• Αρχική
  • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Blog View
  • Συνεργασίες
Κυριακή, 24 Ιανουαρίου, 2021
socialpolicy.gr
Advertisement Banner
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες

    Διοικητικός Υπάλληλος-Λογιστής και Κοινωνικός Επιστήμονας στο Δήμο Ν.Φιλαδέλφειας-Ν.Χαλκηδόνας

    Διαδικτυακή Εκδήλωση «Ισότητα των φύλων στην έρευνα και στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο»

    Διαδικτυακή Εκδήλωση «Ισότητα των φύλων στην έρευνα και στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο»

    1 ΠΕ Κοινωνικός Λειτουργός, 1 ΤΕ Κοινωνικός Λειτουργός και 1 ΠΕ Ψυχολόγος στο Κέντρο Κοινότητας Δήμου Κοζάνης

    Ψυχολόγοι για την Υποστήριξη της Γραμμής 10306

    IOM’s HELIOS project promotes integration of international protection beneficiaries in Greece

    Psychologist @ ΙΟΜ Athens / Greece

    Education Cultural Mediator (Farsi) @ Danish Refugee Council

    Site Management Support (SMS) Officer @ Danish Refugee Council

    Child Protection Team Leaders @ Terre des hommes Greece

    Project Assistant @ Terre des hommes Greece

    Child Friendly and Women’s Safe Space Team Leader – National Contract @ Danish Refugee Council

    Teacher (English) @ Danish Refugee Council

    Θέσεις Εργασίας στον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας

    Executive Director @ Argolic Regeneration Fund

    Executive Director @ Argolic Regeneration Fund

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Διεθνής Μέρα Εκπαίδευσης: Ο ρόλος της εκπαίδευσης στην ειρήνη και τη δημοκρατική πολιτότητα

    Διεθνής Μέρα Εκπαίδευσης: Ο ρόλος της εκπαίδευσης στην ειρήνη και τη δημοκρατική πολιτότητα

    Χρειάζονται τολμηρά μέτρα για τους διασυνοριακούς και εποχικούς εργαζόμενους

    Η Επιτροπή χαιρετίζει τη συμφωνία για πρόσθετη χρηματοδοτική στήριξη για τους απόρους

    Εγχειρίδιο για την κατάρτιση σχεδίων δράσης για την Ισότητα των Φύλων σε ΑΕΙ και Οργανισμούς Έρευνας

    Εγχειρίδιο για την κατάρτιση σχεδίων δράσης για την Ισότητα των Φύλων σε ΑΕΙ και Οργανισμούς Έρευνας

    Η ΕΕ πρέπει να δώσει προτεραιότητα στην κοινωνική ένταξη

    Η ΕΕ πρέπει να δώσει προτεραιότητα στην κοινωνική ένταξη

    «Όλες ασφαλείς» : Δωρεάν νομική βοήθεια στα θύματα ενδοοικογενειακής βίας από τον Δήμο Αθηναίων σε συνεργασία με το Κέντρο Διοτίμα

    Συνέχιση λειτουργίας των Ξενώνων Κακοποιημένων Γυναικών σε Θεσσαλονίκη και Εύοσμο

    Ο Δήμος Φλώρινας στο ευρωπαϊκό έργο POWERPOOR για την αντιμετώπιση της ενεργειακής φτώχειας

    Ο Δήμος Φλώρινας στο ευρωπαϊκό έργο POWERPOOR για την αντιμετώπιση της ενεργειακής φτώχειας

    Η παιδική ευημερία υπό συνεχή «απειλή»

    Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση: ένας αποτελεσματικός τρόπος πρόληψης της σεξουαλικής κακοποίησης

    Η πρόοδος της ΕΕ προς τους στόχους της για την κλιματική αλλαγή (infographic)

    Δίκαιη ψηφιακή και πράσινη μετάβαση: νέα κοινωνική ατζέντα για την Ευρώπη

    Η ΕΕ αποτυγχάνει να διατηρήσει την τεχνολογία για την προστασία των παιδιών από τη σεξουαλική κακοποίηση και τη διαδικτυακή προβολή της

    Η ΕΕ αποτυγχάνει να διατηρήσει την τεχνολογία για την προστασία των παιδιών από τη σεξουαλική κακοποίηση και τη διαδικτυακή προβολή της

