• Αρχική
  • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Blog View
  • Συνεργασίες
  • ENGLISH edition
Τρίτη, 28 Ιουνίου, 2022
socialpolicy.gr
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    Child Friendly and Women’s Safe Space Team Leader – National Contract @ Danish Refugee Council

    Teacher-National Contract @ DRC Greece

    Η ΕΣΤΙΑ αναζητά Γενικό Διευθυντή

    Εργοθεραπευτής/τρια στην ΕΣΤΙΑ

    Θέσεις εργασίας στο Σωματείο “ΙΚΕΛΟΣ”

    ΧτίΖΩ – ΕλπίΖΩ : Παιδικό Χωριό SOS Κρήτης

    Ψυχολόγος – Μυτιλήνη | Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος

    Programme Associate @ UNICEF | Athens – Greece

    Κοινωνικός/η Λειτουργός στο Κοινωνικό Φαρμακείο Δήμου Ηλιούπολης

    Αναλυτής πολιτικών (Policy Analyst) στο Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης

    Σύμβαση Έργου στο Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης

    Θέση Επιστημονικού/ής Συνεργάτη/Συνεργάτιδας στην Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου

    Κοινωνικός/η Επιστήμονας στην Ε.Α.Τ.Α. A.E.

    Θερινό Σχολείο του ΕΑΠ «Φυσικές και ανθρωπογενείς καταστροφές και τεχνικά έργα»

    Θερινό Σχολείο του ΕΑΠ «Φυσικές και ανθρωπογενείς καταστροφές και τεχνικά έργα»

    Κοινωνικοί Λειτουργοί στην Κάριτας Ελλάς (Αθήνα)

    Διερμηνέας/Διαπολιτισμικός Μεσολαβητής Ουκρανικών (Aθήνα)

    Διερμηνείς Αραβικών, Γαλλικών, Φαρσί στην Κάριτας Ελλάς

    Ουκρανόφωνος Υπεύθυνος/η Πεδίου και Διασύνδεσης

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Ευρωπαϊκό Έργο “LIFE TWO” | Spring School/Città di Castello – Ιταλία

    Ευρωπαϊκό Έργο “LIFE TWO” | Spring School/Città di Castello – Ιταλία

    Παιδιά-μετανάστες: τα δικαιώματά τους σε περίθαλψη και εκπαίδευση

    Σε διαβούλευση το νομοσχέδιο του Υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου

    Το ΤΕΠΑΚ συμμετείχε στην υλοποίηση του έργου «Κέντρα Εξυπηρέτησης Μεταναστών»

    Το ΤΕΠΑΚ συμμετείχε στην υλοποίηση του έργου «Κέντρα Εξυπηρέτησης Μεταναστών»

    Η Ευρωπαϊκή Στρατηγική για τη βιοποικιλότητα και ο πρόσφατος νόμος του Υπουργείου Περιβάλλοντος

    Κλιματική αλλαγή, ενεργειακή ανεξαρτησία, ενεργειακή φτώχεια: ταχύτερη δράση ζητά το ΕΚ

    ΓΣΕΕ: Με το σχέδιο νόμου για την ιδιωτική εκπαίδευση θίγεται το δημόσιο αγαθό της εκπαίδευσης που παρέχεται στα ιδιωτικά σχολεία και τίθεται ζήτημα νομιμότητας της έκδοσης ισότιμων τίτλων σπουδών

    Το Συμβούλιο συνιστά ευρωπαϊκή προσέγγιση για τα μικροδιαπιστευτήρια

    433 Θέσεις Πρακτικής Άσκησης Schuman στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο

    Η Επιτροπή χαιρετίζει τους στόχους των κρατών μελών για μια πιο κοινωνική Ευρώπη έως το 2030

