• Αρχική
  • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Blog View
  • Συνεργασίες
  • ENGLISH edition
Δευτέρα, 20 Μαρτίου, 2023
socialpolicy.gr
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες

    5η Προκήρυξη Υποτροφιών ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ. για τη στήριξη Υποψηφίων Διδακτόρων

    Έναρξη περιόδου υποβολής αιτήσεων για σπουδές εξ αποστάσεως στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου: Ακαδημαϊκό έτος 2023-2024

    Έναρξη περιόδου υποβολής αιτήσεων για σπουδές εξ αποστάσεως στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου: Ακαδημαϊκό έτος 2023-2024

    Programme Associate @ UNICEF | Athens – Greece

    ΠΕ/ΤΕ Κοινωνικών Λειτουργών στο Κέντρο Κοινότητας Δήμου Παιανίας

    Ψυχολόγος στην Εταιρεία Ψυχικής Υγείας & Κοινωνικής Αποκατάστασης Ασθενών

    Ψυχολόγος στο Κοινωφελές Σωματείο Φροντίζω

    Κοινωνικοί Λειτουργοί στην Κάριτας Ελλάς (Αθήνα)

    Υπεύθυνος/η Πεδίου και Διασύνδεσης (Φαρσόφωνος) ή (Ουκρανόφωνος) | Θεσσαλονίκη

    Υπάλληλος Διοικητικής Υποστήριξης | Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού

    HR Officer @ Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού | Αθήνα

    Logistics & Administration Officer @ Terre Des Hommes Hellas | Athens

    ΑΡΣΙΣ | Non Formal Education (NFE) Trainer/Παιδαγωγός

    «Non Formal Education (NFE) Trainer/Παιδαγωγός» για την Κινητή Μονάδα της ΑΡΣΙΣ στην Κρήτη

    Programme Associate @ UNICEF | Athens – Greece

    Junior Reception Child Protection Expert @ European Union Agency for Asylum

    Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για θέση Ερευνητή/Ερευνήτριας πλήρους απασχόλησης για τα ευρωπαϊκά χρηματοδοτούμενα έργα REBOOT και FAIR MUSE

    Θέση ερευνητή/ερευνήτριας μερικής απασχόλησης

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Ελάχιστο εισόδημα: χρειάζονται αποτελεσματικότερα μέτρα για την καταπολέμηση της φτώχειας και την αύξηση της απασχόλησης

    Συστήματα ελάχιστου εισοδήματος: στήριξη, προσβασιμότητα και συμπερίληψη

    Integrative Parents’ Autism Training | Εκδήλωση λήξης προγράμματος

    Integrative Parents’ Autism Training | Εκδήλωση λήξης προγράμματος

    Εκδήλωση Αποτίμησης του έργου «Greece Capacity Building Project»

    Εκδήλωση Αποτίμησης του έργου «Greece Capacity Building Project»

    Ουσιαστικές προϋποθέσεις πολιτογράφησης – Συστάσεις επί της ουσίας

    Ουσιαστικές προϋποθέσεις πολιτογράφησης – Συστάσεις επί της ουσίας

    EEA Grants: μια αγκαλιά για τους πιο ευάλωτους συνανθρώπους μας | Γυναίκες και ασυνόδευτα κορίτσια πρόσφυγες, θύματα έμφυλης βίας

    EEA Grants: μια αγκαλιά για τους πιο ευάλωτους συνανθρώπους μας | Γυναίκες και ασυνόδευτα κορίτσια πρόσφυγες, θύματα έμφυλης βίας

    Γυναικείο ταξίδι: εμπειρία αυτο-ενδυνάμωσης, έναυσμα για κοινωνική αλλαγή

    Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας: Η ΕΕ λαμβάνει αποφάσεις-ορόσημα, ενώ τα δικαιώματα των γυναικών δέχονται επιθέσεις σε παγκόσμιο επίπεδο

    Γιατί η κοινωνιολογία είναι απαραίτητη στο σχολείο

    Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία

    Οι κοινωνικές ανισότητες στην ανώτατη εκπαίδευση

    Η αμοιβαία αναγνώριση των διπλωμάτων από τα κράτη μέλη συνεχίζεται

    Κρίση κόστους ζωής: Αναγκαία η στήριξη επιχειρήσεων και νοικοκυριών (συνέντευξη)

    Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας | Η διάσταση του φύλου στην ενεργειακή φτώχεια

