• Αρχική
  • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Blog View
  • Συνεργασίες
Τρίτη, 2 Μαρτίου, 2021
socialpolicy.gr
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες

    Υπεύθυνος Παρακολούθησης, Αξιολόγησης, Λογοδοσίας & Γνώσης Προγραμμάτων (Αθήνα)

    Υπεύθυνος Πεδίου στην Κάριτας Ελλάς

    Ψυχολόγοι, Κοινωνικοί Λειτουργοί και Διοικητικό Προσωπικό στο Ελληνικό Κέντρο Ψυχικής Υγιεινής και Ερευνών

    Οι ανθρωπιστικές κρίσεις που μαίνονται το 2021

    Οι ανθρωπιστικές κρίσεις που μαίνονται το 2021

    Child Friendly and Women’s Safe Space Team Leader – National Contract @ Danish Refugee Council

    Integration Learning Center Assistant @ Danish Refugee Council

    Συμβάσεις για Διδακτικό Έργο στην ΑΣΠΑΙΤΕ

    Ζητούνται εισηγητές σεμιναρίων από το Κέντρο περί Ψυχής

    Πρακτική άσκηση στην Ευρωπαϊκή Οικονομική και Κοινωνική Επιτροπή

    Οικονομικός/ή Διαχειριστής/στρια στην ΑΡΣΙΣ

    ΑΡΣΙΣ | Επιμελητής/Φροντιστής για το Safe Zone στη Ριτσώνα

    Διερμηνέας Αραβικών και Γαλλικών (Αθήνα) στην Κάριτας Ελλάς

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Κοινωνική Πολιτική και Κοινωνική Συνοχή

    Επιστημονική Επιθεώρηση | Κοινωνική Συνοχή και Ανάπτυξη – Τόμος 15: Τεύχος 2

    Βίντεο animation για τη διαδικασία αξιολόγησης της ηλικίας των παιδιών μεταναστών

    Βίντεο animation για τη διαδικασία αξιολόγησης της ηλικίας των παιδιών μεταναστών

    Προστασία των ατόμων που εργάζονται σε πλατφόρμες

    Προστασία των ατόμων που εργάζονται σε πλατφόρμες

    Απομονωμένες στο σπίτι ενός άλλου: Οι επιπτώσεις των μέτρων απαγόρευσης κυκλοφορίας για τον Covid-19 στις οικιακές βοηθούς στην Ελλάδα

    Απομονωμένες στο σπίτι ενός άλλου: Οι επιπτώσεις των μέτρων απαγόρευσης κυκλοφορίας για τον Covid-19 στις οικιακές βοηθούς στην Ελλάδα

    Πρόγραμμα Κοινωφελούς Χαρακτήρα σε 17 Δήμους για 3.737 θέσεις πλήρους απασχόλησης (Α’ Κύκλος)

    OAEΔapp: Σε λειτουργία η νέα εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα και tablets

    Mονάδα Απεξάρτησης ΔΙΑΠΛΟΥΣ

    Mονάδα Απεξάρτησης ΔΙΑΠΛΟΥΣ

    Συζητώντας για την «ευάλωτη» ισότητα σε καιρούς πανδημίας

    Συζητώντας για την «ευάλωτη» ισότητα σε καιρούς πανδημίας

    Ευρωπαϊκό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “COOPower” – Online Διαγωνισμός Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας

    Ευρωπαϊκό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “COOPower” – Online Διαγωνισμός Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας

    Αποκλίνουσες δημογραφικές τάσεις στην Ευρώπη αποκαλύπτει έκθεση του Κοινού Κέντρου Ερευνών

    Αποκλίνουσες δημογραφικές τάσεις στην Ευρώπη αποκαλύπτει έκθεση του Κοινού Κέντρου Ερευνών

    Εμπορία ανθρώπων: ισχυρότερα μέτρα προστασίας γυναικών, παιδιών και μεταναστών

    Εμπορία ανθρώπων: ισχυρότερα μέτρα προστασίας γυναικών, παιδιών και μεταναστών

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καπνίσματος

    «ΖΟΟΜ &…. Στοπ στο Κάπνισμα!»

