• Αρχική
  • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Blog View
  • Συνεργασίες
  • ENGLISH edition
Τρίτη, 9 Αυγούστου, 2022
socialpolicy.gr
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    Διεθνής Ημέρα Αυτοχθόνων Πληθυσμών 2022

    Διεθνής Ημέρα Αυτοχθόνων Πληθυσμών 2022

    Διερμηνείς Αραβικών, Γαλλικών, Φαρσί στην Κάριτας Ελλάς

    Ουκρανόφωνος Υπεύθυνος/η Πεδίου και Διασύνδεσης – Αθήνα

    Κοινωνικός/η Λειτουργός στο Διεθνές Κέντρο για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη (ICSD)

    Κοινωνικός Λειτουργός στην ΑΜΚΕ Φάρος Ελπίδας

    Διερμηνέας Σομαλικών στην «Φάρος Ελπίδας»

    Διδακτικό έργο στο ΕΚΠΑ

    Education Cultural Mediator (Farsi) @ Danish Refugee Council

    Grants Management Coordinator | DRC Greece

    Ε.Α.Π.: 35 θέσεις με υποτροφία για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023

    Η ενδυνάμωση των γυναικών Ρομά «κλειδί» για την καταπολέμηση της ενδοοικογενειακής βίας εναντίον τους. Ποιος ο ρόλος των επαγγελματιών;

    Η ενδυνάμωση των γυναικών Ρομά «κλειδί» για την καταπολέμηση της ενδοοικογενειακής βίας εναντίον τους. Ποιος ο ρόλος των επαγγελματιών;

    Εκπαιδευτικός (Αθήνα) | Κάριτας Ελλάς

    Πρόγραμμα έκτακτης οικονομικής στήριξης οικογενειών πληγέντων από την πανδημία COVID 19 από την Κάριτας Ελλάς

    Υπεύθυνος/η Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών | Κάριτας Ελλάς

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Προσεγγίζοντας την έννοια των κοινωνικών ανισοτήτων

    Οικονομική Ανισότητα – Νέα Στοιχεία ΕΛΣΤΑΤ

    EDU-GATE – Έρευνα για την ψηφιακή εκπαίδευση στα Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης

    EDU-GATE – Έρευνα για την ψηφιακή εκπαίδευση στα Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης

    Πρόγραμμα “Αθηνά” για τη δωρεάν στέγαση φοιτητριών στην Αθήνα

    Ερευνητικό Δίκτυο ΛΟΑΤΚΙ+

    Ερευνητικό Δίκτυο ΛΟΑΤΚΙ+

    Η έννοια της φτώχειας

    Υλική και Κοινωνική Στέρηση / Συνθήκες Διαβίωσης – Νέα Στοιχεία ΕΛΣΤΑΤ

    Βασικό Εισόδημα: σε εξέλιξη έρευνα για τη στάση των Δημάρχων της Ελλάδας

    Erasmus+: 44 Ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια για διασυνοριακή και διεπιστημονική συνεργασία

    Για την εξάλειψη της φτώχειας των γυναικών στην Ευρώπη καλούν οι ευρωβουλευτές

    Κίνδυνος Φτώχειας – Νέα Στοιχεία ΕΛΣΤΑΤ

    Ψηφιακά ΚΕΠΑ και Κάρτα Αναπηρίας

    Ψηφιακά ΚΕΠΑ και Κάρτα Αναπηρίας

    Πρόσκληση για υποβολή άρθρων στο επιστημονικό περιοδικό DISCERN

    Πρόσκληση για υποβολή άρθρων στο επιστημονικό περιοδικό DISCERN

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Παγκόσμια Ημέρα κατά της Ηπατίτιδας 2022

