• Αρχική
  • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Blog View
  • Συνεργασίες
  • ENGLISH edition
Τρίτη, 9 Αυγούστου, 2022
socialpolicy.gr
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    Διεθνής Ημέρα Αυτοχθόνων Πληθυσμών 2022

    Διεθνής Ημέρα Αυτοχθόνων Πληθυσμών 2022

    Διερμηνείς Αραβικών, Γαλλικών, Φαρσί στην Κάριτας Ελλάς

    Ουκρανόφωνος Υπεύθυνος/η Πεδίου και Διασύνδεσης – Αθήνα

    Κοινωνικός/η Λειτουργός στο Διεθνές Κέντρο για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη (ICSD)

    Κοινωνικός Λειτουργός στην ΑΜΚΕ Φάρος Ελπίδας

    Διερμηνέας Σομαλικών στην «Φάρος Ελπίδας»

    Διδακτικό έργο στο ΕΚΠΑ

    Education Cultural Mediator (Farsi) @ Danish Refugee Council

    Grants Management Coordinator | DRC Greece

    Ε.Α.Π.: 35 θέσεις με υποτροφία για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023

    Η ενδυνάμωση των γυναικών Ρομά «κλειδί» για την καταπολέμηση της ενδοοικογενειακής βίας εναντίον τους. Ποιος ο ρόλος των επαγγελματιών;

    Η ενδυνάμωση των γυναικών Ρομά «κλειδί» για την καταπολέμηση της ενδοοικογενειακής βίας εναντίον τους. Ποιος ο ρόλος των επαγγελματιών;

    Εκπαιδευτικός (Αθήνα) | Κάριτας Ελλάς

    Πρόγραμμα έκτακτης οικονομικής στήριξης οικογενειών πληγέντων από την πανδημία COVID 19 από την Κάριτας Ελλάς

    Υπεύθυνος/η Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών | Κάριτας Ελλάς

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Προσεγγίζοντας την έννοια των κοινωνικών ανισοτήτων

    Οικονομική Ανισότητα – Νέα Στοιχεία ΕΛΣΤΑΤ

    EDU-GATE – Έρευνα για την ψηφιακή εκπαίδευση στα Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης

    EDU-GATE – Έρευνα για την ψηφιακή εκπαίδευση στα Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης

    Πρόγραμμα “Αθηνά” για τη δωρεάν στέγαση φοιτητριών στην Αθήνα

    Ερευνητικό Δίκτυο ΛΟΑΤΚΙ+

    Ερευνητικό Δίκτυο ΛΟΑΤΚΙ+

    Η έννοια της φτώχειας

    Υλική και Κοινωνική Στέρηση / Συνθήκες Διαβίωσης – Νέα Στοιχεία ΕΛΣΤΑΤ

    Βασικό Εισόδημα: σε εξέλιξη έρευνα για τη στάση των Δημάρχων της Ελλάδας

    Erasmus+: 44 Ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια για διασυνοριακή και διεπιστημονική συνεργασία

    Για την εξάλειψη της φτώχειας των γυναικών στην Ευρώπη καλούν οι ευρωβουλευτές

    Κίνδυνος Φτώχειας – Νέα Στοιχεία ΕΛΣΤΑΤ

    Ψηφιακά ΚΕΠΑ και Κάρτα Αναπηρίας

    Ψηφιακά ΚΕΠΑ και Κάρτα Αναπηρίας

    Πρόσκληση για υποβολή άρθρων στο επιστημονικό περιοδικό DISCERN

    Πρόσκληση για υποβολή άρθρων στο επιστημονικό περιοδικό DISCERN

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Παγκόσμια Ημέρα κατά της Ηπατίτιδας 2022

