• Αρχική
  • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Blog View
  • Συνεργασίες
  • ENGLISH edition
Πέμπτη, 30 Ιουνίου, 2022
socialpolicy.gr
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών “Εγκληματολογία” 2021-2022

    ΠΜΣ “Εγκληματολογία” 2022-2023

    Arrupe Centre Teacher @ Jesuit Refugee Service Greece

    Ακαδημαϊκοί Υπότροφοι στο Διεθνές Πανεπιστήμιο

    Οι νέες θέσεις στον Π.Ο.Υ.

    Θέσεις εργασίας στο Κοινωνικό ΕΚΑΒ

    Νομικός Σύμβουλος στο Κοινωνικό ΕΚΑΒ

    ΠΜΣ «Πολιτικό Σύστημα και Δημόσιες Πολιτικές»

    ΠΜΣ «Πολιτικό Σύστημα και Δημόσιες Πολιτικές»

    Διδακτικό έργο στην ΑΣΠΑΙΤΕ για το Πρόγραμμα ΠΕΣΥΠ

    Περίληψη της Έκθεσης του ΟΟΣΑ για την Εκπαίδευση στην Ελλάδα (2018)

    Παροχή διδακτικού έργου στο Πάντειο

    Μάστερ στην Ιστορία και Θεωρία της Τέχνης

    Μάστερ στην Ιστορία και Θεωρία της Τέχνης

    Συμβάσεις μίσθωσης διδακτικού έργου στην ΑΣΠΑΙΤΕ

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Πρόγραμμα Ανάδοχης Φροντίδας Ασυνόδευτων Ανηλίκων

    Η Αναδοχή των παιδιών των ιδρυμάτων χωρίς ευκαιρίες “Ηλεκτρονικής Διασύνδεσης” μέσω του συστήματος anynet.gr

    Ισότητα των φύλων και οι κοινωνικοοικονομικές επιπτώσεις της κρίσης Covid-19

    Ισότητα των φύλων και συμπερίληψη της διάστασης του φύλου στην ανάκαμψη από την COVID-19

    Δικαίωμα στην υγεία – Δικαίωμα στη ζωή

    Δικαίωμα στην υγεία – Δικαίωμα στη ζωή

    Ευρωπαϊκό Έργο “LIFE TWO” | Spring School/Città di Castello – Ιταλία

    Ευρωπαϊκό Έργο “LIFE TWO” | Spring School/Città di Castello – Ιταλία

    Παιδιά-μετανάστες: τα δικαιώματά τους σε περίθαλψη και εκπαίδευση

    Σε διαβούλευση το νομοσχέδιο του Υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου

    Το ΤΕΠΑΚ συμμετείχε στην υλοποίηση του έργου «Κέντρα Εξυπηρέτησης Μεταναστών»

    Το ΤΕΠΑΚ συμμετείχε στην υλοποίηση του έργου «Κέντρα Εξυπηρέτησης Μεταναστών»

    Η Ευρωπαϊκή Στρατηγική για τη βιοποικιλότητα και ο πρόσφατος νόμος του Υπουργείου Περιβάλλοντος

    Κλιματική αλλαγή, ενεργειακή ανεξαρτησία, ενεργειακή φτώχεια: ταχύτερη δράση ζητά το ΕΚ

    ΓΣΕΕ: Με το σχέδιο νόμου για την ιδιωτική εκπαίδευση θίγεται το δημόσιο αγαθό της εκπαίδευσης που παρέχεται στα ιδιωτικά σχολεία και τίθεται ζήτημα νομιμότητας της έκδοσης ισότιμων τίτλων σπουδών

    Το Συμβούλιο συνιστά ευρωπαϊκή προσέγγιση για τα μικροδιαπιστευτήρια

    433 Θέσεις Πρακτικής Άσκησης Schuman στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο

    Η Επιτροπή χαιρετίζει τους στόχους των κρατών μελών για μια πιο κοινωνική Ευρώπη έως το 2030

    16o τεύχος – Κοινωνική Πολιτική

    16o τεύχος – Κοινωνική Πολιτική

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Η Κατάσταση των Ναρκωτικών και των Οινοπνευματωδών στην Ελλάδα 2022

