• Αρχική
  • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Blog View
  • Συνεργασίες
  • ENGLISH edition
Κυριακή, Απρίλιος 18, 2021
socialpolicy.gr
Advertisement Banner
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες

    Trainer on Safeguarding Activities for Children – Keeping Children Safe in Sports @ Terre des hommes

    Υποτροφίες για παροχή διδακτικού έργου στο Τμήμα Κοινωνιολογίας του ΕΚΠΑ

    Εξ Αποστάσεως Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Θεατρικές Σπουδές»

    Εξ Αποστάσεως Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Θεατρικές Σπουδές»

    Programme Associate @ UNICEF | Athens – Greece

    Προκήρυξη 2Ε/2021 Αποστολή στο Εθνικό Τυπογραφείο

    Κοινωνικός Λειτουργός στο Κοινωνικό Παντοπωλείο Δήμου Θηβαίων

    «Υποτροφίες στις Περιφέρειες 2020-2021» : Χορήγηση Υποτροφιών στην Περιφέρεια Θεσσαλίας

    Υποτροφίες για την παροχή επικουρικού διδακτικού έργου στο ΑΠΘ

    Ομαδικά Εργαστήρια Συμβουλευτικής Ανέργων του Δήμου Παύλου Μελά συνεργασία με ΙΝΕ ΓΣΕΕ

    Ομαδικά Εργαστήρια Συμβουλευτικής Ανέργων του Δήμου Παύλου Μελά συνεργασία με ΙΝΕ ΓΣΕΕ

    Θέσεις Εργασίας στον Π.Ο.Υ.

    Κοινωνικοί Λειτουργοί στη Διεύθυνση Κοινωνικής Αλληλεγγύης Δήμου Αθηναίων

    Protection Assistant @ ΙΟΜ Athens / Greece

    Προκήρυξη 4Κ/2021 | Αποστολή στο Εθνικό Τυπογραφείο

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Καταπολέμηση της εμπορίας ανθρώπων: νέα στρατηγική για την πρόληψη της εμπορίας ανθρώπων

    Καταπολέμηση της εμπορίας ανθρώπων: νέα στρατηγική για την πρόληψη της εμπορίας ανθρώπων

    Παγκόσμια Έκθεση για το Χάσμα των Φύλων 2021

    Παγκόσμια Έκθεση για το Χάσμα των Φύλων 2021

    Η εργασία στην ψηφιακή εποχή

    Η εργασία στην ψηφιακή εποχή

    Ξενώνας Φιλοξενίας Κακοποιημένων Γυναικών Δήμου Κοζάνης

    Ξενώνας Φιλοξενίας Κακοποιημένων Γυναικών Δήμου Κοζάνης

    «I_AM: Inclusive education using Animation and Multimedia»

    «I_AM: Inclusive education using Animation and Multimedia»

    Ο Δήμος Νεάπολης-Συκεών καταργεί τις έμφυλες γλωσσικές διακρίσεις από τα διοικητικά του έγγραφα

    Ο Δήμος Νεάπολης-Συκεών καταργεί τις έμφυλες γλωσσικές διακρίσεις από τα διοικητικά του έγγραφα

    Ισότητα των Φύλων και Μετανάστευση | Ηλεκτρονική πλατφόρμα «I Know Gender»

    Ισότητα των Φύλων και Μετανάστευση | Ηλεκτρονική πλατφόρμα «I Know Gender»

    Πολυδύναμο Κέντρο Άστεγων | Δήμος Αθηναίων

    Ομάδα Εργασίας για την υποστήριξη και την κοινωνική ένταξη των αστέγων

    Χρήση μη σεξιστικής γλώσσας | Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ

    Χρήση μη σεξιστικής γλώσσας | Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ

    Σε λειτουργία ο εθνικός μηχανισμός για τον εντοπισμό και την προστασία ασυνόδευτων παιδιών σε επισφαλείς συνθήκες

    Σε λειτουργία ο εθνικός μηχανισμός για τον εντοπισμό και την προστασία ασυνόδευτων παιδιών σε επισφαλείς συνθήκες

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    ΚΕΘΕΑ ΑΡΙΑΔΝΗ: Οδηγός για τη χρήση και την εξάρτηση στους χώρους εργασίας

