• Αρχική
  • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Blog View
  • Συνεργασίες
  • ENGLISH edition
Δευτέρα, 20 Μαρτίου, 2023
socialpolicy.gr
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες

    5η Προκήρυξη Υποτροφιών ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ. για τη στήριξη Υποψηφίων Διδακτόρων

    Έναρξη περιόδου υποβολής αιτήσεων για σπουδές εξ αποστάσεως στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου: Ακαδημαϊκό έτος 2023-2024

    Έναρξη περιόδου υποβολής αιτήσεων για σπουδές εξ αποστάσεως στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου: Ακαδημαϊκό έτος 2023-2024

    Programme Associate @ UNICEF | Athens – Greece

    ΠΕ/ΤΕ Κοινωνικών Λειτουργών στο Κέντρο Κοινότητας Δήμου Παιανίας

    Ψυχολόγος στην Εταιρεία Ψυχικής Υγείας & Κοινωνικής Αποκατάστασης Ασθενών

    Ψυχολόγος στο Κοινωφελές Σωματείο Φροντίζω

    Κοινωνικοί Λειτουργοί στην Κάριτας Ελλάς (Αθήνα)

    Υπεύθυνος/η Πεδίου και Διασύνδεσης (Φαρσόφωνος) ή (Ουκρανόφωνος) | Θεσσαλονίκη

    Υπάλληλος Διοικητικής Υποστήριξης | Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού

    HR Officer @ Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού | Αθήνα

    Logistics & Administration Officer @ Terre Des Hommes Hellas | Athens

    ΑΡΣΙΣ | Non Formal Education (NFE) Trainer/Παιδαγωγός

    «Non Formal Education (NFE) Trainer/Παιδαγωγός» για την Κινητή Μονάδα της ΑΡΣΙΣ στην Κρήτη

    Programme Associate @ UNICEF | Athens – Greece

    Junior Reception Child Protection Expert @ European Union Agency for Asylum

    Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για θέση Ερευνητή/Ερευνήτριας πλήρους απασχόλησης για τα ευρωπαϊκά χρηματοδοτούμενα έργα REBOOT και FAIR MUSE

    Θέση ερευνητή/ερευνήτριας μερικής απασχόλησης

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Ελάχιστο εισόδημα: χρειάζονται αποτελεσματικότερα μέτρα για την καταπολέμηση της φτώχειας και την αύξηση της απασχόλησης

    Συστήματα ελάχιστου εισοδήματος: στήριξη, προσβασιμότητα και συμπερίληψη

    Integrative Parents’ Autism Training | Εκδήλωση λήξης προγράμματος

    Integrative Parents’ Autism Training | Εκδήλωση λήξης προγράμματος

    Εκδήλωση Αποτίμησης του έργου «Greece Capacity Building Project»

    Εκδήλωση Αποτίμησης του έργου «Greece Capacity Building Project»

    Ουσιαστικές προϋποθέσεις πολιτογράφησης – Συστάσεις επί της ουσίας

    Ουσιαστικές προϋποθέσεις πολιτογράφησης – Συστάσεις επί της ουσίας

    EEA Grants: μια αγκαλιά για τους πιο ευάλωτους συνανθρώπους μας | Γυναίκες και ασυνόδευτα κορίτσια πρόσφυγες, θύματα έμφυλης βίας

    EEA Grants: μια αγκαλιά για τους πιο ευάλωτους συνανθρώπους μας | Γυναίκες και ασυνόδευτα κορίτσια πρόσφυγες, θύματα έμφυλης βίας

    Γυναικείο ταξίδι: εμπειρία αυτο-ενδυνάμωσης, έναυσμα για κοινωνική αλλαγή

    Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας: Η ΕΕ λαμβάνει αποφάσεις-ορόσημα, ενώ τα δικαιώματα των γυναικών δέχονται επιθέσεις σε παγκόσμιο επίπεδο

    Γιατί η κοινωνιολογία είναι απαραίτητη στο σχολείο

    Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία

    Οι κοινωνικές ανισότητες στην ανώτατη εκπαίδευση

    Η αμοιβαία αναγνώριση των διπλωμάτων από τα κράτη μέλη συνεχίζεται

    Κρίση κόστους ζωής: Αναγκαία η στήριξη επιχειρήσεων και νοικοκυριών (συνέντευξη)

    Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας | Η διάσταση του φύλου στην ενεργειακή φτώχεια

    Διαδικτυακή εκδήλωση λήξης του έργου grow4autism

    Διαδικτυακή εκδήλωση λήξης του έργου grow4autism

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • ισότητα των φύλων
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Ετήσια έκθεση INCB 2022: Ανησυχία για την τάση νομιμοποίησης της μη ιατρικής χρήσης της κάνναβης

    Ετήσια έκθεση INCB 2022: Ανησυχία για την τάση νομιμοποίησης της μη ιατρικής χρήσης της κάνναβης

    «Είμαστε εντελώς εκτεθειμένες/-οι»: Νέες/-οι μοιράζονται τις ανησυχίες τους για τον αντίκτυπο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην ιδιωτική ζωή και ψυχική υγεία

    «Είμαστε εντελώς εκτεθειμένες/-οι»: Νέες/-οι μοιράζονται τις ανησυχίες τους για τον αντίκτυπο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην ιδιωτική ζωή και ψυχική υγεία

    Αναγνώριση και διαχείριση ζητημάτων συμπεριφοράς σε περιβάλλον προσχολικής αγωγής

    Αναγνώριση και διαχείριση ζητημάτων συμπεριφοράς σε περιβάλλον προσχολικής αγωγής

    Επαναλειτουργεί η Γραμμή Βοήθειας 1114 του ΚΕΘΕΑ

    Επαναλειτουργεί η Γραμμή Βοήθειας 1114 του ΚΕΘΕΑ

    Εκπαίδευση στη Συνθετική Ψυχοθεραπεία | Τετραετές Πρόγραμμα

    Εκπαίδευση στη Συνθετική Ψυχοθεραπεία | Τετραετές Πρόγραμμα

    Εκφοβισμός στην Εφηβική Ηλικία και κατάθλιψη/αυτοκτονικότητα

    Η ψυχοκοινωνική παρέμβαση στην παιδική και εφηβική ηλικία | Η εφηβεία ως εναντίωση, σύγκρουση και ρήξη

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Θέματα Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων» 2019 – 2020 | Κοινοτικό Κέντρο Ψυχικής Υγείας Παγκρατίου

    Πρόγραμμα Ψυχογηριατρικής Υποστήριξης σε απομακρυσμένες περιοχές

    Μιλώντας για την απώλεια και το πένθος

    Μιλώντας για την απώλεια και το πένθος

    Τα πρώτα αποτελέσματα του προγράμματος για την κατάρτιση Εθνικής Στρατηγικής για την Ανακουφιστική Φροντίδα

    Νομοσχέδιο για την Ανακουφιστική Φροντίδα

    Υπηρεσία Δωρεάν Συστημικής & Οικογενειακής Θεραπείας

    Δωρεάν συνεδρίες Συστημικής & Οικογενειακής Θεραπείας

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες

    5η Προκήρυξη Υποτροφιών ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ. για τη στήριξη Υποψηφίων Διδακτόρων

    Έναρξη περιόδου υποβολής αιτήσεων για σπουδές εξ αποστάσεως στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου: Ακαδημαϊκό έτος 2023-2024

    Έναρξη περιόδου υποβολής αιτήσεων για σπουδές εξ αποστάσεως στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου: Ακαδημαϊκό έτος 2023-2024

    Programme Associate @ UNICEF | Athens – Greece

    ΠΕ/ΤΕ Κοινωνικών Λειτουργών στο Κέντρο Κοινότητας Δήμου Παιανίας

    Ψυχολόγος στην Εταιρεία Ψυχικής Υγείας & Κοινωνικής Αποκατάστασης Ασθενών

    Ψυχολόγος στο Κοινωφελές Σωματείο Φροντίζω

    Κοινωνικοί Λειτουργοί στην Κάριτας Ελλάς (Αθήνα)

    Υπεύθυνος/η Πεδίου και Διασύνδεσης (Φαρσόφωνος) ή (Ουκρανόφωνος) | Θεσσαλονίκη

    Υπάλληλος Διοικητικής Υποστήριξης | Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού

    HR Officer @ Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού | Αθήνα

    Logistics & Administration Officer @ Terre Des Hommes Hellas | Athens

    ΑΡΣΙΣ | Non Formal Education (NFE) Trainer/Παιδαγωγός

    «Non Formal Education (NFE) Trainer/Παιδαγωγός» για την Κινητή Μονάδα της ΑΡΣΙΣ στην Κρήτη

