέπει να δώσει προτεραιότητα στην κοινωνική ένταξη

    «Όλες ασφαλείς» : Δωρεάν νομική βοήθεια στα θύματα ενδοοικογενειακής βίας από τον Δήμο Αθηναίων σε συνεργασία με το Κέντρο Διοτίμα

    Συνέχιση λειτουργίας των Ξενώνων Κακοποιημένων Γυναικών σε Θεσσαλονίκη και Εύοσμο

    Ο Δήμος Φλώρινας στο ευρωπαϊκό έργο POWERPOOR για την αντιμετώπιση της ενεργειακής φτώχειας

    Ο Δήμος Φλώρινας στο ευρωπαϊκό έργο POWERPOOR για την αντιμετώπιση της ενεργειακής φτώχειας

    Η παιδική ευημερία υπό συνεχή «απειλή»

    Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση: ένας αποτελεσματικός τρόπος πρόληψης της σεξουαλικής κακοποίησης

    Η πρόοδος της ΕΕ προς τους στόχους της για την κλιματική αλλαγή (infographic)

    Δίκαιη ψηφιακή και πράσινη μετάβαση: νέα κοινωνική ατζέντα για την Ευρώπη

    Η ΕΕ αποτυγχάνει να διατηρήσει την τεχνολογία για την προστασία των παιδιών από τη σεξουαλική κακοποίηση και τη διαδικτυακή προβολή της

    Η ΕΕ αποτυγχάνει να διατηρήσει την τεχνολογία για την προστασία των παιδιών από τη σεξουαλική κακοποίηση και τη διαδικτυακή προβολή της

    Βασικοί δείκτες για την καταπολέμηση του trafficking για εργασιακή εκμετάλλευση

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία

    Δήμος Αλίμου: Κύκλος διαδικτυακών σεμιναρίων ψυχικής υγείας

    Ψυχική Αρχιτεκτονική Ι και ΙΙ – Online workshop

    Ψυχική Αρχιτεκτονική Ι και ΙΙ – Online workshop

    Ψυχική Υγεία-Διαχείριση του άγχους στην περίοδο της πανδημίας

    Ψυχική Υγεία-Διαχείριση του άγχους στην περίοδο της πανδημίας

    Τηλεφωνική Γραμμή Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης 10306 για τον κορονοϊό

    Τηλεφωνική Ψυχολογική Υποστήριξη Ατόμων Γ΄ Ηλικίας από το Δήμο Ελληνικού-Αργυρούπολης

    Εγχειρίδιο: Επιχειρησιακά ζητήματα για πολυτομεακά προγράμματα ψυχικής υγείας και ψυχοκοινωνικής υποστήριξης κατά τη διάρκεια της πανδημίας του COVID-19

    Εγχειρίδιο: Επιχειρησιακά ζητήματα για πολυτομεακά προγράμματα ψυχικής υγείας και ψυχοκοινωνικής υποστήριξης κατά τη διάρκεια της πανδημίας του COVID-19

    “Καίρια ζητήματα γονεϊκότητας και συντροφικότητας” Διαδικτυακός Κύκλος Σεμιναρίων

    “Καίρια ζητήματα γονεϊκότητας και συντροφικότητας” Διαδικτυακός Κύκλος Σεμιναρίων

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Θέματα Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων» 2019 – 2020 | Κοινοτικό Κέντρο Ψυχικής Υγείας Παγκρατίου

    Κοινωνικό Ιατρείο Ψυχικής Υγείας στο Δήμο Αθηναίων

    Σεμινάριο: «Εισαγωγή στην εκπαίδευση: Δουλεύοντας με παραβατικούς νέους με συνυπάρχουσες ψυχιατρικές διαταραχές»

    Σεμινάριο: «Εισαγωγή στην εκπαίδευση: Δουλεύοντας με παραβατικούς νέους με συνυπάρχουσες ψυχιατρικές διαταραχές»

    Κρίση ψυχικής υγείας στα ΚΥΤ των νησιών | Νέα έκθεση της International Rescue Committee (IRC)

    Κρίση ψυχικής υγείας στα ΚΥΤ των νησιών | Νέα έκθεση της International Rescue Committee (IRC)

    Σεμινάριο elearning ασύγχρονης εκπαίδευσης: «Εισαγωγή στην ψυχανάλυση: Μελέτη έξι βασικών ψυχαναλυτικών εννοιών»

    Σεμινάριο elearning ασύγχρονης εκπαίδευσης: «Εισαγωγή στην ψυχανάλυση: Μελέτη έξι βασικών ψυχαναλυτικών εννοιών»

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
socialpolicy.gr
No Result
View All Result
Home Απόψεις

Μαθητές αποφασισμένοι να παλέψουν για ένα καλύτερο αύριο

3 Ιουλίου, 2017
in Απόψεις
0
μαθητές-υπέρ-της-απεργίας-των-καθηγητών-τους-socialpolicy.gr

Οι συνέπειες της οικονομικής κρίσης με τα μάτια των μαθητών, όπως τις κατέγραψε έρευνα εκπαιδευτικού σε παιδιά ηλικίας 12-15 ετών. Μια έρευνα του Χρήστου Κάτσικα.