    ΚΕΘΕΑ ΑΡΙΑΔΝΗ: Οδηγός για τη χρήση και την εξάρτηση στους χώρους εργασίας

    Φοιτητική Ζωή και Πανδημία: Οδηγός Αυτοβοήθειας για Φοιτητές και Φοιτήτριες

    Φοιτητική Ζωή και Πανδημία: Οδηγός Αυτοβοήθειας για Φοιτητές και Φοιτήτριες

    Παγκόσμια Ημέρα Υγείας 2021

    Παγκόσμια Ημέρα Υγείας 2021

    Κοινωνικό Οδοντιατρείο στο Δήμο Αθηναίων

    Κοινωνικό Οδοντιατρείο στο Δήμο Αθηναίων

    Ο αυτισμός στην Ελλάδα: Μας μιλούν ερευνητές της 1ης Μελέτης για τον Επιπολασμό των ΔΑΦ

    Ο αυτισμός στην Ελλάδα: Μας μιλούν ερευνητές της 1ης Μελέτης για τον Επιπολασμό των ΔΑΦ

    Ετήσια Έκθεση INCB 2020: Κρυφή επιδημία χρήσης ναρκωτικών από ηλικιωμένους

    Ετήσια Έκθεση INCB 2020: Κρυφή επιδημία χρήσης ναρκωτικών από ηλικιωμένους

    Νέο Τμήμα Παροχής Συμβουλευτικών & Ψυχοθεραπευτικών Υπηρεσιών του Ελληνικού Κέντρου Focusing

    Νέο Τμήμα Παροχής Συμβουλευτικών & Ψυχοθεραπευτικών Υπηρεσιών του Ελληνικού Κέντρου Focusing

    2021: Διεθνές Έτος Επαγγελματιών Υγείας και Φροντίδας

    2021: Διεθνές Έτος Επαγγελματιών Υγείας και Φροντίδας

    Πρόγραμμα Ψυχολογικής Υποστήριξης για νοσούντες Covid-19

    Πρόγραμμα Ψυχολογικής Υποστήριξης για νοσούντες Covid-19

    «Πρώτες Βοήθειες σε Περιβάλλον Ειδικής Αγωγής και Ψυχικής Υγείας»

    «Πρώτες Βοήθειες σε Περιβάλλον Ειδικής Αγωγής και Ψυχικής Υγείας»

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες

    Trainer on Safeguarding Activities for Children – Keeping Children Safe in Sports @ Terre des hommes

    Υποτροφίες για παροχή διδακτικού έργου στο Τμήμα Κοινωνιολογίας του ΕΚΠΑ

    Εξ Αποστάσεως Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Θεατρικές Σπουδές»

    Εξ Αποστάσεως Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Θεατρικές Σπουδές»

    Programme Associate @ UNICEF | Athens – Greece

    Προκήρυξη 2Ε/2021 Αποστολή στο Εθνικό Τυπογραφείο

    Κοινωνικός Λειτουργός στο Κοινωνικό Παντοπωλείο Δήμου Θηβαίων

    «Υποτροφίες στις Περιφέρειες 2020-2021» : Χορήγηση Υποτροφιών στην Περιφέρεια Θεσσαλίας

    Υποτροφίες για την παροχή επικουρικού διδακτικού έργου στο ΑΠΘ

    Ομαδικά Εργαστήρια Συμβουλευτικής Ανέργων του Δήμου Παύλου Μελά συνεργασία με ΙΝΕ ΓΣΕΕ

    Ομαδικά Εργαστήρια Συμβουλευτικής Ανέργων του Δήμου Παύλου Μελά συνεργασία με ΙΝΕ ΓΣΕΕ

    Θέσεις Εργασίας στον Π.Ο.Υ.

    Κοινωνικοί Λειτουργοί στη Διεύθυνση Κοινωνικής Αλληλεγγύης Δήμου Αθηναίων

    Protection Assistant @ ΙΟΜ Athens / Greece

    Προκήρυξη 4Κ/2021 | Αποστολή στο Εθνικό Τυπογραφείο

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Καταπολέμηση της εμπορίας ανθρώπων: νέα στρατηγική για την πρόληψη της εμπορίας ανθρώπων

    Καταπολέμηση της εμπορίας ανθρώπων: νέα στρατηγική για την πρόληψη της εμπορίας ανθρώπων

    Παγκόσμια Έκθεση για το Χάσμα των Φύλων 2021

    Παγκόσμια Έκθεση για το Χάσμα των Φύλων 2021

    Η εργασία στην ψηφιακή εποχή

    Η εργασία στην ψηφιακή εποχή

    Ξενώνας Φιλοξενίας Κακοποιημένων Γυναικών Δήμου Κοζάνης

    Ξενώνας Φιλοξενίας Κακοποιημένων Γυναικών Δήμου Κοζάνης

    «I_AM: Inclusive education using Animation and Multimedia»

