Αποστολή της καμπάνιας είναι ο τερματισμός της αντικειμενοποίησης της γυναίκας στη διαφήμιση.
Για να σταματήσει το κακό που προκαλεί και να διδάξει στα κορίτσια ότι η αξία τους δεν είναι στο βάρος τους, στην εμφάνισή τους ή στα μέρη του σώματός τους, αλλά στο ποιες είναι, τι έχουν να πουν και τι μπορούν να κάνουν.
Για να υποστηρίξει τις εμπορικές μάρκες που βοηθούν στην χειραφέτηση των γυναικών.
Να εμπνεύσει τον κόσμο να βρει έναν καλύτερο τρόπο.
Τι είναι αντικειμενοποίηση;
Η καμπάνια #WomenNotObjects χρησιμοποιεί τα παρακάτω τέσσερα φίλτρα για να καθορίσει αν μια διαφήμιση χρησιμοποιεί την γυναίκα ως αντικείμενο.
#Istandup
Εναντίον της ζημιάς που προκλήθηκε από την αντικειμενοποίηση των γυναικών
socialpolicy.gr
womennotobjects.com