-Φοβάμαι μήπως ο πατέρας μου χάσει τη δουλειά του.
-Εχει αυξηθεί η βία στο σχολείο, στην οικογένεια, στις παρέες.
-Απαισιοδοξία, θυμός, ανασφάλεια, αγωνία, μοναξιά.
-Πρέπει να αλλάξει η κατάσταση.

Αν ξεφύγει κανείς από τις κυβερνητικές διακηρύξεις που φλυαρούν πάνω στα συντρίμμια της φτώχειας και της ανεργίας, ο αντικειμενικότερος καθρέφτης για τις ψυχοσυναισθηματικές επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στους μαθητές είναι οι ίδιες οι αναπαραστάσεις των παιδιών – ο τρόπος, δηλαδή, που βιώνουν τα κοινωνικά και οικονομικά προβλήματα και οι όροι με τους οποίους τα αντιλαμβάνονται.

Στις αντιλήψεις των μαθητών για τις συνέπειες της οικονομικής κρίσης έρχεται να απαντήσει μια πρόσφατη έρευνα που πραγματοποίησε ο εκπαιδευτικός και διευθυντής του 9ου Γυμνασίου Καλλιθέας δρ Νίκος Αναστασάτος σε 224 μαθητές γυμνασίου, ηλικίας 12-15 ετών.

Αρχικά, επιβάλλεται να αναφερθούμε στο γεγονός ότι εδώ και αρκετό καιρό οι μαθητές αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα λόγω της κρίσης. Για παράδειγμα, πολλά παιδιά δεν μπορούν να πληρώσουν για τις εκδρομές που διοργανώνονται από το σχολείο, άλλοι δεν μπορούν να δώσουν λεφτά για τα υλικά που χρειάζονται για κάποια μαθήματα, όπως για το μάθημα της τεχνολογίας… Το σοβαρότερο πρόβλημα, όμως, είναι ότι κάποιοι μαθητές αδυνατούν να αγοράσουν το κολατσιό τους.

Από τα συμπεράσματα της έρευνας φαίνεται καθαρά ότι η πλειοψηφία των μαθητών νιώθουν ανασφάλεια για το μέλλον τους και ότι η οικονομική κρίση τούς δημιουργεί θλίψη. Το ένα τρίτο των μαθητών δηλώνει πως νιώθει περισσότερη μοναξιά. Το ένα πέμπτο των μαθητών δηλώνουν ότι λόγω της κατάστασης δεν έχουν ιδιαίτερη διάθεση για κοινωνικές συναναστροφές και εξωσχολικές δραστηριότητες. Το ένα δέκατο δεν έχει διάθεση ούτε για διασκέδαση. Η συντριπτική πλειοψηφία τους δηλώνει ότι ο τρόπος που παρουσιάζουν τις ειδήσεις τα τηλεοπτικά κανάλια τούς δημιουργεί άγχος. Τα δύο πέμπτα συνδυάζουν τις σπουδές που θα ήθελαν να κάνουν όχι με αυτό που τους αρέσει, αλλά με το πόσο θα τους διευκολύνει να βρουν εργασία· παράλληλα, όμως, η πλειοψηφία πιστεύει πως ό,τι κι αν σπουδάσει θα βρει δύσκολα δουλειά. Στοιχεία άκρως ανησυχητικά για την ψυχική υγεία των παιδιών, όπως πολύ σωστά επισημαίνει ο ερευνητής Νίκος Αναστασάτος.

Τα δύο πέμπτα των μαθητών λόγω της κατάστασης δεν έχουν ιδιαίτερη διάθεση για τα μαθήματα. Τα τρία δέκατα έχουν σταματήσει το φροντιστήριο και το ίδιο ποσοστό τη δεύτερη ξένη γλώσσα.

Παράλληλα όμως, εκτός αυτών των αρνητικών στοιχείων, καταγράφονται θετικά ευρήματα, όπως ότι πάνω από τους μισούς μαθητές θεωρούν πως το σχολείο τους συνέβαλε να γίνουν πιο ανεκτικοί απέναντι στους άλλους και επίσης η συντριπτική πλειοψηφία δηλώνει ότι τους βοηθά να συνειδητοποιήσουν την υπάρχουσα κατάσταση και να θέσουν συγκεκριμένους στόχους στη ζωή τους.

