• Αρχική
  • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Blog View
  • Συνεργασίες
  • ENGLISH edition
Κυριακή, 7 Αυγούστου, 2022
socialpolicy.gr
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες

    Εκπαιδευτικός (Αθήνα) | Κάριτας Ελλάς

    Πρόγραμμα έκτακτης οικονομικής στήριξης οικογενειών πληγέντων από την πανδημία COVID 19 από την Κάριτας Ελλάς

    Υπεύθυνος/η Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών | Κάριτας Ελλάς

    Θέσεις εργασίας στην Κάριτας Ελλάς

    Υπεύθυνος/η Πεδίου και Διασύνδεσης (Αραβογαλλόφωνος) – Αθήνα

    Διερμηνείς Αραβικών, Γαλλικών, Φαρσί στην Κάριτας Ελλάς

    Υπεύθυνος/η Πεδίου και Διασύνδεσης (Αραβογαλλόφωνος) – Θεσσαλονίκη

    Κοινωνικοί Λειτουργοί στην Κάριτας Ελλάς (Αθήνα)

    Υπεύθυνος/η Υποθέσεων Πιστοποίησης και Επιδότησης Ενοικίου | Κάριτας Ελλάς

    Θέση Επιστημονικού/ής Συνεργάτη/Συνεργάτιδας στην Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου

    HR Officers @ European Investment Fund

    Π.Ο.Υ. – Όλες οι νέες θέσεις

    Ασυνόδευτα Ανήλικα στην Ελλάδα: Eπικαιροποιημένα στατιστικά στοιχεία

    Προσλήψεις στο Ε.Κ.Κ.Α.

    Παροχή διδακτικού έργου στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου

    Τα νέα Μεταπτυχιακά του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου

    Τα νέα Μεταπτυχιακά του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Προσεγγίζοντας την έννοια των κοινωνικών ανισοτήτων

    Οικονομική Ανισότητα – Νέα Στοιχεία ΕΛΣΤΑΤ

    EDU-GATE – Έρευνα για την ψηφιακή εκπαίδευση στα Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης

    EDU-GATE – Έρευνα για την ψηφιακή εκπαίδευση στα Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης

    Πρόγραμμα “Αθηνά” για τη δωρεάν στέγαση φοιτητριών στην Αθήνα

    Ερευνητικό Δίκτυο ΛΟΑΤΚΙ+

    Ερευνητικό Δίκτυο ΛΟΑΤΚΙ+

    Η έννοια της φτώχειας

    Υλική και Κοινωνική Στέρηση / Συνθήκες Διαβίωσης – Νέα Στοιχεία ΕΛΣΤΑΤ

    Βασικό Εισόδημα: σε εξέλιξη έρευνα για τη στάση των Δημάρχων της Ελλάδας

    Erasmus+: 44 Ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια για διασυνοριακή και διεπιστημονική συνεργασία

    Για την εξάλειψη της φτώχειας των γυναικών στην Ευρώπη καλούν οι ευρωβουλευτές

    Κίνδυνος Φτώχειας – Νέα Στοιχεία ΕΛΣΤΑΤ

    Ψηφιακά ΚΕΠΑ και Κάρτα Αναπηρίας

    Ψηφιακά ΚΕΠΑ και Κάρτα Αναπηρίας

    Πρόσκληση για υποβολή άρθρων στο επιστημονικό περιοδικό DISCERN

    Πρόσκληση για υποβολή άρθρων στο επιστημονικό περιοδικό DISCERN

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Παγκόσμια Ημέρα κατά της Ηπατίτιδας 2022

    Παγκόσμια Ημέρα κατά της Ηπατίτιδας 2022

    Ο Π.Ο.Υ. επικαιροποιεί το εγχειρίδιο για την ενσωμάτωση της διάστασης του φύλου

    Ο Π.Ο.Υ. επικαιροποιεί το εγχειρίδιο για την ενσωμάτωση της διάστασης του φύλου

    Τηλεργασία, μη αμειβόμενη φροντίδα και ψυχική υγεία εν καιρώ COVID-19

    Εσωτερική ανάρρωση εργαζομένου: τι είναι και πώς επηρεάζεται από την τηλεργασία

    Νέα εκπαιδευτικά προγράμματα 2022-2023 | Κέντρο Παιδιού & Εφήβου

    Νέα εκπαιδευτικά προγράμματα 2022-2023 | Κέντρο Παιδιού & Εφήβου

    Οι λέξεις έχουν σημασία για την ψυχική υγεία

    Οι λέξεις έχουν σημασία για την ψυχική υγεία

    Πιστοποιημένο Πρόγραμμα στη Συστημική-Οικογενειακή Θεραπεία | Ιωάννινα, Αθήνα & Online

