• Αρχική
  • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Blog View
  • Συνεργασίες
  • ENGLISH edition
Παρασκευή, 27 Μαΐου, 2022
socialpolicy.gr
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες

    EU Projects Managers/ Senior Project Managers @ KMOP

    “Μετανάστριες και Προσφύγισσες στην πανδημία”

    “Μετανάστριες και Προσφύγισσες στην πανδημία”

    Εργασία στον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας

    Προσλήψεις για τα Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Δήμου Ρεθύμνης

    Υπάλληλος Γραφείου στην Ε.Κ.ΠΟ.Σ.Π.Ο. «ΝΟΣΤΟΣ»

    Education Cultural Mediator (Farsi) @ Danish Refugee Council

    Cultural Mediator Interpreter – National Contract @ DRC Greece

    Κοινό Ελληνογαλλικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Ευρωπαϊκό και Συγκριτικό Κοινωνικό Δίκαιο»

    ΠΜΣ “Ευρωπαϊκό και Συγκριτικό Κοινωνικό Δίκαιο” 2022-2023

    Επιστήμονας περιβάλλοντος στο Δήμο Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης

    ΧτίΖΩ – ΕλπίΖΩ : Παιδικό Χωριό SOS Κρήτης

    Στέλεχος Οικονομικής Διαχείρισης Συγχρηματοδοτούμενων Έργων (Financial Officer) | ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΩΡΙΑ SOS ΕΛΛΑΔΟΣ

    Child Friendly and Women’s Safe Space Team Leader – National Contract @ Danish Refugee Council

    Community Engagement Assistant-National Contract @ DRC Greece

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Βιώσιμη ανάπτυξη: συμπεράσματα του Συμβουλίου

    Η Eurostat δημοσιεύει έκθεση του 2022 σχετικά με τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης στην Ευρωπαϊκή Ένωση

    Νεολαία στις εξόχως απόκεντρες περιοχές: 1 εκατ. ευρώ για τη στήριξη των νέων στις εξόχως απόκεντρες περιοχές

    Ευρωβαρόμετρο για το Ευρωπαϊκό Έτος Νεολαίας: Οι νέοι Ευρωπαίοι συμμετέχουν όλο και περισσότερο

    Οι φοιτητές/τριες του ΤΕΠΑΚ αποκτούν «Συνήγορο του φοιτητή»

    Οι φοιτητές/τριες του ΤΕΠΑΚ αποκτούν «Συνήγορο του φοιτητή»

    Έκθεση του Εθνικού Μηχανισμού Αναφοράς για την Προστασία των Θυμάτων Εμπορίας Ανθρώπων

    Έκθεση του Εθνικού Μηχανισμού Αναφοράς για την Προστασία των Θυμάτων Εμπορίας Ανθρώπων

    E-Gnosis: Νέα ταχύρρυθμα τμήματα καθημερινά για δωρεάν εξ αποστάσεως μαθήματα Η/Υ και αγγλικών

    Δωρεάν εξ αποστάσεως μαθήματα Η/Υ και αγγλικών με το πρόγραμμα E-gnosis

    Συνεργασία ΤΕΠΑΚ και Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου

    Συνεργασία ΤΕΠΑΚ και Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου

    Τα συμφέροντα του παιδιού στο επίκεντρο της στρατηγικής κοινωνικής προόδου της Ευρωπαϊκής Ένωσης

    Πρόοδος στη «Φιλική προς τα Παιδιά Δικαιοσύνη» στην Ελλάδα

    Εναρκτήρια εκδήλωση του έργου grow4autism

    Εναρκτήρια εκδήλωση του έργου grow4autism

    Συνταξιοδότηση όσων ανεστάλη η σύνταξη που λάμβαναν λόγω αναπηρίας μέλους της οικογένειάς τους

    Δημιουργία Στεγών Υποστηριζόμενης Διαβίωσης δικαιούχων διεθνούς προστασίας και ημεδαπών ΑμεΑ

    Πρόγραμμα επιχορήγησης επιχειρήσεων για την απασχόληση 15.000 ανέργων ηλικίας άνω των 50 ετών που βρίσκονται σε ιδιαίτερα μειονεκτική θέση

