• Αρχική
  • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Blog View
  • Συνεργασίες
  • ENGLISH edition
Παρασκευή, 19 Αυγούστου, 2022
socialpolicy.gr
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    Volunteer Leader – Ukrainian/Russian-speaking (part-time) @ EPAPSY

    Volunteer Leader – Ukrainian/Russian-speaking (part-time) @ EPAPSY

    VACANCY BRF – Social Worker (With Greek License)

    VACANCY BRF – Psychologist (With Greek License) | Athens

    VACANCY BRF – Social Worker (With Greek License)

    VACANCY BRF – Social Worker (With Greek License)

    FR-Donations & Communications Officer – SAMS Ελλάς | Αθήνα

    Οι αλλαγές στον ΠΚ αμφισβητούν την αξιοπιστία των θυμάτων σεξουαλικής βίας

    GBV Prevention assistant/interpreter, Ουκρανικά, Θεσσαλονίκη | Κέντρο ΔΙΟΤΙΜΑ

    Communications Officer, Athens – Greece @ HIAS

    Εκπαιδευτής-τρια/Εμψυχωτής- τρια

    Εκπαιδευτής-τρια/Εμψυχωτής- τρια

    Ιατρικός Συντονιστής / Αθήνα | Γιατροί του Κόσμου

    Διαγενεακή Αλληλεγγύη: Δημιουργώντας έναν κόσμο για όλες τις ηλικίες

    Διαγενεακή Αλληλεγγύη: Δημιουργώντας έναν κόσμο για όλες τις ηλικίες

    Βοηθός γραφείου στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Πρόληψης και Ελέγχου Νόσων

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Κατευθυντήριες γραμμές για το πρώτο παγκόσμιο πλαίσιο πολιτικής για την προστασία των παιδιών σε κίνηση στο πλαίσιο της κλιματικής αλλαγής

    Κατευθυντήριες γραμμές για το πρώτο παγκόσμιο πλαίσιο πολιτικής για την προστασία των παιδιών σε κίνηση στο πλαίσιο της κλιματικής αλλαγής

    31ο Ενημερωτικό Σημείωμα Γ.Γ.Δ.Ο.Π.Ι.Φ.

    Περισσότερο διαφανείς και προβλέψιμοι όροι εργασίας για τους εργαζόμενους στην ΕΕ

    Ανάδοχη φροντίδα παιδιών και υποστήριξη ανάδοχων γονέων. Σύγχρονες προκλήσεις

    Νέοι κανόνες της ΕΕ για την καλύτερη προστασία των παιδιών σε διασυνοριακές υποθέσεις επιμέλειας

    Πρόσφατη έκθεση αναφορικά με προληπτικές πολιτικές σε 11 κράτη-μέλη της ΕΕ

    Νέα δικαιώματα για καλύτερη ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και ιδιωτικής ζωής στην ΕΕ

    Προσεγγίζοντας την έννοια των κοινωνικών ανισοτήτων

    Οικονομική Ανισότητα – Νέα Στοιχεία ΕΛΣΤΑΤ

    EDU-GATE – Έρευνα για την ψηφιακή εκπαίδευση στα Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης

    EDU-GATE – Έρευνα για την ψηφιακή εκπαίδευση στα Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης

    Πρόγραμμα “Αθηνά” για τη δωρεάν στέγαση φοιτητριών στην Αθήνα

    Ερευνητικό Δίκτυο ΛΟΑΤΚΙ+

    Ερευνητικό Δίκτυο ΛΟΑΤΚΙ+

    Η έννοια της φτώχειας

    Υλική και Κοινωνική Στέρηση / Συνθήκες Διαβίωσης – Νέα Στοιχεία ΕΛΣΤΑΤ

    Βασικό Εισόδημα: σε εξέλιξη έρευνα για τη στάση των Δημάρχων της Ελλάδας

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Παγκόσμια Ημέρα κατά της Ηπατίτιδας 2022

