• Αρχική
  • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Blog View
  • Συνεργασίες
  • ENGLISH edition
Σάββατο, 25 Μαρτίου, 2023
socialpolicy.gr
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    Θέσεις εργασίας στο Κύτταρο Εναλλακτικών Αναζητήσεων Νέων – ΚΕΑΝ

    Νοσηλευτής/τρια στο Κύτταρο Εναλλακτικών Αναζητήσεων Νέων

    Protection Assistant @ ΙΟΜ Athens / Greece

    ΠΕ/ΤΕ Κοινωνικών Λειτουργών στο Κοινωνικό Παντοπωλείο Δήμου Δελφών

    Θέση Επιστημονικού/ής Συνεργάτη/Συνεργάτιδας στην Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου

    Προκήρυξη θέσης στην Ευρωπαϊκή Μονάδα Δικαστικής Συνεργασίας

    Κοινωνικός Λειτουργός στο ΚΕΘΕΑ (Κεφαλονιά)

    Προσωπικό στο ΚΕΘΕΑ (Περιφέρεια Αττικής)

    Κοινωνικός Λειτουργός στο ΚΕΘΕΑ (Κεφαλονιά)

    Κοινωνικοί Λειτουργοί στο ΚΕΘΕΑ (Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας)

    Ψυχολόγος στην Εταιρεία Ψυχικής Υγείας & Κοινωνικής Αποκατάστασης Ασθενών

    Μέριμνα | Θέση ψυχολόγου

    Program Assistant @ Anatolia College

    ΠΕ/ΤΕ Κοινωνικών Λειτουργών στο Δήμο Ηράκλειας

    Εθελοντισμός και Κοινωνική Πολιτική | Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Παντείου Πανεπιστημίου

    Νέο πρόγραμμα επιμόρφωσης στο Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Παντείου Πανεπιστημίου «Εθελοντισμός και Κοινωνική Πολιτική»

    Οι νέες θέσεις εργασίας στον Π.Ο.Υ.

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Πρόγραμμα κατάρτισης 80.000 ανέργων | Ανάπτυξη ψηφιακών και πράσινων δεξιοτήτων

    Πρόγραμμα νέας επιχειρηματικότητας Ρομά στο πλαίσιο του Ε.Π. «Ήπειρος»

    Νέα σύσταση για ποιοτική εκπαίδευση απαλλαγμένη από την απάτη και τη διαφθορά

    Δράση για την προώθηση της σχολικής επιτυχίας των παιδιών ανά την ΕΕ

    Ετήσια έρευνα για το Εισόδημα & τις Δαπάνες των Νοικοκυριών 2022

    Ετήσια έρευνα για το Εισόδημα & τις Δαπάνες των Νοικοκυριών 2022

    Νέο πρόγραμμα για 10.000 άνεργους ηλικίας έως 29 ετών στις Περιφέρειες Αττικής και Κεντρικής Μακεδονίας

    ΔΥΠΑ: Δωρεάν διαδικτυακά εργαστήρια ομαδικής συμβουλευτικής

    Ελάχιστο εισόδημα: χρειάζονται αποτελεσματικότερα μέτρα για την καταπολέμηση της φτώχειας και την αύξηση της απασχόλησης

    Συστήματα ελάχιστου εισοδήματος: στήριξη, προσβασιμότητα και συμπερίληψη

    Integrative Parents’ Autism Training | Εκδήλωση λήξης προγράμματος

    Integrative Parents’ Autism Training | Εκδήλωση λήξης προγράμματος

    Εκδήλωση Αποτίμησης του έργου «Greece Capacity Building Project»

    Εκδήλωση Αποτίμησης του έργου «Greece Capacity Building Project»

    Ουσιαστικές προϋποθέσεις πολιτογράφησης – Συστάσεις επί της ουσίας

    Ουσιαστικές προϋποθέσεις πολιτογράφησης – Συστάσεις επί της ουσίας

    EEA Grants: μια αγκαλιά για τους πιο ευάλωτους συνανθρώπους μας | Γυναίκες και ασυνόδευτα κορίτσια πρόσφυγες, θύματα έμφυλης βίας

    EEA Grants: μια αγκαλιά για τους πιο ευάλωτους συνανθρώπους μας | Γυναίκες και ασυνόδευτα κορίτσια πρόσφυγες, θύματα έμφυλης βίας

    Γυναικείο ταξίδι: εμπειρία αυτο-ενδυνάμωσης, έναυσμα για κοινωνική αλλαγή

    Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας: Η ΕΕ λαμβάνει αποφάσεις-ορόσημα, ενώ τα δικαιώματα των γυναικών δέχονται επιθέσεις σε παγκόσμιο επίπεδο

