• Αρχική
  • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Blog View
  • Συνεργασίες
  • ENGLISH edition
Τρίτη, 28 Ιουνίου, 2022
socialpolicy.gr
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    Child Friendly and Women’s Safe Space Team Leader – National Contract @ Danish Refugee Council

    Teacher-National Contract @ DRC Greece

    Η ΕΣΤΙΑ αναζητά Γενικό Διευθυντή

    Εργοθεραπευτής/τρια στην ΕΣΤΙΑ

    Θέσεις εργασίας στο Σωματείο “ΙΚΕΛΟΣ”

    ΧτίΖΩ – ΕλπίΖΩ : Παιδικό Χωριό SOS Κρήτης

    Ψυχολόγος – Μυτιλήνη | Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος

    Programme Associate @ UNICEF | Athens – Greece

    Κοινωνικός/η Λειτουργός στο Κοινωνικό Φαρμακείο Δήμου Ηλιούπολης

    Αναλυτής πολιτικών (Policy Analyst) στο Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης

    Σύμβαση Έργου στο Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης

    Θέση Επιστημονικού/ής Συνεργάτη/Συνεργάτιδας στην Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου

    Κοινωνικός/η Επιστήμονας στην Ε.Α.Τ.Α. A.E.

    Θερινό Σχολείο του ΕΑΠ «Φυσικές και ανθρωπογενείς καταστροφές και τεχνικά έργα»

    Θερινό Σχολείο του ΕΑΠ «Φυσικές και ανθρωπογενείς καταστροφές και τεχνικά έργα»

    Κοινωνικοί Λειτουργοί στην Κάριτας Ελλάς (Αθήνα)

    Διερμηνέας/Διαπολιτισμικός Μεσολαβητής Ουκρανικών (Aθήνα)

    Διερμηνείς Αραβικών, Γαλλικών, Φαρσί στην Κάριτας Ελλάς

    Ουκρανόφωνος Υπεύθυνος/η Πεδίου και Διασύνδεσης

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Ευρωπαϊκό Έργο “LIFE TWO” | Spring School/Città di Castello – Ιταλία

    Ευρωπαϊκό Έργο “LIFE TWO” | Spring School/Città di Castello – Ιταλία

    Παιδιά-μετανάστες: τα δικαιώματά τους σε περίθαλψη και εκπαίδευση

    Σε διαβούλευση το νομοσχέδιο του Υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου

    Το ΤΕΠΑΚ συμμετείχε στην υλοποίηση του έργου «Κέντρα Εξυπηρέτησης Μεταναστών»

    Το ΤΕΠΑΚ συμμετείχε στην υλοποίηση του έργου «Κέντρα Εξυπηρέτησης Μεταναστών»

    Η Ευρωπαϊκή Στρατηγική για τη βιοποικιλότητα και ο πρόσφατος νόμος του Υπουργείου Περιβάλλοντος

    Κλιματική αλλαγή, ενεργειακή ανεξαρτησία, ενεργειακή φτώχεια: ταχύτερη δράση ζητά το ΕΚ

    ΓΣΕΕ: Με το σχέδιο νόμου για την ιδιωτική εκπαίδευση θίγεται το δημόσιο αγαθό της εκπαίδευσης που παρέχεται στα ιδιωτικά σχολεία και τίθεται ζήτημα νομιμότητας της έκδοσης ισότιμων τίτλων σπουδών

    Το Συμβούλιο συνιστά ευρωπαϊκή προσέγγιση για τα μικροδιαπιστευτήρια

    433 Θέσεις Πρακτικής Άσκησης Schuman στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο

    Η Επιτροπή χαιρετίζει τους στόχους των κρατών μελών για μια πιο κοινωνική Ευρώπη έως το 2030