    Παγκόσμια Ημέρα κατά της Ηπατίτιδας 2022

    Ο Π.Ο.Υ. επικαιροποιεί το εγχειρίδιο για την ενσωμάτωση της διάστασης του φύλου

    Ο Π.Ο.Υ. επικαιροποιεί το εγχειρίδιο για την ενσωμάτωση της διάστασης του φύλου

    Τηλεργασία, μη αμειβόμενη φροντίδα και ψυχική υγεία εν καιρώ COVID-19

    Εσωτερική ανάρρωση εργαζομένου: τι είναι και πώς επηρεάζεται από την τηλεργασία

    Νέα εκπαιδευτικά προγράμματα 2022-2023 | Κέντρο Παιδιού & Εφήβου

    Νέα εκπαιδευτικά προγράμματα 2022-2023 | Κέντρο Παιδιού & Εφήβου

    Οι λέξεις έχουν σημασία για την ψυχική υγεία

    Οι λέξεις έχουν σημασία για την ψυχική υγεία

    Πιστοποιημένο Πρόγραμμα στη Συστημική-Οικογενειακή Θεραπεία | Ιωάννινα, Αθήνα & Online

    Πιστοποιημένο Πρόγραμμα στη Συστημική-Οικογενειακή Θεραπεία | Ιωάννινα, Αθήνα & Online

    Δωρεάν ψυχολογική  υποστήριξη σε ενήλικους κατοίκους του Δήμου Αθηναίων

    Ψυχολογική υποστήριξη κατοίκων Δήμου Θεσσαλονίκης

    Η Κατάσταση των Ναρκωτικών και των Οινοπνευματωδών στην Ελλάδα 2022

    Η Κατάσταση των Ναρκωτικών και των Οινοπνευματωδών στην Ελλάδα 2022

    Η Ευρωπαϊκή Έκθεση για τα Ναρκωτικά 2022

    Η Ευρωπαϊκή Έκθεση για τα Ναρκωτικά 2022

    Τετραετές Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία 2022-2023

    Τετραετές Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία 2022-2023

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    Διεθνής Ημέρα Αυτοχθόνων Πληθυσμών 2022

    Διεθνής Ημέρα Αυτοχθόνων Πληθυσμών 2022

    Διερμηνείς Αραβικών, Γαλλικών, Φαρσί στην Κάριτας Ελλάς

    Ουκρανόφωνος Υπεύθυνος/η Πεδίου και Διασύνδεσης – Αθήνα

    Κοινωνικός/η Λειτουργός στο Διεθνές Κέντρο για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη (ICSD)

    Κοινωνικός Λειτουργός στην ΑΜΚΕ Φάρος Ελπίδας

    Διερμηνέας Σομαλικών στην «Φάρος Ελπίδας»

    Διδακτικό έργο στο ΕΚΠΑ

    Education Cultural Mediator (Farsi) @ Danish Refugee Council

    Grants Management Coordinator | DRC Greece

    Ε.Α.Π.: 35 θέσεις με υποτροφία για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023

    Η ενδυνάμωση των γυναικών Ρομά «κλειδί» για την καταπολέμηση της ενδοοικογενειακής βίας εναντίον τους. Ποιος ο ρόλος των επαγγελματιών;

    Η ενδυνάμωση των γυναικών Ρομά «κλειδί» για την καταπολέμηση της ενδοοικογενειακής βίας εναντίον τους. Ποιος ο ρόλος των επαγγελματιών;

    Εκπαιδευτικός (Αθήνα) | Κάριτας Ελλάς

    Πρόγραμμα έκτακτης οικονομικής στήριξης οικογενειών πληγέντων από την πανδημία COVID 19 από την Κάριτας Ελλάς

    Υπεύθυνος/η Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών | Κάριτας Ελλάς

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Προσεγγίζοντας την έννοια των κοινωνικών ανισοτήτων

    Οικονομική Ανισότητα – Νέα Στοιχεία ΕΛΣΤΑΤ

    EDU-GATE – Έρευνα για την ψηφιακή εκπαίδευση στα Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης

    EDU-GATE – Έρευνα για την ψηφιακή εκπαίδευση στα Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης

    Πρόγραμμα “Αθηνά” για τη δωρεάν στέγαση φοιτητριών στην Αθήνα

    Ερευνητικό Δίκτυο ΛΟΑΤΚΙ+

    Ερευνητικό Δίκτυο ΛΟΑΤΚΙ+

    Η έννοια της φτώχειας

    Υλική και Κοινωνική Στέρηση / Συνθήκες Διαβίωσης – Νέα Στοιχεία ΕΛΣΤΑΤ

    Βασικό Εισόδημα: σε εξέλιξη έρευνα για τη στάση των Δημάρχων της Ελλάδας

    Erasmus+: 44 Ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια για διασυνοριακή και διεπιστημονική συνεργασία

    Για την εξάλειψη της φτώχειας των γυναικών στην Ευρώπη καλούν οι ευρωβουλευτές

    Κίνδυνος Φτώχειας – Νέα Στοιχεία ΕΛΣΤΑΤ

    Ψηφιακά ΚΕΠΑ και Κάρτα Αναπηρίας

    Ψηφιακά ΚΕΠΑ και Κάρτα Αναπηρίας

    Πρόσκληση για υποβολή άρθρων στο επιστημονικό περιοδικό DISCERN

    Πρόσκληση για υποβολή άρθρων στο επιστημονικό περιοδικό DISCERN

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Παγκόσμια Ημέρα κατά της Ηπατίτιδας 2022

    Παγκόσμια Ημέρα κατά της Ηπατίτιδας 2022

    Ο Π.Ο.Υ. επικαιροποιεί το εγχειρίδιο για την ενσωμάτωση της διάστασης του φύλου

    Ο Π.Ο.Υ. επικαιροποιεί το εγχειρίδιο για την ενσωμάτωση της διάστασης του φύλου

    Τηλεργασία, μη αμειβόμενη φροντίδα και ψυχική υγεία εν καιρώ COVID-19

    Εσωτερική ανάρρωση εργαζομένου: τι είναι και πώς επηρεάζεται από την τηλεργασία

    Νέα εκπαιδευτικά προγράμματα 2022-2023 | Κέντρο Παιδιού & Εφήβου

    Νέα εκπαιδευτικά προγράμματα 2022-2023 | Κέντρο Παιδιού & Εφήβου

    Οι λέξεις έχουν σημασία για την ψυχική υγεία

    Οι λέξεις έχουν σημασία για την ψυχική υγεία

    Πιστοποιημένο Πρόγραμμα στη Συστημική-Οικογενειακή Θεραπεία | Ιωάννινα, Αθήνα & Online

    Πιστοποιημένο Πρόγραμμα στη Συστημική-Οικογενειακή Θεραπεία | Ιωάννινα, Αθήνα & Online

    Δωρεάν ψυχολογική  υποστήριξη σε ενήλικους κατοίκους του Δήμου Αθηναίων

    Ψυχολογική υποστήριξη κατοίκων Δήμου Θεσσαλονίκης

    Η Κατάσταση των Ναρκωτικών και των Οινοπνευματωδών στην Ελλάδα 2022

    Η Κατάσταση των Ναρκωτικών και των Οινοπνευματωδών στην Ελλάδα 2022

    Η Ευρωπαϊκή Έκθεση για τα Ναρκωτικά 2022

    Η Ευρωπαϊκή Έκθεση για τα Ναρκωτικά 2022

    Τετραετές Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία 2022-2023

    Τετραετές Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία 2022-2023

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
socialpolicy.gr
No Result
View All Result
Home Κοινωνική Πολιτική

«Είναι η Σειρά Της» | Έκθεση της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες αποκαλύπτει το κρίσιμο κενό στην εκπαίδευση των κοριτσιών προσφύγων

21 Μαρτίου, 2018
in Κοινωνική Πολιτική, Κοινωνική Συνοχή
0
H Nur Kalima είναι μια εντεκάχρονη πρόσφυγας Rohingya και πηγαίνει σε ένα σχολείο στον καταυλισμό Kutupalong, που χρηματοδοτεί η Ύπατη Αρμοστεία. Είναι δύσκολο για τα κορίτσια Rohingya να ολοκληρώσουν τη φοίτησή τους λόγω των κοινωνικών πιέσεων, των πρόωρων γάμων και της έλλειψης πρόσβασης σε άλλες βαθμίδες εκπαίδευσης.
© UNHCR/Roger Arnold
H Nur Kalima είναι μια εντεκάχρονη πρόσφυγας Rohingya και πηγαίνει σε ένα σχολείο στον καταυλισμό Kutupalong, που χρηματοδοτεί η Ύπατη Αρμοστεία. Είναι δύσκολο για τα κορίτσια Rohingya να ολοκληρώσουν τη φοίτησή τους λόγω των κοινωνικών πιέσεων, των πρόωρων γάμων και της έλλειψης πρόσβασης σε άλλες βαθμίδες εκπαίδευσης. © UNHCR/Roger Arnold