    Στον κόσμο των απεριόριστων δυνατοτήτων επενδύουμε στις δυνατότητες των ανθρώπων με σπάνιες παθήσεις

    Στον κόσμο των απεριόριστων δυνατοτήτων επενδύουμε στις δυνατότητες των ανθρώπων με σπάνιες παθήσεις

    Η σημασία της άσκησης στην ζωή των ατόμων με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος

    Η σημασία της άσκησης στην ζωή των ατόμων με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος

    Ιστοσελίδα Autismap.gr – Συνέντευξη για τον Ελληνικό Οδηγό για τον Αυτισμό

    Ιστοσελίδα Autismap.gr – Συνέντευξη για τον Ελληνικό Οδηγό για τον Αυτισμό

    Θεραπείες μεταστροφής: πρώτα ερευνητικά αποτελέσματα

    Θεραπείες μεταστροφής: πρώτα ερευνητικά αποτελέσματα

    Γνωρίστε την ανανεωμένη μορφή της πρώτης διαδικτυακής πύλης ενημέρωσης για τον αυτισμό στην Ελλάδα

    Γνωρίστε την ανανεωμένη μορφή της πρώτης διαδικτυακής πύλης ενημέρωσης για τον αυτισμό στην Ελλάδα

    Το ψυχολογικό προφίλ των παιδιών που βιώνουν κακοποίηση

    Το ψυχολογικό προφίλ των παιδιών που βιώνουν κακοποίηση

    Τηλεφωνική Γραμμή Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης 10306

    Τηλεφωνική Γραμμή Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης 10306

    Στην Αυλή Του Κόσμου: Ένα Ταξίδι 13 Χρόνων

    Στην Αυλή Του Κόσμου: Ένα Ταξίδι 13 Χρόνων

    Γραμμή Βοήθειας για την Άνοια 1102

    Γραμμή Βοήθειας για την Άνοια 1102

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες

    Υπεύθυνος Παρακολούθησης, Αξιολόγησης, Λογοδοσίας & Γνώσης Προγραμμάτων (Αθήνα)

    Υπεύθυνος Πεδίου στην Κάριτας Ελλάς

    Ψυχολόγοι, Κοινωνικοί Λειτουργοί και Διοικητικό Προσωπικό στο Ελληνικό Κέντρο Ψυχικής Υγιεινής και Ερευνών

    Οι ανθρωπιστικές κρίσεις που μαίνονται το 2021

    Οι ανθρωπιστικές κρίσεις που μαίνονται το 2021

    Child Friendly and Women’s Safe Space Team Leader – National Contract @ Danish Refugee Council

    Integration Learning Center Assistant @ Danish Refugee Council

    Συμβάσεις για Διδακτικό Έργο στην ΑΣΠΑΙΤΕ

    Ζητούνται εισηγητές σεμιναρίων από το Κέντρο περί Ψυχής

    Πρακτική άσκηση στην Ευρωπαϊκή Οικονομική και Κοινωνική Επιτροπή

    Οικονομικός/ή Διαχειριστής/στρια στην ΑΡΣΙΣ

    ΑΡΣΙΣ | Επιμελητής/Φροντιστής για το Safe Zone στη Ριτσώνα

    Διερμηνέας Αραβικών και Γαλλικών (Αθήνα) στην Κάριτας Ελλάς

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Κοινωνική Πολιτική και Κοινωνική Συνοχή

    Επιστημονική Επιθεώρηση | Κοινωνική Συνοχή και Ανάπτυξη – Τόμος 15: Τεύχος 2

    Βίντεο animation για τη διαδικασία αξιολόγησης της ηλικίας των παιδιών μεταναστών

    Βίντεο animation για τη διαδικασία αξιολόγησης της ηλικίας των παιδιών μεταναστών

    Προστασία των ατόμων που εργάζονται σε πλατφόρμες

    Προστασία των ατόμων που εργάζονται σε πλατφόρμες

    Απομονωμένες στο σπίτι ενός άλλου: Οι επιπτώσεις των μέτρων απαγόρευσης κυκλοφορίας για τον Covid-19 στις οικιακές βοηθούς στην Ελλάδα