    Παγκόσμια Ημέρα κατά της Ηπατίτιδας 2022

    Ο Π.Ο.Υ. επικαιροποιεί το εγχειρίδιο για την ενσωμάτωση της διάστασης του φύλου

    Ο Π.Ο.Υ. επικαιροποιεί το εγχειρίδιο για την ενσωμάτωση της διάστασης του φύλου

    Τηλεργασία, μη αμειβόμενη φροντίδα και ψυχική υγεία εν καιρώ COVID-19

    Εσωτερική ανάρρωση εργαζομένου: τι είναι και πώς επηρεάζεται από την τηλεργασία

    Νέα εκπαιδευτικά προγράμματα 2022-2023 | Κέντρο Παιδιού & Εφήβου

    Νέα εκπαιδευτικά προγράμματα 2022-2023 | Κέντρο Παιδιού & Εφήβου

    Οι λέξεις έχουν σημασία για την ψυχική υγεία

    Οι λέξεις έχουν σημασία για την ψυχική υγεία

    Πιστοποιημένο Πρόγραμμα στη Συστημική-Οικογενειακή Θεραπεία | Ιωάννινα, Αθήνα & Online

    Πιστοποιημένο Πρόγραμμα στη Συστημική-Οικογενειακή Θεραπεία | Ιωάννινα, Αθήνα & Online

    Δωρεάν ψυχολογική  υποστήριξη σε ενήλικους κατοίκους του Δήμου Αθηναίων

    Ψυχολογική υποστήριξη κατοίκων Δήμου Θεσσαλονίκης

    Η Κατάσταση των Ναρκωτικών και των Οινοπνευματωδών στην Ελλάδα 2022

    Η Κατάσταση των Ναρκωτικών και των Οινοπνευματωδών στην Ελλάδα 2022

    Η Ευρωπαϊκή Έκθεση για τα Ναρκωτικά 2022

    Η Ευρωπαϊκή Έκθεση για τα Ναρκωτικά 2022

    Τετραετές Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία 2022-2023

    Τετραετές Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία 2022-2023

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    Διεθνής Ημέρα Αυτοχθόνων Πληθυσμών 2022

    Διεθνής Ημέρα Αυτοχθόνων Πληθυσμών 2022

    Διερμηνείς Αραβικών, Γαλλικών, Φαρσί στην Κάριτας Ελλάς

    Ουκρανόφωνος Υπεύθυνος/η Πεδίου και Διασύνδεσης – Αθήνα

    Κοινωνικός/η Λειτουργός στο Διεθνές Κέντρο για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη (ICSD)

    Κοινωνικός Λειτουργός στην ΑΜΚΕ Φάρος Ελπίδας

    Διερμηνέας Σομαλικών στην «Φάρος Ελπίδας»

    Διδακτικό έργο στο ΕΚΠΑ

    Education Cultural Mediator (Farsi) @ Danish Refugee Council

    Grants Management Coordinator | DRC Greece

    Ε.Α.Π.: 35 θέσεις με υποτροφία για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023

    Η ενδυνάμωση των γυναικών Ρομά «κλειδί» για την καταπολέμηση της ενδοοικογενειακής βίας εναντίον τους. Ποιος ο ρόλος των επαγγελματιών;

    Η ενδυνάμωση των γυναικών Ρομά «κλειδί» για την καταπολέμηση της ενδοοικογενειακής βίας εναντίον τους. Ποιος ο ρόλος των επαγγελματιών;

    Εκπαιδευτικός (Αθήνα) | Κάριτας Ελλάς

    Πρόγραμμα έκτακτης οικονομικής στήριξης οικογενειών πληγέντων από την πανδημία COVID 19 από την Κάριτας Ελλάς

    Υπεύθυνος/η Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών | Κάριτας Ελλάς

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Προσεγγίζοντας την έννοια των κοινωνικών ανισοτήτων

    Οικονομική Ανισότητα – Νέα Στοιχεία ΕΛΣΤΑΤ

    EDU-GATE – Έρευνα για την ψηφιακή εκπαίδευση στα Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης

    EDU-GATE – Έρευνα για την ψηφιακή εκπαίδευση στα Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης

    Πρόγραμμα “Αθηνά” για τη δωρεάν στέγαση φοιτητριών στην Αθήνα

    Ερευνητικό Δίκτυο ΛΟΑΤΚΙ+

    Ερευνητικό Δίκτυο ΛΟΑΤΚΙ+

    Η έννοια της φτώχειας

    Υλική και Κοινωνική Στέρηση / Συνθήκες Διαβίωσης – Νέα Στοιχεία ΕΛΣΤΑΤ

    Βασικό Εισόδημα: σε εξέλιξη έρευνα για τη στάση των Δημάρχων της Ελλάδας

    Erasmus+: 44 Ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια για διασυνοριακή και διεπιστημονική συνεργασία