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • ισότητα των φύλων
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Ετήσια έκθεση INCB 2022: Ανησυχία για την τάση νομιμοποίησης της μη ιατρικής χρήσης της κάνναβης

    Ετήσια έκθεση INCB 2022: Ανησυχία για την τάση νομιμοποίησης της μη ιατρικής χρήσης της κάνναβης

    «Είμαστε εντελώς εκτεθειμένες/-οι»: Νέες/-οι μοιράζονται τις ανησυχίες τους για τον αντίκτυπο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην ιδιωτική ζωή και ψυχική υγεία

    «Είμαστε εντελώς εκτεθειμένες/-οι»: Νέες/-οι μοιράζονται τις ανησυχίες τους για τον αντίκτυπο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην ιδιωτική ζωή και ψυχική υγεία

    Αναγνώριση και διαχείριση ζητημάτων συμπεριφοράς σε περιβάλλον προσχολικής αγωγής

    Αναγνώριση και διαχείριση ζητημάτων συμπεριφοράς σε περιβάλλον προσχολικής αγωγής

    Επαναλειτουργεί η Γραμμή Βοήθειας 1114 του ΚΕΘΕΑ

    Επαναλειτουργεί η Γραμμή Βοήθειας 1114 του ΚΕΘΕΑ

    Εκπαίδευση στη Συνθετική Ψυχοθεραπεία | Τετραετές Πρόγραμμα

    Εκπαίδευση στη Συνθετική Ψυχοθεραπεία | Τετραετές Πρόγραμμα

    Εκφοβισμός στην Εφηβική Ηλικία και κατάθλιψη/αυτοκτονικότητα

    Η ψυχοκοινωνική παρέμβαση στην παιδική και εφηβική ηλικία | Η εφηβεία ως εναντίωση, σύγκρουση και ρήξη

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Θέματα Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων» 2019 – 2020 | Κοινοτικό Κέντρο Ψυχικής Υγείας Παγκρατίου

    Πρόγραμμα Ψυχογηριατρικής Υποστήριξης σε απομακρυσμένες περιοχές

    Μιλώντας για την απώλεια και το πένθος

    Μιλώντας για την απώλεια και το πένθος

    Τα πρώτα αποτελέσματα του προγράμματος για την κατάρτιση Εθνικής Στρατηγικής για την Ανακουφιστική Φροντίδα

    Νομοσχέδιο για την Ανακουφιστική Φροντίδα

    Υπηρεσία Δωρεάν Συστημικής & Οικογενειακής Θεραπείας

    Δωρεάν συνεδρίες Συστημικής & Οικογενειακής Θεραπείας

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    Θέσεις εργασίας στο Κύτταρο Εναλλακτικών Αναζητήσεων Νέων – ΚΕΑΝ

    Νοσηλευτής/τρια στο Κύτταρο Εναλλακτικών Αναζητήσεων Νέων

    Protection Assistant @ ΙΟΜ Athens / Greece

    ΠΕ/ΤΕ Κοινωνικών Λειτουργών στο Κοινωνικό Παντοπωλείο Δήμου Δελφών

    Θέση Επιστημονικού/ής Συνεργάτη/Συνεργάτιδας στην Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου

    Προκήρυξη θέσης στην Ευρωπαϊκή Μονάδα Δικαστικής Συνεργασίας

    Κοινωνικός Λειτουργός στο ΚΕΘΕΑ (Κεφαλονιά)

    Προσωπικό στο ΚΕΘΕΑ (Περιφέρεια Αττικής)

    Κοινωνικός Λειτουργός στο ΚΕΘΕΑ (Κεφαλονιά)

    Κοινωνικοί Λειτουργοί στο ΚΕΘΕΑ (Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας)

    Ψυχολόγος στην Εταιρεία Ψυχικής Υγείας & Κοινωνικής Αποκατάστασης Ασθενών

    Μέριμνα | Θέση ψυχολόγου

    Program Assistant @ Anatolia College

    ΠΕ/ΤΕ Κοινωνικών Λειτουργών στο Δήμο Ηράκλειας

    Εθελοντισμός και Κοινωνική Πολιτική | Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Παντείου Πανεπιστημίου

    Νέο πρόγραμμα επιμόρφωσης στο Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Παντείου Πανεπιστημίου «Εθελοντισμός και Κοινωνική Πολιτική»

    Οι νέες θέσεις εργασίας στον Π.Ο.Υ.