    Βασικοί δείκτες για την καταπολέμηση του trafficking για εργασιακή εκμετάλλευση

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία

    Δήμος Αλίμου: Κύκλος διαδικτυακών σεμιναρίων ψυχικής υγείας

    Ψυχική Αρχιτεκτονική Ι και ΙΙ – Online workshop

    Ψυχική Αρχιτεκτονική Ι και ΙΙ – Online workshop

    Ψυχική Υγεία-Διαχείριση του άγχους στην περίοδο της πανδημίας

    Ψυχική Υγεία-Διαχείριση του άγχους στην περίοδο της πανδημίας

    Τηλεφωνική Γραμμή Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης 10306 για τον κορονοϊό

    Τηλεφωνική Ψυχολογική Υποστήριξη Ατόμων Γ΄ Ηλικίας από το Δήμο Ελληνικού-Αργυρούπολης

    Εγχειρίδιο: Επιχειρησιακά ζητήματα για πολυτομεακά προγράμματα ψυχικής υγείας και ψυχοκοινωνικής υποστήριξης κατά τη διάρκεια της πανδημίας του COVID-19

    Εγχειρίδιο: Επιχειρησιακά ζητήματα για πολυτομεακά προγράμματα ψυχικής υγείας και ψυχοκοινωνικής υποστήριξης κατά τη διάρκεια της πανδημίας του COVID-19

    “Καίρια ζητήματα γονεϊκότητας και συντροφικότητας” Διαδικτυακός Κύκλος Σεμιναρίων

    “Καίρια ζητήματα γονεϊκότητας και συντροφικότητας” Διαδικτυακός Κύκλος Σεμιναρίων

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Θέματα Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων» 2019 – 2020 | Κοινοτικό Κέντρο Ψυχικής Υγείας Παγκρατίου

    Κοινωνικό Ιατρείο Ψυχικής Υγείας στο Δήμο Αθηναίων

    Σεμινάριο: «Εισαγωγή στην εκπαίδευση: Δουλεύοντας με παραβατικούς νέους με συνυπάρχουσες ψυχιατρικές διαταραχές»

    Σεμινάριο: «Εισαγωγή στην εκπαίδευση: Δουλεύοντας με παραβατικούς νέους με συνυπάρχουσες ψυχιατρικές διαταραχές»

    Κρίση ψυχικής υγείας στα ΚΥΤ των νησιών | Νέα έκθεση της International Rescue Committee (IRC)

    Κρίση ψυχικής υγείας στα ΚΥΤ των νησιών | Νέα έκθεση της International Rescue Committee (IRC)

    Σεμινάριο elearning ασύγχρονης εκπαίδευσης: «Εισαγωγή στην ψυχανάλυση: Μελέτη έξι βασικών ψυχαναλυτικών εννοιών»

    Σεμινάριο elearning ασύγχρονης εκπαίδευσης: «Εισαγωγή στην ψυχανάλυση: Μελέτη έξι βασικών ψυχαναλυτικών εννοιών»

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες

    Διοικητικός Υπάλληλος-Λογιστής και Κοινωνικός Επιστήμονας στο Δήμο Ν.Φιλαδέλφειας-Ν.Χαλκηδόνας

    Διαδικτυακή Εκδήλωση «Ισότητα των φύλων στην έρευνα και στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο»

    Διαδικτυακή Εκδήλωση «Ισότητα των φύλων στην έρευνα και στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο»

    1 ΠΕ Κοινωνικός Λειτουργός, 1 ΤΕ Κοινωνικός Λειτουργός και 1 ΠΕ Ψυχολόγος στο Κέντρο Κοινότητας Δήμου Κοζάνης

    Ψυχολόγοι για την Υποστήριξη της Γραμμής 10306

    IOM’s HELIOS project promotes integration of international protection beneficiaries in Greece

    Psychologist @ ΙΟΜ Athens / Greece

    Education Cultural Mediator (Farsi) @ Danish Refugee Council

    Site Management Support (SMS) Officer @ Danish Refugee Council

    Child Protection Team Leaders @ Terre des hommes Greece

    Project Assistant @ Terre des hommes Greece

    Child Friendly and Women’s Safe Space Team Leader – National Contract @ Danish Refugee Council

    Teacher (English) @ Danish Refugee Council

    Θέσεις Εργασίας στον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας

    Executive Director @ Argolic Regeneration Fund

    Executive Director @ Argolic Regeneration Fund

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Διεθνής Μέρα Εκπαίδευσης: Ο ρόλος της εκπαίδευσης στην ειρήνη και τη δημοκρατική πολιτότητα