    Για την εξάλειψη της φτώχειας των γυναικών στην Ευρώπη καλούν οι ευρωβουλευτές

    Κίνδυνος Φτώχειας – Νέα Στοιχεία ΕΛΣΤΑΤ

    Ψηφιακά ΚΕΠΑ και Κάρτα Αναπηρίας

    Ψηφιακά ΚΕΠΑ και Κάρτα Αναπηρίας

    Πρόσκληση για υποβολή άρθρων στο επιστημονικό περιοδικό DISCERN

    Πρόσκληση για υποβολή άρθρων στο επιστημονικό περιοδικό DISCERN

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Παγκόσμια Ημέρα κατά της Ηπατίτιδας 2022

    Παγκόσμια Ημέρα κατά της Ηπατίτιδας 2022

    Ο Π.Ο.Υ. επικαιροποιεί το εγχειρίδιο για την ενσωμάτωση της διάστασης του φύλου

    Ο Π.Ο.Υ. επικαιροποιεί το εγχειρίδιο για την ενσωμάτωση της διάστασης του φύλου

    Τηλεργασία, μη αμειβόμενη φροντίδα και ψυχική υγεία εν καιρώ COVID-19

    Εσωτερική ανάρρωση εργαζομένου: τι είναι και πώς επηρεάζεται από την τηλεργασία

    Νέα εκπαιδευτικά προγράμματα 2022-2023 | Κέντρο Παιδιού & Εφήβου

    Νέα εκπαιδευτικά προγράμματα 2022-2023 | Κέντρο Παιδιού & Εφήβου

    Οι λέξεις έχουν σημασία για την ψυχική υγεία

    Οι λέξεις έχουν σημασία για την ψυχική υγεία

    Πιστοποιημένο Πρόγραμμα στη Συστημική-Οικογενειακή Θεραπεία | Ιωάννινα, Αθήνα & Online

    Πιστοποιημένο Πρόγραμμα στη Συστημική-Οικογενειακή Θεραπεία | Ιωάννινα, Αθήνα & Online

    Δωρεάν ψυχολογική  υποστήριξη σε ενήλικους κατοίκους του Δήμου Αθηναίων

    Ψυχολογική υποστήριξη κατοίκων Δήμου Θεσσαλονίκης

    Η Κατάσταση των Ναρκωτικών και των Οινοπνευματωδών στην Ελλάδα 2022

    Η Κατάσταση των Ναρκωτικών και των Οινοπνευματωδών στην Ελλάδα 2022

    Η Ευρωπαϊκή Έκθεση για τα Ναρκωτικά 2022

    Η Ευρωπαϊκή Έκθεση για τα Ναρκωτικά 2022

    Τετραετές Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία 2022-2023

    Τετραετές Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία 2022-2023

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
socialpolicy.gr
No Result
View All Result
Home Κοινωνική Πολιτική

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Τα παιδιά γράφουν και ζωγραφίζουν τα δικαιώματά τους” 2016

5 Απριλίου, 2016
in Κοινωνική Πολιτική, Προγράμματα
0
1ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
1ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

Η Ελληνική Εθνική Επιτροπή της UNICEF πραγματοποιεί το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Τα Παιδιά Γράφουν & Ζωγραφίζουν τα Δικαιώματά τους». Το πρόγραμμα αυτό εντάσσεται στο πλαίσιο των συντονισμένων δραστηριοτήτων του ΥΠΠΕΘ και της UNICEF για την προώθηση της Σύμβασης των Δικαιωμάτων του παιδιού.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε μαθητές όλων των σχολικών μονάδων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Οι μαθητές μπορούν να λάβουν μέρος με ομαδικές εργασίες, που θα περιγράφουν το πώς οι ίδιοι αντιλαμβάνονται τα Δικαιώματά τους, μετά από τη σχετική κατανόηση του θέματος, με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών τους.

Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί σε τρεις (3) φάσεις :

Α΄ φάση : Ύστερα από ενημέρωση των μαθητών για τα Δικαιώματά τους, όπως αυτά περιγράφονται στη Σύμβαση των Δικαιωμάτων του παιδιού,

α) τα Νηπιαγωγεία και οι Α’ και Β’ τάξεις των Δημοτικών Σχολείων μπορούν να ετοιμάσουν ομαδικές αφίσες, διαστάσεων 50 εκ. x 70 εκ.,

β) οι Γ’ και Δ’ τάξεις των Δημοτικών μπορούν να δημιουργήσουν ένα παραμύθι και

γ) οι Ε’ και Στ’ τάξεις μπορούν να φτιάξουν ένα βιβλίο ή μια εφημερίδα, με θέμα : «Παιδιά Πρόσφυγες, Παιδιά Μετανάστες, μα Πάνω απ΄ όλα Παιδιά», σαν αποτέλεσμα μιας δημιουργικής προσπάθειας όλης της τάξης, καθώς πρόκειται για κοινό πρόγραμμα που προϋποθέτει τη συμμετοχή όλων.

Επισημαίνεται ότι, οι ανωτέρω ομαδικές εργασίες θα πρέπει να υλοποιηθούν κατά τμήμα, στην περίπτωση που υπάρχουν περισσότερα του ενός τμήματα ανά τάξη.

Η Α’ φάση θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι την Παρασκευή 27 Μαΐου 2016. Οι σχολικές μονάδες θα αποστείλουν τα έργα τους, με την ένδειξη “Για το πρόγραμμα «Τα Παιδιά Γράφουν & Ζωγραφίζουν τα Δικαιώματά τους», στην Ελληνική Εθνική Επιτροπή UNICEF, στη διεύθυνση :

Ανδρ. Δημητρίου 8 & Τζ. Κέννεντυ 37

16 121 Καισαριανή, Αθήνα

Παρακαλείστε όπως αποστείλετε τις αφίσες σε «ρολό», προκειμένου να μην καταστραφούν κατά τη μεταφορά.

Β’ φάση : Όλα τα σχολεία που θα συμμετάσχουν στο πρόγραμμα, θα λάβουν από τη UNICEF και το ΥΠΠΕΘ έναν Έπαινο Συμμετοχής για το σχολείο, καθώς και ο κάθε μαθητής χωριστά και οι εκπαιδευτικοί που θα συντονίσουν το πρόγραμμα, θα παραλάβουν το δικό τους έπαινο, ως επιβράβευση και αναγνώριση των προσπαθειών του. Η αποστολή των επαίνων θα πραγματοποιηθεί πριν από το τέλος της σχολικής χρονιάς.

Γ’ φάση : Στη φάση αυτή, η UNICEF θα διοργανώσει έκθεση, όπου θα παρουσιαστούν τα έργα των σχολείων. Ο τόπος και ο χρόνος της έκθεσης θα καθοριστεί αργότερα και σε ημερομηνία κοντινή της 20ης Νοεμβρίου, ημέρα που έχει ορισθεί ως επέτειος της υιοθέτησης της Σύμβασης των Δικαιωμάτων του Παιδιού.

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, ομάδα αποτελούμενη από διακεκριμένους ανθρώπους των Γραμμάτων και των Τεχνών, στην οποία θα συμμετέχει και το ΥΠΠΕΘ , θα επιλέξει και θα βραβεύσει τα καλύτερα έργα από κάθε κατηγορία. Με δελτία τύπου, θα δημοσιοποιηθούν τα ονόματα των σχολείων της Γ’ φάσης. 