    «I_AM: Inclusive education using Animation and Multimedia»

    Ο Δήμος Νεάπολης-Συκεών καταργεί τις έμφυλες γλωσσικές διακρίσεις από τα διοικητικά του έγγραφα

    Ο Δήμος Νεάπολης-Συκεών καταργεί τις έμφυλες γλωσσικές διακρίσεις από τα διοικητικά του έγγραφα

    Ισότητα των Φύλων και Μετανάστευση | Ηλεκτρονική πλατφόρμα «I Know Gender»

    Ισότητα των Φύλων και Μετανάστευση | Ηλεκτρονική πλατφόρμα «I Know Gender»

    Πολυδύναμο Κέντρο Άστεγων | Δήμος Αθηναίων

    Ομάδα Εργασίας για την υποστήριξη και την κοινωνική ένταξη των αστέγων

    Χρήση μη σεξιστικής γλώσσας | Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ

    Χρήση μη σεξιστικής γλώσσας | Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ

    Σε λειτουργία ο εθνικός μηχανισμός για τον εντοπισμό και την προστασία ασυνόδευτων παιδιών σε επισφαλείς συνθήκες

    Σε λειτουργία ο εθνικός μηχανισμός για τον εντοπισμό και την προστασία ασυνόδευτων παιδιών σε επισφαλείς συνθήκες

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    ΚΕΘΕΑ ΑΡΙΑΔΝΗ: Οδηγός για τη χρήση και την εξάρτηση στους χώρους εργασίας

    ΚΕΘΕΑ ΑΡΙΑΔΝΗ: Οδηγός για τη χρήση και την εξάρτηση στους χώρους εργασίας

    Φοιτητική Ζωή και Πανδημία: Οδηγός Αυτοβοήθειας για Φοιτητές και Φοιτήτριες

    Φοιτητική Ζωή και Πανδημία: Οδηγός Αυτοβοήθειας για Φοιτητές και Φοιτήτριες

    Παγκόσμια Ημέρα Υγείας 2021

    Παγκόσμια Ημέρα Υγείας 2021

    Κοινωνικό Οδοντιατρείο στο Δήμο Αθηναίων

    Κοινωνικό Οδοντιατρείο στο Δήμο Αθηναίων

    Ο αυτισμός στην Ελλάδα: Μας μιλούν ερευνητές της 1ης Μελέτης για τον Επιπολασμό των ΔΑΦ

    Ο αυτισμός στην Ελλάδα: Μας μιλούν ερευνητές της 1ης Μελέτης για τον Επιπολασμό των ΔΑΦ

    Ετήσια Έκθεση INCB 2020: Κρυφή επιδημία χρήσης ναρκωτικών από ηλικιωμένους

    Ετήσια Έκθεση INCB 2020: Κρυφή επιδημία χρήσης ναρκωτικών από ηλικιωμένους

    Νέο Τμήμα Παροχής Συμβουλευτικών & Ψυχοθεραπευτικών Υπηρεσιών του Ελληνικού Κέντρου Focusing

    Νέο Τμήμα Παροχής Συμβουλευτικών & Ψυχοθεραπευτικών Υπηρεσιών του Ελληνικού Κέντρου Focusing

    2021: Διεθνές Έτος Επαγγελματιών Υγείας και Φροντίδας

    2021: Διεθνές Έτος Επαγγελματιών Υγείας και Φροντίδας

    Πρόγραμμα Ψυχολογικής Υποστήριξης για νοσούντες Covid-19

    Πρόγραμμα Ψυχολογικής Υποστήριξης για νοσούντες Covid-19

    «Πρώτες Βοήθειες σε Περιβάλλον Ειδικής Αγωγής και Ψυχικής Υγείας»

    «Πρώτες Βοήθειες σε Περιβάλλον Ειδικής Αγωγής και Ψυχικής Υγείας»

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
socialpolicy.gr
No Result
View All Result
Home Κοινωνική Πολιτική Αρθρογραφία

Πρόγραμμα Διά Βίου Μάθηση (2007-2013)

Ιανουάριος 23, 2017
in Αρθρογραφία, Κοινωνική Πολιτική
0
Εκπαίδευση για να βιώσιμο μέλλον, socialpolicy.gr

του Ανδρέα Ντούνη

Τι ήταν ακριβώς;

Το Πρόγραμμα Διά Βίου Μάθηση (Lifelong Learning Programme (LLP) σχεδιάστηκε για να καταστήσει τους ανθρώπους, σε οποιοδήποτε στάδιο της ζωής τους, ικανούς να λαμβάνουν μέρος σε εποικοδομητικές εκπαιδευτικές εμπειρίες, καθώς και για την ανάπτυξη της εκπαίδευσης και της κατάρτισης στην Ευρώπη.