    Programme Associate @ UNICEF | Athens – Greece

    Junior Reception Child Protection Expert @ European Union Agency for Asylum

    Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για θέση Ερευνητή/Ερευνήτριας πλήρους απασχόλησης για τα ευρωπαϊκά χρηματοδοτούμενα έργα REBOOT και FAIR MUSE

    Θέση ερευνητή/ερευνήτριας μερικής απασχόλησης

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Ελάχιστο εισόδημα: χρειάζονται αποτελεσματικότερα μέτρα για την καταπολέμηση της φτώχειας και την αύξηση της απασχόλησης

    Συστήματα ελάχιστου εισοδήματος: στήριξη, προσβασιμότητα και συμπερίληψη

    Integrative Parents’ Autism Training | Εκδήλωση λήξης προγράμματος

    Integrative Parents’ Autism Training | Εκδήλωση λήξης προγράμματος

    Εκδήλωση Αποτίμησης του έργου «Greece Capacity Building Project»

    Εκδήλωση Αποτίμησης του έργου «Greece Capacity Building Project»

    Ουσιαστικές προϋποθέσεις πολιτογράφησης – Συστάσεις επί της ουσίας

    Ουσιαστικές προϋποθέσεις πολιτογράφησης – Συστάσεις επί της ουσίας

    EEA Grants: μια αγκαλιά για τους πιο ευάλωτους συνανθρώπους μας | Γυναίκες και ασυνόδευτα κορίτσια πρόσφυγες, θύματα έμφυλης βίας

    EEA Grants: μια αγκαλιά για τους πιο ευάλωτους συνανθρώπους μας | Γυναίκες και ασυνόδευτα κορίτσια πρόσφυγες, θύματα έμφυλης βίας

    Γυναικείο ταξίδι: εμπειρία αυτο-ενδυνάμωσης, έναυσμα για κοινωνική αλλαγή

    Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας: Η ΕΕ λαμβάνει αποφάσεις-ορόσημα, ενώ τα δικαιώματα των γυναικών δέχονται επιθέσεις σε παγκόσμιο επίπεδο

    Γιατί η κοινωνιολογία είναι απαραίτητη στο σχολείο

    Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία

    Οι κοινωνικές ανισότητες στην ανώτατη εκπαίδευση

    Η αμοιβαία αναγνώριση των διπλωμάτων από τα κράτη μέλη συνεχίζεται

    Κρίση κόστους ζωής: Αναγκαία η στήριξη επιχειρήσεων και νοικοκυριών (συνέντευξη)

    Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας | Η διάσταση του φύλου στην ενεργειακή φτώχεια

    Διαδικτυακή εκδήλωση λήξης του έργου grow4autism

    Διαδικτυακή εκδήλωση λήξης του έργου grow4autism

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • ισότητα των φύλων
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Ετήσια έκθεση INCB 2022: Ανησυχία για την τάση νομιμοποίησης της μη ιατρικής χρήσης της κάνναβης

    Ετήσια έκθεση INCB 2022: Ανησυχία για την τάση νομιμοποίησης της μη ιατρικής χρήσης της κάνναβης

    «Είμαστε εντελώς εκτεθειμένες/-οι»: Νέες/-οι μοιράζονται τις ανησυχίες τους για τον αντίκτυπο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην ιδιωτική ζωή και ψυχική υγεία

    «Είμαστε εντελώς εκτεθειμένες/-οι»: Νέες/-οι μοιράζονται τις ανησυχίες τους για τον αντίκτυπο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην ιδιωτική ζωή και ψυχική υγεία

    Αναγνώριση και διαχείριση ζητημάτων συμπεριφοράς σε περιβάλλον προσχολικής αγωγής

    Αναγνώριση και διαχείριση ζητημάτων συμπεριφοράς σε περιβάλλον προσχολικής αγωγής

    Επαναλειτουργεί η Γραμμή Βοήθειας 1114 του ΚΕΘΕΑ

    Επαναλειτουργεί η Γραμμή Βοήθειας 1114 του ΚΕΘΕΑ

    Εκπαίδευση στη Συνθετική Ψυχοθεραπεία | Τετραετές Πρόγραμμα

    Εκπαίδευση στη Συνθετική Ψυχοθεραπεία | Τετραετές Πρόγραμμα

    Εκφοβισμός στην Εφηβική Ηλικία και κατάθλιψη/αυτοκτονικότητα

    Η ψυχοκοινωνική παρέμβαση στην παιδική και εφηβική ηλικία | Η εφηβεία ως εναντίωση, σύγκρουση και ρήξη