    16o τεύχος – Κοινωνική Πολιτική

    16o τεύχος – Κοινωνική Πολιτική

    Ανοιχτή Πρόσκληση για οικονομική υποστήριξη σε απομακρυσμένα σχολεία

    Ανοιχτή Πρόσκληση για οικονομική υποστήριξη σε απομακρυσμένα σχολεία

    Νέοι κανόνες για δίκαιους κατώτατους μισθούς στην ΕΕ

    Η Επιτροπή χαιρετίζει την επίτευξη πολιτικής συμφωνίας σχετικά με επαρκείς κατώτατους μισθούς για τους εργαζομένους στην ΕΕ

    Το ΤΕΠΑΚ γίνεται ο πρώτος δημόσιος οργανισμός στην Κύπρο που διαθέτει δωμάτιο θηλασμού

    Το ΤΕΠΑΚ γίνεται ο πρώτος δημόσιος οργανισμός στην Κύπρο που διαθέτει δωμάτιο θηλασμού

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Η Κατάσταση των Ναρκωτικών και των Οινοπνευματωδών στην Ελλάδα 2022

    Η Κατάσταση των Ναρκωτικών και των Οινοπνευματωδών στην Ελλάδα 2022

    Η Ευρωπαϊκή Έκθεση για τα Ναρκωτικά 2022

    Η Ευρωπαϊκή Έκθεση για τα Ναρκωτικά 2022

    Τετραετές Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία 2022-2023

    Τετραετές Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία 2022-2023

    Online Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στη Συμβουλευτική LGBTQIA2+Ατόμων

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στη Συμβουλευτική LGBTQIA2+ Ατόμων (Online)

    Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη 2022

    Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη 2022

    «e-Σχολείο Μακροχρόνιας Φροντίδας»

    «e-Σχολείο Μακροχρόνιας Φροντίδας»

    Ευρωπαϊκό σχέδιο για την καταπολέμηση του καρκίνου

    Ευρωπαϊκό σχέδιο για την καταπολέμηση του καρκίνου: Η Επιτροπή ξεκινάει διαδικασία σε επίπεδο ΕΕ για το «δικαίωμα στη λήθη»

    Οι σοβαρές επιπτώσεις της καπνοβιομηχανίας στο περιβάλλον

    Οι σοβαρές επιπτώσεις της καπνοβιομηχανίας στο περιβάλλον

    «Σύγχρονες προκλήσεις στην Κοινοτική Ψυχιατρική» |  Διαδικτυακή διάλεξη του καθ. Benedetto Saraceno

    «Σύγχρονες προκλήσεις στην Κοινοτική Ψυχιατρική» | Διαδικτυακή διάλεξη του καθ. Benedetto Saraceno

    Παγκόσμια Στατιστικά για την Υγεία | Έκθεση 2022

    Παγκόσμια Στατιστικά για την Υγεία | Έκθεση 2022

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    Child Friendly and Women’s Safe Space Team Leader – National Contract @ Danish Refugee Council

    Teacher-National Contract @ DRC Greece

    Η ΕΣΤΙΑ αναζητά Γενικό Διευθυντή

    Εργοθεραπευτής/τρια στην ΕΣΤΙΑ

    Θέσεις εργασίας στο Σωματείο “ΙΚΕΛΟΣ”

    ΧτίΖΩ – ΕλπίΖΩ : Παιδικό Χωριό SOS Κρήτης

    Ψυχολόγος – Μυτιλήνη | Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος

    Programme Associate @ UNICEF | Athens – Greece

    Κοινωνικός/η Λειτουργός στο Κοινωνικό Φαρμακείο Δήμου Ηλιούπολης

    Αναλυτής πολιτικών (Policy Analyst) στο Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης

    Σύμβαση Έργου στο Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης

    Θέση Επιστημονικού/ής Συνεργάτη/Συνεργάτιδας στην Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου

    Κοινωνικός/η Επιστήμονας στην Ε.Α.Τ.Α. A.E.