    Παγκόσμια Ημέρα κατά της Ηπατίτιδας 2022

    Ο Π.Ο.Υ. επικαιροποιεί το εγχειρίδιο για την ενσωμάτωση της διάστασης του φύλου

    Ο Π.Ο.Υ. επικαιροποιεί το εγχειρίδιο για την ενσωμάτωση της διάστασης του φύλου

    Τηλεργασία, μη αμειβόμενη φροντίδα και ψυχική υγεία εν καιρώ COVID-19

    Εσωτερική ανάρρωση εργαζομένου: τι είναι και πώς επηρεάζεται από την τηλεργασία

    Νέα εκπαιδευτικά προγράμματα 2022-2023 | Κέντρο Παιδιού & Εφήβου

    Νέα εκπαιδευτικά προγράμματα 2022-2023 | Κέντρο Παιδιού & Εφήβου

    Οι λέξεις έχουν σημασία για την ψυχική υγεία

    Οι λέξεις έχουν σημασία για την ψυχική υγεία

    Πιστοποιημένο Πρόγραμμα στη Συστημική-Οικογενειακή Θεραπεία | Ιωάννινα, Αθήνα & Online

    Πιστοποιημένο Πρόγραμμα στη Συστημική-Οικογενειακή Θεραπεία | Ιωάννινα, Αθήνα & Online

    Δωρεάν ψυχολογική  υποστήριξη σε ενήλικους κατοίκους του Δήμου Αθηναίων

    Ψυχολογική υποστήριξη κατοίκων Δήμου Θεσσαλονίκης

    Η Κατάσταση των Ναρκωτικών και των Οινοπνευματωδών στην Ελλάδα 2022

    Η Κατάσταση των Ναρκωτικών και των Οινοπνευματωδών στην Ελλάδα 2022

    Η Ευρωπαϊκή Έκθεση για τα Ναρκωτικά 2022

    Η Ευρωπαϊκή Έκθεση για τα Ναρκωτικά 2022

    Τετραετές Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία 2022-2023

    Τετραετές Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία 2022-2023

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    Volunteer Leader – Ukrainian/Russian-speaking (part-time) @ EPAPSY

    Volunteer Leader – Ukrainian/Russian-speaking (part-time) @ EPAPSY

    VACANCY BRF – Social Worker (With Greek License)

    VACANCY BRF – Psychologist (With Greek License) | Athens

    VACANCY BRF – Social Worker (With Greek License)

    VACANCY BRF – Social Worker (With Greek License)

    FR-Donations & Communications Officer – SAMS Ελλάς | Αθήνα

    Οι αλλαγές στον ΠΚ αμφισβητούν την αξιοπιστία των θυμάτων σεξουαλικής βίας

    GBV Prevention assistant/interpreter, Ουκρανικά, Θεσσαλονίκη | Κέντρο ΔΙΟΤΙΜΑ

    Communications Officer, Athens – Greece @ HIAS

    Εκπαιδευτής-τρια/Εμψυχωτής- τρια

    Εκπαιδευτής-τρια/Εμψυχωτής- τρια

    Ιατρικός Συντονιστής / Αθήνα | Γιατροί του Κόσμου

    Διαγενεακή Αλληλεγγύη: Δημιουργώντας έναν κόσμο για όλες τις ηλικίες

    Διαγενεακή Αλληλεγγύη: Δημιουργώντας έναν κόσμο για όλες τις ηλικίες

    Βοηθός γραφείου στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Πρόληψης και Ελέγχου Νόσων

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Κατευθυντήριες γραμμές για το πρώτο παγκόσμιο πλαίσιο πολιτικής για την προστασία των παιδιών σε κίνηση στο πλαίσιο της κλιματικής αλλαγής

    Κατευθυντήριες γραμμές για το πρώτο παγκόσμιο πλαίσιο πολιτικής για την προστασία των παιδιών σε κίνηση στο πλαίσιο της κλιματικής αλλαγής

    31ο Ενημερωτικό Σημείωμα Γ.Γ.Δ.Ο.Π.Ι.Φ.