    Διεθνής Μέρα Εκπαίδευσης: Ο ρόλος της εκπαίδευσης στην ειρήνη και τη δημοκρατική πολιτότητα

    Χρειάζονται τολμηρά μέτρα για τους διασυνοριακούς και εποχικούς εργαζόμενους

    Η Επιτροπή χαιρετίζει τη συμφωνία για πρόσθετη χρηματοδοτική στήριξη για τους απόρους

    Εγχειρίδιο για την κατάρτιση σχεδίων δράσης για την Ισότητα των Φύλων σε ΑΕΙ και Οργανισμούς Έρευνας

    Εγχειρίδιο για την κατάρτιση σχεδίων δράσης για την Ισότητα των Φύλων σε ΑΕΙ και Οργανισμούς Έρευνας

    Η ΕΕ πρέπει να δώσει προτεραιότητα στην κοινωνική ένταξη

    Η ΕΕ πρέπει να δώσει προτεραιότητα στην κοινωνική ένταξη

    «Όλες ασφαλείς» : Δωρεάν νομική βοήθεια στα θύματα ενδοοικογενειακής βίας από τον Δήμο Αθηναίων σε συνεργασία με το Κέντρο Διοτίμα

    Συνέχιση λειτουργίας των Ξενώνων Κακοποιημένων Γυναικών σε Θεσσαλονίκη και Εύοσμο

    Ο Δήμος Φλώρινας στο ευρωπαϊκό έργο POWERPOOR για την αντιμετώπιση της ενεργειακής φτώχειας

    Ο Δήμος Φλώρινας στο ευρωπαϊκό έργο POWERPOOR για την αντιμετώπιση της ενεργειακής φτώχειας

    Η παιδική ευημερία υπό συνεχή «απειλή»

    Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση: ένας αποτελεσματικός τρόπος πρόληψης της σεξουαλικής κακοποίησης

    Η πρόοδος της ΕΕ προς τους στόχους της για την κλιματική αλλαγή (infographic)

    Δίκαιη ψηφιακή και πράσινη μετάβαση: νέα κοινωνική ατζέντα για την Ευρώπη

    Η ΕΕ αποτυγχάνει να διατηρήσει την τεχνολογία για την προστασία των παιδιών από τη σεξουαλική κακοποίηση και τη διαδικτυακή προβολή της

    Η ΕΕ αποτυγχάνει να διατηρήσει την τεχνολογία για την προστασία των παιδιών από τη σεξουαλική κακοποίηση και τη διαδικτυακή προβολή της

    Βασικοί δείκτες για την καταπολέμηση του trafficking για εργασιακή εκμετάλλευση

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία

    Δήμος Αλίμου: Κύκλος διαδικτυακών σεμιναρίων ψυχικής υγείας

    Ψυχική Αρχιτεκτονική Ι και ΙΙ – Online workshop

    Ψυχική Αρχιτεκτονική Ι και ΙΙ – Online workshop

    Ψυχική Υγεία-Διαχείριση του άγχους στην περίοδο της πανδημίας

    Ψυχική Υγεία-Διαχείριση του άγχους στην περίοδο της πανδημίας

    Τηλεφωνική Γραμμή Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης 10306 για τον κορονοϊό

    Τηλεφωνική Ψυχολογική Υποστήριξη Ατόμων Γ΄ Ηλικίας από το Δήμο Ελληνικού-Αργυρούπολης

    Εγχειρίδιο: Επιχειρησιακά ζητήματα για πολυτομεακά προγράμματα ψυχικής υγείας και ψυχοκοινωνικής υποστήριξης κατά τη διάρκεια της πανδημίας του COVID-19

    Εγχειρίδιο: Επιχειρησιακά ζητήματα για πολυτομεακά προγράμματα ψυχικής υγείας και ψυχοκοινωνικής υποστήριξης κατά τη διάρκεια της πανδημίας του COVID-19

    “Καίρια ζητήματα γονεϊκότητας και συντροφικότητας” Διαδικτυακός Κύκλος Σεμιναρίων

    “Καίρια ζητήματα γονεϊκότητας και συντροφικότητας” Διαδικτυακός Κύκλος Σεμιναρίων

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Θέματα Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων» 2019 – 2020 | Κοινοτικό Κέντρο Ψυχικής Υγείας Παγκρατίου

    Κοινωνικό Ιατρείο Ψυχικής Υγείας στο Δήμο Αθηναίων

    Σεμινάριο: «Εισαγωγή στην εκπαίδευση: Δουλεύοντας με παραβατικούς νέους με συνυπάρχουσες ψυχιατρικές διαταραχές»