    Η Κατάσταση των Ναρκωτικών και των Οινοπνευματωδών στην Ελλάδα 2022

    Η Ευρωπαϊκή Έκθεση για τα Ναρκωτικά 2022

    Η Ευρωπαϊκή Έκθεση για τα Ναρκωτικά 2022

    Τετραετές Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία 2022-2023

    Τετραετές Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία 2022-2023

    Online Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στη Συμβουλευτική LGBTQIA2+Ατόμων

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στη Συμβουλευτική LGBTQIA2+ Ατόμων (Online)

    Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη 2022

    Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη 2022

    «e-Σχολείο Μακροχρόνιας Φροντίδας»

    «e-Σχολείο Μακροχρόνιας Φροντίδας»

    Ευρωπαϊκό σχέδιο για την καταπολέμηση του καρκίνου

    Ευρωπαϊκό σχέδιο για την καταπολέμηση του καρκίνου: Η Επιτροπή ξεκινάει διαδικασία σε επίπεδο ΕΕ για το «δικαίωμα στη λήθη»

    Οι σοβαρές επιπτώσεις της καπνοβιομηχανίας στο περιβάλλον

    Οι σοβαρές επιπτώσεις της καπνοβιομηχανίας στο περιβάλλον

    «Σύγχρονες προκλήσεις στην Κοινοτική Ψυχιατρική» |  Διαδικτυακή διάλεξη του καθ. Benedetto Saraceno

    «Σύγχρονες προκλήσεις στην Κοινοτική Ψυχιατρική» | Διαδικτυακή διάλεξη του καθ. Benedetto Saraceno

    Παγκόσμια Στατιστικά για την Υγεία | Έκθεση 2022

    Παγκόσμια Στατιστικά για την Υγεία | Έκθεση 2022

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών “Εγκληματολογία” 2021-2022

    ΠΜΣ “Εγκληματολογία” 2022-2023

    Arrupe Centre Teacher @ Jesuit Refugee Service Greece

    Ακαδημαϊκοί Υπότροφοι στο Διεθνές Πανεπιστήμιο

    Οι νέες θέσεις στον Π.Ο.Υ.

    Θέσεις εργασίας στο Κοινωνικό ΕΚΑΒ

    Νομικός Σύμβουλος στο Κοινωνικό ΕΚΑΒ

    ΠΜΣ «Πολιτικό Σύστημα και Δημόσιες Πολιτικές»

    ΠΜΣ «Πολιτικό Σύστημα και Δημόσιες Πολιτικές»

    Διδακτικό έργο στην ΑΣΠΑΙΤΕ για το Πρόγραμμα ΠΕΣΥΠ

    Περίληψη της Έκθεσης του ΟΟΣΑ για την Εκπαίδευση στην Ελλάδα (2018)

    Παροχή διδακτικού έργου στο Πάντειο

    Μάστερ στην Ιστορία και Θεωρία της Τέχνης

    Μάστερ στην Ιστορία και Θεωρία της Τέχνης

    Συμβάσεις μίσθωσης διδακτικού έργου στην ΑΣΠΑΙΤΕ

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Πρόγραμμα Ανάδοχης Φροντίδας Ασυνόδευτων Ανηλίκων

    Η Αναδοχή των παιδιών των ιδρυμάτων χωρίς ευκαιρίες “Ηλεκτρονικής Διασύνδεσης” μέσω του συστήματος anynet.gr

    Ισότητα των φύλων και οι κοινωνικοοικονομικές επιπτώσεις της κρίσης Covid-19

    Ισότητα των φύλων και συμπερίληψη της διάστασης του φύλου στην ανάκαμψη από την COVID-19

    Δικαίωμα στην υγεία – Δικαίωμα στη ζωή

    Δικαίωμα στην υγεία – Δικαίωμα στη ζωή

    Ευρωπαϊκό Έργο “LIFE TWO” | Spring School/Città di Castello – Ιταλία

    Ευρωπαϊκό Έργο “LIFE TWO” | Spring School/Città di Castello – Ιταλία

    Παιδιά-μετανάστες: τα δικαιώματά τους σε περίθαλψη και εκπαίδευση

    Σε διαβούλευση το νομοσχέδιο του Υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου

    Το ΤΕΠΑΚ συμμετείχε στην υλοποίηση του έργου «Κέντρα Εξυπηρέτησης Μεταναστών»