    Έναρξη προγράμματος απόκτησης εργασιακής εμπειρίας για 300 νέους ανέργους

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    «Σύγχρονες προκλήσεις στην Κοινοτική Ψυχιατρική» |  Διαδικτυακή διάλεξη του καθ. Benedetto Saraceno

    «Σύγχρονες προκλήσεις στην Κοινοτική Ψυχιατρική» | Διαδικτυακή διάλεξη του καθ. Benedetto Saraceno

    Παγκόσμια Στατιστικά για την Υγεία | Έκθεση 2022

    Παγκόσμια Στατιστικά για την Υγεία | Έκθεση 2022

    Η ανάγκη του ανήκειν: η επιθυμία για διαπροσωπικές συνδέσεις ως θεμελιώδες ανθρώπινο κίνητρο

    Η ανάγκη του ανήκειν: η επιθυμία για διαπροσωπικές συνδέσεις ως θεμελιώδες ανθρώπινο κίνητρο

    Εναλλακτική Επαυξητική Επικοινωνία

    Εναλλακτική Επαυξητική Επικοινωνία

    Ψυχική Υγεία-Διαχείριση του άγχους στην περίοδο της πανδημίας

    Διάταξη νόμου για τη μεταφορά στην ακούσια νοσηλεία ψυχικά ασθενών

    Ετήσιο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στη Συστημική Συμβουλευτική

    Ετήσιο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στη Συστημική Συμβουλευτική

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στην Κλινική Συμβουλευτική Ψυχικής Υγείας (online)

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στην Κλινική Συμβουλευτική Ψυχικής Υγείας (online)

    Εκπαίδευση στη Συστημική Ψυχοθεραπεία από το Κε.Σ.Με.Θ. Θεσσαλονίκης

    Εκπαίδευση στη Συστημική Ψυχοθεραπεία από το Κε.Σ.Με.Θ. Θεσσαλονίκης

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στη Δικαστική Ψυχολογία και Εγκληματολογία (Online)

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στη Δικαστική Ψυχολογία και Εγκληματολογία (Online)

    Εκπαίδευση στη Συστημική Ψυχοθεραπεία από το Κε.Σ.Με.Θ. Αθήνας

    Εκπαίδευση στη Συστημική Ψυχοθεραπεία από το Κε.Σ.Με.Θ. Αθήνας

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες

    EU Projects Managers/ Senior Project Managers @ KMOP

    “Μετανάστριες και Προσφύγισσες στην πανδημία”

    “Μετανάστριες και Προσφύγισσες στην πανδημία”

    Εργασία στον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας

    Προσλήψεις για τα Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Δήμου Ρεθύμνης

    Υπάλληλος Γραφείου στην Ε.Κ.ΠΟ.Σ.Π.Ο. «ΝΟΣΤΟΣ»

    Education Cultural Mediator (Farsi) @ Danish Refugee Council

    Cultural Mediator Interpreter – National Contract @ DRC Greece

    Κοινό Ελληνογαλλικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Ευρωπαϊκό και Συγκριτικό Κοινωνικό Δίκαιο»

    ΠΜΣ “Ευρωπαϊκό και Συγκριτικό Κοινωνικό Δίκαιο” 2022-2023

    Επιστήμονας περιβάλλοντος στο Δήμο Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης

    ΧτίΖΩ – ΕλπίΖΩ : Παιδικό Χωριό SOS Κρήτης

    Στέλεχος Οικονομικής Διαχείρισης Συγχρηματοδοτούμενων Έργων (Financial Officer) | ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΩΡΙΑ SOS ΕΛΛΑΔΟΣ

    Child Friendly and Women’s Safe Space Team Leader – National Contract @ Danish Refugee Council

    Community Engagement Assistant-National Contract @ DRC Greece

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Βιώσιμη ανάπτυξη: συμπεράσματα του Συμβουλίου

    Η Eurostat δημοσιεύει έκθεση του 2022 σχετικά με τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης στην Ευρωπαϊκή Ένωση

    Νεολαία στις εξόχως απόκεντρες περιοχές: 1 εκατ. ευρώ για τη στήριξη των νέων στις εξόχως απόκεντρες περιοχές

    Ευρωβαρόμετρο για το Ευρωπαϊκό Έτος Νεολαίας: Οι νέοι Ευρωπαίοι συμμετέχουν όλο και περισσότερο