    Θερινό Σχολείο του ΕΑΠ «Φυσικές και ανθρωπογενείς καταστροφές και τεχνικά έργα»

    Θερινό Σχολείο του ΕΑΠ «Φυσικές και ανθρωπογενείς καταστροφές και τεχνικά έργα»

    Κοινωνικοί Λειτουργοί στην Κάριτας Ελλάς (Αθήνα)

    Διερμηνέας/Διαπολιτισμικός Μεσολαβητής Ουκρανικών (Aθήνα)

    Διερμηνείς Αραβικών, Γαλλικών, Φαρσί στην Κάριτας Ελλάς

    Ουκρανόφωνος Υπεύθυνος/η Πεδίου και Διασύνδεσης

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Ευρωπαϊκό Έργο “LIFE TWO” | Spring School/Città di Castello – Ιταλία

    Ευρωπαϊκό Έργο “LIFE TWO” | Spring School/Città di Castello – Ιταλία

    Παιδιά-μετανάστες: τα δικαιώματά τους σε περίθαλψη και εκπαίδευση

    Σε διαβούλευση το νομοσχέδιο του Υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου

    Το ΤΕΠΑΚ συμμετείχε στην υλοποίηση του έργου «Κέντρα Εξυπηρέτησης Μεταναστών»

    Το ΤΕΠΑΚ συμμετείχε στην υλοποίηση του έργου «Κέντρα Εξυπηρέτησης Μεταναστών»

    Η Ευρωπαϊκή Στρατηγική για τη βιοποικιλότητα και ο πρόσφατος νόμος του Υπουργείου Περιβάλλοντος

    Κλιματική αλλαγή, ενεργειακή ανεξαρτησία, ενεργειακή φτώχεια: ταχύτερη δράση ζητά το ΕΚ

    ΓΣΕΕ: Με το σχέδιο νόμου για την ιδιωτική εκπαίδευση θίγεται το δημόσιο αγαθό της εκπαίδευσης που παρέχεται στα ιδιωτικά σχολεία και τίθεται ζήτημα νομιμότητας της έκδοσης ισότιμων τίτλων σπουδών

    Το Συμβούλιο συνιστά ευρωπαϊκή προσέγγιση για τα μικροδιαπιστευτήρια

    433 Θέσεις Πρακτικής Άσκησης Schuman στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο

    Η Επιτροπή χαιρετίζει τους στόχους των κρατών μελών για μια πιο κοινωνική Ευρώπη έως το 2030

    16o τεύχος – Κοινωνική Πολιτική

    16o τεύχος – Κοινωνική Πολιτική

    Ανοιχτή Πρόσκληση για οικονομική υποστήριξη σε απομακρυσμένα σχολεία

    Ανοιχτή Πρόσκληση για οικονομική υποστήριξη σε απομακρυσμένα σχολεία

    Νέοι κανόνες για δίκαιους κατώτατους μισθούς στην ΕΕ

    Η Επιτροπή χαιρετίζει την επίτευξη πολιτικής συμφωνίας σχετικά με επαρκείς κατώτατους μισθούς για τους εργαζομένους στην ΕΕ

    Το ΤΕΠΑΚ γίνεται ο πρώτος δημόσιος οργανισμός στην Κύπρο που διαθέτει δωμάτιο θηλασμού

    Το ΤΕΠΑΚ γίνεται ο πρώτος δημόσιος οργανισμός στην Κύπρο που διαθέτει δωμάτιο θηλασμού

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Η Κατάσταση των Ναρκωτικών και των Οινοπνευματωδών στην Ελλάδα 2022

    Η Κατάσταση των Ναρκωτικών και των Οινοπνευματωδών στην Ελλάδα 2022

    Η Ευρωπαϊκή Έκθεση για τα Ναρκωτικά 2022

    Η Ευρωπαϊκή Έκθεση για τα Ναρκωτικά 2022

    Τετραετές Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία 2022-2023

    Τετραετές Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία 2022-2023

    Online Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στη Συμβουλευτική LGBTQIA2+Ατόμων