> Στρατηγικός στόχος του Ευρωπαϊκού Προγράμματος «Διά Βίου Μάθηση» είναι να συμβάλει στην επίτευξη του στόχου της Λισαβόνας ώστε να καταστεί η Ευρώπη η πιο ανταγωνιστική οικονομία της γνώσης, με βιώσιμη οικονομική ανάπτυξη, περισσότερες και καλύτερες θέσεις απασχόλησης, μεγαλύτερη κοινωνική συνοχή μέσα και από την ενίσχυση του εργατικού δυναμικού και της καταπολέμησης της ανεργίας.

Το Πρόγραμμα Διά Βίου Μάθηση είναι το πρόγραμμα ευρωπαϊκής δράσης σε όλους τους τομείς της Εκπαίδευσης και Επαγγελματικής Κατάρτισης και θεσπίστηκε με την υπ’ αριθ. 1720/2006/ΕΚ Απόφαση του Ευρωπαϊκού Κοι­νοβουλίου και του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου για την περίοδο από 1/1/2007 έως 31/12/2013.

Το πρόγραμμα Διά Βίου Μάθηση αποτελείται από:

  • Τέσσερα τομεακά προγράμματα
  • Oριζόντιο πρόγραμμα και
  • Πρόγραμμα Jean Monnet

Ο προϋπολογισμός του προγράμματος προσέγγισε τα 7 δισεκατομμύρια ευρώ, και το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από το 2007 έως το 2013. Κατά το χρονικό αυτό διάστημα, χρηματοδότησε ποικίλες ανταλλαγές, επισκέψεις μελέτης (study visits), και δραστηριότητες δικτύωσης (networking activities).

Οι δραστηριότητες του προγράμματος Διά Βίου Μάθηση [LLP] συνεχίζονται υπό το νέο Πρόγραμμα Erasmus+  από το 2014-2020.

Διαβάστε Επίσης  Μεταπτυχιακό στα Μέσα Επικοινωνίας στο Σύγχρονο Σχολείο | ΑΠΚΥ 2021-2022
Τι περιελάμβανε;

Κατά τη διάρκεια της υλοποίησής του, το Πρόγραμμα Δια Βίου Μάθηση παρείχε υποστήριξη προς μαθητές δημοτικού, φοιτητές / σπουδαστές, εκπαιδευόμενους ενήλικες, καθώς ποικιλία προγραμμάτων υπό τέσσερα κύρια υπο-προγράμματα:

  • Comenius για σχολεία
  • Erasmus για την ανώτατη εκπαίδευση
  • Leonardo da Vinci για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση
  • Grundtvig για την εκπαίδευση ενηλίκων

Το πρόγραμμα περιελάμβανε επίσης τις δράσεις “Jean Monnet”, που σχεδιάστηκαν για την ανάπτυξη της εκμάθησης, του συλλογισμού και της διαβούλευσης αναφορικά με την Ευρωπαϊκή Ολοκλήρωση.

Comenius

Το υπο-πρόγραμμα Comenius εστίασε σε όλα τα επίπεδα της σχολικής εκπαίδευσης, καθώς και σε όλους του εμπλεκόμενους, συμπεριλαμβανομένων των μαθητών, των δασκάλων, των τοπικών αρχών και των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, μεταξύ άλλων.

Σχεδιάστηκε για να:

  • Βελτιώσει και αυξήσει την κινητικότητα των μαθητών και του εκπαιδευτικού προσωπικού σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση
  • Βελτιώσει και να αυξήσει τις συνεργασίες μεταξύ σχολείων σε ολόκληρη την Ε.Ε.
  • Ενθαρρύνει την εκμάθηση γλωσσών, ΤΠΕ για την εκπαίδευση, και καλύτερων τεχνικών διδασκαλίας
  • Βελτιώσει την ποιότητα και Ευρωπαϊκή διάσταση της κατάρτισης των δασκάλων
  • Βελτιώσει τις προσεγγίσεις στη διδασκαλία και τη σχολική διοίκηση
Erasmus

Το υπο-πρόγραμμα Erasmus αποτέλεσε ένα πρόγραμμα ανταλλαγής φοιτητών το οποίο παρείχε ευκαιρίες για περίπου 3 εκατομμύρια φοιτητές μεταξύ των ετών 1987-2013.