H νέα έκθεση της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες (Υ.Α.) με τίτλο «Είναι η Σειρά Της» (“Her Turn”) αποκαλύπτει ότι τα κορίτσια πρόσφυγες έχουν τις μισές πιθανότητες να εγγραφούν στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση σε σύγκριση με τα συνομήλικά τους αγόρια, αν και τα κορίτσια αποτελούν τον μισό πληθυσμό των προσφύγων σχολικής ηλικίας.

Η πρόσβαση στην εκπαίδευση αποτελεί θεμελιώδες ανθρώπινο δικαίωμα. Όμως για εκατομμύρια γυναίκες και κορίτσια που ανήκουν στον αυξανόμενο προσφυγικό πληθυσμό του κόσμου, η εκπαίδευση παραμένει ένα όνειρο και όχι μια πραγματικότητα.

Για όλα τα παιδιά πρόσφυγες στον κόσμο, το να ανοίξουν την πόρτα του σχολείου είναι μια πολύ πιο δύσκολη διαδικασία σε σχέση με τους υπόλοιπους συνομήλικούς τους. Για τα κορίτσια πρόσφυγες είναι ακόμα πιο δύσκολο το να βρουν και να διατηρήσουν μια θέση μέσα στην τάξη. Όσο μεγαλώνουν, τα κορίτσια πρόσφυγες αντιμετωπίζουν μεγαλύτερη περιθωριοποίηση ενώ το χάσμα ανάμεσα στα αγόρια και τα κορίτσια βαθαίνει περισσότερο στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

«Είναι καιρός η διεθνής κοινότητα να αναγνωρίσει την αδικία που συντελείται όταν αρνούμαστε την εκπαίδευση στα κορίτσια και τις γυναίκες πρόσφυγες», ανέφερε ο Filippo Grandi, Ύπατος Αρμοστής του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες. «Τα ευρήματα αυτής της έκθεσης καλούν σε παγκόσμια αφύπνιση και κάνω έκκληση σε όλους να φωνάξουν μαζί μας ότι ‘Είναι η Σειρά Της’.»

Η έκθεση της Υ.Α. φανερώνει πως οι κοινωνικές και πολιτισμικές συμβάσεις έχουν συχνά ως αποτέλεσμα να δίνεται προτεραιότητα στα αγόρια έναντι των κοριτσιών όταν πρόκειται για τη φοίτηση στο σχολείο. Οι ανεπαρκείς υποδομές, όπως η έλλειψη κατάλληλων εγκαταστάσεων υγιεινής και προϊόντων για την εμμηνόρροια, μπορούν να εμποδίσουν την πρόσβαση των κοριτσιών προσφύγων στο σχολείο. Το κόστος των βιβλίων και των στολών και οι μεγάλες αποστάσεις από το σχολείο αθροίζουν περαιτέρω τις δυσκολίες και μπορεί να είναι απαγορευτικά για τις οικογένειες των προσφύγων.

«Το να βρεθούν λύσεις στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα κορίτσια πρόσφυγες καθώς πασχίζουν για να πάνε στο σχολείο απαιτεί δράση σε όλους τους τομείς – από τα εθνικά υπουργεία εκπαίδευσης μέχρι τις δομές επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών, τόσο μέσα στις κοινότητες όσο και στις τάξεις», πρόσθεσε ο κ. Grandi. «Είναι τρομερά τα εμπόδια που πρέπει να ξεπεράσουμε. Καλούμε σε διεθνή δράση για να αναστρέψουμε την κατάσταση.»