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Θέματα Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων» 2019 – 2020 | Κοινοτικό Κέντρο Ψυχικής Υγείας Παγκρατίου

    Πρόγραμμα Ψυχογηριατρικής Υποστήριξης σε απομακρυσμένες περιοχές

    Μιλώντας για την απώλεια και το πένθος

    Μιλώντας για την απώλεια και το πένθος

    Τα πρώτα αποτελέσματα του προγράμματος για την κατάρτιση Εθνικής Στρατηγικής για την Ανακουφιστική Φροντίδα

    Νομοσχέδιο για την Ανακουφιστική Φροντίδα

    Υπηρεσία Δωρεάν Συστημικής & Οικογενειακής Θεραπείας

    Δωρεάν συνεδρίες Συστημικής & Οικογενειακής Θεραπείας

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
socialpolicy.gr
No Result
View All Result
Home Κοινωνική Πολιτική

Σεξουαλική εκπαίδευση και Ισότητα των Φύλων – UNESCO, 2018

19 Ιανουαρίου, 2018
in Κοινωνική Πολιτική, Κοινωνική Συνοχή
0
σεξουαλική_διαπαιδαγώγηση_παιδιών

Στις 10 Ιανουαρίου 2018 δημοσιοποιήθηκε από την Εκπαιδευτική, Επιστημονική και Πολιτιστική Οργάνωση του Συστήματος του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών (UNESCO) η επικαιροποιημένη έκδοση ενός διεθνούς τεχνικού οδηγού για τη σεξουαλική εκπαίδευση. Η παρούσα έκδοση καθίσταται άκρως απαραίτητη σε σχέση με την πρώτη απόπειρα του 1999, λόγω της ανάγκης εναρμόνισης της σεξουαλικής εκπαίδευσης με τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (Ατζέντα 2030) ως εξής:

 

α) Στόχος 3: καλή υγεία και ευημερία για ολόκληρο τον πληθυσμό του πλανήτη

β) Στόχος 4: ποιοτική εκπαίδευση για όλους τους ανθρώπους

γ) Στόχος 5: ισότητα των φύλων.

 

Ο ποιοτικός οδηγός, συνολικής έκτασης 139 σελίδων στην αγγλική γλώσσα, περιλαμβάνει αξιόπιστο και εύχρηστο υλικό τεκμηρίωσης για τα βήματα προσέγγισης του ευαίσθητου ζητήματος της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης προς όφελος του ατόμου και της κοινωνίας: 

http://unesdoc.unesco.org/images/0026/002607/260770e.pdf

 

Τα στατιστικά στοιχεία που ακολουθούν, επιβεβαιώνουν με τον πλέον διαυγή τρόπο την αναγκαιότητα για μία ολοκληρωμένη αντιμετώπιση του θέματος σε διεθνές επίπεδο:

  • σύμφωνα με στοιχεία της UNESCO έτους 2016, 263 εκατομμύρια παιδιά και έφηβοι/-ες, ηλικίας 6 έως 15 ετών, δεν παρακολουθούν μαθήματα σε σχολείο ή έχουν διακόψει τη φοίτησή τους
  • το 90% των γεννήσεων από έφηβες μητέρες στις αναπτυσσόμενες χώρες συμβαίνει εντός γάμου (πρόωροι ή/και καταναγκαστικοί γάμοι πριν την ενηλικίωση)
  • περίπου τρία εκατομμύρια κορίτσια ηλικίας 15 έως 19 ετών ετησίως προβαίνουν σε έκτρωση χωρίς τήρηση αυστηρών ιατρικών προδιαγραφών
  • σύμφωνα με τη UNICEF, περίπου 120 εκατομμύρια κορίτσια (αναλογία 1 προς 10) έχουν πέσει θύματα σεξουαλικής βίας σε διάφορες περιοχές του πλανήτη
  • η σεξουαλική κακοποίηση στην παιδική ηλικία επηρεάζει ανεξίτηλα την ενήλικη ζωή, δεδομένου ότι, σύμφωνα με τη διεθνή βιβλιογραφία, το 20% των γυναικών και το 5-10% των ανδρών έχουν δηλώσει ότι έχουν υποστεί σεξουαλική βία στην παιδική τους ηλικία
  • τουλάχιστον 200 εκατομμύρια γυναίκες και κορίτσια που διαβιούν σήμερα σε τριάντα χώρες, έχουν υποστεί ακρωτηριασμό των γεννητικών τους οργάνων και στις περισσότερες από αυτές τις χώρες ο ακρωτηριασμός επήλθε πριν την ηλικία των πέντε ετών
  • 4 στα 10 κορίτσια σε χώρες της Υποσαχάριας Αφρικής παντρεύονται πριν την ηλικία των δεκαοκτώ ετών
  • το 2015 η μόλυνση από τον ιό HIV/AIDS ήταν η ένατη αιτία θανάτου για τον εφηβικό πληθυσμό παγκοσμίως
  • υπολογίζεται ότι περίπου 333 εκατομμύρια νέα κρούσματα ιάσιμων σεξουαλικών μεταδιδόμενων νοσημάτων καταγράφονται κάθε χρόνο και οι περισσότερες περιπτώσεις αφορούν τις ηλικιακές ομάδες 20-24 και 15-19 ετών (αναλογία 1 προς 20 νέα άτομα)
  • μία στις δέκα γυναίκες άνω των δεκαπέντε ετών έχει πέσει θύμα διαδικτυακού εκφοβισμού στα Κράτη-Μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

 

Ο διεθνής οδηγός της UNESCO εστιάζει σε οκτώ βασικές έννοιες της σεξουαλικής αγωγής, οι οποίες αλληλοσυμπληρώνονται και κατανέμονται σε τέσσερις ηλικιακές ομάδες για μαθήτριες και μαθητές της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (5-8 ετών, 9-12 ετών, 12-15 ετών, 15-18+ ετών).

Οι έννοιες αυτές, αφορούν: σχέσεις, αξίες/δικαιώματα/πολιτισμό και σεξουαλικότητα, κατανόηση του φύλου, βία και ασφάλεια, δεξιότητες για υγεία και ευημερία, ανάπτυξη του ανθρώπινου σώματος, σεξουαλικότητα και σεξουαλική συμπεριφορά, σεξουαλική και αναπαραγωγική υγεία.

Ειδικά για το φύλο, η συγκεκριμένη ενότητα αποτελείται από τρεις άξονες (σελίδες 49-52 της έντυπης έκδοσης), οι οποίοι εστιάζουν: α) στην  κοινωνική κατασκευή του φύλου και τους κανόνες φύλου, β) στην ισότητα των φύλων, τα στερεότυπα και τις προκαταλήψεις και γ) στην έμφυλη βία.

 

Σύμφωνα με τα συμπεράσματα του οδηγού, η σεξουαλική εκπαίδευση έχει πολλαπλά οφέλη για άνδρες και γυναίκες, όπως:

α) πρόληψη και μείωση των κρουσμάτων έμφυλης βίας

β) εμπέδωση της αίσθησης της αυτοεκτίμησης

γ) δημιουργία ισχυρότερων και πιο υγιών διαπροσωπικών σχέσεων.

 

Τέλος, αξίζει να επισημανθεί ότι πάγια θέση και αίτημα της Γενικής Γραμματείας Ισότητας των Φύλων αποτελεί η εισαγωγή της σεξουαλικής εκπαίδευσης στα σχολεία ως διακριτό αντικείμενο, στη βάση μίας διεπιστημονικής διαθεματικής προσέγγισης. Διότι, η έννοια του φύλου, ως κατηγορία σχέσης πολιτισμικά καθορισμένη και συστατικό στοιχείο κοινωνικών σχέσεων, το οποίο στηρίζεται στις αντιληπτές διαφορές ανάμεσα στα φύλα, δρα καθοριστικά σε σύμβολα, κανόνες, θεσμούς και αντιλήψεις και συνιστά θεμελιακό πεδίο νοηματοδότησης των σχέσεων εξουσίας.

Η συγκεκριμένη δημόσια δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης της Γενικής Γραμματείας Ισότητας των Φύλων, εντάσσεται στα θεματικά πεδία «Γυναίκες και Εκπαίδευση» και «Γυναίκες και Υγεία» και υλοποιείται στο πλαίσιο αξιοποίησης όλων των εργαλείων στον αγώνα για την επίτευξη της ουσιαστικής ισότητας μεταξύ γυναικών και ανδρών, σύμφωνα και με τις κατευθυντήριες γραμμές των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης (Ατζέντα 2030).