    16o τεύχος – Κοινωνική Πολιτική

    16o τεύχος – Κοινωνική Πολιτική

    Ανοιχτή Πρόσκληση για οικονομική υποστήριξη σε απομακρυσμένα σχολεία

    Ανοιχτή Πρόσκληση για οικονομική υποστήριξη σε απομακρυσμένα σχολεία

    Νέοι κανόνες για δίκαιους κατώτατους μισθούς στην ΕΕ

    Η Επιτροπή χαιρετίζει την επίτευξη πολιτικής συμφωνίας σχετικά με επαρκείς κατώτατους μισθούς για τους εργαζομένους στην ΕΕ

    Το ΤΕΠΑΚ γίνεται ο πρώτος δημόσιος οργανισμός στην Κύπρο που διαθέτει δωμάτιο θηλασμού

    Το ΤΕΠΑΚ γίνεται ο πρώτος δημόσιος οργανισμός στην Κύπρο που διαθέτει δωμάτιο θηλασμού

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Η Κατάσταση των Ναρκωτικών και των Οινοπνευματωδών στην Ελλάδα 2022

    Η Κατάσταση των Ναρκωτικών και των Οινοπνευματωδών στην Ελλάδα 2022

    Η Ευρωπαϊκή Έκθεση για τα Ναρκωτικά 2022

    Η Ευρωπαϊκή Έκθεση για τα Ναρκωτικά 2022

    Τετραετές Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία 2022-2023

    Τετραετές Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία 2022-2023

    Online Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στη Συμβουλευτική LGBTQIA2+Ατόμων

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στη Συμβουλευτική LGBTQIA2+ Ατόμων (Online)

    Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη 2022

    Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη 2022

    «e-Σχολείο Μακροχρόνιας Φροντίδας»

    «e-Σχολείο Μακροχρόνιας Φροντίδας»

    Ευρωπαϊκό σχέδιο για την καταπολέμηση του καρκίνου

    Ευρωπαϊκό σχέδιο για την καταπολέμηση του καρκίνου: Η Επιτροπή ξεκινάει διαδικασία σε επίπεδο ΕΕ για το «δικαίωμα στη λήθη»

    Οι σοβαρές επιπτώσεις της καπνοβιομηχανίας στο περιβάλλον

    Οι σοβαρές επιπτώσεις της καπνοβιομηχανίας στο περιβάλλον

    «Σύγχρονες προκλήσεις στην Κοινοτική Ψυχιατρική» |  Διαδικτυακή διάλεξη του καθ. Benedetto Saraceno

    «Σύγχρονες προκλήσεις στην Κοινοτική Ψυχιατρική» | Διαδικτυακή διάλεξη του καθ. Benedetto Saraceno

    Παγκόσμια Στατιστικά για την Υγεία | Έκθεση 2022

    Παγκόσμια Στατιστικά για την Υγεία | Έκθεση 2022

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    Child Friendly and Women’s Safe Space Team Leader – National Contract @ Danish Refugee Council

    Teacher-National Contract @ DRC Greece

    Η ΕΣΤΙΑ αναζητά Γενικό Διευθυντή

    Εργοθεραπευτής/τρια στην ΕΣΤΙΑ

    Θέσεις εργασίας στο Σωματείο “ΙΚΕΛΟΣ”

    ΧτίΖΩ – ΕλπίΖΩ : Παιδικό Χωριό SOS Κρήτης

    Ψυχολόγος – Μυτιλήνη | Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος

    Programme Associate @ UNICEF | Athens – Greece

    Κοινωνικός/η Λειτουργός στο Κοινωνικό Φαρμακείο Δήμου Ηλιούπολης

    Αναλυτής πολιτικών (Policy Analyst) στο Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης

    Σύμβαση Έργου στο Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης

    Θέση Επιστημονικού/ής Συνεργάτη/Συνεργάτιδας στην Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου

    Κοινωνικός/η Επιστήμονας στην Ε.Α.Τ.Α. A.E.