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στη Συμβουλευτική LGBTQIA2+ Ατόμων (Online)

    Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη 2022

    Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη 2022

    «e-Σχολείο Μακροχρόνιας Φροντίδας»

    «e-Σχολείο Μακροχρόνιας Φροντίδας»

    Ευρωπαϊκό σχέδιο για την καταπολέμηση του καρκίνου

    Ευρωπαϊκό σχέδιο για την καταπολέμηση του καρκίνου: Η Επιτροπή ξεκινάει διαδικασία σε επίπεδο ΕΕ για το «δικαίωμα στη λήθη»

    Οι σοβαρές επιπτώσεις της καπνοβιομηχανίας στο περιβάλλον

    Οι σοβαρές επιπτώσεις της καπνοβιομηχανίας στο περιβάλλον

    «Σύγχρονες προκλήσεις στην Κοινοτική Ψυχιατρική» |  Διαδικτυακή διάλεξη του καθ. Benedetto Saraceno

    «Σύγχρονες προκλήσεις στην Κοινοτική Ψυχιατρική» | Διαδικτυακή διάλεξη του καθ. Benedetto Saraceno

    Παγκόσμια Στατιστικά για την Υγεία | Έκθεση 2022

    Παγκόσμια Στατιστικά για την Υγεία | Έκθεση 2022

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
socialpolicy.gr
No Result
View All Result
Home Κοινωνική Πολιτική

Νέες Δράσεις στα “Ανοιχτά Σχολεία στη Γειτονιά” του Δήμου Θεσσαλονίκης

29 Ιανουαρίου, 2019
in Κοινωνική Πολιτική, Προγράμματα
0
“Ανοιχτά Σχολεία στη Γειτονιά”

Τα «Ανοιχτά Σχολεία στη Γειτονιά», υποδέχονται το 2019 δυναμικά και δημιουργικά, με ακόμα περισσότερες δράσεις και νέα τμήματα για μικρούς και μεγάλους.

Πώς θα σου φαινόταν, αν το σχολείο της γειτονιάς σου, παραμένει ανοιχτό και μετά τη λήξη των σχολικών μαθημάτων, λειτουργώντας με έναν διαφορετικό μέχρι τώρα τρόπο; Πώς θα σου φαινόταν το σχολείο σου κατά τις απογευματινές ώρες να μετατρέπεται σε έναν χώρο δημιουργίας, ελεύθερης έκφρασης και γνωριμίας εναλλακτικών εκπαιδευτικών προσεγγίσεων για όλους του κατοίκους της πόλης;

Έξι σχολεία του δήμου Θεσσαλονίκης, ανοίγουν καθημερινά τις πόρτες τους και υποδέχονται με πλούσιο πρόγραμμα δράσεων όλες και όλους τους κατοίκους της πόλης (ανεξαρτήτως ηλικιακής ομάδας, καταγωγής, οικονομικής και κοινωνικής κατάστασης). Σε κάθε σχολείο πραγματοποιούνται δωρεάν κατά τις απογευματινές ώρες, εργαστήρια, εκπαιδευτικά σεμινάρια αλλά και συναντήσεις της γειτονιάς με στόχο να αναδειχθούν τα σχολεία σε ζωντανούς πυρήνες της γειτονιάς.

Κατά το προηγούμενο διάστημα, παιδιά, γονείς, μαθητές και κάτοικοι των έξι γειτονιών, μέσω των Συναντήσεων της Γειτονιάς και συμμετοχικών πρακτικών, αποφάσισαν από κοινού για το νέο πρόγραμμα που θέλουν να δουν να υλοποιείται στο σχολείο και στη γειτονιά τους. Μετά την ολοκλήρωση του ανοιχτού καλέσματος συγκεντρώθηκαν δέκα (10) νέες δράσεις από δέκα διαφορετικούς φορείς που είναι έτοιμοι να “υιοθετήσουν” τα έξι σχολεία και να συμβάλλουν σε μια καλύτερη γειτονιά με σημείο αναφοράς το σχολείο.