Σχεδόν οι μισοί μαθητές δηλώνουν ότι οι γονείς τους φοβούνται ότι θα χάσουν τη δουλειά τους. Συγκριτικά με πριν από δύο χρόνια, οι γονείς που είχαν αισιοδοξία για τη σταθερότητα της εργασίας τους μειώθηκαν. Το ένα τρίτο των μαθητών δηλώνουν ότι η συμπεριφορά των γονιών τους έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια και λίγο περισσότεροι ότι τους μείωσαν το χαρτζιλίκι που τους έδιναν (αυξήθηκε το ποσοστό στα τελευταία δύο χρόνια). Στα τέσσερα δέκατα των οικογενειών των μαθητών υποβαθμίστηκε το βιοτικό επίπεδο. Τα δυο πέμπτα δηλώνουν ότι θέλουν να σπουδάσουν στην Αθήνα, γιατί στην επαρχία δεν θα μπορούν να έχουν την οικονομική στήριξη των γονιών τους.

Σχεδόν το σύνολο των μαθητών (εννέα στους δέκα) έχουν αντιληφθεί την έξαρση της βίας στο σχολικό περιβάλλον και στις παρέες. Δηλώνουν ένας στους πέντε ότι έχει αυξηθεί η βία στο οικογενειακό τους περιβάλλον και στην ίδια αναλογία ότι έχουν οδηγηθεί -λόγω της κατάστασης- σε περισσότερο ρατσιστικές απόψεις. Οι μισοί μαθητές απαντούν ότι τα κρούσματα παραβατικότητας έχουν αυξηθεί και συχνά το σκέφτονται και οι ίδιοι, και το ένα δέκατο έχουν πέσει θύματα και οι ίδιοι.

Ελάχιστο είναι το ποσοστό των μαθητών που διαβλέπει βελτίωση της κατάστασης τα προσεχή χρόνια (ένας στους δέκα). Το ένα τρίτο των μαθητών συζητούν με την παρέα τους για την οικονομική κρίση και περισσότεροι από τους μισούς (έξι στους δέκα) ενδιαφέρονται περισσότερο για την πολιτικοοικονομική κατάσταση της χώρας. Η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών (εννέα στους δέκα) δηλώνουν θυμό για τις τράπεζες και τη Γερμανία. Παρόμοια είναι η αναλογία για την κυβέρνηση (οκτώ στους δέκα) και λίγο μικρότερη (εφτά στους δέκα) για τις ΗΠΑ. Πολλοί είναι οι μαθητές που θέλουν να εκφράσουν έμπρακτα την οργή τους (έξι στους δέκα), οι περισσότεροι (οκτώ στους δέκα) δηλώνουν ότι είναι πιο αποφασισμένοι να παλέψουν για ένα καλύτερο μέλλον και σχεδόν το σύνολό τους (εννέα στους δέκα) ότι πρέπει να αγωνιστούν για να αλλάξει η κατάσταση.

Ο Νίκος Αναστασάτος επισημαίνει: «Θεωρούμε σημαντικότερα ευρήματα της έρευνας τη μοναξιά, τη θλίψη, το άγχος, την ανασφάλεια και την αγωνία για το μέλλον από τα οποία διακατέχονται πολλά παιδιά, με ανυπολόγιστες συνέπειες στην ψυχοσυναισθηματική τους ισορροπία. Πολλοί μαθητές εξαιτίας της οικονομικής κρίσης έχουν εγκαταλείψει το φροντιστήριο και τη δεύτερη ξένη γλώσσα, αλλά ταυτόχρονα δηλώνουν ότι το σχολείο τους βοήθησε στο να αισθάνονται πιο συνειδητοποιημένοι και ανεκτικοί απέναντι στους άλλους. Αρκετοί από τους γονείς που εργάζονται φοβούνται μήπως χάσουν τη δουλειά τους, το βιοτικό τους επίπεδο έχει υποβαθμιστεί και πολλών η συμπεριφορά άλλαξε».

»Η μεγαλύτερη μερίδα των μαθητών επιθυμεί να σπουδάσει στην Αθήνα, γιατί οι οικογένειές τους δεν μπορούν να τους στηρίξουν οικονομικά σε σχολές της επαρχίας. Οι πάντες εντοπίζουν την αύξηση της βίας και μια ομάδα μαθητών δηλώνουν ότι έχουν πέσει θύματα παραβατικότητας. Τέλος, ελάχιστοι μαθητές είναι αυτοί που πιστεύουν ότι η κατάσταση θα βελτιωθεί τα προσεχή χρόνια, νιώθουν θυμωμένοι γι’ αυτά που συμβαίνουν και σχεδόν το σύνολό τους δηλώνει ότι πρέπει να αγωνιστούν όλοι για να αλλάξει η κατάσταση».

