Social Swipe: Ανθρωπιστική προσφορά μέσω διαδραστικής εμπειρίας

Η οργάνωση αρωγής MISEREOR έχει αναλάβει πρωτοβουλίες προγραμμάτων αυτοβοήθειας για τις χώρες του Τρίτου Κόσμου από το 1985. Η διαφημιστική εταιρεία Kolle Rebbe, με έδρα το Αμβούργο, έχοντας ως στόχο την ενίσχυση της ευαισθητοποίησης του κόσμου ως προς την προσφορά δωρεών κατέστησε ευκολότερη τη σχετική διαδικασία, δημιουργώντας την πρώτη διαδραστική αφίσα που “αποδέχεται” τη χρήση πιστωτικών καρτών από όσους επιθυμούν να ενισχύσουν οικονομικά την οργάνωση αρωγής  MISEREOR, εμφανίζοντας συμβολικά στην οθόνη το “αποτέλεσμα” της δωρεάς.

Με μια απλή κίνηση-πέρασμα της πιστωτικής κάρτας στην αφίσα, πραγματοποιείται αυτόματη προσφορά 2 ευρώ στην ανθρωπιστική οργάνωση, οδηγώντας σε μια διαδραστική εμπειρία: η πιστωτική κάρτα “κόβει τα δεσμά” από τα χέρια ενός παιδιού στις Φιλιππίνες, βοηθώντας το να επιστρέψει σε μια φυσιολογική ζωή. Μέσω ενός δεύτερου σεναρίου, παρέχεται  εικονικά ένα γεύμα σε μια οικογένεια στο Περού: το πέρασμα της πιστωτικής κάρτας στην αφίσα “κόβει” μία φέτα ψωμί.

Το “Social Swipe” υλοποιήθηκε από την STRIPE.COM, μία από τις ηγετικές εταιρίες-παρόχους πληρωμών μέσω κινητών συσκευών. Επι του παρόντος, οι διαδραστικές αφίσες έχουν προσελκύσει έντονη προσοχή στα διεθνή αεροδρόμια, έχοντας όμως και ένα θετικό αντίκτυπο σε μακροπρόθεσμη βάση: όταν ο δωρητής λαμβάνει το δελτίο της κίνησης των συναλλαγών της πιστωτικής του κάρτας, ερωτάται αν επιθυμεί να μετατρέψει αυτή του τη δωρεά σε μηνιαία.

 Πηγή: kolle-rebbe.de

socialpolicy.gr

Κράτα το

Διαβάστε Επίσης  Διεθνής Οργανισμός Α21 - Μια παγκόσμια δράση ενάντια στην εμπορία ανθρώπων - 17 Οκτωβρίου 2020

Be the first to comment on "Social Swipe: Ανθρωπιστική προσφορά μέσω διαδραστικής εμπειρίας"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*


error: Content is protected !!