Συνέδριο με θέμα: «Έρευνα προγραμμάτων σπουδών και σχολικών βιβλίων»

1ο Συνέδριο

του Κέντρου Έρευνας και Αξιολόγησης Σχολικών Βιβλίων και Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων

του Τομέα Παιδαγωγικής της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ. με θέμα:

«Έρευνα προγραμμάτων σπουδών και σχολικών βιβλίων»

17-19 Μαρτίου 2017, Θεσσαλονίκη

Σκοπός του Συνεδρίου
Ο γόνιμος προβληματισμός και ο δημιουργικός διάλογος αναφορικά με επιστημολογικά, παιδαγωγικά, ιδεολογικά και πολιτικά ζητήματα, τα ερευνητικά-μεθοδολογικά εργαλεία και τα δεδομένα της έρευνας και αξιολόγησης των προγραμμάτων σπουδών και των σχολικών βιβλίων στην Ελλάδα.

Απευθύνεται σε
Επιστήμονες παιδαγωγούς, σχεδιαστές προγραμμάτων σπουδών, συγγραφείς σχολικών βιβλίων, εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κάθε ειδικότητας, προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές και φοιτήτριες, υποψήφιους διδάκτορες, διδάκτορες, ερευνητές και ερευνήτριες της Εκπαίδευσης.

Οργάνωση Συνεδρίου
Το συνέδριο οργανώνεται από το
Κέντρο Έρευνας και Αξιολόγησης Σχολικών Βιβλίων και Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων

του Τομέα Παιδαγωγικής, του Τμήματος Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής, της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ.

Αιγίδα
Το συνέδριο τελεί υπό την αιγίδα 
του Τμήματος Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
και του Α.Π.Θ.

ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΔΡΑΣΗ: ΕΚΘΕΣΗ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ

Κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου
* το Κ.Ε.Α.Σ.Β.Ε.Π.
* το Μουσείο Παιδείας του Τομέα Παιδαγωγικής, του Τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Ε.Κ.Π.Α.
* το Ιστορικό Αρχείο Νεοελληνικής Εκπαίδευσης του Τομέα Παιδαγωγικής, του Τμήματος Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής του Α.Π.Θ.

οργανώνουν Έκθεση Σχολικών Βιβλίων και Αναλυτικών Προγραμμάτων.

Πρόγραμμα Συνεδρίου Του Κέντρου Έρευνας Και Αξιολόγησης Σχολικών Βιβλίων και Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων

 

Διαβάστε Επίσης  Προβληματισμοί για την εφαρμογή της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης στην Κύπρο και η ταυτότητα της πολυπολιτισμικότητας

Κράτα το

Be the first to comment on "Συνέδριο με θέμα: «Έρευνα προγραμμάτων σπουδών και σχολικών βιβλίων»"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*


error: Content is protected !!