    Πιστοποιημένο Πρόγραμμα στη Συστημική-Οικογενειακή Θεραπεία | Ιωάννινα, Αθήνα & Online

    Δωρεάν ψυχολογική  υποστήριξη σε ενήλικους κατοίκους του Δήμου Αθηναίων

    Ψυχολογική υποστήριξη κατοίκων Δήμου Θεσσαλονίκης

    Η Κατάσταση των Ναρκωτικών και των Οινοπνευματωδών στην Ελλάδα 2022

    Η Κατάσταση των Ναρκωτικών και των Οινοπνευματωδών στην Ελλάδα 2022

    Η Ευρωπαϊκή Έκθεση για τα Ναρκωτικά 2022

    Η Ευρωπαϊκή Έκθεση για τα Ναρκωτικά 2022

    Τετραετές Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία 2022-2023

    Τετραετές Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία 2022-2023

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες

    Εκπαιδευτικός (Αθήνα) | Κάριτας Ελλάς

    Πρόγραμμα έκτακτης οικονομικής στήριξης οικογενειών πληγέντων από την πανδημία COVID 19 από την Κάριτας Ελλάς

    Υπεύθυνος/η Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών | Κάριτας Ελλάς

    Θέσεις εργασίας στην Κάριτας Ελλάς

    Υπεύθυνος/η Πεδίου και Διασύνδεσης (Αραβογαλλόφωνος) – Αθήνα

    Διερμηνείς Αραβικών, Γαλλικών, Φαρσί στην Κάριτας Ελλάς

    Υπεύθυνος/η Πεδίου και Διασύνδεσης (Αραβογαλλόφωνος) – Θεσσαλονίκη

    Κοινωνικοί Λειτουργοί στην Κάριτας Ελλάς (Αθήνα)

    Υπεύθυνος/η Υποθέσεων Πιστοποίησης και Επιδότησης Ενοικίου | Κάριτας Ελλάς

    Θέση Επιστημονικού/ής Συνεργάτη/Συνεργάτιδας στην Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου

    HR Officers @ European Investment Fund

    Π.Ο.Υ. – Όλες οι νέες θέσεις

    Ασυνόδευτα Ανήλικα στην Ελλάδα: Eπικαιροποιημένα στατιστικά στοιχεία

    Προσλήψεις στο Ε.Κ.Κ.Α.

    Παροχή διδακτικού έργου στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου

    Τα νέα Μεταπτυχιακά του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου

    Τα νέα Μεταπτυχιακά του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Προσεγγίζοντας την έννοια των κοινωνικών ανισοτήτων

    Οικονομική Ανισότητα – Νέα Στοιχεία ΕΛΣΤΑΤ

    EDU-GATE – Έρευνα για την ψηφιακή εκπαίδευση στα Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης

    EDU-GATE – Έρευνα για την ψηφιακή εκπαίδευση στα Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης

    Πρόγραμμα “Αθηνά” για τη δωρεάν στέγαση φοιτητριών στην Αθήνα

    Ερευνητικό Δίκτυο ΛΟΑΤΚΙ+

    Ερευνητικό Δίκτυο ΛΟΑΤΚΙ+

    Η έννοια της φτώχειας

    Υλική και Κοινωνική Στέρηση / Συνθήκες Διαβίωσης – Νέα Στοιχεία ΕΛΣΤΑΤ

    Βασικό Εισόδημα: σε εξέλιξη έρευνα για τη στάση των Δημάρχων της Ελλάδας

    Erasmus+: 44 Ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια για διασυνοριακή και διεπιστημονική συνεργασία