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Πρόγραμμα κατάρτισης 80.000 ανέργων | Ανάπτυξη ψηφιακών και πράσινων δεξιοτήτων

    Πρόγραμμα νέας επιχειρηματικότητας Ρομά στο πλαίσιο του Ε.Π. «Ήπειρος»

    Νέα σύσταση για ποιοτική εκπαίδευση απαλλαγμένη από την απάτη και τη διαφθορά

    Δράση για την προώθηση της σχολικής επιτυχίας των παιδιών ανά την ΕΕ

    Ετήσια έρευνα για το Εισόδημα & τις Δαπάνες των Νοικοκυριών 2022

    Ετήσια έρευνα για το Εισόδημα & τις Δαπάνες των Νοικοκυριών 2022

    Νέο πρόγραμμα για 10.000 άνεργους ηλικίας έως 29 ετών στις Περιφέρειες Αττικής και Κεντρικής Μακεδονίας

    ΔΥΠΑ: Δωρεάν διαδικτυακά εργαστήρια ομαδικής συμβουλευτικής

    Ελάχιστο εισόδημα: χρειάζονται αποτελεσματικότερα μέτρα για την καταπολέμηση της φτώχειας και την αύξηση της απασχόλησης

    Συστήματα ελάχιστου εισοδήματος: στήριξη, προσβασιμότητα και συμπερίληψη

    Integrative Parents’ Autism Training | Εκδήλωση λήξης προγράμματος

    Integrative Parents’ Autism Training | Εκδήλωση λήξης προγράμματος

    Εκδήλωση Αποτίμησης του έργου «Greece Capacity Building Project»

    Εκδήλωση Αποτίμησης του έργου «Greece Capacity Building Project»

    Ουσιαστικές προϋποθέσεις πολιτογράφησης – Συστάσεις επί της ουσίας

    Ουσιαστικές προϋποθέσεις πολιτογράφησης – Συστάσεις επί της ουσίας

    EEA Grants: μια αγκαλιά για τους πιο ευάλωτους συνανθρώπους μας | Γυναίκες και ασυνόδευτα κορίτσια πρόσφυγες, θύματα έμφυλης βίας

    EEA Grants: μια αγκαλιά για τους πιο ευάλωτους συνανθρώπους μας | Γυναίκες και ασυνόδευτα κορίτσια πρόσφυγες, θύματα έμφυλης βίας

    Γυναικείο ταξίδι: εμπειρία αυτο-ενδυνάμωσης, έναυσμα για κοινωνική αλλαγή

    Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας: Η ΕΕ λαμβάνει αποφάσεις-ορόσημα, ενώ τα δικαιώματα των γυναικών δέχονται επιθέσεις σε παγκόσμιο επίπεδο

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • ισότητα των φύλων
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Ετήσια έκθεση INCB 2022: Ανησυχία για την τάση νομιμοποίησης της μη ιατρικής χρήσης της κάνναβης

    Ετήσια έκθεση INCB 2022: Ανησυχία για την τάση νομιμοποίησης της μη ιατρικής χρήσης της κάνναβης

    «Είμαστε εντελώς εκτεθειμένες/-οι»: Νέες/-οι μοιράζονται τις ανησυχίες τους για τον αντίκτυπο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην ιδιωτική ζωή και ψυχική υγεία

    «Είμαστε εντελώς εκτεθειμένες/-οι»: Νέες/-οι μοιράζονται τις ανησυχίες τους για τον αντίκτυπο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην ιδιωτική ζωή και ψυχική υγεία

    Αναγνώριση και διαχείριση ζητημάτων συμπεριφοράς σε περιβάλλον προσχολικής αγωγής

    Αναγνώριση και διαχείριση ζητημάτων συμπεριφοράς σε περιβάλλον προσχολικής αγωγής

    Επαναλειτουργεί η Γραμμή Βοήθειας 1114 του ΚΕΘΕΑ

    Επαναλειτουργεί η Γραμμή Βοήθειας 1114 του ΚΕΘΕΑ

    Εκπαίδευση στη Συνθετική Ψυχοθεραπεία | Τετραετές Πρόγραμμα

    Εκπαίδευση στη Συνθετική Ψυχοθεραπεία | Τετραετές Πρόγραμμα

    Εκφοβισμός στην Εφηβική Ηλικία και κατάθλιψη/αυτοκτονικότητα

    Η ψυχοκοινωνική παρέμβαση στην παιδική και εφηβική ηλικία | Η εφηβεία ως εναντίωση, σύγκρουση και ρήξη