    Διαδικτυακή εκδήλωση λήξης του έργου grow4autism

    Διαδικτυακή εκδήλωση λήξης του έργου grow4autism

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • ισότητα των φύλων
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Ετήσια έκθεση INCB 2022: Ανησυχία για την τάση νομιμοποίησης της μη ιατρικής χρήσης της κάνναβης

    Ετήσια έκθεση INCB 2022: Ανησυχία για την τάση νομιμοποίησης της μη ιατρικής χρήσης της κάνναβης

    «Είμαστε εντελώς εκτεθειμένες/-οι»: Νέες/-οι μοιράζονται τις ανησυχίες τους για τον αντίκτυπο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην ιδιωτική ζωή και ψυχική υγεία

    «Είμαστε εντελώς εκτεθειμένες/-οι»: Νέες/-οι μοιράζονται τις ανησυχίες τους για τον αντίκτυπο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην ιδιωτική ζωή και ψυχική υγεία

    Αναγνώριση και διαχείριση ζητημάτων συμπεριφοράς σε περιβάλλον προσχολικής αγωγής

    Αναγνώριση και διαχείριση ζητημάτων συμπεριφοράς σε περιβάλλον προσχολικής αγωγής

    Επαναλειτουργεί η Γραμμή Βοήθειας 1114 του ΚΕΘΕΑ

    Επαναλειτουργεί η Γραμμή Βοήθειας 1114 του ΚΕΘΕΑ

    Εκπαίδευση στη Συνθετική Ψυχοθεραπεία | Τετραετές Πρόγραμμα

    Εκπαίδευση στη Συνθετική Ψυχοθεραπεία | Τετραετές Πρόγραμμα

    Εκφοβισμός στην Εφηβική Ηλικία και κατάθλιψη/αυτοκτονικότητα

    Η ψυχοκοινωνική παρέμβαση στην παιδική και εφηβική ηλικία | Η εφηβεία ως εναντίωση, σύγκρουση και ρήξη

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Θέματα Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων» 2019 – 2020 | Κοινοτικό Κέντρο Ψυχικής Υγείας Παγκρατίου

    Πρόγραμμα Ψυχογηριατρικής Υποστήριξης σε απομακρυσμένες περιοχές

    Μιλώντας για την απώλεια και το πένθος

    Μιλώντας για την απώλεια και το πένθος

    Τα πρώτα αποτελέσματα του προγράμματος για την κατάρτιση Εθνικής Στρατηγικής για την Ανακουφιστική Φροντίδα

    Νομοσχέδιο για την Ανακουφιστική Φροντίδα

    Υπηρεσία Δωρεάν Συστημικής & Οικογενειακής Θεραπείας

    Δωρεάν συνεδρίες Συστημικής & Οικογενειακής Θεραπείας

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες

    5η Προκήρυξη Υποτροφιών ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ. για τη στήριξη Υποψηφίων Διδακτόρων

    Έναρξη περιόδου υποβολής αιτήσεων για σπουδές εξ αποστάσεως στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου: Ακαδημαϊκό έτος 2023-2024

    Έναρξη περιόδου υποβολής αιτήσεων για σπουδές εξ αποστάσεως στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου: Ακαδημαϊκό έτος 2023-2024

    Programme Associate @ UNICEF | Athens – Greece

    ΠΕ/ΤΕ Κοινωνικών Λειτουργών στο Κέντρο Κοινότητας Δήμου Παιανίας

    Ψυχολόγος στην Εταιρεία Ψυχικής Υγείας & Κοινωνικής Αποκατάστασης Ασθενών

    Ψυχολόγος στο Κοινωφελές Σωματείο Φροντίζω

    Κοινωνικοί Λειτουργοί στην Κάριτας Ελλάς (Αθήνα)

    Υπεύθυνος/η Πεδίου και Διασύνδεσης (Φαρσόφωνος) ή (Ουκρανόφωνος) | Θεσσαλονίκη

    Υπάλληλος Διοικητικής Υποστήριξης | Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού

    HR Officer @ Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού | Αθήνα

    Logistics & Administration Officer @ Terre Des Hommes Hellas | Athens

    ΑΡΣΙΣ | Non Formal Education (NFE) Trainer/Παιδαγωγός

    «Non Formal Education (NFE) Trainer/Παιδαγωγός» για την Κινητή Μονάδα της ΑΡΣΙΣ στην Κρήτη