    Το ΤΕΠΑΚ συμμετείχε στην υλοποίηση του έργου «Κέντρα Εξυπηρέτησης Μεταναστών»

    Η Ευρωπαϊκή Στρατηγική για τη βιοποικιλότητα και ο πρόσφατος νόμος του Υπουργείου Περιβάλλοντος

    Κλιματική αλλαγή, ενεργειακή ανεξαρτησία, ενεργειακή φτώχεια: ταχύτερη δράση ζητά το ΕΚ

    ΓΣΕΕ: Με το σχέδιο νόμου για την ιδιωτική εκπαίδευση θίγεται το δημόσιο αγαθό της εκπαίδευσης που παρέχεται στα ιδιωτικά σχολεία και τίθεται ζήτημα νομιμότητας της έκδοσης ισότιμων τίτλων σπουδών

    Το Συμβούλιο συνιστά ευρωπαϊκή προσέγγιση για τα μικροδιαπιστευτήρια

    433 Θέσεις Πρακτικής Άσκησης Schuman στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο

    Η Επιτροπή χαιρετίζει τους στόχους των κρατών μελών για μια πιο κοινωνική Ευρώπη έως το 2030

    16o τεύχος – Κοινωνική Πολιτική

    16o τεύχος – Κοινωνική Πολιτική

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Η Κατάσταση των Ναρκωτικών και των Οινοπνευματωδών στην Ελλάδα 2022

    Η Κατάσταση των Ναρκωτικών και των Οινοπνευματωδών στην Ελλάδα 2022

    Η Ευρωπαϊκή Έκθεση για τα Ναρκωτικά 2022

    Η Ευρωπαϊκή Έκθεση για τα Ναρκωτικά 2022

    Τετραετές Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία 2022-2023

    Τετραετές Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία 2022-2023

    Online Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στη Συμβουλευτική LGBTQIA2+Ατόμων

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στη Συμβουλευτική LGBTQIA2+ Ατόμων (Online)

    Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη 2022

    Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη 2022

    «e-Σχολείο Μακροχρόνιας Φροντίδας»

    «e-Σχολείο Μακροχρόνιας Φροντίδας»

    Ευρωπαϊκό σχέδιο για την καταπολέμηση του καρκίνου

    Ευρωπαϊκό σχέδιο για την καταπολέμηση του καρκίνου: Η Επιτροπή ξεκινάει διαδικασία σε επίπεδο ΕΕ για το «δικαίωμα στη λήθη»

    Οι σοβαρές επιπτώσεις της καπνοβιομηχανίας στο περιβάλλον

    Οι σοβαρές επιπτώσεις της καπνοβιομηχανίας στο περιβάλλον

    «Σύγχρονες προκλήσεις στην Κοινοτική Ψυχιατρική» |  Διαδικτυακή διάλεξη του καθ. Benedetto Saraceno

    «Σύγχρονες προκλήσεις στην Κοινοτική Ψυχιατρική» | Διαδικτυακή διάλεξη του καθ. Benedetto Saraceno

    Παγκόσμια Στατιστικά για την Υγεία | Έκθεση 2022

    Παγκόσμια Στατιστικά για την Υγεία | Έκθεση 2022

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
socialpolicy.gr
No Result
View All Result
Home Υγεία

5 μύθοι σχετικά με τη διαχείριση του άγχους

4 Ιουνίου, 2014
in Υγεία, Ψυχολογία
1
Πρακτικές-εφαρμογές-γνωσιακής-συμπεριφορικής-θεραπείας-στις-αγχώδεις-διαταραχές-socialpolicy.gr

Δυο ψυχολόγοι, ειδικοί στη διαχείρηση του άγχους, αναφέρουν πέντε μύθους σχετικά με τη διαχείριση του. 

Μύθος 1ος: Θα πρέπει να γνωρίζουμε την προέλευση του άγχους προκειμένου να το αντιμετωπίσουμε.

Γεγονός: ” Η αιτία που δημιουργεί την αγχώδη διαταραχή και ο λόγος που αυτή συνεχίζει να υφίσταται, είναι δύο πολύ διαφορετικά δεδομένα” αναφέρει ο Simon A. Rego, PsyD- διευθυντής του εκπαιδευτικού προγράμματος CBT του Ιατρικού Κέντρου Montefiore/Albert Einstein College of Medicine στη Νέα Υόρκη. Προσθέτοντας επίσης πως είναι συνήθως πιο εύκολη η θεραπεία του άγχους στοχεύοντας στις σκέψεις και στις ενέργειες που το διαιωνίζουν στο παρόν.