    Περισσότερο διαφανείς και προβλέψιμοι όροι εργασίας για τους εργαζόμενους στην ΕΕ

    Ανάδοχη φροντίδα παιδιών και υποστήριξη ανάδοχων γονέων. Σύγχρονες προκλήσεις

    Νέοι κανόνες της ΕΕ για την καλύτερη προστασία των παιδιών σε διασυνοριακές υποθέσεις επιμέλειας

    Πρόσφατη έκθεση αναφορικά με προληπτικές πολιτικές σε 11 κράτη-μέλη της ΕΕ

    Νέα δικαιώματα για καλύτερη ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και ιδιωτικής ζωής στην ΕΕ

    Προσεγγίζοντας την έννοια των κοινωνικών ανισοτήτων

    Οικονομική Ανισότητα – Νέα Στοιχεία ΕΛΣΤΑΤ

    EDU-GATE – Έρευνα για την ψηφιακή εκπαίδευση στα Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης

    EDU-GATE – Έρευνα για την ψηφιακή εκπαίδευση στα Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης

    Πρόγραμμα “Αθηνά” για τη δωρεάν στέγαση φοιτητριών στην Αθήνα

    Ερευνητικό Δίκτυο ΛΟΑΤΚΙ+

    Ερευνητικό Δίκτυο ΛΟΑΤΚΙ+

    Η έννοια της φτώχειας

    Υλική και Κοινωνική Στέρηση / Συνθήκες Διαβίωσης – Νέα Στοιχεία ΕΛΣΤΑΤ

    Βασικό Εισόδημα: σε εξέλιξη έρευνα για τη στάση των Δημάρχων της Ελλάδας

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Παγκόσμια Ημέρα κατά της Ηπατίτιδας 2022

    Παγκόσμια Ημέρα κατά της Ηπατίτιδας 2022

    Ο Π.Ο.Υ. επικαιροποιεί το εγχειρίδιο για την ενσωμάτωση της διάστασης του φύλου

    Ο Π.Ο.Υ. επικαιροποιεί το εγχειρίδιο για την ενσωμάτωση της διάστασης του φύλου

    Τηλεργασία, μη αμειβόμενη φροντίδα και ψυχική υγεία εν καιρώ COVID-19

    Εσωτερική ανάρρωση εργαζομένου: τι είναι και πώς επηρεάζεται από την τηλεργασία

    Νέα εκπαιδευτικά προγράμματα 2022-2023 | Κέντρο Παιδιού & Εφήβου

    Νέα εκπαιδευτικά προγράμματα 2022-2023 | Κέντρο Παιδιού & Εφήβου

    Οι λέξεις έχουν σημασία για την ψυχική υγεία

    Οι λέξεις έχουν σημασία για την ψυχική υγεία

    Πιστοποιημένο Πρόγραμμα στη Συστημική-Οικογενειακή Θεραπεία | Ιωάννινα, Αθήνα & Online

    Πιστοποιημένο Πρόγραμμα στη Συστημική-Οικογενειακή Θεραπεία | Ιωάννινα, Αθήνα & Online

    Δωρεάν ψυχολογική  υποστήριξη σε ενήλικους κατοίκους του Δήμου Αθηναίων

    Ψυχολογική υποστήριξη κατοίκων Δήμου Θεσσαλονίκης

    Η Κατάσταση των Ναρκωτικών και των Οινοπνευματωδών στην Ελλάδα 2022

    Η Κατάσταση των Ναρκωτικών και των Οινοπνευματωδών στην Ελλάδα 2022

    Η Ευρωπαϊκή Έκθεση για τα Ναρκωτικά 2022

    Η Ευρωπαϊκή Έκθεση για τα Ναρκωτικά 2022

    Τετραετές Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία 2022-2023

    Τετραετές Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία 2022-2023

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
socialpolicy.gr
No Result
View All Result
Home Απόψεις