    Programme Associate @ UNICEF | Athens – Greece

    Junior Reception Child Protection Expert @ European Union Agency for Asylum

    Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για θέση Ερευνητή/Ερευνήτριας πλήρους απασχόλησης για τα ευρωπαϊκά χρηματοδοτούμενα έργα REBOOT και FAIR MUSE

    Θέση ερευνητή/ερευνήτριας μερικής απασχόλησης

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Ελάχιστο εισόδημα: χρειάζονται αποτελεσματικότερα μέτρα για την καταπολέμηση της φτώχειας και την αύξηση της απασχόλησης

    Συστήματα ελάχιστου εισοδήματος: στήριξη, προσβασιμότητα και συμπερίληψη

    Integrative Parents’ Autism Training | Εκδήλωση λήξης προγράμματος

    Integrative Parents’ Autism Training | Εκδήλωση λήξης προγράμματος

    Εκδήλωση Αποτίμησης του έργου «Greece Capacity Building Project»

    Εκδήλωση Αποτίμησης του έργου «Greece Capacity Building Project»

    Ουσιαστικές προϋποθέσεις πολιτογράφησης – Συστάσεις επί της ουσίας

    Ουσιαστικές προϋποθέσεις πολιτογράφησης – Συστάσεις επί της ουσίας

    EEA Grants: μια αγκαλιά για τους πιο ευάλωτους συνανθρώπους μας | Γυναίκες και ασυνόδευτα κορίτσια πρόσφυγες, θύματα έμφυλης βίας

    EEA Grants: μια αγκαλιά για τους πιο ευάλωτους συνανθρώπους μας | Γυναίκες και ασυνόδευτα κορίτσια πρόσφυγες, θύματα έμφυλης βίας

    Γυναικείο ταξίδι: εμπειρία αυτο-ενδυνάμωσης, έναυσμα για κοινωνική αλλαγή

    Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας: Η ΕΕ λαμβάνει αποφάσεις-ορόσημα, ενώ τα δικαιώματα των γυναικών δέχονται επιθέσεις σε παγκόσμιο επίπεδο

    Γιατί η κοινωνιολογία είναι απαραίτητη στο σχολείο

    Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία

    Οι κοινωνικές ανισότητες στην ανώτατη εκπαίδευση

    Η αμοιβαία αναγνώριση των διπλωμάτων από τα κράτη μέλη συνεχίζεται

    Κρίση κόστους ζωής: Αναγκαία η στήριξη επιχειρήσεων και νοικοκυριών (συνέντευξη)

    Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας | Η διάσταση του φύλου στην ενεργειακή φτώχεια

    Διαδικτυακή εκδήλωση λήξης του έργου grow4autism

    Διαδικτυακή εκδήλωση λήξης του έργου grow4autism

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • ισότητα των φύλων
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Ετήσια έκθεση INCB 2022: Ανησυχία για την τάση νομιμοποίησης της μη ιατρικής χρήσης της κάνναβης

    Ετήσια έκθεση INCB 2022: Ανησυχία για την τάση νομιμοποίησης της μη ιατρικής χρήσης της κάνναβης

    «Είμαστε εντελώς εκτεθειμένες/-οι»: Νέες/-οι μοιράζονται τις ανησυχίες τους για τον αντίκτυπο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην ιδιωτική ζωή και ψυχική υγεία

    «Είμαστε εντελώς εκτεθειμένες/-οι»: Νέες/-οι μοιράζονται τις ανησυχίες τους για τον αντίκτυπο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην ιδιωτική ζωή και ψυχική υγεία

    Αναγνώριση και διαχείριση ζητημάτων συμπεριφοράς σε περιβάλλον προσχολικής αγωγής

    Αναγνώριση και διαχείριση ζητημάτων συμπεριφοράς σε περιβάλλον προσχολικής αγωγής

    Επαναλειτουργεί η Γραμμή Βοήθειας 1114 του ΚΕΘΕΑ

    Επαναλειτουργεί η Γραμμή Βοήθειας 1114 του ΚΕΘΕΑ

    Εκπαίδευση στη Συνθετική Ψυχοθεραπεία | Τετραετές Πρόγραμμα

    Εκπαίδευση στη Συνθετική Ψυχοθεραπεία | Τετραετές Πρόγραμμα

    Εκφοβισμός στην Εφηβική Ηλικία και κατάθλιψη/αυτοκτονικότητα

    Η ψυχοκοινωνική παρέμβαση στην παιδική και εφηβική ηλικία | Η εφηβεία ως εναντίωση, σύγκρουση και ρήξη