    Θερινό Σχολείο του ΕΑΠ «Φυσικές και ανθρωπογενείς καταστροφές και τεχνικά έργα»

    Θερινό Σχολείο του ΕΑΠ «Φυσικές και ανθρωπογενείς καταστροφές και τεχνικά έργα»

    Κοινωνικοί Λειτουργοί στην Κάριτας Ελλάς (Αθήνα)

    Διερμηνέας/Διαπολιτισμικός Μεσολαβητής Ουκρανικών (Aθήνα)

    Διερμηνείς Αραβικών, Γαλλικών, Φαρσί στην Κάριτας Ελλάς

    Ουκρανόφωνος Υπεύθυνος/η Πεδίου και Διασύνδεσης

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Ευρωπαϊκό Έργο “LIFE TWO” | Spring School/Città di Castello – Ιταλία

    Ευρωπαϊκό Έργο “LIFE TWO” | Spring School/Città di Castello – Ιταλία

    Παιδιά-μετανάστες: τα δικαιώματά τους σε περίθαλψη και εκπαίδευση

    Σε διαβούλευση το νομοσχέδιο του Υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου

    Το ΤΕΠΑΚ συμμετείχε στην υλοποίηση του έργου «Κέντρα Εξυπηρέτησης Μεταναστών»

    Το ΤΕΠΑΚ συμμετείχε στην υλοποίηση του έργου «Κέντρα Εξυπηρέτησης Μεταναστών»

    Η Ευρωπαϊκή Στρατηγική για τη βιοποικιλότητα και ο πρόσφατος νόμος του Υπουργείου Περιβάλλοντος

    Κλιματική αλλαγή, ενεργειακή ανεξαρτησία, ενεργειακή φτώχεια: ταχύτερη δράση ζητά το ΕΚ

    ΓΣΕΕ: Με το σχέδιο νόμου για την ιδιωτική εκπαίδευση θίγεται το δημόσιο αγαθό της εκπαίδευσης που παρέχεται στα ιδιωτικά σχολεία και τίθεται ζήτημα νομιμότητας της έκδοσης ισότιμων τίτλων σπουδών

    Το Συμβούλιο συνιστά ευρωπαϊκή προσέγγιση για τα μικροδιαπιστευτήρια

    433 Θέσεις Πρακτικής Άσκησης Schuman στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο

    Η Επιτροπή χαιρετίζει τους στόχους των κρατών μελών για μια πιο κοινωνική Ευρώπη έως το 2030

    16o τεύχος – Κοινωνική Πολιτική

    16o τεύχος – Κοινωνική Πολιτική

    Ανοιχτή Πρόσκληση για οικονομική υποστήριξη σε απομακρυσμένα σχολεία

    Ανοιχτή Πρόσκληση για οικονομική υποστήριξη σε απομακρυσμένα σχολεία

    Νέοι κανόνες για δίκαιους κατώτατους μισθούς στην ΕΕ

    Η Επιτροπή χαιρετίζει την επίτευξη πολιτικής συμφωνίας σχετικά με επαρκείς κατώτατους μισθούς για τους εργαζομένους στην ΕΕ

    Το ΤΕΠΑΚ γίνεται ο πρώτος δημόσιος οργανισμός στην Κύπρο που διαθέτει δωμάτιο θηλασμού

    Το ΤΕΠΑΚ γίνεται ο πρώτος δημόσιος οργανισμός στην Κύπρο που διαθέτει δωμάτιο θηλασμού

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Η Κατάσταση των Ναρκωτικών και των Οινοπνευματωδών στην Ελλάδα 2022

    Η Κατάσταση των Ναρκωτικών και των Οινοπνευματωδών στην Ελλάδα 2022

    Η Ευρωπαϊκή Έκθεση για τα Ναρκωτικά 2022

    Η Ευρωπαϊκή Έκθεση για τα Ναρκωτικά 2022

    Τετραετές Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία 2022-2023

    Τετραετές Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία 2022-2023

    Online Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στη Συμβουλευτική LGBTQIA2+Ατόμων

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στη Συμβουλευτική LGBTQIA2+ Ατόμων (Online)

    Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη 2022

    Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη 2022

    «e-Σχολείο Μακροχρόνιας Φροντίδας»

    «e-Σχολείο Μακροχρόνιας Φροντίδας»