    Για την εξάλειψη της φτώχειας των γυναικών στην Ευρώπη καλούν οι ευρωβουλευτές

    Κίνδυνος Φτώχειας – Νέα Στοιχεία ΕΛΣΤΑΤ

    Ψηφιακά ΚΕΠΑ και Κάρτα Αναπηρίας

    Ψηφιακά ΚΕΠΑ και Κάρτα Αναπηρίας

    Πρόσκληση για υποβολή άρθρων στο επιστημονικό περιοδικό DISCERN

    Πρόσκληση για υποβολή άρθρων στο επιστημονικό περιοδικό DISCERN

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Παγκόσμια Ημέρα κατά της Ηπατίτιδας 2022

    Παγκόσμια Ημέρα κατά της Ηπατίτιδας 2022

    Ο Π.Ο.Υ. επικαιροποιεί το εγχειρίδιο για την ενσωμάτωση της διάστασης του φύλου

    Ο Π.Ο.Υ. επικαιροποιεί το εγχειρίδιο για την ενσωμάτωση της διάστασης του φύλου

    Τηλεργασία, μη αμειβόμενη φροντίδα και ψυχική υγεία εν καιρώ COVID-19

    Εσωτερική ανάρρωση εργαζομένου: τι είναι και πώς επηρεάζεται από την τηλεργασία

    Νέα εκπαιδευτικά προγράμματα 2022-2023 | Κέντρο Παιδιού & Εφήβου

    Νέα εκπαιδευτικά προγράμματα 2022-2023 | Κέντρο Παιδιού & Εφήβου

    Οι λέξεις έχουν σημασία για την ψυχική υγεία

    Οι λέξεις έχουν σημασία για την ψυχική υγεία

    Πιστοποιημένο Πρόγραμμα στη Συστημική-Οικογενειακή Θεραπεία | Ιωάννινα, Αθήνα & Online

    Πιστοποιημένο Πρόγραμμα στη Συστημική-Οικογενειακή Θεραπεία | Ιωάννινα, Αθήνα & Online

    Δωρεάν ψυχολογική  υποστήριξη σε ενήλικους κατοίκους του Δήμου Αθηναίων

    Ψυχολογική υποστήριξη κατοίκων Δήμου Θεσσαλονίκης

    Η Κατάσταση των Ναρκωτικών και των Οινοπνευματωδών στην Ελλάδα 2022

    Η Κατάσταση των Ναρκωτικών και των Οινοπνευματωδών στην Ελλάδα 2022

    Η Ευρωπαϊκή Έκθεση για τα Ναρκωτικά 2022

    Η Ευρωπαϊκή Έκθεση για τα Ναρκωτικά 2022

    Τετραετές Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία 2022-2023

    Τετραετές Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία 2022-2023

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
socialpolicy.gr
No Result
View All Result
Home Υγεία

Το Χαμόγελο του Παιδιού: “Μαθαίνω τι είναι η δυσλεξία”

10 Οκτωβρίου, 2016
in Υγεία, Ψυχολογία
0
αναγνώριση-μαθησιακών-δυσκολιών-δυσλεξία-για-εκπαιδευτικούς

Ο όρος δυσλεξία αναφέρεται στη δυσκολία των παιδιών στην μάθηση της ανάγνωσης και της ορθογραφημένης γραφής, η δυσκολία η οποία δεν συνδέεται με διανοητικά ή οργανικά ελλείμματα. Πιο συγκεκριμένα δυσλεξία είναι η διαταραχή που παρουσιάζεται στα παιδιά τα οποία ενώ φοιτούν κανονικά στο σχολείο, αποτυγχάνουν να αποκτήσουν τις δεξιότητες που σχετίζονται με την ανάγνωση, τη γραφή και την ορθογραφία, σε βαθμό ανάλογο με τις διανοητικές τους ικανότητες.

Τα άτομα με δυσλεξία δυσκολεύονται να αντιληφθούν τη φωνολογική δομή της γλώσσας, γεγονός που τους εμποδίζει να επεξεργαστούν γλωσσικές πληροφορίες και να απομνημονεύσουν τον προφορικό λόγο. Επίσης παρουσιάζεται δυσκολία στην απόδοση της σωστής αντιστοιχίας φωνήματος- γράμματος, με αποτέλεσμα τη δυσκολία κατάκτησης του βασικού μηχανισμού ανάγνωσης και γραφής.