Κίνηση “Απελάστε το Ρατσισμό”

Κράτα το

Διαβάστε Επίσης  Τοποθέτηση της Δημοτικής Επιτροπής Ισότητας (ΔΕΠΙΣ) του Δήμου Αγίου Δημητρίου για το θέμα της υποχρεωτικής συνεπιμέλειας των παιδιών

Related Posts

Τοποθέτηση της Δημοτικής Επιτροπής Ισότητας (ΔΕΠΙΣ) του Δήμου Αγίου Δημητρίου για το θέμα της υποχρεωτικής συνεπιμέλειας των παιδιών
Απόψεις

Τοποθέτηση της Δημοτικής Επιτροπής Ισότητας (ΔΕΠΙΣ) του Δήμου Αγίου Δημητρίου για το θέμα της υποχρεωτικής συνεπιμέλειας των παιδιών

by admin
19 Ιανουαρίου, 2021
0

Η κυβέρνηση προωθεί μια σημαντική ανατροπή στο οικογενειακό δίκαιο, προβάλλοντας ως αιτιολογική βάση μεταξύ άλλων την Ισότητα των φύλων, μέσω...

Read more
Η τηλεργασία επιτείνει τη σεξουαλική παρενόχληση των γυναικών

Η τηλεργασία επιτείνει τη σεξουαλική παρενόχληση των γυναικών

21 Ιανουαρίου, 2021
Για ένα Δημοκρατικό Πανεπιστήμιο: Ναι στη Φύλαξη, Όχι στην Αστυνόμευση

Για ένα Δημοκρατικό Πανεπιστήμιο: Ναι στη Φύλαξη, Όχι στην Αστυνόμευση

19 Ιανουαρίου, 2021
“Δεν είσαι η μόνη – Δεν είσαι μόνη”

“Δεν είσαι η μόνη – Δεν είσαι μόνη”

18 Ιανουαρίου, 2021
Ευρωβουλευτές: “Μην υποκινείτε το μίσος απέναντι στους Πρόσφυγες και τους Μετανάστες”

Χωρίς δωρεάν νομική συνδρομή οι αιτούσες/ντες άσυλο στη Λέσβο

15 Ιανουαρίου, 2021
Load More
Tags: απόψειςΕλλάδαμαθητέςοικονομική κρίση

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Η εξέλιξη της δικαιικής αντιμετώπισης του βιασμού από τον ύστερο Μεσαίωνα έως τον 21ο αιώνα

Η εξέλιξη της δικαιικής αντιμετώπισης του βιασμού από τον ύστερο Μεσαίωνα έως τον 21ο αιώνα

23 Ιανουαρίου, 2021

Διοικητικός Υπάλληλος-Λογιστής και Κοινωνικός Επιστήμονας στο Δήμο Ν.Φιλαδέλφειας-Ν.Χαλκηδόνας

22 Ιανουαρίου, 2021
Διεθνής Μέρα Εκπαίδευσης: Ο ρόλος της εκπαίδευσης στην ειρήνη και τη δημοκρατική πολιτότητα

Διεθνής Μέρα Εκπαίδευσης: Ο ρόλος της εκπαίδευσης στην ειρήνη και τη δημοκρατική πολιτότητα

22 Ιανουαρίου, 2021

Follow us on Facebook

Follow us on Facebook

newsletter

Subscribe to our mailing list

* indicates required



newsletters socialpolicy.gr


Next Post
Κυριακάτικο Σχολείο Mεταναστών

Κυριακάτικο Σχολείο Mεταναστών

Εγκαίνια της Δημοτικής – Σχολικής Βιβλιοθήκης της Δημοτικής Κοινότητας Ταύρου

ΟΓΑ: Ειδικό Επίδομα σε τρίτεκνες και πολύτεκνες οικογένειες

ΟΓΑ: Παράταση Ισχύος Βιβλιαρίων Υγείας για τους ανασφάλιστους υπερήλικες και τα προστατευόμενα μέλη αυτών

socialpolicy.gr

© 2021 socialpolicy.gr

Navigate Site

  • Αρχική
  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης

Follow Us

No Result
View All Result
  • Επίκαιρα
    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία

© 2021 socialpolicy.gr

error: Content is protected !!