    Σεμινάριο: «Εισαγωγή στην εκπαίδευση: Δουλεύοντας με παραβατικούς νέους με συνυπάρχουσες ψυχιατρικές διαταραχές»

    Κρίση ψυχικής υγείας στα ΚΥΤ των νησιών | Νέα έκθεση της International Rescue Committee (IRC)

    Κρίση ψυχικής υγείας στα ΚΥΤ των νησιών | Νέα έκθεση της International Rescue Committee (IRC)

    Σεμινάριο elearning ασύγχρονης εκπαίδευσης: «Εισαγωγή στην ψυχανάλυση: Μελέτη έξι βασικών ψυχαναλυτικών εννοιών»

    Σεμινάριο elearning ασύγχρονης εκπαίδευσης: «Εισαγωγή στην ψυχανάλυση: Μελέτη έξι βασικών ψυχαναλυτικών εννοιών»

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
socialpolicy.gr
No Result
View All Result
Home Κοινωνική Πολιτική Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης

Apprenticeships – a common understanding

15 Φεβρουαρίου, 2018
in Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης, Κοινωνική Πολιτική
0
μαθητεία

A European framework for quality and effective apprenticeships is on the EU Council of Ministers’ table

On 5 October 2017, the European Commission proposed 14 criteria to ensure a common understanding, right across the European Union, of what makes for quality and effective apprenticeships: seven criteria concerning the learning and working conditions and another seven for the framework conditions (see boxes).

Well-designed apprenticeships that combine learning in school and training on the job, have proved effective in helping the transition of young people from education and training into work: 60-70% of apprentices (90% in some countries) move directly into a job.

Since 2013, the Commission has worked with Member States and stakeholders to promote the supply, quality, image and mobility of apprenticeships through the European Alliance for Apprenticeships.

Also, the Youth Guarantee, adopted by the EU in 2013, seeks to ensure that every young person receives an offer for a good quality employment, training or apprenticeship within four months of becoming unemployed or leaving formal education. It is crucial to secure the quality of offers.

As far as traineeships are concerned, the issue of quality was addressed by an EU Recommendation of 2014 (see Social Agenda n°46). This new Framework will do the same for apprenticeships.

With the European job mobility portal EURES due to start advertising apprenticeship offers across Europe in 2018, it is all the more important to have a common EU-wide understanding of what is meant by “quality and effective apprenticeships”, while respecting the diverse systems and traditions in this area from one EU country to another.

In this endeavour, the European Commission can count on the European social partners, knowing that apprenticeship is by definition part of their core business. In 2016, they agreed on a joint statement entitled “Towards a shared vision of apprenticeships“. It built on a report by the trade unions on quality, and on employers’ work on effectiveness. This in turn paved the way for a tripartite (employers, trade unions and governments) opinion of the Advisory Committee on Vocational Training (ACVT). A newly established European Apprentice Network, representing the apprentices themselves, also supports the idea of quality apprenticeships.

Quality and Effectiveness

The EU Framework covers the dual goal of ensuring both quality and effectiveness for apprenticeships. For example, the Commission proposal recommends that apprenticeships be based on substantial learning on the job, with a focus on learning outcomes and on quality work and health and safety conditions.

There should be cost-sharing agreements bringing all the stakeholders together: the companies, which offer apprenticeships, the learner (who does not get a full salary) and the national, regional or local authorities, who can provide incentives, both financial (especially for small and medium-size enterprises) and non-financial (e.g. in the form of awareness raising campaigns).

No matter how good the framework for apprenticeships, its implementation ultimately depends on employers’ commitment to take apprentices. In countries like Germany and France, apprenticeship numbers have been decreasing and efforts are being made to turn the tide. In a number of other countries, such as Hungary, Slovakia and Spain, efforts are being made to introduce and build up apprenticeship provision.

Once the Framework is adopted by the EU Council of Ministers, the Commission will suggest indicators for each criterion which can be used by Member States when implementing the Framework. In addition, through the European Alliance for Apprenticeships, the Commission will strengthen its support to the Member States and stakeholders involved. A new set of Apprenticeship Support Services will boost knowledge sharing and networking opportunities and provide “bench-learning”: A combination of benchmarking and mutual learning which has been experimented with success by the European network of Public Employment Services.

 

More Information: http://ec.europa.eu/social/main.jsp?langId=en&catId=1198&newsId=2873&furtherNews=yes

 

EU funding

Fourteen criteria that EU countries and stakeholders should use to develop quality and effective apprenticeships, are contained in the proposal for a European framework put forward by the European Commission on 5 October 2017.