    Απομονωμένες στο σπίτι ενός άλλου: Οι επιπτώσεις των μέτρων απαγόρευσης κυκλοφορίας για τον Covid-19 στις οικιακές βοηθούς στην Ελλάδα

    Πρόγραμμα Κοινωφελούς Χαρακτήρα σε 17 Δήμους για 3.737 θέσεις πλήρους απασχόλησης (Α’ Κύκλος)

    OAEΔapp: Σε λειτουργία η νέα εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα και tablets

    Mονάδα Απεξάρτησης ΔΙΑΠΛΟΥΣ

    Mονάδα Απεξάρτησης ΔΙΑΠΛΟΥΣ

    Συζητώντας για την «ευάλωτη» ισότητα σε καιρούς πανδημίας

    Συζητώντας για την «ευάλωτη» ισότητα σε καιρούς πανδημίας

    Ευρωπαϊκό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “COOPower” – Online Διαγωνισμός Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας

    Ευρωπαϊκό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “COOPower” – Online Διαγωνισμός Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας

    Αποκλίνουσες δημογραφικές τάσεις στην Ευρώπη αποκαλύπτει έκθεση του Κοινού Κέντρου Ερευνών

    Αποκλίνουσες δημογραφικές τάσεις στην Ευρώπη αποκαλύπτει έκθεση του Κοινού Κέντρου Ερευνών

    Εμπορία ανθρώπων: ισχυρότερα μέτρα προστασίας γυναικών, παιδιών και μεταναστών

    Εμπορία ανθρώπων: ισχυρότερα μέτρα προστασίας γυναικών, παιδιών και μεταναστών

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καπνίσματος

    «ΖΟΟΜ &…. Στοπ στο Κάπνισμα!»

    Στον κόσμο των απεριόριστων δυνατοτήτων επενδύουμε στις δυνατότητες των ανθρώπων με σπάνιες παθήσεις

    Στον κόσμο των απεριόριστων δυνατοτήτων επενδύουμε στις δυνατότητες των ανθρώπων με σπάνιες παθήσεις

    Η σημασία της άσκησης στην ζωή των ατόμων με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος

    Η σημασία της άσκησης στην ζωή των ατόμων με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος

    Ιστοσελίδα Autismap.gr – Συνέντευξη για τον Ελληνικό Οδηγό για τον Αυτισμό

    Ιστοσελίδα Autismap.gr – Συνέντευξη για τον Ελληνικό Οδηγό για τον Αυτισμό

    Θεραπείες μεταστροφής: πρώτα ερευνητικά αποτελέσματα

    Θεραπείες μεταστροφής: πρώτα ερευνητικά αποτελέσματα

    Γνωρίστε την ανανεωμένη μορφή της πρώτης διαδικτυακής πύλης ενημέρωσης για τον αυτισμό στην Ελλάδα

    Γνωρίστε την ανανεωμένη μορφή της πρώτης διαδικτυακής πύλης ενημέρωσης για τον αυτισμό στην Ελλάδα

    Το ψυχολογικό προφίλ των παιδιών που βιώνουν κακοποίηση

    Το ψυχολογικό προφίλ των παιδιών που βιώνουν κακοποίηση

    Τηλεφωνική Γραμμή Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης 10306

    Τηλεφωνική Γραμμή Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης 10306

    Στην Αυλή Του Κόσμου: Ένα Ταξίδι 13 Χρόνων

    Στην Αυλή Του Κόσμου: Ένα Ταξίδι 13 Χρόνων

    Γραμμή Βοήθειας για την Άνοια 1102

    Γραμμή Βοήθειας για την Άνοια 1102

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
socialpolicy.gr
No Result
View All Result
Home Κοινωνική Πολιτική Αρθρογραφία

Τυπική Εκπαίδευση και Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών στη Διγλωσσία: η ελληνική πραγματικότητα