Παρακαλούνται οι Προϊστάμενοι και οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων Π.Ε. της χώρας, όπως διευκολύνουν τη συμμετοχή των μαθητών και των εκπαιδευτικών, που θα εκδηλώσουν σχετικό ενδιαφέρον, δεδομένου ότι η συμμετοχή στο πρόγραμμα είναι προαιρετική.

s160401d
2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ
s160401j
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΑΓΧΙΑΛΟΥ ΒΟΛΟΥ – ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ

*Οι φωτογραφίες αποτελούν έργα μαθητών από το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα της Unicef “Σχολεία Υπερασπιστές των Παιδιών” (Πηγή: Unicef)

 

Διαβάστε Επίσης  Υλοποίηση του προγράμματος «Επισιτιστική και Βασική Υλική Συνδρομή από το Ταμείο Ευρωπαϊκής Βοήθειας για τους απόρους (TEBA/FEAD)»
Tags: UNICEFκοινωνική πολιτικήκοινωνική πολιτική προγράμματαΣύμβαση των Δικαιωμάτων του Παιδιού

Related Posts

EDU-GATE – Έρευνα για την ψηφιακή εκπαίδευση στα Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Κοινωνική Συνοχή

EDU-GATE – Έρευνα για την ψηφιακή εκπαίδευση στα Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης

by admin
1 Αυγούστου, 2022
0

Το διαδίκτυο υψηλής ταχύτητας θα έχει τεράστιο αντίκτυπο στη βελτίωση της πρόσβασης στο διαδίκτυο.

Read more

Πρόγραμμα “Αθηνά” για τη δωρεάν στέγαση φοιτητριών στην Αθήνα

1 Αυγούστου, 2022

Βασικό Εισόδημα: σε εξέλιξη έρευνα για τη στάση των Δημάρχων της Ελλάδας

29 Ιουλίου, 2022

Erasmus+: 44 Ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια για διασυνοριακή και διεπιστημονική συνεργασία

28 Ιουλίου, 2022
Εργαστήρια του U-Report | Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού

Εργαστήρια του U-Report | Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού

28 Ιουλίου, 2022
Load More

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Διεθνής Ημέρα Αυτοχθόνων Πληθυσμών 2022

Διεθνής Ημέρα Αυτοχθόνων Πληθυσμών 2022

9 Αυγούστου, 2022
Διερμηνείς Αραβικών, Γαλλικών, Φαρσί στην Κάριτας Ελλάς

Ουκρανόφωνος Υπεύθυνος/η Πεδίου και Διασύνδεσης – Αθήνα

9 Αυγούστου, 2022

Κοινωνικός/η Λειτουργός στο Διεθνές Κέντρο για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη (ICSD)

9 Αυγούστου, 2022

Όλες οι αναρτήσεις στο e-mail σας

Προστεθείτε στους 5.961 εγγεγραμμένους.

Follow us on Facebook

Follow us on Facebook

newsletter

Subscribe to our mailing list

* indicates required



newsletters socialpolicy.gr


Next Post
«Unfairy Tales – Άδικα Παραμύθια» – Κάποια παραμύθια δεν είναι για παιδιά

«Unfairy Tales - Άδικα Παραμύθια» - Κάποια παραμύθια δεν είναι για παιδιά

“Η Ευρώπη επιλέγει” – Επιστολή της Σίας Αναγνωστοπούλου προς τους ομόλογους υπουργούς της Ε.E. με θέμα το προσφυγικό

"Η Ευρώπη επιλέγει" - Επιστολή της Σίας Αναγνωστοπούλου προς τους ομόλογους υπουργούς της Ε.E. με θέμα το προσφυγικό

Αγνοούνται 129 ασυνόδευτα παιδιά μετά την κατεδάφιση του καταυλισμού προσφύγων στο Καλαί

Αγνοούνται 129 ασυνόδευτα παιδιά μετά την κατεδάφιση του καταυλισμού προσφύγων στο Καλαί

socialpolicy.gr

© 2021 socialpolicy.gr

Navigate Site

  • Αρχική
  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης

Follow Us

No Result
View All Result
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Επίκαιρα
    • Διεθνή
    • Σεμινάρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Αρθρογραφία
    • Προγράμματα
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Βιβλία
  • Υγεία
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Επιλεγμένα
  • Σχετικά με εμάς
  • Συνεργασίες
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Blog View
  • ENGLISH edition

© 2021 socialpolicy.gr

error: Content is protected !!