Οι νέες δράσεις και συνεργάτες που θα συνοδεύουν τους επόμενους μήνες το πρόγραμμα «Ανοιχτά Σχολεία στη Γειτονιά» είναι:

«Ενδυματολογία και Ανακύκλωση Ρούχων» (CatWalk Project): Πώς μπορώ να σχεδιάσω τα δικά μου ρούχα; Τι εργαλεία χρειάζομαι και πώς μπορώ να μετατρέψω τα παλιά μου ρούχα σε καινούργια; Εκπαιδευτικά εργαστήρια γύρω από τον κόσμο της ενδυματολογίας, της μόδας και της αισθητικής. Η δράση απευθύνεται σε όλους τους κατοίκους ενώ παράλληλα διατηρούνται ξεχωριστά τμήματα ανηλίκων και ενηλίκων. Κάθε Δευτέρα και Παρασκευή, 18.00-19.00, στο 11ο Δημοτικό Σχολείο (Αμαλίας 60).

«Εργαστήρια Εκπαιδευτικής Ρομποτικής» (eduACT): Σειρά εκπαιδευτικών εργαστηρίων ρομποτικής και προγραμματισμού προσεγγίζοντας την επιστήμη μέσα από παιχνίδι και hands-on δραστηριότητες. Τελικός στόχος των εργαστηρίων, είναι η συμμετοχή μίας ομάδας παιδιών στο πανελλήνιο διαγωνισμό εκπαιδευτικής ρομποτικής, έρευνας και καινοτομίας FIRST LEGO League Greece. Οι ηλικίες των παιδιών που μπορούν να συμμετέχουν στη δράση είναι από 10-13 ετών (Δ’- ΣΤ’ δημοτικού). Στα εργαστήρια μπορούν να συμμετέχουν εθελοντικά, ως βοηθοί προπονητή, έφηβοι και νέοι από την περιοχή και πραγματοποιούνται κάθε Τρίτη και Πέμπτη, 16.30-18.30, στο 64ο Δημοτικό Σχολείο (Μαζαράκη 1).

«Η Αυλή μας ένα Πολύχρωμο Τσίρκο» (Μονόκυκλο): Ένα τσίρκο για μικρούς και μεγάλους! Σειρά βιωματικών και δημιουργικών εργαστηρίων γύρω από την τέχνη του Κοινωνικού Τσίρκου, μαθαίνοντας ακροβατικά, ζογκλερικά και μαγικά μέσα από εκπαιδευτικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες. Κάθε Δευτέρα και Παρασκευή, 16.00-18.00, στο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης (Καπάτου 6).

«Ιστορώ τη Γειτονιά Χορεύοντας και Τραγουδώντας» (Χορόδενδρο): Κάθε τόπος και ένα τραγούδι, κάθε γειτονιά και μια ιστορία. Όταν οι μνήμες και οι ιστορίες της γειτονιάς, μετατρέπονται σε λαϊκά παραμύθια, χορό και τραγούδι. Σειρά εργαστηρίων παραδοσιακού τραγουδιού και αφήγησης παραδοσιακών παραμυθιών βγαλμένα από τον τόπο του καθενός. Κάθε Δευτέρα, 18.00-19.30 και Τετάρτη, 17.30-19.00 στο 55ο Δημοτικό Σχολείο (Κρυστάλλη 10).

«Μαθαίνω Σκάκι στα Ανοιχτά Σχολεία» (Ένωση Σκακιστών Θεσσαλονίκης): Εργαστήρια εκμάθησης σκακιού για κάθε ηλικία. Μέσα από το παιχνίδι μαθαίνουμε το κορυφαίο πνευματικό άθλημα του σκακιού και τις αξίες που το συνοδεύουν. Κάθε Τρίτη και Πέμπτη, 18.00-20.00 στο 67ο Δημοτικό Σχολείο (Βερατίου 16).