Προκειμένου να υποστηριχτεί η ποιοτική εκπαίδευση για περισσότερα κορίτσια πρόσφυγες, η έκθεση της Υ.Α. αναδεικνύει μια σειρά από μέτρα και πολιτικές που να είναι και αποτελεσματικά και απτά.

Όταν οι ενήλικες πρόσφυγες έχουν τη δυνατότητα να δουλέψουν και να στηρίξουν τις οικογένειές τους, είναι πιο πιθανό να αφήσουν τα παιδιά τους να συνεχίσουν το σχολείο.

Κανένα κορίτσι δε θα πρέπει να αφήνει το σχολείο επειδή η διαδρομή για το σχολείο είναι πολύ μεγάλη ή πολύ επικίνδυνη. Τα κορίτσια πρόσφυγες χρειάζονται αποτελεσματικότερη προστασία από την παρενόχληση, τις σεξουαλικές επιθέσεις και τις απαγωγές καθοδόν στο σχολείο.

Είναι επίσης επείγουσα η ανάγκη να προσληφθούν και να εκπαιδευτούν περισσότερες γυναίκες εκπαιδευτικοί εξίσου από τις κοινότητες υποδοχής και τις προσφυγικές κοινότητες. Έτσι, μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι θα προωθούν τις βέλτιστες πρακτικές και την προστασία από συμπεριφορές που αποτρέπουν τα κορίτσια από το να πηγαίνουν σχολείο.

Η έκθεση επισημαίνει ότι για τα κορίτσια πρόσφυγες, η ποιοτική εκπαίδευση είναι ένας παράγοντας προστασίας τους. Μέσα από την εκπαίδευση είναι λιγότερο ευάλωτα στην εκμετάλλευση, τη σεξουαλική και έμφυλη βία, την εγκυμοσύνη στην εφηβεία και τον αναγκαστικό γάμο ανηλίκων. Ακόμα, εάν όλες οι γυναίκες τέλειωναν το δημοτικό σχολείο, η παιδική θνησιμότητα εξαιτίας της διάρροιας, της ελονοσίας και της πνευμονίας θα μειωνόταν.

Η εκπαίδευση επίσης είναι ένα μέσο ενδυνάμωσης. Όσο τα κορίτσια προοδεύουν με τη φοίτησή τους, τόσο αναπτύσσουν τις ηγετικές τους δεξιότητες, την επιχειρηματικότητα, την αυτάρκεια και την ανθεκτικότητά τους.

Τα προτερήματα αυτά φαίνονται ξεκάθαρα στις ανθρώπινες ιστορίες που παρουσιάζονται στην έκθεση. Από τις έφηβες συμμαθήτριες από το Μπουρούντι και τη Ρουάντα, που έγιναν οι καλύτερες φίλες στο σχολείο Paysannat L έξω από τον προσφυγικό καταυλισμό Mahama, μέχρι τη Rohingya δασκάλα, η οποία αφιερώνει τα απογεύματά της διδάσκοντας τα νεοεισερχόμενα παιδιά της κοινότητάς της, που εγκαταλείπουν τη Μιανμάρ λόγω της βίας.

«Εάν συνεχίσουμε να παραμελούμε την εκπαίδευση των κοριτσιών προσφύγων, είναι προφανές ότι οι συνέπειες θα είναι αισθητές για γενιές», δήλωσε ο κ. Grandi. «Eίναι καιρός να θέσουμε την εκπαίδευσή τους σε προτεραιότητα.»

