Η Creative Equals, οργάνωση με σκοπό την προαγωγή της διαφορετικότητας στη δημιουργική βιομηχανία, αποφάσισε να αντικαταστήσει τους αντρικούς χαρακτήρες στα λογότυπα διάσημων brands με γυναικείες μορφές. Στα πλαίσια του περυσινού εορτασμού της Ημέρας της Γυναίκας, στόχος της οργάνωσης ήταν να αυξηθεί η ευαισθητοποίηση σχετικά με την έλλειψη θηλυκών χαρακτήρων στην εμπορική σήμανση (branding).
Η ανάγκη για περισσότερες γυναίκες ως επικεφαλής στις δημιουργικές βιομηχανίες είναι μεγάλη καθώς το 89,5% των διευθυντών σχεδιασμού είναι άντρες. Σύμφωνα με στέλεχος της Creative Equals ο στόχος της πρωτοβουλίας ήταν να αυξηθεί η ευαισθητοποίηση για αυτό το ζήτημα και όχι η “επίθεση” ή “στοχοποίηση” προς τα συγκεκριμένα brands στα οποία έγιναν οι “αλλαγές”.
Monopoly
Bic
Pringles
DreamWorks
Scwarzkopf
Οscars
BAFTA (British Academy Film Awards)
MTV
Περιορισμένη Έκδοση “Jane Walker”
Η “εκδοχή” των McDonald’s (ανάποδο logo – W | omen)
Απόδοση Κειμένου: Ανδρέας Ντούνης
Κεντρική Εικόνα: Ελένη Τομπέα
socialpolicy.gr