«Μαθήματα Αστρονομίας» (Φάρος του Κόσμου): “Κουβαλητές ονείρων” όσοι κουβαλούν τη γνώση των άστρων! Τι είναι αστρονομία και πώς μπορεί να φανεί χρήσιμη στην καθημερινή μας ζωή;  Σειρά μαθημάτων γύρω από τον θαυμαστό κόσμο του σύμπαντος που απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες. Τα μαθήματα πραγματοποιούνται κάθε Τρίτη και Πέμπτη, 18.00-20.00,  στο 64ο Δημοτικό Σχολείο (Μαζαράκη 1).

«Μικροί Τουρίστες στη Γειτονιά» (Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή): Ο μικρός τουρίστας αναζητείται! Τι είναι τουρισμός και πόσα είδη τουρισμού μπορώ να αναγνωρίσω; Ποια η έννοια της φιλοξενίας και πώς μπορώ να διαδώσω και να προστατεύσω τις πολιτισμικές παραδόσεις του τόπου μου. Σειρά εργαστηρίων τουριστικής και περιβαλλοντικής εκπαίδευσης για μικρούς  και μεγάλους. Σκοπός της δράσης είναι οι συμμετέχοντες μέσω βιωματικών πρακτικών να αναγνωρίσουν και να αγαπήσουν την γειτονιά τους αλλά και να βρουν τρόπους ενίσχυσής της. Η δράση πραγματοποιείται κάθε Τρίτη και Πέμπτη, 17.30-19.30, στο 77ο Δημοτικό Σχολείο (Καβείρων 6).

«Όλοι Μαζί Δημιουργούμε Πολιτισμό» (Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης): Η συγκεκριμένη δράση αποτελεί ένα εκπαιδευτικό-πολιτιστικό πρόγραμμα για όλη την οικογένεια. Μέσα από ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων, όπως εργαστήρι παραγωγής ταινιών, πρόγραμμα δημιουργικής γραφής, πολιτιστικούς περιπάτους, εικαστικό εργαστήρι  κ.α. οι συμμετέχοντες μαθαίνουν να συνεργάζονται και αναπτύσσουν βασικές πνευματικές και κοινωνικές αξίες. Οι δράσεις του προγράμματος, πραγματοποιούνται κάθε Τρίτη 17.00-19.00, στο 67ο Δημοτικό Σχολείο (Βερατίου 16) και κάθε Τετάρτη, 17.00-19.00, στο 77ο Δημοτικό Σχολείο (Καβείρων 6).

«Οργανώνω μια Παράσταση από το Μηδέν» (Infinity Greece, Ya Impro): Πώς θα σου φαινόταν να στήσεις μια παράσταση από την αρχή; Τι εργαλεία και μεθόδους χρειάζεται να ακολουθήσεις για τον σχεδιασμό και την οργάνωσή της;  Η δράση αποτελείται από μια σειρά εργαστηρίων που έχουν ως στόχο την εξοικείωση του συμμετέχοντα με την οργάνωση μίας αυτοσχεδιαστικής παράστασης, ως προς το περιεχόμενο, τις οργανωτικές και διαφημιστικές ανάγκες. Σκοπός των εργαστηρίων είναι οι συμμετέχοντες να αναπτύξουν τις επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητες μέσω του αυτοσχεδιασμού και του θεατρικού παιχνιδιού. Η δράση πραγματοποιείται κάθε Πέμπτη, 18.00-20.00, στο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης (Καπάτου 6) και κάθε Τετάρτη, 18.00-20.00, στο 11ο Δημοτικό Σχολείο (Αμαλίας 60).