    Οι φοιτητές/τριες του ΤΕΠΑΚ αποκτούν «Συνήγορο του φοιτητή»

    Οι φοιτητές/τριες του ΤΕΠΑΚ αποκτούν «Συνήγορο του φοιτητή»

    Έκθεση του Εθνικού Μηχανισμού Αναφοράς για την Προστασία των Θυμάτων Εμπορίας Ανθρώπων

    Έκθεση του Εθνικού Μηχανισμού Αναφοράς για την Προστασία των Θυμάτων Εμπορίας Ανθρώπων

    E-Gnosis: Νέα ταχύρρυθμα τμήματα καθημερινά για δωρεάν εξ αποστάσεως μαθήματα Η/Υ και αγγλικών

    Δωρεάν εξ αποστάσεως μαθήματα Η/Υ και αγγλικών με το πρόγραμμα E-gnosis

    Συνεργασία ΤΕΠΑΚ και Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου

    Συνεργασία ΤΕΠΑΚ και Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου

    Τα συμφέροντα του παιδιού στο επίκεντρο της στρατηγικής κοινωνικής προόδου της Ευρωπαϊκής Ένωσης

    Πρόοδος στη «Φιλική προς τα Παιδιά Δικαιοσύνη» στην Ελλάδα

    Εναρκτήρια εκδήλωση του έργου grow4autism

    Εναρκτήρια εκδήλωση του έργου grow4autism

    Συνταξιοδότηση όσων ανεστάλη η σύνταξη που λάμβαναν λόγω αναπηρίας μέλους της οικογένειάς τους

    Δημιουργία Στεγών Υποστηριζόμενης Διαβίωσης δικαιούχων διεθνούς προστασίας και ημεδαπών ΑμεΑ

    Πρόγραμμα επιχορήγησης επιχειρήσεων για την απασχόληση 15.000 ανέργων ηλικίας άνω των 50 ετών που βρίσκονται σε ιδιαίτερα μειονεκτική θέση

    Έναρξη προγράμματος απόκτησης εργασιακής εμπειρίας για 300 νέους ανέργους

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    «Σύγχρονες προκλήσεις στην Κοινοτική Ψυχιατρική» |  Διαδικτυακή διάλεξη του καθ. Benedetto Saraceno

    «Σύγχρονες προκλήσεις στην Κοινοτική Ψυχιατρική» | Διαδικτυακή διάλεξη του καθ. Benedetto Saraceno

    Παγκόσμια Στατιστικά για την Υγεία | Έκθεση 2022

    Παγκόσμια Στατιστικά για την Υγεία | Έκθεση 2022

    Η ανάγκη του ανήκειν: η επιθυμία για διαπροσωπικές συνδέσεις ως θεμελιώδες ανθρώπινο κίνητρο

    Η ανάγκη του ανήκειν: η επιθυμία για διαπροσωπικές συνδέσεις ως θεμελιώδες ανθρώπινο κίνητρο

    Εναλλακτική Επαυξητική Επικοινωνία

    Εναλλακτική Επαυξητική Επικοινωνία

    Ψυχική Υγεία-Διαχείριση του άγχους στην περίοδο της πανδημίας

    Διάταξη νόμου για τη μεταφορά στην ακούσια νοσηλεία ψυχικά ασθενών

    Ετήσιο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στη Συστημική Συμβουλευτική

    Ετήσιο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στη Συστημική Συμβουλευτική

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στην Κλινική Συμβουλευτική Ψυχικής Υγείας (online)

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στην Κλινική Συμβουλευτική Ψυχικής Υγείας (online)

    Εκπαίδευση στη Συστημική Ψυχοθεραπεία από το Κε.Σ.Με.Θ. Θεσσαλονίκης

    Εκπαίδευση στη Συστημική Ψυχοθεραπεία από το Κε.Σ.Με.Θ. Θεσσαλονίκης

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στη Δικαστική Ψυχολογία και Εγκληματολογία (Online)

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στη Δικαστική Ψυχολογία και Εγκληματολογία (Online)

