• Αρχική
  • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Blog View
  • Συνεργασίες
  • ENGLISH edition
Πέμπτη, Απρίλιος 15, 2021
socialpolicy.gr
Advertisement Banner
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    Protection Assistant @ ΙΟΜ Athens / Greece

    Προκήρυξη 4Κ/2021 | Αποστολή στο Εθνικό Τυπογραφείο

    Child Friendly and Women’s Safe Space Team Leader – National Contract @ Danish Refugee Council

    Site Management Support Community Mobilization Assistant @ Danish Refugee Council

    Programme Associate @ UNICEF | Athens – Greece

    Κοινωνιολόγος και Κοινωνικοί Λειτουργοί στο Κέντρο Κοινότητας Δήμου Καβάλας

    Σπούδασε με υποτροφία στα κορυφαία εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας

    Σπούδασε με υποτροφία στα κορυφαία εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας

    Ημερίδα Αντιρατσιστικής Εκπαίδευσης από το Δημοτικό Συμβούλιο Νεολαίας του Δήμου Λαρισαίων

    Ημερίδα Αντιρατσιστικής Εκπαίδευσης από το Δημοτικό Συμβούλιο Νεολαίας του Δήμου Λαρισαίων

    Εξωτερικοί Συνεργάτες στο Δήμο Θάσου

    Κοινωνικοί Λειτουργοί στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

    Βοηθός Ερευνητή και Ερευνητής στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Έμμισθη Πρακτική Άσκηση στο Κέντρο Αριστείας CYENS | Κύπρος

    Προκήρυξη θέσης στον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Θεμελιωδών Δικαιωμάτων

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Η εργασία στην ψηφιακή εποχή

    Η εργασία στην ψηφιακή εποχή

    Ξενώνας Φιλοξενίας Κακοποιημένων Γυναικών Δήμου Κοζάνης

    Ξενώνας Φιλοξενίας Κακοποιημένων Γυναικών Δήμου Κοζάνης

    «I_AM: Inclusive education using Animation and Multimedia»

    «I_AM: Inclusive education using Animation and Multimedia»

    Ο Δήμος Νεάπολης-Συκεών καταργεί τις έμφυλες γλωσσικές διακρίσεις από τα διοικητικά του έγγραφα

    Ο Δήμος Νεάπολης-Συκεών καταργεί τις έμφυλες γλωσσικές διακρίσεις από τα διοικητικά του έγγραφα

    Ισότητα των Φύλων και Μετανάστευση | Ηλεκτρονική πλατφόρμα «I Know Gender»

    Ισότητα των Φύλων και Μετανάστευση | Ηλεκτρονική πλατφόρμα «I Know Gender»

    Πολυδύναμο Κέντρο Άστεγων | Δήμος Αθηναίων

    Ομάδα Εργασίας για την υποστήριξη και την κοινωνική ένταξη των αστέγων

    Χρήση μη σεξιστικής γλώσσας | Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ

    Χρήση μη σεξιστικής γλώσσας | Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ

    Σε λειτουργία ο εθνικός μηχανισμός για τον εντοπισμό και την προστασία ασυνόδευτων παιδιών σε επισφαλείς συνθήκες

    Σε λειτουργία ο εθνικός μηχανισμός για τον εντοπισμό και την προστασία ασυνόδευτων παιδιών σε επισφαλείς συνθήκες

    UniDiversity | Πανεπιστήμια στον δρόμο προς την Ποικιλομορφία

    UniDiversity | Πανεπιστήμια στον δρόμο προς την Ποικιλομορφία

    Ευρωπαϊκό σχέδιο για την καταπολέμηση του καρκίνου

    Αξιολόγηση των τεχνολογιών υγείας

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    ΚΕΘΕΑ ΑΡΙΑΔΝΗ: Οδηγός για τη χρήση και την εξάρτηση στους χώρους εργασίας

    ΚΕΘΕΑ ΑΡΙΑΔΝΗ: Οδηγός για τη χρήση και την εξάρτηση στους χώρους εργασίας

    Φοιτητική Ζωή και Πανδημία: Οδηγός Αυτοβοήθειας για Φοιτητές και Φοιτήτριες

    Φοιτητική Ζωή και Πανδημία: Οδηγός Αυτοβοήθειας για Φοιτητές και Φοιτήτριες

    Παγκόσμια Ημέρα Υγείας 2021

    Παγκόσμια Ημέρα Υγείας 2021

    Κοινωνικό Οδοντιατρείο στο Δήμο Αθηναίων

    Κοινωνικό Οδοντιατρείο στο Δήμο Αθηναίων

    Ο αυτισμός στην Ελλάδα: Μας μιλούν ερευνητές της 1ης Μελέτης για τον Επιπολασμό των ΔΑΦ