Ενδείξεις της δυσλεξίας:

  • Στα περισσότερα δυσλεκτικά άτομα εμφανίζονται:
  1. Δυσκολίες στο γραπτό λόγo
  2. Δυσκολίες στη γραφή
  3. Σοβαρά προβλήματα στην ορθογραφία
  4.  Αργοπορία στη μάθηση της ανάγνωσης
  • Σε ορισμένα δυσλεκτικά άτομα εμφανίζονται:
  1. Δυσκολίες στα μαθηματικά, ειδικά στην αφομοίωση συμβόλων και μορφών όπως οι πίνακες πολλαπλασιασμού
  2. Προβλήματα στη βραχυπρόθεσμη μνήμη και οργάνωση
  3. Δυσκολίες στην παρακολούθηση γραπτών οδηγιών και αλληλουχίας δρωμένων
  4. Προβλήματα στην ανάγνωση γραπτών κειμένων
  5. Παλινδρομική εκδήλωση ικανοτήτων
  • Επίσης εμφανίζονται:
  1. Δυσκολίες στον προφορικό λόγο
  2. Προβλήματα στην εκτίμηση της απόστασης και της ενημερότητας του χώρου
  3. Σύγχυση δεξιού και αριστερού

Πως αναγνωρίζεται η δυσλεξία;

Εκπαιδευμένοι επαγγελματίες μπορούν να αναγνωρίσουν την δυσλεξία χρησιμοποιώντας μια επίσημη αξιολόγηση. Αυτή εξετάζει την ικανότητα του ατόμου να καταλάβει και να χρησιμοποιήσει την γλώσσα γραπτά και προφορικά. Εξετάζει περιοχές με δυνατά σημεία και αδυναμίες στις δεξιότητες που απαιτούνται για την ανάγνωση. Επιπλέον, λαμβάνει υπόψη πολλούς άλλους παράγοντες. Αυτοί περιλαμβάνουν το οικογενειακό ιστορικό, την νοημοσύνη, την εκπαίδευση που έχει λάβει το άτομο και το κοινωνικό περιβάλλον.

Συμπτώματα Δυσλεξίας

Οι μαθητές με δυσλεξία συχνά:

  • Μπερδεύουν γράμματα και αριθμούς ή αντιστρέφουν τα γράμματα και τους αριθμούς, γράφοντας π.χ. 3 αντί ε, 6 αντί 9, 6 αντί φ, 6 αντί 0.
  • Κάνουν επαναλήψεις γραμμάτων και συλλαβών.
  • Έχουν δυσκολία στο χρωματισμό και τη στίξη των προτάσεων κατά την ανάγνωση.
  • Στο κείμενό τους κάνουν αρκετά ορθογραφικά λάθη, γράφουν π.χ. «στιχίο» αντί «στοιχείο», «γενικός» αντί «γενικώς».
  • Τα γράμματά τους είναι άσχημα, δυσανάλογα και δυσανάγνωστα.
  • Κομπιάζουν κατά την ανάγνωση και δυσκολεύονται πολύ να διαβάσουν λέξεις ολόκληρες προτάσεις.
  • Δε διαβάζουν με τη σωστή σειρά τους φθόγγους και τα γράμματα μιας λέξης, αλλά κάνοντας αναστροφές γραμμάτων, π.χ. προφέρει «πρότα» αντί «πόρτα», «αν» αντί «να».
  • Ενίοτε τα δυσλεκτικά παιδιά αδυνατούν να κατανοήσουν (να καταλάβουν το τι λέει) το κείμενο και για να καταλάβουν τι γράφει ένα κείμενο βάζουν άλλον να τους το διαβάσει.
Διαβάστε Επίσης  Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα 2017-2018: «Θέματα Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Παιδιών και Εφήβων»

Διευκολύνοντας τους μαθητές με Δυσλεξία

Το να κερδίσεις την προσοχή των μαθητών και να τους κρατήσεις συγκεντρωμένους για ένα χρονικό διάστημα απαιτεί πολλές δεξιότητες διδασκαλίας και διαχείρισης.