Ο ιατρός ανέφερε το παράδειγμα ενός ατόμου που φοβάται τα σκυλιά. Το συγκεκριμένο άγχος μπορεί να έχει προκληθεί στην παιδική ηλικία, ωστόσο ο εντοπισμός αυτού του αρχικού εναύσματος, ίσως να μην μπορέσει να οδηγήσει σε θεραπεία της φοβίας του ατόμου στο παρόν. Αυτό που είναι πιο χρήσιμο είναι να διερευνηθούν οι σκέψεις που κάνει το άτομο σήμερα-όπως π.χ. “όλα τα σκυλιά είναι επικίνδυνα” ή οι πράξεις τους -όπως π.χ. να αποφεύγει τα σκυλιά, στοιχεία που διαιωνίζουν το φόβο.

Άλλο ένα παράδειγμα περιλαμβάνει την αϋπνία. Μια ισχυρή αιτία άγχους, όπως η μετακίνηση σε ένα νέο διαμέρισμα, μπορεί να έχει προκαλέσει σε ένα ατόμο αϋπνία. Ωστόσο, αυτό που διαιωνίζει την αϋπνία του σήμερα είναι οι πεποιθήσεις του για τον ύπνο (π.χ., “εάν δεν κοιμηθώ γρήγορα, δεν θα μπορέσω να κοιμηθώ καθόλου” ή “όλοι απολαμβάνουν τον ύπνο εκτός απο εμένα”), και οι συμπεριφορές του (π.χ., να κοιμάται όλο και πιο αργά με την πάροδο του χρόνου ή να παρατηρεί το ρολόι).

Μύθος 2ος: Η ανησυχία είναι χρήσιμη και βοηθά στην πρόληψη.

Γεγονός: “Ενώ συμβαίνουν αρνητικά γεγονότα, φυσικά δεν συμβαίνουν τόσο συχνά όσο οι άνθρωποι προβλέπουν” δήλωσε ο Simon A. Rego. “Έτσι όταν κανείς ανησυχεί και δεν συμβαίνει τίποτα αρνητικό, είναι εύκολο να πιστέψουμε πως ήταν λόγω της ανησυχίας μας, ενώ στην πραγματικότητα είναι πιθανώς απλά μια σύμπτωση — ένα παράδειγμα για αυτό που αποκαλούμε “ψευδεπίγραφη σχέση”.

Ένας παρόμοιος μύθος είναι ότι με το να ανησυχούμε, με κάποιο τρόπο εξορκίζουμε τα αρνητικά συναισθήματα, αν γίνει πραγματικότητα ένα αρνητικό συμβάν. Ωστόσο, στην πραγματικότητα, όταν συμβεί κάτι αρνητικό, θα αισθανθούμε το ίδιο και θα έχουμε βιώσει και επιπλέον αρνητικά συναισθήματα με την καθημερινή ανησυχία.

Μύθος 3ος: Η αγχώδης διαταραχή προκαλείται από μια χημική ανισορροπία, η οποία απαιτεί φαρμακευτική αγωγή.

Γεγονός: Ο ψυχολόγος Rego αναφέρει “Υπάρχουν πολλές αιτίες που προκαλούν τις αγχωδείς διαταραχές. Σε αυτές περιλαμβάνεται τα γονίδια, ένα στρεσογόνο ή τραυματικό γεγονός, η παρατήρηση της αγχώδους συμπεριφοράς των γονεών ή ακόμη και ένας συνδυασμός όλων των παραπάνω αιτιών. Ανεξάρτητα από την αιτία, αυτό που δείχνει η έρευνα είναι ότι δύο ψυχολογικές παρεμβάσεις, όπως η γνωσιακή-συμπεριφοριστική θεραπεία (CBT) και η φαρμακευτική αγωγή μπορούν να βοηθήσουν στην καταπολέμηση διαταραχών άγχους.”

Μύθος 4ος: Οι Βενζοδιαζεπίνες θεραπεύουν επιτυχώς το άγχος.