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Θέματα Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων» 2019 – 2020 | Κοινοτικό Κέντρο Ψυχικής Υγείας Παγκρατίου

    Πρόγραμμα Ψυχογηριατρικής Υποστήριξης σε απομακρυσμένες περιοχές

    Μιλώντας για την απώλεια και το πένθος

    Μιλώντας για την απώλεια και το πένθος

    Τα πρώτα αποτελέσματα του προγράμματος για την κατάρτιση Εθνικής Στρατηγικής για την Ανακουφιστική Φροντίδα

    Νομοσχέδιο για την Ανακουφιστική Φροντίδα

    Υπηρεσία Δωρεάν Συστημικής & Οικογενειακής Θεραπείας

    Δωρεάν συνεδρίες Συστημικής & Οικογενειακής Θεραπείας

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
socialpolicy.gr
No Result
View All Result
Home Επίκαιρα

Εξ’αποστάσεως Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα: “Ειδική Αγωγή – Μαθησιακές Δυσκολίες: Παρεμβάσεις στη Γλώσσα & στα Μαθηματικά” – Νέος Κύκλος 2019-2020

1 Απριλίου, 2019
in Επίκαιρα, Σεμινάρια
0
Ειδική Αγωγή_Κέντρο Δια Βίου Θεσσαλίας

Το Κέντρο Επιμόρφωσης & Διά Βίου Μάθησης (Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ.) του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας σας καλωσορίζει σε ένα ακόμα εκπαιδευτικό πρόγραμμα κατάρτισης.

Το πρόγραμμα «Ειδική Αγωγή-Μαθησιακές Δυσκολίες: Παρεμβάσεις στη Γλώσσα & στα Μαθηματικά» έχει διάρκεια 40 διδακτικές εβδομάδες και καλύπτει ένα ευρύ φάσμα αντικειμένων αιχμής, προσφέροντας θεωρητικές γνώσεις και εστιασμένες πρακτικές δεξιότητες στους επιμορφούμενους. Η επιτυχή ολοκλήρωση του εκπαιδευτικού προγράμματος οδηγεί στη λήψη Βεβαίωσης Παρακολούθησης από το Κέντρο Επιμόρφωσης & Διά Βίου Μάθησης του Πανεπιστήμιου Θεσσαλίας.

Το παρόν εκπαιδευτικό πρόγραμμα απευθύνεται σε στελέχη της εκπαίδευσης που έχουν έργο τη συμβουλευτική υποστήριξη του διδακτικού έργου των εκπαιδευτικών, στελέχη των διαγνωστικών και συμβουλευτικών κέντρων της εκπαίδευσης, ειδικούς Παιδαγωγούς που εργάζονται σε τυπικές και άτυπες δομές εκπαιδευτικής υποστήριξης, εκπαιδευτικούς της Γενικής Εκπαίδευσης, ψυχολόγους, λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές, κοινωνικούς λειτουργούς και άλλες ειδικότητες που ανήκουν στο ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό.

Οι ειδικότεροι στόχοι του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ειδική Αγωγή-Μαθησιακές Δυσκολίες: Παρεμβάσεις στη Γλώσσα & στα Μαθηματικά» είναι: 

  • Η εξειδίκευση των συμμετεχόντων στις διαδικασίες αξιολόγησης και σχεδιασμού παρεμβάσεων και διδασκαλίας για τη ΓΛΩΣΣΑ και τα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ σε σχολικό υποστηρικτικό πλαίσιο, Τμήμα Ένταξης, Παράλληλη Στήριξη, Κέντρο Υποστήριξης, για μαθητές προσχολικής και σχολικής ηλικίας.
  • Η προσφορά στους συμμετέχοντες έτοιμου προς χρήση διδακτικού υλικού για τη διδακτική υποστήριξη μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες
  • Η εξειδίκευση των συμμετεχόντων στην ανίχνευση των μαθησιακών δυσκολιών σε σχολικό επίπεδο
  • Η εξειδίκευση σχετικά με τις διαδικασίες αρχικής, διαμορφωτικής και τελικής αξιολόγησης, με τα προσφερόμενα από το πρόγραμμα κριτήρια αξιολόγησης, τα οποία είναι ερευνητικά τεκμηριωμένα
  • Η εξειδίκευση στα σχέδια διδασκαλίας και το αντίστοιχο προσφερόμενο διδακτικό υλικό
  • Η επικαιροποίηση των γνώσεων που οι συμμετέχοντες έχουν λάβει στις προπτυχιακές ή/και μεταπτυχιακές τους σπουδές, σχετικά με τα θέματα αναγνωστικών / μαθησιακών δυσκολιών και ειδικής αγωγής
  • Η εξειδίκευση στην ενσωμάτωση ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ στη διδασκαλία ή/και παρέμβαση για την ενίσχυση της αναγνωστικές δεξιότητας
  • Η εξειδίκευση και η παροχή δικαιώματος χρήσης στη συλλογή στρατηγικών για την ενίσχυση όλων των παραγόντων της ανάγνωσης