Κάποιοι τρόποι για να ενισχυθούν πετυχημένες διαδραστικές εκπαιδευτικές δραστηριότητες είναι:

  • Επαναλαμβάνετε τις οδηγίες. Οι μαθητές που έχουν δυσκολία στο να ακολουθούν οδηγίες συχνά βοηθούνται όταν τους ζητείται να επαναλάβουν τις οδηγίες με δικά τους λόγια.
  • Διατηρήστε καθημερινές ρουτίνες. Πολλοί μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες χρειάζονται την δομή των καθημερινών συνηθειών για να γνωρίζουν και να κάνουν ότι προσδοκάται από αυτούς.
  • Παρέχετε στους μαθητές σας νοητικούς χάρτες. Ένα σχεδιάγραμμα, ένας πίνακας ή ένας κενός ιστός μπορούν να δοθούν στους μαθητές για να συμπληρώνονται κατά την διάρκεια των παρουσιάσεων. Αυτό βοηθάει τους μαθητές να επικεντρώνονται στις βασικές πληροφορίες και να βλέπουν τις σχέσεις ανάμεσα στις έννοιες και τις πληροφορίες που σχετίζονται με αυτές.
  • Διδάξτε βήμα προς βήμα. Οι καινούργιες ή δύσκολες πληροφορίες μπορούν να παρουσιάζονται με μικρά διαδοχικά βήματα.
  • Συνδυάστε ταυτόχρονα λεκτικές και οπτικές πληροφορίες. Οι λεκτικές πληροφορίες μπορεί να παρέχονται με οπτικές απεικονίσεις (πχ με ένα projector ή μια φωτοτυπία).
  • Γράψτε σημαντικά σημεία ή λέξεις κλειδιά στον πίνακα.
  • Δώστε έμφαση στην καθημερινή επανάληψη. Η καθημερινή επανάληψη προηγούμενης γνώσης ή μαθημάτων μπορεί να βοηθήσει τους μαθητές να συνδέσουν τις καινούργιες πληροφορίες με την προηγούμενη γνώση.
  • Μειώστε τον όγκο της αντιγραφής συμπεριλαμβάνοντας πληροφορίες ή δραστηριότητες σε φυλλάδια ή φύλλα εργασίας.
  • Μπορεί να χρησιμοποιηθεί η μεσολάβηση των συνομηλίκων με σκοπό τη μάθηση. Ο δάσκαλος μπορεί να φτιάχνει ζευγάρια με μαθητές διαφορετικών ικανοτήτων για να κάνουν επανάληψη τις σημειώσεις τους, να μελετήσουν για ένα διαγώνισμα, να διαβάσουν μεγαλόφωνα ο ένας στον άλλο, να γράψουν ιστορίες ή να διεξάγουν πειράματα στο εργαστήριο. Επίσης, το ένα μέλος του ζευγαριού μπορεί να διαβάσει ένα μαθηματικό πρόβλημα για να το λύσει ο μαθητής που μπορεί να έχει προβλήματα με την ανάγνωση.
  • Χρησιμοποιήστε ευέλικτες ώρες εργασίας. Στους μαθητές που δουλεύουν αργά μπορεί να δίνεται επιπλέον χρόνος για να ολοκληρώσουν τις γραπτές εργασίες τους.
Διαβάστε Επίσης  Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στην Κλινική Συμβουλευτική Ψυχικής Υγείας (online)

Βασικό είναι να θυμάστε ότι οι μαθητές με δυσλεξία δεν διαφέρουν από τους άλλους μαθητές, απλά έχουν ανάγκη διαφοροποίησης στον τρόπο διδασκαλίας ώστε να πετύχουν το μέγιστο δυνατό των ικανοτήτων τους.

 «Για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία ή διευκρίνιση μπορείτε να καλέσετε στην «Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή για τα Παιδιά SOS 1056» ή ηλεκτρονικά στην διεύθυνση sos1056@hamogelo.gr, ώστε να συζητήσετε με ψυχολόγο όλα αυτά που μπορεί να σας απασχολούν σε σχέση με το παιδί σας.