Εθνικός Διάλογος για την Παιδεία: Οι προτάσεις της Διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων

19 Μαΐου, 2016
in Απόψεις
0
Εκπαίδευση για να βιώσιμο μέλλον, socialpolicy.gr

Το εκατοντασέλιδο κείμενο που φέρει τον τίτλο «Διαπιστώσεις, προτάσεις και χρονοδιάγραμμα υλοποίησης» αποτελεί το προϊόν των καρποφόρων εργασιών και του ουσιαστικού διαλόγου που έλαβε χώρα στο πλαίσιο του Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου για την Παιδεία από την Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, μαζί με την Επιτροπή Διαλόγου και το Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας.

Το περιεχόμενο του κειμένου βασίζεται και εκφράζει τις αρχές που διατυπώθηκαν από σχεδόν όλους όσοι πήραν μέρος στον Διάλογο:

  1. Να συζητηθούν συστηματικά τα σοβαρά προβλήματα της Εκπαίδευσης με τους φορείς αλλά και με τους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων.
  2. Να αναγνωρισθούν ως καλές πρακτικές οι αξιόλογες πρωτοβουλίες δασκάλων και καθηγητών, οι οποίοι παρά τις αντιξοότητες που δημιουργεί η οικονομική και ανθρωπιστική κρίση τα τελευταία χρόνια, υπερβαίνουν τις δυσκολίες και φροντίζουν να παρέχουν στους μαθητές την καλύτερη δυνατή εκπαίδευση.
  3. Να αξιοποιηθεί δημιουργικά η εμπειρία των διαλόγων που είχαν διεξαχθεί τα προηγούμενα χρόνια.
  4. Να αξιοποιηθεί δημιουργικά η εμπειρία των Ευρωπαϊκών χωρών.
  5. Να σχεδιαστεί ένα πλαίσιο ρεαλιστικών βραχυπρόθεσμων, μεσοπρόθεσμων και  μακροπρόθεσμων στοχεύσεων που θα αφορά όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης η υλοποίηση των οποίων θα υπερβαίνει τη θητεία μίας κυβέρνησης.
  6. Οι προτάσεις να βασιστούν σε επιστημονικά τεκμηριωμένες θέσεις και να συνυπολογίζουν την μακρά εμπειρία πολλών εκπαιδευτικών.
  7. Να επιτευχθούν ευρείες συναινέσεις ανάμεσα στα πολιτικά κόμματα για το περιεχόμενο των ρυθμίσεων και τη διαδικασία εφαρμογής τους.

Οι προτάσεις που περιλαμβάνονται στην έκθεση προέκυψαν από τις παραπάνω συζητήσεις και αρχές, και έτυχαν επεξεργασίας με βασικό κριτήριο το τι είδους πολίτες θέλουμε να έχουμε και, κατά συνέπεια, έχουν διαμορφώσει ένα πλαίσιο μεταρρυθμιστικής πολιτικής με στόχο η εκπαίδευση να συμβάλλει στη διαμόρφωση μορφωμένων νέων με δημοκρατικό ήθος και κριτική σκέψη.

Διαβάστε Επίσης  "Κοινωνικό σχολείο" : Σε εφαρμογή από την 11 Σεπτεμβρίου 2014

Η έκθεση διαιρείται σε έξι ενότητες:

  1. Αυτονομία: στην 1η ενότητα το ενδιαφέρον εστιάζεται στις μεγάλες αλλαγές που οδήγησαν σε μία διερεύνηση εκπαιδευτικών πολιτικών, οι οποίες ευνοούσαν την ενίσχυση της αυτονομίας στις σχολικές μονάδες. Η αυτονομία αυτή διαρθρώνεται στους εξής τομείς: α. Παιδαγωγική/ διδακτική αυτονομία, β. Διοικητική αυτονομία, και γ. Οικονομική αυτονομία.
  2. Διδακτική/Μαθησιακή διαδικασία: στη 2η ενότητα το ενδιαφέρον εστιάζεται στο πλαίσιο της μεταρρυθμιστικής προσπάθειας και σε σχέση με τα νέα Προγράμματα Σπουδών, κρίνεται σκόπιμη η επαναθεώρηση του περιεχομένου των υπαρχόντων σχολικών εγχειριδίων, προκειμένου να υλοποιηθεί η αναγκαία αναδιαμόρφωση/μείωση της ύλης, η ανανέωση των βιβλίων εκείνων τα οποία απαιτούν ριζική αναμόρφωση καθώς και η μείωση της διδακτέας ύλης και η ταύτισή της με την εξεταστέα ύλη.
  3. Εκπαίδευση /Μετεκπαίδευση εκπαιδευτικών: στην 3η ενότητα το ενδιαφέρον εστιάζεται στις νέες θεωρητικές προσεγγίσεις και οπτικές, αναφορικά με το έργο του εκπαιδευτικού (φύση της γνώσης, μάθηση, διδασκαλία, εκπαιδευτικός ρόλος), επιβάλλουν την ανανέωση της διδακτικής πράξης μέσω του επαναπροσδιορισμού της εκπαίδευσης των μελλοντικών εκπαιδευτικών, κυρίως της παιδαγωγικής και διδακτικής τους εκπαίδευσης και κατάρτισης.
  4. Οργάνωση, διοίκηση και οικονομικά της εκπαίδευσης: στην 4η ενότητα το ενδιαφέρον εστιάζεται στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε θέματα διοίκησης και στην ανάγκη ανάληψης καθηκόντων σε θέση ευθύνης.
  5. Τύποι Σχολείων: στην 5η ενότητα το ενδιαφέρον εστιάζεται στη γενίκευση του ολοήμερου σχολείου μέσω του εξορθολογισμού της λειτουργίας του θεσμού και της παιδαγωγικής βελτίωσής του.
  6. Ειδική Αγωγή: στην 6η ενότητα το ενδιαφέρον εστιάζεται στον ανασχεδιασμό της ειδικής αγωγής με σκοπό τη μετάβαση σε ένα ενιαίο εκπαιδευτικό σύστημα που θα διέπεται από τις αρχές της ένταξης και της παροχής ίσων ευκαιριών στη μάθηση, στον επαγγελματικό, κοινωνικό, πολιτιστικό, πολιτικό τομέα για όλους τους μαθητές συμπεριλαμβανομένων και αυτών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.     
Διαβάστε Επίσης  Ανάπτυξη ενταξιακών συστημάτων για την πρόληψη της πρόωρης σχολικής διαρροής

Σημαντικό σημείο της έκθεσης είναι η κατάρτιση ενός χρονοδιαγράμματος υλοποίησης των προτάσεων μέσω της κατηγοριοποίησής τους σε βραχυπρόθεσμες (Ιούνιος 2016- Νοέμβριος 2016), μεσοπρόθεσμες (Δεκέμβριος 2016 – Μάιος 2018) και μακροπρόθεσμες (Ιούνιος 2018 – Μάιος 2022).

Ενδεικτικά αναφέρονται:

Βραχυπρόθεσμες: Ενίσχυση της παιδαγωγικής αυτονομίας των σχολικών μονάδων, Μείωση/αναδιαμόρφωση της ύλης των υπαρχόντων σχολικών εγχειριδίων, Καθιέρωση της πιστοποίησης της γλωσσομάθειας στο σχολείο, Επέκταση του θεσμού των βιβλιοθηκών και στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, Γενίκευση του ολοήμερου σχολείου.

Μεσοπρόθεσμες: Ενίσχυση της διοικητικής αυτονομίας των σχολικών μονάδων, Επιμόρφωση εκπαιδευτικών, Διαμόρφωση Πρότασης για Πειραματικά Επαγγελματικά Λύκεια, Επιλογή Σχολικών Συμβούλων με προσόντα και  γνώσεις σε θέματα ΕΑΕ.