Γεγονός: Οι γιατροί συχνά συνταγογραφούν βενζοδιαζεπίνες, όπως Xanax, Klonopin και Ativan, σε ασθενείς που έχουν άγχος. “Ωστόσο, οι ασθενείς συχνά εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν το πρόβλημα του άγχους και στρέφονται προς τη ψυχοθεραπεία σε μεταγενέστερη ημερομηνία, αισθανόμενοι ανησυχία, βασίζοντας μια μικρή προσωρινή ανακούφιση στις βενζοδιαζεπίνες” ανέφερε η Marla W. Deibler, κλινική ψυχολόγος και διευθύντρια του Κέντρου για τη συναισθηματική υγεία -Center for Emotional Health of Greater Philadelphia, LLC.

Λαμβάνοντας ένα χάπι μπορεί να ανακουφίσει τα ενοχλητικά συμπτώματα, όμως δίνει το έναυσμα για ένα φαύλο κύκλο: το άγχος γρήγορα επανέρχεται και οι ασθενείς βρίσκουν προσωρινή λύση σε ένα χάπι ακόμα. Σύμφωνα με την ψυχολόγο Deibler “Δυστυχώς, αυτοί οι ασθενείς είναι απίθανο να ξεπεράσουν επιτυχώς το άγχος τους μέχρι να σταματήσουν να στηρίζονται στις βενζοδιαζεπίνες. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι υπάρχει κίνδυνος για ψυχολογική και φυσιολογική εξάρτηση. Οι βενζοδιαζεπίνες δημιουργούν εξάρτηση και ενισχύουν την πεποίθηση ότι δεν μπορεί κανείς να αντιμετωπίσει το άγχος μόνος του, προκαλώντας εξάρτηση από εξωτερικές πηγές”.

Η χρήση βενζοδιαζεπινών μπορεί επίσης να υπονομεύσει τη θεραπεία, καθώς εντείνουν τη δράση του GABA (γ-αμινοβουτυρικό οξύ), ουσία που μειώνει τις διεγερτικές αποκρίσεις (νευροδιαβιβαστής που ελέγχει τη ροή των νευρικών ερεθισμάτων στον εγκέφαλο, παρεμποδίζοντας την έκκριση άλλων νευροδιαβιβαστών όπως είναι η ντοπαμίνη). “Στην ουσία, η χρήση βενζοδιαζεπινών εξασθενίζει την συναισθηματική εμπειρία, μειώνοντας το δυναμικό για άγχος ή έντασης πανικού. Το πρόβλημα σε αυτό είναι ότι οι ασθενείς πρέπει να βιώσουν το άγχος με συστηματικό τρόπο με έναν κλινικό ιατρό, ώστε να μπορέσουν να ασκήσουν τις διαχειριστικές δεξιότητες που έχουν μάθει από τη θεραπεία, συνειδητοποιώντας ότι μπορούν να ελαχιστοποιήσουν το άγχος”.

Τέλος, η κλινική ψυχολόγος αναφέρει “Αν η δυνατότητά των ασθενών να βιώσουν το άγχος είναι αμβλυμένη από τις βενζοδιαζεπίνες, μπορεί να καταστεί λιγότερο πιθανό να επωφεληθούν από τη γνωσιακή-συμπεριφοριστική θεραπεία (CBT), αυξάνοντας τις πιθανότητες για υποτροπή”.

Μύθος 5ος: Το άγχος, πρέπει να εξαλειφθεί.

Γεγονός: “Βλέπουμε μερικές φορές ασθενείς — όπως και ιατρούς — που πιστεύουν ότι το άγχος είναι μόνο αρνητικό και πρέπει εξαλειφθεί, ότι οποιοδήποτε σημάδι ανησυχίας είναι δείγμα πως κάτι δεν πάει καλά και δεν θα πρέπει ποτέ να το βιώνουν”. Και συνεχίζει η Marla W. Deibler ” Τέτοιες πεποιθήσεις πραγματικά διαιωνίζουν το άγχος. Όταν κανείς πιστεύει ότι το άγχος είναι ανυπόφορο και εστιάζει την προσοχή του στην εξάλειψη του, είναι πιο πιθανό να οδηγεί σε μεγαλύτερο άγχος και ανησυχία, οδηγώντας το άτομο σε ένα αίσθημα μη ελέγχου”.

