Η δημοσίευση της UNESCO, η οποία βασίζεται σε μια διασταυρούμενη ανάλυση εννέα έργων κινητής μάθησης σε τρεις περιοχές του κόσμου, διερευνά τον τρόπο με τον οποίο τα κινητά τηλέφωνα μπορούν να ενισχύσουν την παιδεία των γυναικών και να οδηγήσουν στην κοινωνική τους χειραφέτηση.
Τα έργα κινητής μάθησης πραγματοποιήθηκαν στο Αφγανιστάν, την Καμπότζη, την Ινδία, το Μαρόκο, το Νίγηρα, το Πακιστάν, τη Σενεγάλη και τη Σομαλία και στόχευσαν σε γυναίκες αγροτικών περιοχών καθώς και σε υποβαθμισμένες περιοχές, μέσω προγραμμάτων οικονομικής ενδυνάμωσης και προγραμμάτων μη-τυπικής εκπαίδευσης, αναφερόμενα σε θέματα που συμπεριελάμβαναν την υγιεινή, τη μητρική υγεία, την εκτροφή κατσίκας και τη διαχείριση των υδάτων.
Τα κινητά τηλέφωνα χρησιμοποιήθηκαν ως εργαλεία μάθησης αλλά και ως επιχειρηματικά εργαλεία, για την ενίσχυση των προγραμμάτων αλφαβητισμού και τη βελτίωση της επικοινωνίας μέσω γραπτών μηνυμάτων.
Οι προκλήσεις που παρουσιάστηκαν και στα εννέα έργα εξετάστηκαν σε αυτή τη δημοσίευση και οι συστάσεις που προέρχονται από αυτές τις εμπειρίες παρέχουν ένα δρόμο για τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής και τους επαγγελματίες στη σύλληψη και την εφαρμογή ποιοτικής κινητής μάθησης ως μέρος της ανθρώπινης ανάπτυξης των γυναικών.
en.unesco.org
socialpolicy.gr