Μακροπρόθεσμες: Διοικητική αυτονομία των σχολικών μονάδων, Θέσπιση νέου συστήματος εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση που να αποδεσμεύει το Λύκειο από τις εξετάσεις εισαγωγής, Επέκταση των προγραμμάτων ενισχυτικής διδασκαλίας και πρόσθετης στήριξης για μαθητές με μαθησιακά προβλήματα και χαμηλό κοινωνικο-οικονομικό υπόβαθρο, καθώς και για μαθητές που δεν έχουν μητρική γλώσσα την ελληνική, Επέκταση του θεσμού των Πειραματικών Σχολείων γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης σε όλη την ελληνική επικράτεια.        

Διαβάστε εδώ Το Συνολικό πόρισμα της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής

Tags: εθνικός διάλογος για την παιδείαεκπαίδευσηΠαιδεία 2016

Related Posts

Υποτροφίες

Ε.Α.Π.: 35 θέσεις με υποτροφία για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023

by admin
8 Αυγούστου, 2022
0

Για τις ειδικές κοινωνικές ομάδες των Ρομά, των φιλοξενούμενων ή πρώην φιλοξενούμενων δομών παιδικής προστασίας και των ωφελούμενων λόγω αστεγίας.

Read more
Τα νέα Μεταπτυχιακά του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου

Τα νέα Μεταπτυχιακά του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου

4 Αυγούστου, 2022
ΠΜΣ «Σύγχρονη Ελληνική και Ευρωπαϊκή Ιστορία» 2022-2023

ΠΜΣ «Σύγχρονη Ελληνική και Ευρωπαϊκή Ιστορία» 2022-2023

3 Αυγούστου, 2022
EDU-GATE – Έρευνα για την ψηφιακή εκπαίδευση στα Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης

EDU-GATE – Έρευνα για την ψηφιακή εκπαίδευση στα Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης

1 Αυγούστου, 2022

Erasmus+: 44 Ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια για διασυνοριακή και διεπιστημονική συνεργασία

28 Ιουλίου, 2022
Load More

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Volunteer Leader – Ukrainian/Russian-speaking (part-time) @ EPAPSY

Volunteer Leader – Ukrainian/Russian-speaking (part-time) @ EPAPSY

19 Αυγούστου, 2022
VACANCY BRF – Social Worker (With Greek License)

VACANCY BRF – Psychologist (With Greek License) | Athens

18 Αυγούστου, 2022
VACANCY BRF – Social Worker (With Greek License)

VACANCY BRF – Social Worker (With Greek License)

18 Αυγούστου, 2022

Όλες οι αναρτήσεις στο e-mail σας

Προστεθείτε στους 5.963 εγγεγραμμένους.

Follow us on Facebook

Follow us on Facebook

newsletter

Subscribe to our mailing list

* indicates required



newsletters socialpolicy.gr


Next Post

Μετεγκατάσταση και Επανεγκατάσταση: τα κράτη μέλη πρέπει να αναλάβουν δράση ώστε να στηρίξουν την τρέχουσα διαχείριση των μεταναστευτικών ροών

ΑΡΣΙΣ: Πρόσκληση για παροχή ανθρωπιστικής βοήθειας σε πρόσφυγες

Ιρλανδία: Η Δημόσια Τηλεόραση ανακοινώνει νέα στρατηγική για την διαφορετικότητα

Ιρλανδία: Η Δημόσια Τηλεόραση ανακοινώνει νέα στρατηγική για την διαφορετικότητα

socialpolicy.gr

© 2021 socialpolicy.gr

Navigate Site

  • Αρχική
  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης

Follow Us

No Result
View All Result
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Επίκαιρα
    • Διεθνή
    • Σεμινάρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Αρθρογραφία
    • Προγράμματα
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Βιβλία
  • Υγεία
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Επιλεγμένα
  • Σχετικά με εμάς
  • Συνεργασίες
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Blog View
  • ENGLISH edition

© 2021 socialpolicy.gr

error: Content is protected !!