Επιπρόσθετα των 230.000 φοιτητών που επωφελούνταν σε ετήσια βάση, το Erasmus παρείχε επίσης ευκαιρίες για περισσότερους από 300.000 καθηγητές και προσωπικό της ανώτατης εκπαίδευσης, με 4.000 ιδρύματα και 33 χώρες να συμμετέχουν.

Grundtvig

Το υποπρόγραμμα Grundtvig εστίασε στις ανάγκες διδασκαλίας και μελέτης των ενήλικων εκπαιδευόμενων (adult learners), καθώς και στην εν γένει ανάπτυξη του τομέα της εκπαίδευσης ενηλίκων.

Καλύπτοντας καθηγητές, εκπαιδευτές, προσωπικό και ενήλικους εκπαιδευόμενους, μεταξύ άλλων, το πρόγραμμα στόχευε σε:

  • αύξηση του αριθμού των ανθρώπων εντός προγράμματος εκπαίδευσης ενηλίκων
  • βελτίωση των συνθηκών κινητικότητας στην εκπαίδευση ενηλίκων
  • βελτίωση της ποιότητας και συνεργασίας μεταξύ των οργανισμών εκπαίδευσης ενηλίκων
  • ανάπτυξη καινοτόμων εκπαιδευτικών πρακτικών και πρακτικών διοίκησης
  • διασφάλιση της κοινωνικής ένταξης μέσω της εκπαίδευσης ενηλίκων
  • υποστήριξη του καινοτόμου εκπαιδευτικού περιεχομένου έχοντας ως βάση τις ΤΠΕ, υπηρεσίες και πρακτικές
Jean Monnet

Το υποπρόγραμμα Jean Monnet αποτέλεσε μέρος του Προγράμματος Διά Βίου Μάθηση εστιάζοντας στην Ευρωπαϊκή Ολοκλήρωση. Τρείς  ήταν οι κύριες δραστηριότητές του:

  • Η Δράση Jean Monnet, που σχεδιάστηκε για την ευαισθητοποίηση για την εκμάθηση, την έρευνα και συλλογισμό αναφορικά με την Ευρωπαϊκή ολοκλήρωση, που αποτελούνταν εκτός των άλλων από τις Έδρες Jean Monnet (Jean Monnet Chairs), τα Κέντρα Αριστείας και τα Modules :
  • Υποστήριξη προς έξι συγκεκιμένα ακαδημαϊκά ιδρύματα
  • Υποστήριξη προς παν-ευρωπαϊκές ενώσεις

Οι δράσεις αυτές συμπληρώθηκαν από συνέδρια, θεματικές ομάδες και πολιτική υποστήριξη εντός της Γενικής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης και Πολιτισμού
(Directorate-General for Education and Culture (DG EAC).

Leonardo da Vinci

Το υπο-πρόγραμμα Leonardo da Vinci χρηματοδότησε projects στο πεδίο της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης. Οι πρωτοβουλίες κυμαίνονταν από όσες παρείχαν κατάρτιση που σχετιζόταν με την εργασίας προς άτομα, ως και μεγαλύτερες ενέργειες σε όρους συνεργασιών.

Ελλάδα

Το ΙΚΥ από το 1987, έχoντας αναλάβει την ευθύνη του συντονισμού, της υλοποίησης και της διάδοσης των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων για την Εκπαίδευση, υλοποιεί με διάφάνεια και αξιοπιστία τα εκάστοτε Προγράμματα (Erasmus 1987, Lingua 1991, ΣΩΚΡΑΤΗΣ Ι 1995-2000, ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΙΙ 2000-2006). Από το 2007 ορίστηκε ως η Εθνική Μονάδα για το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα «Διά Βίου Μάθηση», Lifelong Learning Programme — LLP (2007-2013) το οποίο περιλελάμβανε  το Erasmus, το Leonardo da Vinci, το Grundtvig και το Comenius, στηρίζοντας την εκπαιδευτική κινητικότητα, τη συνεργασία μεταξύ των Ιδρυμάτων και την ενίσχυση των εκπαιδευτικών πολιτικών.

Στο πρόγραμμα συμμετείχαν τα 27 κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οι χώρες του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (Ισλανδία, Λιχτενστάιν, Νορβη­γία) η Ελβετία, η Τουρκία και η Κροατία.