    Εκπαίδευση στη Συστημική Ψυχοθεραπεία από το Κε.Σ.Με.Θ. Αθήνας

    Εκπαίδευση στη Συστημική Ψυχοθεραπεία από το Κε.Σ.Με.Θ. Αθήνας

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
socialpolicy.gr
No Result
View All Result
Home Κοινωνική Πολιτική Αρθρογραφία

Γλώσσα του Σπιτιού και Γλώσσα του Σχολείου: οι ιεραρχικές κατηγορίες της ικανότητας και της γνώσης

20 Φεβρουαρίου, 2017
in Αρθρογραφία, Κοινωνική Πολιτική
0
Upset schoolboy doing homework isolated on white

του Αντώνη Πύργου

Η οικογένεια και το σχολείο αποτελούν βασικούς φορείς της άτυπης και τυπικής κοινωνικοποίησης του παιδιού, από τα πρώτα κιόλας χρόνια της γέννησης του. Η οικογένεια καλλιεργεί το χαρακτήρα του παιδιού σύμφωνα με τα πρότυπα της και το σχολείο αναπλάθει τα υπάρχοντα πρότυπα του μαθητή, σύμφωνα με τα πρότυπα της κοινωνίας. Οι παραπάνω διαδικασίες αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για την ομαλή ένταξη του ατόμου στον κοινωνικό ιστό.

Στο σύγχρονο μεταβιομηχανικό μοντέλο ανάπτυξης της κοινωνίας, εύκολα μπορούμε να διακρίνουμε τη μεταστροφή από την παραδοσιακή πατριαρχική οικογένεια στην μετανεοτερική. Η μετάβαση μεταξύ αυτών των δύο σχετίζεται με χαλαρότερους δεσμούς μεταξύ των μελών της. Επίσης, παρατηρείται η μετεξέλιξη των παραδοσιακών μορφών οργάνωσης της διδασκαλίας και του σχολείου, στις σύγχρονες, με χαρακτηριστικά τις νέες μεθόδους διδασκαλίας, οι οποίες επικεντρώνουν στο μαθητή.

Διαβάστε Επίσης  "Όλοι οι άνθρωποι γεννιούνται ελεύθεροι και ίσοι"

Αντιμετωπίζοντας τους ομιλητές διάφορων ποικιλιών της ελληνικής σαν ομόγλωσσους, αγνοώντας δηλαδή τις διαλέκτους που έχουν μητρικές, το σχολείο πρώτα πρώτα καταδικάζει αυτούς τους μαθητές σε καθυστέρηση στα πρώτα σχολικά τους βήματα. Η σημαντικότερη γνώση που αποχτούν τα παιδιά στην πρώτη τάξη του δημοτικού σχολείου είναι η εκμάθηση της γραφής. Γραφή και ανάγνωση όμως το σχολείο διδάσκει στην πρότυπη γλώσσα, στην οποία άλλωστε είναι γραμμένα όλα τα σχολικά βιβλία [1].

  Παραδειγματικά, η Φραγκουδάκη αναφέρει, μπαίνουν λοιπόν στο δημοτικό σχολείο δύο παιδιά, το ένα έχει γονείς μορφωμένους, που ανήκουν στα μεσοστρώματα αστικών κέντρων, που στην καθημερινή τους επικοινωνία χρησιμοποιούν την πρότυπη γλώσσα, ενώ το άλλο έχει γονείς αγρότες, εργάτες ή τεχνίτες, που χρησιμοποιούν μια ποικιλία της ελληνικής διαφορετική από την πρότυπη στη σύνταξη, τη φωνολογία και μέρος του λεξιλογίου. Tο ένα παιδί, άρα, καλείται να μάθει γραφή στη γλώσσα που ήδη ξέρει να μιλάει, ενώ το άλλο καλείται να μάθει γραφή σε μια γλώσσα με προφορά, σύνταξη και λέξεις διαφορετικές. Tο δεύτερο θα πρέπει να μάθει δυο πράγματα συγχρόνως: την πρότυπη γλώσσα, διαφορετική από τη μητρική του, γραφή και ανάγνωση σε αυτή τη διαφορετική γλώσσα και όχι σε αυτή που μιλάει άνετα και αυθόρμητα.

