Ως καταναλωτής, όταν πληρώνεις για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, είτε στο διαδίκτυο είτε σε πραγματικό κατάστημα, είτε στη χώρα σου είτε σε άλλο κράτος μέλος της ΕΕ, έχεις δικαιώματα.
Χάρη στην κοινοτική Οδηγία (2011/83), επιβάλλεται η συστηματική και λεπτομερής πληροφόρηση των καταναλωτών, καταπολεμούνται οι κρυφές χρεώσεις και κόστη στο διαδίκτυο, υπάρχουν καλύτεροι όροι επιστροφής χρημάτων στον καταναλωτή. Όμως, αυτά είναι μόνο μερικά παραδείγματα της βελτιωμένης προστασίας που παρέχει η Οδηγία αυτή.
Μάθε περισσότερα για το τι πρέπει να κάνεις σχετικά με τα ελαττωματικά προϊόντα, τους όρους των συμβολαίων που δεν είναι σαφείς, την επιστροφή των χρημάτων σου, τα ψηφιακά σου δικαιώματα ώστε να μπορείς να υπερασπίσεις αποτελεσματικότερα τον εαυτό σου.
EU4Consumers