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Θέματα Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων» 2019 – 2020 | Κοινοτικό Κέντρο Ψυχικής Υγείας Παγκρατίου

    Πρόγραμμα Ψυχογηριατρικής Υποστήριξης σε απομακρυσμένες περιοχές

    Μιλώντας για την απώλεια και το πένθος

    Μιλώντας για την απώλεια και το πένθος

    Τα πρώτα αποτελέσματα του προγράμματος για την κατάρτιση Εθνικής Στρατηγικής για την Ανακουφιστική Φροντίδα

    Νομοσχέδιο για την Ανακουφιστική Φροντίδα

    Υπηρεσία Δωρεάν Συστημικής & Οικογενειακής Θεραπείας

    Δωρεάν συνεδρίες Συστημικής & Οικογενειακής Θεραπείας

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
socialpolicy.gr
No Result
View All Result
Home Κοινωνική Πολιτική

«Βραβεία Εκπαιδευτικής Προσφοράς σε Παραμεθόριες Περιοχές» από την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO

30 Μαΐου, 2017
in Κοινωνική Πολιτική, Προγράμματα
0
«Βραβεία Εκπαιδευτικής Προσφοράς σε Παραμεθόριες Περιοχές» από την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO

Η Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, θέλοντας να επιβραβεύσει τις πρωτοβουλίες, τις δράσεις και την προσφορά εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τα σχολικά έτη 2014-2017 προκηρύσσει δέκα (10) «Βραβεία Εκπαιδευτικής Προσφοράς σε Παραμεθόριες Περιοχές».

Οι Περιφέρειες της παραμεθορίου, αποκλειστικώς κατά την έννοια και για τους σκοπούς της παρούσας προκήρυξης, ορίζονται ως κάτωθι:

Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης

Π.Ε. Έβρου
Π.Ε Ροδόπης
Π.Ε. Ξάνθης
Π.Ε. Δράμας

Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

Π.Ε. Κιλκίς
Π.Ε. Πέλλης
Π.Ε Σερρών

Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας

Π.Ε. Φλώρινας
Π.Ε. Καστοριάς

Περιφέρεια Ηπείρου

Π.Ε. Θεσπρωτίας
Π.Ε. Ιωαννίνων
Π.Ε. Πρέβεζας

Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου

Π. Ε. Λέσβου
Π. Ε. Λήμνου
Π. Ε. Χίου
Π. Ε. Ικαρίας
Π. Ε. Σάμου

Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου

Π.Ε. Δωδεκανήσου
Π.Ε. Θήρας

Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας

Από την Π. Ε. Ευβοίας μόνο ο Δήμος Σκύρου

Περιφέρεια Ιονίων Νήσων

Π.Ε. Κέρκυρας
Π.Ε. Λευκάδας
Π.Ε. Κεφαλληνίας και Ιθάκης
Π.Ε. Ζακύνθου

Τα βραβεία θα απονεμηθούν από τον Αναπληρωτή Γενικό Διευθυντή για την Εκπαίδευση της UNESCO, κο Qian Tang.

Ορισμός της εκπαιδευτικής προσφοράς

Η έννοια της εκπαιδευτικής προσφοράς δεν εξαντλείται στην ικανότητα σαφούς, κατανοητής και γόνιμης διδασκαλίας. Περιλαμβάνει όλες εκείνες τις δράσεις και τις πρωτοβουλίες, που εμπνέουν και καθοδηγούν το μαθητή στην έρευνα, τις επιστήμες, την εκπαίδευση, τον πολιτισμό, την επικοινωνία. Επιπλέον, είναι συνυφασμένη, μεταξύ άλλων, με την καινοτομία, την αλλαγή, τη διασύνδεση του σχολείου με την τοπική κοινωνία, την ενσωμάτωση όλων των κοινωνικών, φυλετικών και θρησκευτικών ομάδων του πληθυσμού, την αντιμετώπιση του φαινομένου του κοινωνικού αποκλεισμού, αλλά και την ανάπτυξη της επιστημονικής συγκρότησης των εκπαιδευτικών.

Στόχος των εν λόγω βραβείων είναι, αφενός η επιβράβευση εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, που παράγουν έργο στις παραμεθόριες περιοχές, αφετέρου η ανάδειξη «βέλτιστων πρακτικών» με στόχο τη διάχυσή τους στο σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Το βραβείο αξιολογεί και αποτιμά δυο βασικές παραμέτρους:

  • την εκπαιδευτική & επιστημονική συγκρότηση
  • την εκπαιδευτική προσφορά

Η αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνίας, η προαγωγή της δημιουργικότητας, της διαθεματικής και μαθητοκεντρικής διδασκαλίας, η προώθηση των προτεραιοτήτων της UNESCO, η υλοποίηση ή η συμμετοχή σε διεθνή προγράμματα, είναι ορισμένα ενδεικτικά πεδία τα οποία θα συνεκτιμηθούν.