19 Σεπτεμβρίου, 2016
in Αρθρογραφία, Κοινωνική Πολιτική
0
ΠΜΣ Δίγλωσση Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση − Bilingual Special Education

 

Αγγελική Μέξια,

Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου,

Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής

 

Αποτελεί μια πραγματικότητα το γεγονός ότι από την δεκαετία του 1990 και μετά η σύνθεση του πληθυσμού της Ελλάδας έχει αλλάξει σε πολύ μεγάλο βαθμό. Λόγω της εισροής πολλών παλιννοστούντων και αλλοδαπών μεταναστών γεννήθηκαν διάφορες ανάγκες τόσο εκπαιδευτικές όσο και κοινωνικές. Η ελληνική κοινωνία απαρτίζεται πλέον από διαφορετικά έθνη, διαφορετική καταγωγή, διαφορετικό πολιτισμικό και γλωσσικό υπόβαθρο.

Ο τομέας της εκπαίδευσης δεν έμεινε ανέπαφος γι’ αυτό και άρχισαν σιγά σιγά να προβάλλονται ανάγκες για την ομαλή ένταξη αυτών των μαθητών και την πρόληψη αδυναμιών που μπορεί να είχαν. Πιο συγκεκριμένα, ο τομέας της γλώσσας στη χώρα υποδοχής αποτέλεσε και εξακολουθεί να αποτελεί μια δυσκολία για τα παιδιά των μεταναστών αφού τις περισσότερες φορές δεν την γνωρίζουν. Η διαπολιτισμική εκπαίδευση παρατηρούμε πλέον ότι γίνεται αναγκαιότητα γι’ αυτό και ο ρόλος του σχολείου και κυρίως του εκπαιδευτικού αποτελούν μέγιστο αγαθό για τον δίγλωσσο μαθητή.

Στην Ελλάδα, η διδασκαλία της μητρικής γλώσσας στην πράξη εφαρμόζεται μόνο στα μειονοτικά σχολεία και αυτά είναι τα σχολεία της Θράκης, τα εβραϊκά και τα αρμένικα σχολεία. Αντίθετα, στα υπόλοιπα σχολεία της Ελλάδας η διδασκαλία της μητρικής γλώσσας για τους αλλοδαπούς μαθητές (οικονομικοί μετανάστες), ενώ έχει θεσμοθετηθεί σύμφωνα με τον νόμο 2413/1996 για την «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση», δεν εφαρμόζεται. Τα ιδιωτικά σχολεία αποτελούν εξαίρεση αφού τα προγράμματα δίγλωσσης εκπαίδευσης εφαρμόζονται με επιτυχία για αλλοδαπούς και Έλληνες μαθητές. Με την έλευση μεγάλου πληθυσμού μεταναστών το 1990 και μετά η εκπαιδευτική πολιτική  προσπαθεί να εφαρμόσει ορισμένες μεταρρυθμίσεις με σκοπό να βρεθούν λύσεις. Οι λύσεις αυτές δεν επιφέρουν μεγάλες αλλαγές στο θέμα των μεθόδων  διδασκαλίας των δίγλωσσων μαθητών. Θεσμικά, το 1996  θεσπίστηκε το μοντέλο της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και της γλωσσικής διδασκαλίας των παιδιών αυτών.