    Ευρωπαϊκό σχέδιο για την καταπολέμηση του καρκίνου

    Ευρωπαϊκό σχέδιο για την καταπολέμηση του καρκίνου: Η Επιτροπή ξεκινάει διαδικασία σε επίπεδο ΕΕ για το «δικαίωμα στη λήθη»

    Οι σοβαρές επιπτώσεις της καπνοβιομηχανίας στο περιβάλλον

    Οι σοβαρές επιπτώσεις της καπνοβιομηχανίας στο περιβάλλον

    «Σύγχρονες προκλήσεις στην Κοινοτική Ψυχιατρική» |  Διαδικτυακή διάλεξη του καθ. Benedetto Saraceno

    «Σύγχρονες προκλήσεις στην Κοινοτική Ψυχιατρική» | Διαδικτυακή διάλεξη του καθ. Benedetto Saraceno

    Παγκόσμια Στατιστικά για την Υγεία | Έκθεση 2022

    Παγκόσμια Στατιστικά για την Υγεία | Έκθεση 2022

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
socialpolicy.gr
No Result
View All Result
Home Επίκαιρα Διεθνή

To 40% του παγκόσμιου πληθυσμού δεν έχει πρόσβαση στην εκπαίδευση σε γλώσσα που να κατανοεί

23 Φεβρουαρίου, 2016
in Διεθνή, Επίκαιρα
0
εκπαίδευση_μητρική_γλώσσα

Νέο κείμενο εργασίας από την έκθεση της UNESCO “Global Education Monitoring Report” (GEM Report) αναφέρει ότι το 40% του παγκόσμιου πληθυσμού δεν έχει πρόσβαση στην εκπαίδευση σε γλώσσα που να κατανοεί. Το κείμενο πολιτικής: «Εάν δεν κατανοείς, πώς μπορείς να μάθεις;» που κυκλοφόρησε στο πλαίσιο της Διεθνούς Ημέρας Μητρικής Γλώσσας (21 Φεβρουαρίου 2016), υποστηρίζει ότι η διδασκαλία σε μια γλώσσα διαφορετική από τη μητρική μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τη μάθηση των παιδιών, ειδικά εκείνων που ζουν σε συνθήκες φτώχειας.

Όπως ανέφερε η Γενική Διευθύντρια της UNESCO Irina Bokova, είναι απαραίτητη η ενθάρρυνση και ο πλήρης σεβασμός της χρήσης της μητρικής γλώσσας στη διδασκαλία και τη μάθηση, καθώς και η προώθηση της γλωσσικής πολυμορφίας. Η μάθηση παρουσιάζει βελτίωση στις χώρες που έχουν επενδύσει σε δίγλωσσα προγράμματα. Στη Γουατεμάλα, οι μαθητές σε δίγλωσσα σχολεία έχουν χαμηλότερα ποσοστά επανάληψης και εγκατάλειψης. Έχουν επίσης υψηλότερες βαθμολογίες σε όλες τις θεματικές. Παιδιά στην Αιθιοπία που συμμετείχαν σε δίγλωσσα προγράμματα για οκτώ χρόνια βελτίωσαν τη μάθησή τους σε μαθήματα σε όλη τη διδακτέα ύλη.

Η Παγκόσμια Βάση Δεδομένων για την Ανισότητα στην Εκπαίδευση – Inequality Database on Education (WIDE), της έκθεσης της UNESCO “GEM Report” , δείχνει τις κατανομές της μάθησης των χωρών, ανάλογα με τη γλώσσα αξιολόγησης:

  • Στην Ακτή του Ελεφαντοστού, το 55% των μαθητών της 5ης τάξης που μιλούν τη γλώσσα μάθησης στο σπίτι,  έμαθαν τα βασικά στην ανάγνωση το 2008, σε σύγκριση με το 25% εκείνων που μιλούν μια διαφορετική γλώσσα.
  • Στην Ισλαμική Δημοκρατία του Ιράν, το 80% των μαθητών της 4ης τάξης που δεν μιλούν φαρσί στο σπίτι, εμάθαν τα βασικά στην ανάγνωση, σε σύγκριση με περισσότερο από το 95% των μαθητών που μιλούν Φαρσί.
  • Στην Ονδούρα, το 2011, το 94% των μαθητών της 6ης τάξης που μιλούσαν τη γλώσσα διδασκαλίας στο σπίτι,  έμαθαν τα βασικά στην ανάγνωση σε σύγκριση με το 62% των μαθητών που δεν μιλούσαν την ίδια γλώσσα στο σπίτι.
  • Στην Τουρκία το 2012, περίπου το 50% των φτωχών μη τουρκόφωνων μαθητών ηλικίας 15 ετών, επέτευξαν ελάχιστα στην ανάγνωση, σε αντίθεση με τον εθνικό μέσο όρο του 80%.
Διαβάστε Επίσης  Χιλή, Μαδαγασκάρη, Μοζαμβίκη, Σλοβακία, Σρι Λάνκα: Βραβεία Εκπαιδευτικής Προσφοράς Unesco 2015

Σε πολυεθνικές κοινωνίες, συμπεριλαμβανομένης της Τουρκίας, του Νεπάλ, του Πακιστάν, του Μπαγκλαντές και της Γουατεμάλα, το κείμενο εργασίας δείχνει ότι η επιβολή μιας κυρίαρχης γλώσσας μέσα από ένα σχολικό σύστημα – που μερικές φορές είναι μια αναγκαία επιλογή  – συχνά αποτελεί πηγή αδικιών που συνδέονται με ευρύτερα θέματα κοινωνικών και πολιτιστικών ανισοτήτων.

Ο Aaron Benavot, Διευθυντής της Έκθεσης GEM της UNESCO αναφέρει ότι η γλώσσα μπορεί να χρησιμεύσει ως ένα δίκοπο μαχαίρι. “Ενώ ενισχύει τους κοινωνικούς δεσμούς και την αίσθηση του ανήκειν μιας εθνοτικής ομάδας, μπορεί επίσης να αποτελέσει τη βάση για την περιθωριοποίησή τους. Η εκπαιδευτική πολιτική πρέπει να διασφαλίσει ότι όλοι οι εκπαιδευόμενοι, συμπεριλαμβανομένων των ομιλούντων μειονοτικών γλωσσών, έχουν προσβαση σε ένα σχολείο που χρησιμοποιεί μια γλώσσα που γνωρίζουν. “

Το κείμενο εργασίας παρουσιάζει βασικές συστάσεις για να διασφαλίσει ότι τα παιδιά διδάσκονται σε γλώσσα που κατανοούν:

  1. Τουλάχιστον έξι χρόνια διδασκαλίας στη μητρική γλώσσα είναι απαραίτητα, έτσι ώστε να διασφαλιστούν τα ωφέλη από τη διδασκαλία στη μητρική γλώσσα στα πρώτα χρόνια.
  2. Οι πολιτικές εκπαίδευσης θα πρέπει να αναγνωρίσουν τη σημασία της μητρικής γλώσσας στη διδασκαλία. Μια αξιολόγηση των πλάνων εκπαίδευσης 40 χωρών διαπιστώνει ότι μόνο λιγότερα από τα μισά εκπαιδευτικά σχέδια αναγνωρίζουν τη σημασία της διδασκαλίας των παιδιών στη μητρική τους γλώσσα, ιδιαίτερα στις μικρές τάξεις.
  3. Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να εκπαιδευτούν για να διδάξουν σε δύο γλώσσες και να κατανοήσουν τις ανάγκες των εκπαιδευομένων σε δεύτερη γλώσσα. Οι εκπαιδευτικοί σπάνια προετοιμάζονται για την πραγματικότητα των δίγλωσσων αιθουσών διδασκαλίας, μεταξύ άλλων και με αποκλειστικό διδακτικό υλικό και τις κατάλληλες στρατηγικές αξιολόγησης. Στη Σενεγάλη, μόνο το 8%, και στο Μάλι, μόνο το 2% των εκπαιδευμένων δασκάλων εξέφρασαν την ετοιμότητα τους για να διδάξουν στις τοπικές γλώσσες.
Διαβάστε Επίσης  Νέα έρευνα για τα οφέλη της διγλωσσίας στην καθυστέρηση της ανάπτυξης της άνοιας

en.unesco.org

socialpolicy.gr

Κράτα το

Κράτα το

Tags: socialpolicy.gr. ανισότητεςUNESCOγλωσσική πολυμορφίαδιγλωσσίαμητρική γλώσσα