 

Πηγές: http://ec.europa.eu/education/lifelong-learning-programme_el

https://www.iky.gr/el/europaika-programmata

 

Διαβάστε Επίσης  «I_AM: Inclusive education using Animation and Multimedia»
Tags: Βήμα Διαλόγου για την Κοινωνική Πολιτικήδια βίου μάθησηεκπαίδευσηεκπαιδευτική πολιτικήκοινωνική πολιτική αρθρογραφία

Related Posts

Παγκόσμια Έκθεση για το Χάσμα των Φύλων 2021
Αρθρογραφία

Παγκόσμια Έκθεση για το Χάσμα των Φύλων 2021

by admin
Απρίλιος 15, 2021
0

Παρά την πρόοδο στην εκπαίδευση και την υγεία, οι γυναίκες αντιμετωπίζουν οικονομικά εμπόδια, μειωμένη πολιτική συμμετοχή και προκλήσεις στους χώρους...

Read more
Ημερίδα Αντιρατσιστικής Εκπαίδευσης από το Δημοτικό Συμβούλιο Νεολαίας του Δήμου Λαρισαίων

Ημερίδα Αντιρατσιστικής Εκπαίδευσης από το Δημοτικό Συμβούλιο Νεολαίας του Δήμου Λαρισαίων

Απρίλιος 14, 2021
«I_AM: Inclusive education using Animation and Multimedia»

«I_AM: Inclusive education using Animation and Multimedia»

Απρίλιος 12, 2021
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης: Σπουδές στο ψηφιακό, δημόσιο, Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης: Σπουδές στο ψηφιακό, δημόσιο, Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

Απρίλιος 9, 2021
“e-κόπωση:  Διαδικτυακές πλατφόρμες επικοινωνίας και εκπαίδευσης στην εποχή της πανδημίας”

“e-κόπωση: Διαδικτυακές πλατφόρμες επικοινωνίας και εκπαίδευσης στην εποχή της πανδημίας”

Απρίλιος 7, 2021
Load More

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Trainer on Safeguarding Activities for Children – Keeping Children Safe in Sports @ Terre des hommes

Απρίλιος 16, 2021

Υποτροφίες για παροχή διδακτικού έργου στο Τμήμα Κοινωνιολογίας του ΕΚΠΑ

Απρίλιος 16, 2021
Οι θεμελιωτές της κοινωνιολογίας

Οι θεμελιωτές της κοινωνιολογίας

Απρίλιος 16, 2021

Όλες οι αναρτήσεις στο e-mail σας

Προστεθείτε στους 5,701 εγγεγραμμένους.

Follow us on Facebook

Follow us on Facebook

newsletter

Subscribe to our mailing list

* indicates required



newsletters socialpolicy.gr


Next Post
Απαντήσεις των Γιατρών Χωρίς Σύνορα στα πιο καίρια ερωτήματα: «Είναι ντροπή η εικόνα που βλέπουμε σήμερα στους καταυλισμούς για τις ελληνικές και ευρωπαϊκές Αρχές»

Απαντήσεις των Γιατρών Χωρίς Σύνορα στα πιο καίρια ερωτήματα: «Είναι ντροπή η εικόνα που βλέπουμε σήμερα στους καταυλισμούς για τις ελληνικές και ευρωπαϊκές Αρχές»

Ευρωβουλευτές: “Μην υποκινείτε το μίσος απέναντι στους Πρόσφυγες και τους Μετανάστες”

«Προσδοκίες γονέων μεταναστών για τα παιδιά τους»

Πρόγραμμα Κοινωφελούς Χαρακτήρα σε 17 Δήμους για 3.737 θέσεις πλήρους απασχόλησης (Α’ Κύκλος)

Πρόγραμμα Κοινωφελούς Χαρακτήρα σε όλους τους Δήμους της χώρας - 24.251 θέσεις πλήρους απασχόλησης

socialpolicy.gr

© 2021 socialpolicy.gr

Navigate Site

  • Αρχική
  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης

Follow Us

No Result
View All Result
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Επίκαιρα
    • Διεθνή
    • Σεμινάρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Αρθρογραφία
    • Προγράμματα
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Βιβλία
  • Υγεία
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Επιλεγμένα
  • Σχετικά με εμάς
  • Συνεργασίες
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Blog View
  • ENGLISH edition

© 2021 socialpolicy.gr

error: Content is protected !!