Ειδικότερα:

Εκπαιδευτική & επιστημονική συγκρότηση

Στην κατηγορία αυτή συνεκτιμώνται τα εξής:

Πτυχίο/α, μεταπτυχιακό/οί και διδακτορικό/οί τίτλοι, σεμινάρια/επιμορφώσεις σε θέματα εκπαίδευσης, ξένες γλώσσες, χειρισμός νέων τεχνολογιών, διάρκεια εκπαιδευτικής υπηρεσίας σε παραμεθόριο και τύπος σχολείου στο οποίο υπηρετεί ή έχει υπηρετήσει ο υποψήφιος τα σχολικά έτη της προκήρυξης.

Εκπαιδευτική προσφορά

Στην κατηγορία αυτή συνεκτιμάται η συμβολή των εκπαιδευτικών στον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την υλοποίηση εκπαιδευτικού έργου και διακρίνεται σε τέσσερις υποκατηγορίες:

Α) περιεχόμενο εκπαιδευτικού έργου

Εξετάζεται κατά πόσο το εκπαιδευτικό έργο του υποψηφίου:

  • ενσωματώνει τις προτεραιότητες της UNESCO, μεταξύ των οποίων, ο διαπολιτισμικός διάλογος, η προστασία του περιβάλλοντος και η αειφόρος ανάπτυξη στην τυπική, μη τυπική και άτυπη εκπαίδευση. Αφορά επίσης τη νεολαία, την ισότητα των φύλων, το σεβασμό στη διαφορετικότητα, την προσέγγιση των πολιτισμών, την ελεύθερη και ισότιμη πρόσβαση όλων στην πληροφόρηση και τη γνώση.
  • υλοποιεί δράσεις που επικεντρώνονται στη διαχείριση σύγχρονων κοινωνικών φαινομένων/προβλημάτων π.χ. σχολικός εκφοβισμός (bullying), κοινωνικός αποκλεισμός, ναρκωτικά, φυλετικές διακρίσεις, άρση προκαταλήψεων και ρατσισμού, ζητήματα Αγωγής Υγείας, και ενσωμάτωση ειδικών ομάδων με έμφαση στη συνεκπαίδευση μαθητών με παιδιά με αναπηρίες κ.λ.π.
  • προωθεί την κριτική σκέψη, τη δημιουργικότητα, την αλλαγή και την καινοτομία
  • διαμορφώνει θετικές στάσεις απέναντι στη μάθηση, τη δράση, τη συμβίωση και τη συνεργασία
  • προάγει τη συνυπευθυνότητα εκπαιδευτικού και μαθητή για την παραγωγή νέας γνώσης
  • συνδέει το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών με τις ανάγκες, τα ενδιαφέροντα και τις προσλαμβάνουσες παραστάσεις των μαθητών
  • ενισχύει την επικοινωνία σχολείου, κοινότητας και οικογένειας
Διαβάστε Επίσης  Ποιος φοβάται την ισότητα των φύλων στα Πανεπιστήμια;

Β) μεθοδολογία εκπαιδευτικού έργου

Εξετάζεται κατά πόσο το εκπαιδευτικό έργο του υποψηφίου:

  • προωθεί τη δικτύωση του σχολείου με άλλες σχολικές μονάδες, Πανεπιστημιακά Ιδρύματα και σχολεία σε εθνικό και διεθνές επίπεδο
  • αξιοποιεί τις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (Τ.Π.Ε), τη μέθοδο project, την ομαδοσυνεργατική, μαθητοκεντρική και διαθεματική μάθηση
  • υλοποιεί ή συμμετέχει σε Ευρωπαϊκά προγράμματα
  • διοργανώνει μαθητικούς αγώνες και διαγωνισμούς στους τομείς του πολιτισμού, των επιστημών, της εκπαίδευσης και της επικοινωνίας

Γ) διασύνδεση εκπαιδευτικού έργου με την τοπική κοινωνία

Διερευνάται κατά πόσο στο εκπαιδευτικό έργο του υποψηφίου περιλαμβάνονται:

  • πρωτοβουλίες, που προωθούν το «άνοιγμα» του σχολείου στην τοπική κοινωνία, τη συνεργασία της σχολικής του μονάδας με φορείς όπως μουσεία, επιχειρήσεις και Μ.Κ.Ο. για την υλοποίηση εκπαιδευτικών, πολιτιστικών, επιστημονικών δράσεων και προγραμμάτων
  • σεμινάρια με στόχο την ευαισθητοποίηση της κοινωνίας των πολιτών σε θέματα που αφορούν τη διαχείριση σύγχρονων κοινωνικών φαινομένων και προβλημάτων (π.χ. ζητήματα αειφορίας, προστασίας περιβάλλοντος, προσφυγικό, μεταναστευτικό)
  • καλλιέργεια και ενίσχυση της θέλησης του μαθητή για κοινωνική προσφορά, αλληλεγγύη και εθελοντισμό, με στόχο την αποτελεσματικότερη συνεργασία της εκπαιδευτικής κοινότητας με την τοπική κοινωνία, την αναβάθμιση της λειτουργίας του σχολείου π.χ. επικουρική κάλυψη ειδικών αναγκών της τοπικής κοινωνίας, βελτίωση ή/και αναβάθμιση σχολικών υποδομών.

Επιτροπή Κρίσης Βραβείων

–Μιχάλης Σκούλλος, Διευθυντής Μεσογειακού Γραφείου Πληροφόρησης για το Περιβάλλον, τον Πολιτισμό και την Αειφόρο Ανάπτυξη(MIO-ECSDE), Διευθυντής Έδρας & Δικτύου UNESCO για τη Διαχείριση και την Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη στη Μεσόγειο-ΕΚΠΑ,  Πρόεδρος Ελληνικής Επιτροπής MAB/UNESCO.

–Βασίλειος Μακράκης, Καθηγητής Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Κρήτης, επικεφαλής της Έδρας UNESCO για τις «Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη»

–Παρούλα Νάσκου Περράκη, Καθηγήτρια Διεθνούς Δικαίου & Διεθνών Οργανισμών, τ. Διευθύντρια Έδρας UNESCO Διαπολιτισμικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας

–Φωτεινή Ασδεράκη, Δρ. Επίκουρη καθηγήτρια, Τμήμα Διεθνών Ευρωπαϊκών Σπουδών Πανεπιστήμιο Πειραιώς, Έδρα Jean Monnet στις Ευρωπαϊκές Πολιτικές για την Εκπαίδευση

–Βασίλειος Κουρμπέτης, Σύμβουλος Α, Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Συντονιστής Μονάδας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής

–Χρήστος Κρυστάλλης, τέως Περιφερειακός Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών

–Θεοδώρα Γκότα, Εμπειρογνώμονας  Σύμβουλος Α’, Ε1 Δ/νση Μορφωτικών και Πολιτιστικών Υποθέσεων, Yπουργείο Εξωτερικών

Διαδικασία υποβολής υποψηφιότητας

Δυνατότητα υποβολής υποψηφιότητας για τα βραβεία έχουν εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, περιλαμβανομένων και Διευθυντών, που υπηρέτησαν ή υπηρετούν στις παραμεθόριες περιοχές και έχουν υλοποιήσει ολοκληρωμένη/ες δράση/εις/έργα, στο πλαίσιο των ως άνω πεδίων, κατά τα  σχολικά έτη της προκήρυξης.

Οι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης θα πρέπει να συμπληρώσουν και να υπογράψουν πρωτότυπα την αίτηση συμμετοχής. Επιπλέον, υποχρεούνται μαζί με την αίτησή τους να αποστείλουν επίσημο και πρωτότυπα υπογεγραμμένο έγγραφο από τον οικείο Σχολικό Σύμβουλο Γενικής ή Ειδικής Αγωγής και τον Διευθυντή Εκπαίδευσης, στο οποίο θα επιβεβαιώνεται ότι το εκπαιδευτικό έργο στο οποίο αναφέρονται στην αίτησή τους έχει σαφώς υλοποιηθεί, κατά την περίοδο που προσδιορίζει η προκήρυξη. Προαιρετικά, οι υποψήφιοι μπορούν να αποστείλουν μέχρι 3 υποστηρικτικές/συστατικές επιστολές για το εκπαιδευτικό έργο και την προσφορά τους, υπογεγραμμένες από στελέχη εκπαίδευσης ή το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου.

Διαβάστε Επίσης  Ημερίδα «Ο ρόλος του σχολείου και των ειδικών ψυχικής υγείας» | Δήμος Πετρούπολης σε συνεργασία με το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου

Η διαδικασία υποβολής υποψηφιότητας θα γίνεται σε δύο φάσεις: α) προκαταρκτική/πρώτη φάση και β) δεύτερη/τελική φάση.