«Προς μια Οικονομία Βασισμένη στη Γειτονιά» (κονS2επτ):  Από τη Γειτονιά για τη Γειτονιά. Η δράση στοχεύει να αναδείξει εναλλακτικές μορφές οικονομίας και συνεταιριστικών πρωτοβουλιών της γειτονιάς και συνδράμει στην καλλιέργεια της συμμετοχικής κουλτούρας. Σκοπός των εργαστηρίων είναι να καλλιεργηθεί η κουλτούρα του κοινωνικού επιχειρείν προς όφελος των κατοίκων, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην ποιότητα ζωής της περιοχής μας. Τα εργαστήρια πραγματοποιούνται κάθε Δευτέρα και Τετάρτη, 18.00-20.00, στο 55ο Δημοτικό Σχολείο (Κρυστάλλη 10).

«Πρόγραμμα Εκπαίδευσης και Ένταξης Παιδιών και Ενηλίκων Προσφύγων στην Ελληνική Κοινωνία» (Ένωση Ελληνο-Αραβικής Φιλίας): Παραδίδονται εθελοντικά μαθήματα αραβικής γλώσσας σε άτομα της αραβικής παροικίας, ηλικίας 6-18 ετών. Τα μαθήματα παραδίδονται κάθε Παρασκευή, 16.00-19.00, στο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης (Καπάτου 6).

«Πρόγραμμα FutbolNet» (Praksis, FCBarcelona): Η δράση αποτελεί μια πρωτοβουλία της Praksis, σε συνεργασία με το Ίδρυμα του Ποδοσφαιρικού Συλλόγου της Μπαρτσελόνα (https://foundation.fcbarcelona.com/) και την αποκλειστική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ). Το πρόγραμμα, προωθεί τους πέντε χρυσούς κανόνες του Ποδοσφαιρικού Συλλόγου Μπαρτσελόνα – την προσπάθεια, τον σεβασμό, την ομαδική εργασία, τη σεμνότητα και τη φιλοδοξία –  μέσα από το παιχνίδι με στόχο να προάγει τη συνοχή και την κοινωνική ένταξη των νέων. Η δράση πραγματοποιείται στο 55ο Δημοτικό Σχολείο (Κρυστάλλη 10), κάθε Δευτέρα και Τετάρτη, και απευθύνεται σε μαθητές και μαθήτριες των Ε’ και ΣΤ’ τάξεων του ίδιου σχολείου.

Το πρόγραμμα «Ανοιχτά Σχολεία στη Γειτονιά» είναι μια πρωτοβουλία της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης και Αθλητισμού του δήμου Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με την ΑΜΚΕ Creativity Platform (Πλατφόρμα Δημιουργικότητας) και αποκλειστικό δωρητή το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Όλες οι δραστηριότητες είναι δωρεάν προς τους ενδιαφερόμενους πολίτες και υλοποιούνται σε έξι (6) επιλεγμένα δημοτικά σχολεία του δήμου Θεσσαλονίκης:

  1.  55ο Δημοτικό Σχολείο (Κ. Κρυστάλλη 10)
  2. 64ο Δημοτικό Σχολείο (Κων/νου Μαζαράκη 1)
  3. 67ο Δημοτικό Σχολείο (Βερατίου 16)
  4. Δημοτικό Σχολείο  Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης (Νικ. Καπάτου 6)
  5. 77ο Δημοτικό Σχολείο (Καβείρων 6)
  6. 11ο Δημοτικό Σχολείο (Αμαλίας 60)

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα επικοινωνήστε στο τηλ. +30 6946 265 653.