“Το άγχος είναι φυσικό και θεμιτό. Είναι μια φυσιολογική αντίδραση του σώματος μας σε αυτό που αντιλαμβανόμαστε ως απειλή. Πρόκειται για μια προσαρμοστική απάντηση σε στρεσογόνες καταστάσεις. Μας ωθεί να διεκπεραιώνουμε τις εργασίες μας εγκαίρως, να ολοκληρώνουμε με επιτυχία εξετάσεις, να τηρούμε προθεσμίες και να αποφεύγουμε δυνητικά επικίνδυνες καταστάσεις. Ειρωνικά, όταν αρχίσουμε να συνειδητοποιούμε ότι το άγχος δεν είναι μια πραγματική απειλή, τότε θα μπορέσουμε να το αντιμετωπίσουμε πιο εύκολα.”

Πηγή: psychcentral.com

socialpolicy.gr

 

Διαβάστε Επίσης  Εργαστήριο Χοροκινητικής Θεραπείας: Σώμα και Φύλο σε Κίνηση

Tags: άγχοςάρθρα ψυχολογίαςψυχολογία socialpolicy.gr

Related Posts

Τετραετές Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία 2022-2023
Ψυχολογία

Τετραετές Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία 2022-2023

by admin
21 Ιουνίου, 2022
0

Νέος κύκλος δια ζώσης εκπαίδευσης από το ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΥΣΤΗΜΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.

Read more
«e-Σχολείο Μακροχρόνιας Φροντίδας»

«e-Σχολείο Μακροχρόνιας Φροντίδας»

10 Ιουνίου, 2022
Ο Iain Ferguson μιλάει για το βιβλίο του “Μαρξισμός, Πολιτική, και Ψυχική Δυσφορία”

Ο Iain Ferguson μιλάει για το βιβλίο του “Μαρξισμός, Πολιτική, και Ψυχική Δυσφορία”

2 Ιουνίου, 2022
ΠΜΣ “Ψυχολογία” 2022-2023

ΠΜΣ “Ψυχολογία” 2022-2023

1 Ιουνίου, 2022
«Σύγχρονες προκλήσεις στην Κοινοτική Ψυχιατρική» |  Διαδικτυακή διάλεξη του καθ. Benedetto Saraceno

«Σύγχρονες προκλήσεις στην Κοινοτική Ψυχιατρική» | Διαδικτυακή διάλεξη του καθ. Benedetto Saraceno

26 Μαΐου, 2022
Load More

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών “Εγκληματολογία” 2021-2022

ΠΜΣ “Εγκληματολογία” 2022-2023

30 Ιουνίου, 2022

Arrupe Centre Teacher @ Jesuit Refugee Service Greece

30 Ιουνίου, 2022

Ακαδημαϊκοί Υπότροφοι στο Διεθνές Πανεπιστήμιο

30 Ιουνίου, 2022

Όλες οι αναρτήσεις στο e-mail σας

Προστεθείτε στους 5.955 εγγεγραμμένους.

Follow us on Facebook

Follow us on Facebook

newsletter

Subscribe to our mailing list

* indicates required



newsletters socialpolicy.gr


Next Post

Καλοκαιρινή φύλαξη παιδιών 2014 στο Δήμο Θέρμης

Δήμητρα Κογκίδου: Εκπαιδευτικό σύστημα και αναγκαιότητα της μη σεξιστικής γλώσσας

Δήμητρα Κογκίδου: Εκπαιδευτικό σύστημα και αναγκαιότητα της μη σεξιστικής γλώσσας

Προκήρυξη ΠΜΣ Τμήματος Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Πελοποννήσου ακαδ.έτους 2014-2015

socialpolicy.gr

© 2021 socialpolicy.gr

Navigate Site

  • Αρχική
  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης

Follow Us

No Result
View All Result
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Επίκαιρα
    • Διεθνή
    • Σεμινάρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Αρθρογραφία
    • Προγράμματα
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Βιβλία
  • Υγεία
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Επιλεγμένα
  • Σχετικά με εμάς
  • Συνεργασίες
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Blog View
  • ENGLISH edition

© 2021 socialpolicy.gr

error: Content is protected !!