Α) Στην προκαταρκτική/πρώτη φάση, οι υποψήφιοι θα πρέπει να συμπληρώσουν και να υποβάλουν:

  1. τη συνημμένη αίτηση που αποτυπώνει λεπτομερώς: α) την εκπαιδευτική & επιστημονική τους συγκρότηση και β) την εκπαιδευτική τους προσφορά κατά τα σχολικά έτη της προκήρυξης,
  2. Πιστοποιητικό υπηρεσιακών μεταβολών,υπογεγραμμένο από τον αρμόδιο προϊστάμενο
  3. Υπεύθυνη Δήλωση του Νόμου 1599/1986, με πάγιο κείμενο ως κάτωθι:

*ΚΕΙΜΕΝΟ: Δηλώνω υπεύθυνα ότι το περιεχόμενο της παρούσας αίτησης είναι αληθές και ότι το εκπαιδευτικό έργο στο οποίο αναφέρομαι, είτε σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε μόνο από τον υπογράφοντα/την υπογράφουσα, είτε στις περιπτώσεις που συνεργάστηκα με άτομα ή φορείς για το σχεδιασμό ή την υλοποίηση του, έχω αναφερθεί στη συνεισφορά τους, προσδιορίζοντας επαρκώς το βαθμό της εμπλοκής και το ρόλο τους.

Οι αιτήσεις υποψηφιότητας για την προκαταρκτική/πρώτη φάση υποβάλλονται MONO ηλεκτρονικά στον ειδικά σχεδιασμένο για τα βραβεία σύνδεσμο

http://www.hellenic-commission-educational-awards.com

από την Δευτέρα, 29 Μαΐου, έως και την Δευτέρα, 3 Ιουλίου 2017. 

Ελλιπείς, εκπρόθεσμες, ανυπόγραφες, ή μη πρωτότυπα υπογεγραμμένες αιτήσεις δεν θα λαμβάνονται υπ’ όψιν.

Β) Κατά τη διάρκεια της δεύτερης/τελικής φάσης, οι υποψήφιοι θα πρέπει να υποβάλουν υπόμνημα στο οποίο:

  1. να περιγράψουν το εκπαιδευτικό έργο που έχουν υλοποιήσει στέλνοντας λεπτομερή έκθεση, που δεν θα πρέπει να ξεπερνά τις 2000 λέξεις με διάστιχο 1,15 και μέγεθος γραμματοσειράς 11 και
  2. να περιλαμβάνουν τεκμήρια της επιστημονικής/επαγγελματικής τους συγκρότησης (φωτοτυπίες πτυχίων, μεταπτυχιακών, σεμιναρίων  κλπ) και της εκπαιδευτικής τους προσφοράς.

Οι υποψήφιοι καλούνται να σαρώσουν ή να φωτογραφήσουν, το υλικό που χρησιμοποίησαν για την υλοποίηση του έργου ή που παρήγαγαν ως προϊόν του και να το επισυνάψουν σε ηλεκτρονικό μήνυμα.

Μέσω ταχυδρομείου ή με προσωπική κατάθεση θα γίνονται δεκτά ΜΟΝΟ συμπληρωματικά τεκμήρια, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο, εφόσον το υλικό που εσωκλείεται δεν μπορεί να αποσταλεί ηλεκτρονικά (π.χ. βιβλίο, cd rom, κατασκευή κλπ).

Η Επιτροπή Κρίσης διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει συμπληρωματικά στοιχεία προκειμένου να στοιχειοθετήσει μια πληρέστερη και σαφέστερη εικόνα των υποψηφίων και του εκπαιδευτικού τους έργου, εφόσον αυτό κρίνεται αναγκαίο.

Οι αιτήσεις υποψηφιότητας για την δεύτερη/τελική φάση θα υποβάλλονται ηλεκτρονικά από την Παρασκευή, 7 Ιουλίου, έως και την Δευτέρα, 7 Αυγούστου 2017, ΜΟΝΟ στον ειδικά σχεδιασμένο για τα βραβεία σύνδεσμο.

Tα ονοματεπώνυμα των επιλεγέντων θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα της Ελληνικής Εθνικής Επιτροπής για την UNESCO.

Σημείωση: Οι υποψήφιοι θα ήταν καλό να συγκεντρώσουν και να προετοιμάζουν τα τεκμήρια που σκοπεύουν να καταθέσουν για την δεύτερη/τελική φάση, ήδη από την προκαταρκτική/πρώτη φάση, καθώς το διάστημα υποβολής τους για τη δεύτερη φάση είναι περιορισμένο.