Διαβάστε Επίσης  Συζητώντας για την «ευάλωτη» ισότητα σε καιρούς πανδημίας

Αλλά όπως είδαμε και πιο πάνω, ενώ σαν νομοθεσία υπήρχε δεν εφαρμοζόταν στα σχολεία και στην διδασκαλία επιχειρώντας έτσι μια εμβύθιση(εκπαίδευση που προορίζεται για τα παιδιά των γλωσσικών μειονοτήτων που εντάσσονται στην κύρια εκπαίδευση) οι μαθητές-μέλη γλωσσικής μειονότητας θα μάθουν γρήγορα 1-2 χρόνια) στο αμιγές ελληνόφωνο πρόγραμμα του σχολείου ενώ κανονικά έπρεπε να γίνει δημιουργία προγραμμάτων για δίγλωσσους μαθητές προτού ενταχθούν στα ελληνικά σχολεία. Επίσης, έχουν ιδρυθεί σύμφωνα με τον νόμο οι γνωστές (Τ.Υ) Τάξεις Υποδοχής και τα (Φ.Τ) Φροντιστηριακά Τμήματα για τους αλλοδαπούς μαθητές με στόχο να μπορέσουν να ενταχθούν όσο πιο γρήγορα γίνεται στο εκπαιδευτικό  σύστημα και να μάθουν την γλώσσα. Στην πραγματικότητα όμως, οι θεσμοί αυτοί απλώς προσπαθούν να εντάξουν πολύ γρήγορα τους πολιτισμικά διαφορετικούς αφήνοντας πίσω και άλλες παραμέτρους όπως είναι τα κοινωνικοπολιτισμικά χαρακτηριστικά τους κλπ,.

Οι  εκπαιδευτικοί με την σειρά τους,  ίσως δεν είναι τόσο ‘καλυμμένοι’ από την πανεπιστημιακή τους κατάρτιση όσον αφορά την διαχείριση των δίγλωσσων μαθητών κάτι το οποίο παρατηρήθηκε φυσικά μέσα από την ανασκόπηση του προγράμματος σπουδών των ΑΕΙ σε σχέση με τα διαπολιτισμικά μαθήματα και το φαινόμενο της διγλωσσίας στη χώρα μας. Ενώ υπάρχει κινητοποίηση από πλευράς πανεπιστημίων όσον αφορά την κατάρτιση των εκπαιδευτικών σε προπτυχιακό- μεταπτυχιακό επίπεδο δεν διαφαίνεται να εφαρμόζονται στην πράξη.

Το τι διδάσκονται στα πανεπιστήμια δεν σημαίνει ότι αποδίδει κιόλας στον σχολικό χώρο ιδιαίτερα όταν οι εκπαιδευτικοί έρχονται αντιμέτωποι με την πραγματικότητα της κατάστασης. Επομένως, καταδεικνύεται η ανάγκη επαρκούς προπτυχιακής προετοιμασίας και ενδοϋπηρεσιακής επιμόρφωσης.

Σε μια εποχή που η επιμόρφωση και η στήριξη των εκπαιδευτικών στο έργο τους είναι αναγκαία, δυστυχώς λόγω των οικονομικών- κοινωνικών –πολιτισμικών εξελίξεων δεν δίνεται σε μεγάλο βαθμό αυτή η δυνατότητα. Παρ’ όλη την ενθάρρυνση για τέτοιο είδους προγράμματα διγλωσσίας και διαπολιτισμικότητας, δυστυχώς το κράτος δεν προσφέρει. Σε αυτή τη διαδικασία δυστυχώς, το Υπ. Παιδείας, δεν βοηθάει το έργο των εκπαιδευτικών και δεν μεριμνά για το φαινόμενο. Τμήματα Υποδοχής μεταναστών μπορεί να έχουν δημιουργηθεί αλλά δεν επαρκούν. Το ίδιο συμβαίνει και με τα τμήματα ένταξης και υποδοχής στα σχολεία που όχι μόνο δεν είναι αρκετά αλλά αργούν να λειτουργήσουν και ξεκινάνε από τη μέση της σχολικής χρονιάς.

Το Υπ. Παιδείας πρέπει να είναι ο πρώτος φορέας που θα μεριμνήσει, θα στηρίξει και θα επιβραβεύσει την εκπαιδευτική προσπάθεια. Χρειάζεται μια πιο ρεαλιστική αποτίμηση της κατάστασης ώστε να υπάρχουν και τα επιθυμητά αποτελέσματα. Οι εκπαιδευτικοί που βγαίνουν από την τυπική εκπαίδευση χρειάζονται παραπάνω στήριξη και από την σχολική μονάδα αλλά και από τον σχολικό σύμβουλο. Χρειάζονται καθοδήγηση, συμβουλές  και τρόπους αντιμετώπισης σχετικά με το φαινόμενο αυτό. Στόχος επομένως των επιμορφωτικών προγραμμάτων για τους εν ενεργεία και μελλοντικούς εκπαιδευτικούς πρέπει να είναι η επαγγελματική ανάπτυξη , η εξειδίκευση και η διαχείριση του δίγλωσσου μαθητή.