Seven criteria for learning and working conditions, covering issues such as a written contract, earning outcomes, pedagogical support, the workplace component, pay and/ or compensation, social protection and work, and health and safety conditions.

And seven framework condition criteria, dealing with a regulatory framework, the involvement of social partners, support for companies, flexible pathways and transnational mobility, career guidance, awareness raising, transparency of offers, quality assurance and graduate tracking.

The Commission supports the implementation of these criteria through EU funding: the European Social Fund alone contributes up to € 27 billion to education and training.

At least 390 000 apprenticeships have already been offered under the EU Youth Guarantee and a new ErasmusPro initiative aims at supporting 50 000 placements of vocational learners in companies abroad, up till 2020 (see Social Agenda n°49).

 

Source: Social Agenda number 50, January 2018.

Related Posts

Η ισότητα των φύλων στο δημογραφικό και τις πολιτικές οικογένειας στην Ε.Ε.
Κοινωνική Πολιτική

Welfare policies in Denmark and a new status for informal carers in Portugal

by admin
16 Δεκεμβρίου, 2019
0

Two new Flash Reports prepared by the European Social Policy Network (ESPN) are now available and provide information on welfare...

Read more
Κέντρο Στήριξης ΡΟΜΑ και ευπαθών ομάδων του Δήμου Κερατσινίου – Δραπετσώνας

2019 Annual Report of the Social Protection Committee now available

6 Νοεμβρίου, 2019
Το μέλλον της εργασίας | Διάσκεψη υψηλού επιπέδου εξετάζει πώς η ΕΕ μπορεί να αντιμετωπίσει προκλήσεις και να αξιοποιήσει ευκαιρίες

Future of Work: EU promoting ILO Centenary Declaration

6 Νοεμβρίου, 2019
A Call for Action to European Union Member States for an Investing in Children Council Recommendation

A Call for Action to European Union Member States for an Investing in Children Council Recommendation

23 Οκτωβρίου, 2019

Posted workers: Commission reports better enforcement

18 Οκτωβρίου, 2019
Load More
Tags: employment policiesEuropean Alliance for Apprenticeshipssocial policies

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Η εξέλιξη της δικαιικής αντιμετώπισης του βιασμού από τον ύστερο Μεσαίωνα έως τον 21ο αιώνα

Η εξέλιξη της δικαιικής αντιμετώπισης του βιασμού από τον ύστερο Μεσαίωνα έως τον 21ο αιώνα

23 Ιανουαρίου, 2021

Διοικητικός Υπάλληλος-Λογιστής και Κοινωνικός Επιστήμονας στο Δήμο Ν.Φιλαδέλφειας-Ν.Χαλκηδόνας

22 Ιανουαρίου, 2021
Διεθνής Μέρα Εκπαίδευσης: Ο ρόλος της εκπαίδευσης στην ειρήνη και τη δημοκρατική πολιτότητα

Διεθνής Μέρα Εκπαίδευσης: Ο ρόλος της εκπαίδευσης στην ειρήνη και τη δημοκρατική πολιτότητα

22 Ιανουαρίου, 2021

Follow us on Facebook

Follow us on Facebook

newsletter

Subscribe to our mailing list

* indicates required



newsletters socialpolicy.gr


Next Post
Μικρό Πανεπιστήμιο: «Ψίθυροι από το σύμπαν» – Διάλεξη του αστροφυσικού Διονύση Π. Σιμόπουλου

Μικρό Πανεπιστήμιο: «Ψίθυροι από το σύμπαν» - Διάλεξη του αστροφυσικού Διονύση Π. Σιμόπουλου

Πρόγραμμα Κοινωφελούς Χαρακτήρα σε 17 Δήμους για 3.737 θέσεις πλήρους απασχόλησης (Α’ Κύκλος)

Εργαστήρια Ενεργοποίησης-Κινητοποίησης Ανέργων στους Νομούς Αττικής και Θεσσαλονίκης

Η αρχή του τέλους της ρύπανσης των θαλασσών από το πλαστικό;

Η αρχή του τέλους της ρύπανσης των θαλασσών από το πλαστικό;

socialpolicy.gr

© 2021 socialpolicy.gr

Navigate Site

  • Αρχική
  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης

Follow Us

No Result
View All Result
  • Επίκαιρα
    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία

© 2021 socialpolicy.gr

error: Content is protected !!