Οι αιτήσεις υποψηφιότητας θεωρούνται εμπιστευτικές.

ΑΙΤΗΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΗ ΦΑΣΗ

ΑΙΤΗΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΑΣΗ

*Οι υπογραφές θα πρέπει να είναι πρωτότυπες, συνεπώς θα πρέπει η αίτηση να εκτυπωθεί, να υπογραφεί, να σαρωθεί και να επισυναφθεί ηλεκτρονικά.

Tags: UNESCOεκπαιδευτική πολιτικήεκπαιδευτικοί

Related Posts

Νέα σύσταση για ποιοτική εκπαίδευση απαλλαγμένη από την απάτη και τη διαφθορά
Κοινωνική Συνοχή

Δράση για την προώθηση της σχολικής επιτυχίας των παιδιών ανά την ΕΕ

by admin
22 Μαρτίου, 2023
0

Μέτρα για τη μείωση του ποσοστού όσων εγκαταλείπουν πρόωρα την εκπαίδευση και την κατάρτιση και για τον περιορισμό των χαμηλών...

Read more
Ανακοίνωση για το νομοσχέδιο για το σχολικό εκφοβισμό

Ανακοίνωση για το νομοσχέδιο για το σχολικό εκφοβισμό

13 Μαρτίου, 2023
ΓΣΕΕ: Με το σχέδιο νόμου για την ιδιωτική εκπαίδευση θίγεται το δημόσιο αγαθό της εκπαίδευσης που παρέχεται στα ιδιωτικά σχολεία και τίθεται ζήτημα νομιμότητας της έκδοσης ισότιμων τίτλων σπουδών

Εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών

13 Μαρτίου, 2023
Γιατί η κοινωνιολογία είναι απαραίτητη στο σχολείο

Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία

6 Μαρτίου, 2023
Οι κοινωνικές ανισότητες στην ανώτατη εκπαίδευση

Η αμοιβαία αναγνώριση των διπλωμάτων από τα κράτη μέλη συνεχίζεται

2 Μαρτίου, 2023
Load More

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Πυρηνική Ενέργεια & Πυρηνικά Όπλα |  Εκδήλωση – Προβολή

Πυρηνική Ενέργεια & Πυρηνικά Όπλα | Εκδήλωση – Προβολή

24 Μαρτίου, 2023
Θέσεις εργασίας στο Κύτταρο Εναλλακτικών Αναζητήσεων Νέων – ΚΕΑΝ

Νοσηλευτής/τρια στο Κύτταρο Εναλλακτικών Αναζητήσεων Νέων

24 Μαρτίου, 2023
Protection Assistant @ ΙΟΜ Athens / Greece

ΠΕ/ΤΕ Κοινωνικών Λειτουργών στο Κοινωνικό Παντοπωλείο Δήμου Δελφών

24 Μαρτίου, 2023

Όλες οι αναρτήσεις στο e-mail σας

Προστεθείτε στους 6.069 εγγεγραμμένους.

Follow us on Facebook

Follow us on Facebook

newsletter

Subscribe to our mailing list

* indicates required



newsletters socialpolicy.gr


Next Post
Marc Roche: “Κραχ Διαρκείας – Η Μυστική Ιστορία της Κρίσης”

Marc Roche: "Κραχ Διαρκείας - Η Μυστική Ιστορία της Κρίσης"

«Δομή Παροχής Βασικών Αγαθών: Κοινωνικό Παντοπωλείο, Παροχή Συσσιτίου, Κοινωνικό Φαρμακείο» στους Δήμους της Αττικής

Δράση "Εναρμόνιση Οικογενειακής και Επαγγελματικής Ζωής 2017-2018"

Οι Γιατροί Χωρίς Σύνορα μας καλούν να δούμε αυτά που βλέπουν

Οι Γιατροί Χωρίς Σύνορα μας καλούν να δούμε αυτά που βλέπουν

socialpolicy.gr

© 2023 socialpolicy.gr

Navigate Site

  • Αρχική
  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης

Follow Us

No Result
View All Result
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Επίκαιρα
    • Διεθνή
    • Σεμινάρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Αρθρογραφία
    • Προγράμματα
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Βιβλία
  • Υγεία
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Επιλεγμένα
  • Σχετικά με εμάς
  • Συνεργασίες
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Blog View
  • ENGLISH edition

© 2023 socialpolicy.gr

error: Content is protected !!