Tags: Βήμα Διαλόγου για την Κοινωνική Πολιτικήεκπαιδευτική πολιτικήκοινωνική πολιτική αρθρογραφία

Related Posts

Κοινωνική Πολιτική και Κοινωνική Συνοχή
Αρθρογραφία

Επιστημονική Επιθεώρηση | Κοινωνική Συνοχή και Ανάπτυξη – Τόμος 15: Τεύχος 2

by admin
26 Φεβρουαρίου, 2021
0

Δείτε παρακάτω τα άρθρα που δημοσιεύθηκαν στην Επιστημονική Επιθεώρηση “Κοινωνική Συνοχή και Ανάπτυξη” Τόμος 15 | Τεύχος 2 της Επιστημονικής...

Read more
Απομονωμένες στο σπίτι ενός άλλου: Οι επιπτώσεις των μέτρων απαγόρευσης κυκλοφορίας για τον Covid-19 στις οικιακές βοηθούς στην Ελλάδα

Απομονωμένες στο σπίτι ενός άλλου: Οι επιπτώσεις των μέτρων απαγόρευσης κυκλοφορίας για τον Covid-19 στις οικιακές βοηθούς στην Ελλάδα

23 Φεβρουαρίου, 2021
Συζητώντας για την «ευάλωτη» ισότητα σε καιρούς πανδημίας

Συζητώντας για την «ευάλωτη» ισότητα σε καιρούς πανδημίας

18 Φεβρουαρίου, 2021
Κράτος δικαίου: Πρώτη ετήσια έκθεση για την κατάσταση του κράτους δικαίου στην Ευρωπαϊκή Ένωση

Κράτος δικαίου: Πρώτη ετήσια έκθεση για την κατάσταση του κράτους δικαίου στην Ευρωπαϊκή Ένωση

16 Φεβρουαρίου, 2021
Call for contributions for SCAD thematic issue on: Media Narratives on National Identities

Call for contributions for SCAD thematic issue on: Media Narratives on National Identities

12 Φεβρουαρίου, 2021
Load More

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Έξι νέα βιβλία του ΕΚΚΕ εμπλουτίζουν το περιεχόμενο της πλατφόρμας eBooks

Έξι νέα βιβλία του ΕΚΚΕ εμπλουτίζουν το περιεχόμενο της πλατφόρμας eBooks

1 Μαρτίου, 2021

Υπεύθυνος Παρακολούθησης, Αξιολόγησης, Λογοδοσίας & Γνώσης Προγραμμάτων (Αθήνα)

1 Μαρτίου, 2021

Υπεύθυνος Πεδίου στην Κάριτας Ελλάς

1 Μαρτίου, 2021
Η γραμμή Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης 10306 είναι ΔΩΡΕΑΝ

Follow us on Facebook

Follow us on Facebook

newsletter

Subscribe to our mailing list

* indicates required



newsletters socialpolicy.gr


Next Post

Ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης

Εγρήγορση για τα δικαιώματα των παιδιών που μετακινούνται, με έμφαση στην εκπαίδευση, ζητά ο Συνήγορος του Πολίτη

Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας 2016: Έξυπνη κινητικότητα. Ισχυρή Οικονομία

Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας 2016: Έξυπνη κινητικότητα. Ισχυρή Οικονομία

socialpolicy.gr

© 2021 socialpolicy.gr

Navigate Site

  • Αρχική
  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης

Follow Us

No Result
View All Result
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Επίκαιρα
    • Διεθνή
    • Σεμινάρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Αρθρογραφία
    • Προγράμματα
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Βιβλία
  • Υγεία
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Επιλεγμένα
  • Σχετικά με εμάς
  • Συνεργασίες
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Blog View

© 2021 socialpolicy.gr

error: Content is protected !!