 

Πηγή: isotita.gr

Διαβάστε Επίσης  Καλές πρακτικές κοινωνικής καινοτομίας: Καινοτόμες πρωτοβουλίες και δράσεις

Tags: socialpolicy.gr ισότηταUNESCOΓενική Γραμματεία Ισότητας των Φύλωνκοινωνική συνοχή

Related Posts

Ευρώπη: Εκατομμύρια γυναίκες και κορίτσια αντιμετωπίζουν αυξανόμενη ανασφάλεια και βία εν μέσω κορονοϊού
Απόψεις

Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας: ευκαιρία οι κοινωνίες να κάνουν περισσότερα

by admin
17 Μαρτίου, 2023
0

Σε τελετή για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας στο Στρασβούργο, η βραβευμένη με Νόμπελ Ειρήνης Shirin Ebadi και η αστροναύτης...

Read more
Ουσιαστικές προϋποθέσεις πολιτογράφησης – Συστάσεις επί της ουσίας

Ουσιαστικές προϋποθέσεις πολιτογράφησης – Συστάσεις επί της ουσίας

10 Μαρτίου, 2023
Γυναικείο ταξίδι: εμπειρία αυτο-ενδυνάμωσης, έναυσμα για κοινωνική αλλαγή

Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας: Η ΕΕ λαμβάνει αποφάσεις-ορόσημα, ενώ τα δικαιώματα των γυναικών δέχονται επιθέσεις σε παγκόσμιο επίπεδο

7 Μαρτίου, 2023
#PowerOn Ένα ισότιμο ψηφιακό μέλλον για τις γυναίκες | Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας 2023

#PowerOn Ένα ισότιμο ψηφιακό μέλλον για τις γυναίκες | Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας 2023

7 Μαρτίου, 2023
Οι κοινωνικές ανισότητες στην ανώτατη εκπαίδευση

Η αμοιβαία αναγνώριση των διπλωμάτων από τα κράτη μέλη συνεχίζεται

2 Μαρτίου, 2023
Load More

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

“Εισαγωγή στις σπουδές φύλου. Θεωρία και έρευνα στις κοινωνικές επιστήμες”

“Εισαγωγή στις σπουδές φύλου. Θεωρία και έρευνα στις κοινωνικές επιστήμες”

20 Μαρτίου, 2023

5η Προκήρυξη Υποτροφιών ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ. για τη στήριξη Υποψηφίων Διδακτόρων

20 Μαρτίου, 2023
Έναρξη περιόδου υποβολής αιτήσεων για σπουδές εξ αποστάσεως στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου: Ακαδημαϊκό έτος 2023-2024

Έναρξη περιόδου υποβολής αιτήσεων για σπουδές εξ αποστάσεως στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου: Ακαδημαϊκό έτος 2023-2024

20 Μαρτίου, 2023

Όλες οι αναρτήσεις στο e-mail σας

Προστεθείτε στους 6.065 εγγεγραμμένους.

Follow us on Facebook

Follow us on Facebook

newsletter

Subscribe to our mailing list

* indicates required



newsletters socialpolicy.gr


Next Post
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο: Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος Φοίτησης σε 8 Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών με εξαμηνιαίες Θεματικές Ενότητες

ΕΑΠ: Αίτηση Χορήγησης Υποτροφίας Ακαδημαϊκού Έτους 2017-2018

Φασισμός και Δικτατορία

Ανασκόπηση 2018: Θέματα του socialpolicy που συγκέντρωσαν το αναγνωστικό ενδιαφέρον

Χάνα Άρεντ: Η διάκριση βίας-δύναμης

socialpolicy.gr

© 2023 socialpolicy.gr

Navigate Site

  • Αρχική
  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης

Follow Us

No Result
View All Result
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Επίκαιρα
    • Διεθνή
    • Σεμινάρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Αρθρογραφία
    • Προγράμματα
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Βιβλία
  • Υγεία
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Επιλεγμένα
  • Σχετικά με εμάς
  • Συνεργασίες
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Blog View
  • ENGLISH edition

© 2023 socialpolicy.gr

error: Content is protected !!