 

Αναλυτικές Πληροφορίες στον ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΟΔΗΓΟ του Προγράμματος

 

Επιμόρφωση

Το προτεινόμενο πρόγραμμα στηρίζεται στις αρχές της εκπαίδευσης ενηλίκων και υιοθετεί σύγχρονες και καινοτόμες μεθόδους εκπαίδευσης και συγκεκριμένα τη μικτή μορφή εκπαίδευσης, η οποία περιλαμβάνει δια ζώσης μαθήματα και σύγχρονη και ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Στηρίζεται σε βιντεομαθήματα (webinars) τα οποία παράγονται τόσο στα δια ζώσης μαθήματα όσο και σε συνθήκες στούντιο. Ο εξοπλισμός που χρησιμοποιείται είναι τελευταίας τεχνολογίας και υποστηρίζεται από εξωτερικούς συνεργάτες, υψηλής εξειδίκευσης. Το πρόγραμμα ακολουθεί τις αυστηρές προδιαγραφές των Α+ μαθημάτων. Οι αίθουσες θα ζητηθεί να παραχωρηθούν από την Εταιρεία Διαχείρισης Περιουσίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Οι δια ζώσης συναντήσεις θα πραγματοποιηθούν στην πόλη του Βόλου και στη Θεσσαλονίκη. Η τελική διαμόρφωση του προγράμματος θα προκύψει από τη σύνθεση της ομάδας των επιμορφούμενων.

 

Αναγνωρισμένο και Μοριοδοτούμενο Πρόγραμμα

Το παρόν πρόγραμμα είναι αναγνωρισμένο και μοριοδοτούμενο καθώς ικανοποιεί όλα τα προαπαιτούμενα της σχετικής νομοθεσίας.

Συγκεκριμένα, οι κατέχοντες τη βεβαίωση παρακολούθησης απολαμβάνουν τα ακόλουθα πλεονεκτήματα:

A) Προσόν εισόδου στους επικουρικούς πίνακες Ειδικής Αγωγής

Β) Οι υποψήφιοι για διορισμό με το σύστημα του ΑΣΕΠ, (νόμος 4589/2019) ως ΜΟΝΙΜΟΙ εκπαιδευτικοί και ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό, μοριοδοτούνται με 2 μονάδες (σελ. 186, 188 και 189)

Γ) Οι υποψήφιοι για διορισμό ως ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ εκπαιδευτικοί και ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό, με το σύστημα του ΑΣΕΠ, (νόμος 4589/2019) μοριοδοτούνται με 2 μονάδες. Και επιπλέον απολαμβάνουν το δικαίωμα εγγραφής στους επικουρικούς πίνακες των αναπληρωτών στην ειδική αγωγή (σελ 188)

Δ) Αξιολόγηση στελεχών εκπαίδευσης: Οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί και ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό, μοριοδοτούνται με 0,5 μονάδες στο πλαίσιο της αξιολόγησης των στελεχών εκπαίδευσης, νόμος 4547/2018, (σελ. 8395 και 8398) 

 

Εγγραφές

 
Συμπληρώστε την αίτηση συμμετοχής για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο «Ειδική Αγωγή-Μαθησιακές Δυσκολίες: Παρεμβάσεις στη Γλώσσα & στα Μαθηματικά» είτε online είτε σε έντυπη μορφή.
 

ONLINE ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
 

ΕΝΤΥΠΗ ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

 

ΔΙΔΑΚΤΡΑ: 1.000 ευρώ (Δυνατότητα Έκπτωσης έως 30%*)

* για τις εκπτωτικές κατηγορίες δείτε τον Ενημερωτικό Οδηγό του Προγράμματος

Σημαντικές Ημερομηνίες

Περίοδος Εγγραφών

20/03/2019 – 20/05/2019

Έναρξη επιμόρφωσης

20/05/2019

Επιστημονικοί Συνεργάτες

Την επιστημονική εποπτεία του προγράμματος έχει η Επ. Καθηγήτρια Σωτηρία Τζιβινίκου του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και με γνωστικό αντικείμενο «Μαθησιακές Δυσκολίες-Διδακτικές Προσεγγίσεις». Έχει σημαντική εμπειρία στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, καθώς και στην μικτή μορφή εκπαίδευσης.