Site: www.openschoolsthess.gr

FB Page: openschoolsthess

Instagram: openschoolsthess

 

Διαβάστε Επίσης  Active Citizens Fund: Έργο "Εργασία για όλους"

Tags: Δήμος Θεσσαλονίκηςκοινωνική πολιτική προγράμματασχολεία

Related Posts

Ευρωπαϊκό Έργο “LIFE TWO” | Spring School/Città di Castello – Ιταλία
Προγράμματα

Ευρωπαϊκό Έργο “LIFE TWO” | Spring School/Città di Castello – Ιταλία

by admin
24 Ιουνίου, 2022
0

Το έργο είχε ως στόχο την ανάπτυξη ενός διδακτικού-παιδαγωγικού μοντέλου για τη συμμετοχική διδασκαλία και εκμάθηση των θρησκευτικών.

Read more
Το ΤΕΠΑΚ συμμετείχε στην υλοποίηση του έργου «Κέντρα Εξυπηρέτησης Μεταναστών»

Το ΤΕΠΑΚ συμμετείχε στην υλοποίηση του έργου «Κέντρα Εξυπηρέτησης Μεταναστών»

23 Ιουνίου, 2022
Ανοιχτή Πρόσκληση για οικονομική υποστήριξη σε απομακρυσμένα σχολεία

Ανοιχτή Πρόσκληση για οικονομική υποστήριξη σε απομακρυσμένα σχολεία

17 Ιουνίου, 2022
grow4autism: Δικτύωση – Συνεργασία – Ενδυνάμωση – Βιωσιμότητα

grow4autism: Δικτύωση – Συνεργασία – Ενδυνάμωση – Βιωσιμότητα

15 Ιουνίου, 2022
«Τα δικαιώματα των παιδιών που ζουν σε ιδρύματα/ Τα αόρατα παιδιά»

Δίκτυο Αναδόχων Γονέων και Εθελοντών | Εργαστήρια αμοιβαίας μάθησης και αλληλεκπαίδευσης

6 Ιουνίου, 2022
Load More

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Child Friendly and Women’s Safe Space Team Leader – National Contract @ Danish Refugee Council

Teacher-National Contract @ DRC Greece

27 Ιουνίου, 2022
Η ΕΣΤΙΑ αναζητά Γενικό Διευθυντή

Εργοθεραπευτής/τρια στην ΕΣΤΙΑ

27 Ιουνίου, 2022

Θέσεις εργασίας στο Σωματείο “ΙΚΕΛΟΣ”

27 Ιουνίου, 2022

Όλες οι αναρτήσεις στο e-mail σας

Προστεθείτε στους 5.955 εγγεγραμμένους.

Follow us on Facebook

Follow us on Facebook

newsletter

Subscribe to our mailing list

* indicates required



newsletters socialpolicy.gr


Next Post

Mη συμψηφισμός του μειωμένου ωραρίου φροντίδας παιδιού με το διάστημα της 6μηνης ειδικής παροχής προστασίας μητρότητας

Eργαστήρι τυπογραφίας και βιβλιοδεσίας από την Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος στα Ανοιχτά Σχολεία του Δήμου Αθηναίων

Eργαστήρι τυπογραφίας και βιβλιοδεσίας από την Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος στα Ανοιχτά Σχολεία του Δήμου Αθηναίων

«Σουρής ο σατιρικός, ο προφητικός» | Μουσικοαφηγηματική παράσταση με σκοπό τη στήριξη των ασυνόδευτων παιδιών προσφύγων

«Σουρής ο σατιρικός, ο προφητικός» | Μουσικοαφηγηματική παράσταση με σκοπό τη στήριξη των ασυνόδευτων παιδιών προσφύγων

socialpolicy.gr

© 2021 socialpolicy.gr

Navigate Site

  • Αρχική
  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης

Follow Us

No Result
View All Result
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Επίκαιρα
    • Διεθνή
    • Σεμινάρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Αρθρογραφία
    • Προγράμματα
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Βιβλία
  • Υγεία
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Επιλεγμένα
  • Σχετικά με εμάς
  • Συνεργασίες
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Blog View
  • ENGLISH edition

© 2021 socialpolicy.gr

error: Content is protected !!