   Στη συνέχεια θα αξιολογηθούν αυτά τα δύο παιδιά και θα βαθμολογηθούν με τα ίδια «αντικειμενικά» και «αξιοκρατικά» κριτήρια, με αποτέλεσμα σε όλα τα σχολεία της χώρας τα παιδιά των αγροτών, εργατών και τεχνιτών να έχουν χαμηλή επίδοση στα γλωσσικά μαθήματα των πρώτων τάξεων του δημοτικού.

  Χαρακτηριστικά ο Lacey αναφέρει «οι προβληματικοί μαθητές είναι προβληματικοί λόγω των κριτηρίων με τα οποία γίνεται η διαφοροποίηση[2]». Η Nell Keddie υποστηρίζει ότι πολλές από τις θεραπείες της εκπαιδευτικής αποτυχίας του παιδιού της εργατικής τάξης, δεν θα φέρουν αποτέλεσμα αν διατηρηθούν οι «ιεραρχικές κατηγορίες της ικανότητας και της γνώσης» [3].

   Σύμφωνα με τον Αρτούρο Τόσι, «Όλες ανεξαιρέτως οι γλωσσικές ποικιλίες διαθέτουν κύρος ή είναι στιγματισμένες, ανάλογα με το κοινωνικό κύρος ή με το στίγμα που αποδίδεται στους ομιλητές τους. H κοινωνική τους αξία, συνεπώς, είναι αποτέλεσμα μιας διαδικασίας [4]». Η κοινωνική προκατάληψη είναι πιο ισχυρή από την κοινωνικά κατεκτημένη γνώση. Η αξιολόγηση αυτή είναι κοινωνική. Στηρίζεται στην κοινωνική προκατάληψη που υποτιμάει διάφορες κοινωνικές κατηγορίες. Αποδίδει αυθαίρετα κατωτερότητα στις κοινωνικές ομάδες που δε συμμετέχουν στους θεσμούς, δεν ανήκουν στους εκπροσώπους των εξουσιών ούτε στα ανώτερα κοινωνικά στρώματα, με αποτέλεσμα να υποτιμάει η κοινωνία τις γλώσσες που μιλάνε, παρά την υπάρχουσα επιστημονική γνώση [5].

Οι πολιτισμικές διαφορές μεταξύ της οικογένειας και του σχολείου εντείνουν το χάσμα, ακριβώς διότι ανήκουν σε διαφορετικό σύστημα αξιών. Η επιτυχία στο σχολείο εμφανίζεται ως ένα είδος συμμαχίας με την κυρίαρχη ομάδα καταπίεσης. Αυτό οφείλεται στη διαφορετική νοοτροπία που έχουν τα άτομα ως προς την κοινωνική επιτυχία, ανάλογα με την κοινωνική κατηγορία από την οποία προέρχονται. Τέλος, οι διαφορετικές κοινωνικο-πολιτισμικές συνθήκες μέσα στις οποίες αναπτύσσονται τα παιδιά διαφοροποιούν τη γνωστική τους εξέλιξη, διαμορφώνοντας διαφορετικά χαρακτηριστικά στη γνωστική τους ανάπτυξη.

Αντί επιλόγου, η οικογένεια αποτελεί τον αρχικό μηχανισμό κοινωνικοποίησης του παιδιού. Ανάλογα με την κοινωνική κατηγορία στην οποία ανήκει η οικογένεια, το παιδί συγκροτεί την προσωπικότητά του με τα χαρακτηριστικά και τις αξίες αυτής. Ο δεύτερος μηχανισμός κοινωνικοποίησης είναι το σχολείο. Μέσα στις δομές του, το παιδί ανα-κοινωνικοποιείται υπό τους όρους και τους κανόνες του σχολικού συστήματος. Οπότε, είτε είναι πολύ κοντά σε αυτούς, διότι η οικογένεια του έχει παρόμοιους κανόνες, είτε διαφέρει. Το σχολείο όμως σαν σύστημα δεν δέχεται το διαφορετικό ως τελικό αποτέλεσμα. Ο χαρακτήρας του είναι ομογενοποιητικός. Κατά αυτόν τον τρόπο, εμφανίζεται η ανισότητα στις σχολικές μονάδες.