Related Posts

The next normal | Εκστρατεία ευαισθητοποίησης της Unesco
Κοινωνική Αλληλεγγύη

The next normal | Εκστρατεία ευαισθητοποίησης της Unesco

by admin
3 Μαρτίου, 2022
0

Η προηγούμενη πραγματικότητά δεν μπορεί πλέον να γίνει αποδεκτή ως φυσιολογική.

Read more
Έκθεση της UNESCO για τις επιπτώσεις που υπέστη η δημιουργική βιομηχανία κατά τη διάρκεια της πανδημίας

Έκθεση της UNESCO για τις επιπτώσεις που υπέστη η δημιουργική βιομηχανία κατά τη διάρκεια της πανδημίας

16 Φεβρουαρίου, 2022
Εξ αποστάσεως 9μηνο μοριοδοτούμενο πρόγραμμα με δωρεάν διανομή βιβλίου “Διγλωσσία και διδασκαλία της νέας ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας”

Εξ αποστάσεως 9μηνο μοριοδοτούμενο πρόγραμμα με δωρεάν διανομή βιβλίου “Διγλωσσία και διδασκαλία της νέας ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας”

3 Φεβρουαρίου, 2022
Η επένδυση στον γραμματισμό απαραίτητη για την ανάκαμψη από τον COVID 19

Η επένδυση στον γραμματισμό απαραίτητη για την ανάκαμψη από τον COVID 19

9 Σεπτεμβρίου, 2021

Διαπολιτισμική Επικοινωνιακή Ικανότητα & Διγλωσσία

8 Σεπτεμβρίου, 2021
Load More

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Child Friendly and Women’s Safe Space Team Leader – National Contract @ Danish Refugee Council

Teacher-National Contract @ DRC Greece

27 Ιουνίου, 2022
Η ΕΣΤΙΑ αναζητά Γενικό Διευθυντή

Εργοθεραπευτής/τρια στην ΕΣΤΙΑ

27 Ιουνίου, 2022

Θέσεις εργασίας στο Σωματείο “ΙΚΕΛΟΣ”

27 Ιουνίου, 2022

Όλες οι αναρτήσεις στο e-mail σας

Προστεθείτε στους 5.955 εγγεγραμμένους.

Follow us on Facebook

Follow us on Facebook

newsletter

Subscribe to our mailing list

* indicates required



newsletters socialpolicy.gr


Next Post
Εργατικό κίνημα στη Δανία και Εργασιακά Δικαιώματα

Ευρωκοινοβουλευτική ομάδα ΚΚΕ: "Η ΕΕ δεν καθορίζει δικαίωμα σε μόνιμες συμβάσεις"

Ειδομένη: Έντονη ανησυχία για την απαγόρευση διέλευσης στην ΠΓΔΜ για τους πρόσφυγες από το Αφγανιστάν

Ειδομένη: Έντονη ανησυχία για την απαγόρευση διέλευσης στην ΠΓΔΜ για τους πρόσφυγες από το Αφγανιστάν

Κρίση και μετανάστευση

Europe: Largest-ever European survey of immigrants gives big picture on long-term integration

socialpolicy.gr

© 2021 socialpolicy.gr

Navigate Site

  • Αρχική
  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης

Follow Us

No Result
View All Result
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Επίκαιρα
    • Διεθνή
    • Σεμινάρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Αρθρογραφία
    • Προγράμματα
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Βιβλία
  • Υγεία
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Επιλεγμένα
  • Σχετικά με εμάς
  • Συνεργασίες
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Blog View
  • ENGLISH edition

© 2021 socialpolicy.gr

error: Content is protected !!