 

Διαβάστε Επίσης  Βιωματικό Εργαστήρι: «Η βία μέσα μας: αναπαραστάσεις και αναπαραγωγές των έμφυλων διακρίσεων και της έμφυλης βίας στην καθημερινή ζωή»
Tags: elearningειδική αγωγήεκπαίδευσηΠανεπιστήμιο Θεσσαλίαςσεμινάρια socialpolicy.gr

Related Posts

Έναρξη περιόδου υποβολής αιτήσεων για σπουδές εξ αποστάσεως στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου: Ακαδημαϊκό έτος 2023-2024
Μεταπτυχιακά

Έναρξη περιόδου υποβολής αιτήσεων για σπουδές εξ αποστάσεως στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου: Ακαδημαϊκό έτος 2023-2024

by admin
20 Μαρτίου, 2023
0

Η περίοδος υποβολής αιτήσεων για το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024 έχει ήδη αρχίσει και ολοκληρώνεται στις 30 Μαΐου 2023.

Read more

Προσλήψεις στο Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων

13 Μαρτίου, 2023
Ανακοίνωση για το νομοσχέδιο για το σχολικό εκφοβισμό

Ανακοίνωση για το νομοσχέδιο για το σχολικό εκφοβισμό

13 Μαρτίου, 2023
ΓΣΕΕ: Με το σχέδιο νόμου για την ιδιωτική εκπαίδευση θίγεται το δημόσιο αγαθό της εκπαίδευσης που παρέχεται στα ιδιωτικά σχολεία και τίθεται ζήτημα νομιμότητας της έκδοσης ισότιμων τίτλων σπουδών

Εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών

13 Μαρτίου, 2023

Υπάλληλος Γραφείου στο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

10 Μαρτίου, 2023
Load More

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

“Εισαγωγή στις σπουδές φύλου. Θεωρία και έρευνα στις κοινωνικές επιστήμες”

“Εισαγωγή στις σπουδές φύλου. Θεωρία και έρευνα στις κοινωνικές επιστήμες”

20 Μαρτίου, 2023

5η Προκήρυξη Υποτροφιών ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ. για τη στήριξη Υποψηφίων Διδακτόρων

20 Μαρτίου, 2023
Έναρξη περιόδου υποβολής αιτήσεων για σπουδές εξ αποστάσεως στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου: Ακαδημαϊκό έτος 2023-2024

Έναρξη περιόδου υποβολής αιτήσεων για σπουδές εξ αποστάσεως στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου: Ακαδημαϊκό έτος 2023-2024

20 Μαρτίου, 2023

Όλες οι αναρτήσεις στο e-mail σας

Προστεθείτε στους 6.065 εγγεγραμμένους.

Follow us on Facebook

Follow us on Facebook

newsletter

Subscribe to our mailing list

* indicates required



newsletters socialpolicy.gr


Next Post
«Η θεωρία της παρώθησης»: κατασκευάζοντας τον άβουλο πολίτη

«Η θεωρία της παρώθησης»: κατασκευάζοντας τον άβουλο πολίτη

Διαγωνισμός για 3 δωρεάν αντίτυπα του βιβλίου “Περί Φιλίας” του Αλέξανδρου Νεχαμάς από τις εκδόσεις Μεταίχμιο

Διαγωνισμός για 3 δωρεάν αντίτυπα του βιβλίου "Περί Φιλίας" του Αλέξανδρου Νεχαμάς από τις εκδόσεις Μεταίχμιο

Πότε να απευθυνθώ σε Ειδικό Ψυχικής Υγείας;

Πότε να απευθυνθώ σε Ειδικό Ψυχικής Υγείας;

socialpolicy.gr

© 2023 socialpolicy.gr

Navigate Site

  • Αρχική
  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης

Follow Us

No Result
View All Result
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Επίκαιρα
    • Διεθνή
    • Σεμινάρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Αρθρογραφία
    • Προγράμματα
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Βιβλία
  • Υγεία
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Επιλεγμένα
  • Σχετικά με εμάς
  • Συνεργασίες
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Blog View
  • ENGLISH edition

© 2023 socialpolicy.gr

error: Content is protected !!