————————————–

[1] Γλώσσα του σπιτιού και γλώσσα του σχολείου, Α. Φραγκουδάκη.
[2] Teaching and learning as the organization of knowledge, G. Esland, σελ. 93.
[3] Classroom knowledge, N. Keddie, σελ. 156.
[4] Συνέδριο Προγράμματος Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων, Αρτούρο Τόσι
[5] Γλώσσα του σπιτιού και γλώσσα του σχολείου, Α. Φραγκουδάκη.

Tags: Βήμα Διαλόγου για την Κοινωνική Πολιτικήγλώσσαεκπαίδευσηκοινωνική πολιτική αρθρογραφία

Related Posts

Οι φοιτητές/τριες του ΤΕΠΑΚ αποκτούν «Συνήγορο του φοιτητή»
Κοινωνική Προστασία

Οι φοιτητές/τριες του ΤΕΠΑΚ αποκτούν «Συνήγορο του φοιτητή»

by admin
26 Μαΐου, 2022
0

Την εισαγωγή και εφαρμογή του θεσμού του «Συνηγόρου του φοιτητή» αποφάσισε η Σύγκλητος του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου (ΤΕΠΑΚ).

Read more
Ισότιμη πρόσβαση στην εκπαίδευση: αλήθειες πίσω από τους αριθμούς

Ισότιμη πρόσβαση στην εκπαίδευση: αλήθειες πίσω από τους αριθμούς

24 Μαΐου, 2022
Συνεργασία ΤΕΠΑΚ και Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου

Συνεργασία ΤΕΠΑΚ και Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου

24 Μαΐου, 2022
Πρώτο Ετήσιο Ελληνόφωνο Συνέδριο Εργαστηρίων Επικοινωνίας

Πρώτο Ετήσιο Ελληνόφωνο Συνέδριο Εργαστηρίων Επικοινωνίας

18 Μαΐου, 2022
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου: Προπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών 2022-2023

Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου: Προπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών 2022-2023

12 Μαΐου, 2022
Load More

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Βιώσιμη ανάπτυξη: συμπεράσματα του Συμβουλίου

Η Eurostat δημοσιεύει έκθεση του 2022 σχετικά με τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης στην Ευρωπαϊκή Ένωση

26 Μαΐου, 2022
Νεολαία στις εξόχως απόκεντρες περιοχές: 1 εκατ. ευρώ για τη στήριξη των νέων στις εξόχως απόκεντρες περιοχές

Ευρωβαρόμετρο για το Ευρωπαϊκό Έτος Νεολαίας: Οι νέοι Ευρωπαίοι συμμετέχουν όλο και περισσότερο

26 Μαΐου, 2022
Οι φοιτητές/τριες του ΤΕΠΑΚ αποκτούν «Συνήγορο του φοιτητή»

Οι φοιτητές/τριες του ΤΕΠΑΚ αποκτούν «Συνήγορο του φοιτητή»

26 Μαΐου, 2022

Όλες οι αναρτήσεις στο e-mail σας

Προστεθείτε στους 5.949 εγγεγραμμένους.

Follow us on Facebook

Follow us on Facebook

newsletter

Subscribe to our mailing list

* indicates required



newsletters socialpolicy.gr


Next Post
Ανάπτυξη ενταξιακών συστημάτων για την πρόληψη της πρόωρης σχολικής διαρροής

Οι στόχοι της Εκπαιδευτικής Πολιτικής της Ανώτατης Εκπαίδευσης σε Ευρώπη και Ελλάδα

Υποστηρίζοντας πολυγλωσσικές σχολικές τάξεις: Εκπαιδευτικό Υλικό

Κοινωνικές ανισότητες και σχολείο: η σχέση τους με τους κανόνες του σχολείου

Κοινωνικές ανισότητες και Εκπαιδευτική Πολιτική: Η εκπαίδευση των Τσιγγάνων, παλιννοστούντων και μεταναστών

socialpolicy.gr

© 2021 socialpolicy.gr

Navigate Site

  • Αρχική
  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης

Follow Us

No Result
View All Result
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Επίκαιρα
    • Διεθνή
    • Σεμινάρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Αρθρογραφία
    • Προγράμματα
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Βιβλία
  • Υγεία
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Επιλεγμένα
  • Σχετικά με εμάς
  • Συνεργασίες
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Blog View
  • ENGLISH edition

© 2021 socialpolicy.gr

error: Content is protected !!