Το παραπάνω άρθρο αποτελεί μέρος της εκστρατείας αφύπνισης και ενημέρωσης από το «Το Χαμόγελο του Παιδιού» με τίτλο «Πριν χτυπήσει το κουδούνι», που πραγματοποιήθηκε από τις 7 έως τις 13 Σεπτεμβρίου, για την συνειδητοποίηση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν τα παιδιά, οι γονείς αλλά και οι εκπαιδευτικοί στο σχολείο.

hamogelo.gr

Tags: Δυσλεξίαμαθησιακές δυσκολίεςτο χαμόγελο του παιδιούψυχολογία socialpolicy.gr

Related Posts

Τηλεργασία, μη αμειβόμενη φροντίδα και ψυχική υγεία εν καιρώ COVID-19
Ψυχολογία

Εσωτερική ανάρρωση εργαζομένου: τι είναι και πώς επηρεάζεται από την τηλεργασία

by admin
26 Ιουλίου, 2022
0

Αν ο εργαζόμενος στερηθεί τον απαραίτητο χρόνο να ξεκουραστεί ψυχικά και σωματικά, δηλαδή να αναρρώσει εσωτερικά, όπως αποκαλείται στην οργανωσιακή...

Read more
Νέα εκπαιδευτικά προγράμματα 2022-2023 | Κέντρο Παιδιού & Εφήβου

Νέα εκπαιδευτικά προγράμματα 2022-2023 | Κέντρο Παιδιού & Εφήβου

26 Ιουλίου, 2022
Οι λέξεις έχουν σημασία για την ψυχική υγεία

Οι λέξεις έχουν σημασία για την ψυχική υγεία

21 Ιουλίου, 2022
Πιστοποιημένο Πρόγραμμα στη Συστημική-Οικογενειακή Θεραπεία | Ιωάννινα, Αθήνα & Online

Πιστοποιημένο Πρόγραμμα στη Συστημική-Οικογενειακή Θεραπεία | Ιωάννινα, Αθήνα & Online

19 Ιουλίου, 2022
Δωρεάν ψυχολογική  υποστήριξη σε ενήλικους κατοίκους του Δήμου Αθηναίων

Ψυχολογική υποστήριξη κατοίκων Δήμου Θεσσαλονίκης

12 Ιουλίου, 2022
Load More

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Εκπαιδευτικός (Αθήνα) | Κάριτας Ελλάς

5 Αυγούστου, 2022
Πρόγραμμα έκτακτης οικονομικής στήριξης οικογενειών πληγέντων από την πανδημία COVID 19 από την Κάριτας Ελλάς

Υπεύθυνος/η Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών | Κάριτας Ελλάς

5 Αυγούστου, 2022
Θέσεις εργασίας στην Κάριτας Ελλάς

Υπεύθυνος/η Πεδίου και Διασύνδεσης (Αραβογαλλόφωνος) – Αθήνα

5 Αυγούστου, 2022

Όλες οι αναρτήσεις στο e-mail σας

Προστεθείτε στους 5.959 εγγεγραμμένους.

Follow us on Facebook

Follow us on Facebook

newsletter

Subscribe to our mailing list

* indicates required



newsletters socialpolicy.gr


Next Post
Ετήσια Καμπάνια του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας για την Κατάθλιψη: “Depression: let’s talk”

Ετήσια Καμπάνια του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας για την Κατάθλιψη: "Depression: let's talk"

Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας 2016: Πρώτες Βοήθειες Ψυχολογικής Παρέμβασης

Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας 2016: Πρώτες Βοήθειες Ψυχολογικής Παρέμβασης

Ελλάδα: Απόσπασμα της Ετήσιας Έκθεσης της Διεθνούς Αμνηστίας για το 2015

5 Λόγοι για να Καταργηθεί η Θανατική Ποινή

socialpolicy.gr

© 2021 socialpolicy.gr

Navigate Site

  • Αρχική
  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης

Follow Us

No Result
View All Result
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Επίκαιρα
    • Διεθνή
    • Σεμινάρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Αρθρογραφία
    • Προγράμματα
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Βιβλία
  • Υγεία
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Επιλεγμένα
  • Σχετικά με εμάς
  • Συνεργασίες
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Blog View
  • ENGLISH edition

© 2021 socialpolicy.gr

error: Content is protected !!