Μόνο το 61% των παιδιών προσφύγων έχουν πρόσβαση στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, σε σύγκριση με τον παγκόσμιο μέσο όρο που ανέρχεται στο 91%.  Στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση μόλις το 23% των εφήβων προσφύγων πηγαίνουν στο σχολείο, ενώ παγκοσμίως ο μέσος όρος είναι 84%.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ

ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ

 

unhcr.org/gr/

 

Διαβάστε Επίσης  Ύπατη Αρμοστεία: Σε νέα επίπεδα ρεκόρ το φαινόμενο του παγκόσμιου εκτοπισμού
Tags: κοινωνική συνοχήκορίτσιαπαιδιά πρόσφυγεςΎπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες

Related Posts

Προσεγγίζοντας την έννοια των κοινωνικών ανισοτήτων
Κοινωνική Συνοχή

Οικονομική Ανισότητα – Νέα Στοιχεία ΕΛΣΤΑΤ

by admin
2 Αυγούστου, 2022
0

Η έρευνα αποτελεί τη βασική πηγή αναφοράς των συγκριτικών στατιστικών για την κατανομή του εισοδήματος και τον κοινωνικό αποκλεισμό, σε...

Read more
Ερευνητικό Δίκτυο ΛΟΑΤΚΙ+

Ερευνητικό Δίκτυο ΛΟΑΤΚΙ+

1 Αυγούστου, 2022
Η έννοια της φτώχειας

Υλική και Κοινωνική Στέρηση / Συνθήκες Διαβίωσης – Νέα Στοιχεία ΕΛΣΤΑΤ

29 Ιουλίου, 2022
Πρόσκληση για υποβολή άρθρων στο επιστημονικό περιοδικό DISCERN

Πρόσκληση για υποβολή άρθρων στο επιστημονικό περιοδικό DISCERN

27 Ιουλίου, 2022
Σχεδόν 1 στις 2 γυναίκες στην ΕΕ έχει βιώσει ψυχολογική βία

Σχεδόν 1 στις 2 γυναίκες στην ΕΕ έχει βιώσει ψυχολογική βία

25 Ιουλίου, 2022
Load More

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Διεθνής Ημέρα Αυτοχθόνων Πληθυσμών 2022

Διεθνής Ημέρα Αυτοχθόνων Πληθυσμών 2022

9 Αυγούστου, 2022
Διερμηνείς Αραβικών, Γαλλικών, Φαρσί στην Κάριτας Ελλάς

Ουκρανόφωνος Υπεύθυνος/η Πεδίου και Διασύνδεσης – Αθήνα

9 Αυγούστου, 2022

Κοινωνικός/η Λειτουργός στο Διεθνές Κέντρο για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη (ICSD)

9 Αυγούστου, 2022

Όλες οι αναρτήσεις στο e-mail σας

Προστεθείτε στους 5.961 εγγεγραμμένους.

Follow us on Facebook

Follow us on Facebook

newsletter

Subscribe to our mailing list

* indicates required



newsletters socialpolicy.gr


Next Post
Παγκόσμια Ημέρα για το Σύνδρομο Down 2018 – “Τι προσφέρω στην κοινότητα μου”

Παγκόσμια Ημέρα για το Σύνδρομο Down 2018 - "Τι προσφέρω στην κοινότητα μου"

Διαδικτυακή Έρευνα του ΣΚΛΕ για το Επάγγελμα του Κοινωνικού Λειτουργού

Διαδικτυακή Έρευνα του ΣΚΛΕ για το Επάγγελμα του Κοινωνικού Λειτουργού

“Προωθήστε την ανοχή, σεβαστείτε τη διαφορετικότητα” | Δήλωση του Γενικού Γραμματέα του ΟΗΕ António Guterres για την Παγκόσμια Ημέρα κατά του ρατσισμού

"Προωθήστε την ανοχή, σεβαστείτε τη διαφορετικότητα" | Δήλωση του Γενικού Γραμματέα του ΟΗΕ António Guterres για την Παγκόσμια Ημέρα κατά του ρατσισμού

socialpolicy.gr

© 2021 socialpolicy.gr

Navigate Site

  • Αρχική
  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης

Follow Us

No Result
View All Result
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Επίκαιρα
    • Διεθνή
    • Σεμινάρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Αρθρογραφία
    • Προγράμματα
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Βιβλία
  • Υγεία
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Επιλεγμένα
  • Σχετικά με εμάς
  • Συνεργασίες
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Blog View
  • ENGLISH edition

© 2021 socialpolicy.gr

error: Content is protected !!