    Ο αυτισμός στην Ελλάδα: Μας μιλούν ερευνητές της 1ης Μελέτης για τον Επιπολασμό των ΔΑΦ

    Ετήσια Έκθεση INCB 2020: Κρυφή επιδημία χρήσης ναρκωτικών από ηλικιωμένους

    Ετήσια Έκθεση INCB 2020: Κρυφή επιδημία χρήσης ναρκωτικών από ηλικιωμένους

    Νέο Τμήμα Παροχής Συμβουλευτικών & Ψυχοθεραπευτικών Υπηρεσιών του Ελληνικού Κέντρου Focusing

    Νέο Τμήμα Παροχής Συμβουλευτικών & Ψυχοθεραπευτικών Υπηρεσιών του Ελληνικού Κέντρου Focusing

    2021: Διεθνές Έτος Επαγγελματιών Υγείας και Φροντίδας

    2021: Διεθνές Έτος Επαγγελματιών Υγείας και Φροντίδας

    Πρόγραμμα Ψυχολογικής Υποστήριξης για νοσούντες Covid-19

    Πρόγραμμα Ψυχολογικής Υποστήριξης για νοσούντες Covid-19

    «Πρώτες Βοήθειες σε Περιβάλλον Ειδικής Αγωγής και Ψυχικής Υγείας»

    «Πρώτες Βοήθειες σε Περιβάλλον Ειδικής Αγωγής και Ψυχικής Υγείας»

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    Protection Assistant @ ΙΟΜ Athens / Greece

    Προκήρυξη 4Κ/2021 | Αποστολή στο Εθνικό Τυπογραφείο

    Child Friendly and Women’s Safe Space Team Leader – National Contract @ Danish Refugee Council

    Site Management Support Community Mobilization Assistant @ Danish Refugee Council

    Programme Associate @ UNICEF | Athens – Greece

    Κοινωνιολόγος και Κοινωνικοί Λειτουργοί στο Κέντρο Κοινότητας Δήμου Καβάλας

    Σπούδασε με υποτροφία στα κορυφαία εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας

    Σπούδασε με υποτροφία στα κορυφαία εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας

    Ημερίδα Αντιρατσιστικής Εκπαίδευσης από το Δημοτικό Συμβούλιο Νεολαίας του Δήμου Λαρισαίων

    Ημερίδα Αντιρατσιστικής Εκπαίδευσης από το Δημοτικό Συμβούλιο Νεολαίας του Δήμου Λαρισαίων

    Εξωτερικοί Συνεργάτες στο Δήμο Θάσου

    Κοινωνικοί Λειτουργοί στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

    Βοηθός Ερευνητή και Ερευνητής στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Έμμισθη Πρακτική Άσκηση στο Κέντρο Αριστείας CYENS | Κύπρος

    Προκήρυξη θέσης στον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Θεμελιωδών Δικαιωμάτων

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Η εργασία στην ψηφιακή εποχή

    Η εργασία στην ψηφιακή εποχή

    Ξενώνας Φιλοξενίας Κακοποιημένων Γυναικών Δήμου Κοζάνης

    Ξενώνας Φιλοξενίας Κακοποιημένων Γυναικών Δήμου Κοζάνης

    «I_AM: Inclusive education using Animation and Multimedia»

    «I_AM: Inclusive education using Animation and Multimedia»

    Ο Δήμος Νεάπολης-Συκεών καταργεί τις έμφυλες γλωσσικές διακρίσεις από τα διοικητικά του έγγραφα

    Ο Δήμος Νεάπολης-Συκεών καταργεί τις έμφυλες γλωσσικές διακρίσεις από τα διοικητικά του έγγραφα

    Ισότητα των Φύλων και Μετανάστευση | Ηλεκτρονική πλατφόρμα «I Know Gender»

    Ισότητα των Φύλων και Μετανάστευση | Ηλεκτρονική πλατφόρμα «I Know Gender»

    Πολυδύναμο Κέντρο Άστεγων | Δήμος Αθηναίων

    Ομάδα Εργασίας για την υποστήριξη και την κοινωνική ένταξη των αστέγων

    Χρήση μη σεξιστικής γλώσσας | Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ

    Χρήση μη σεξιστικής γλώσσας | Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ

    Σε λειτουργία ο εθνικός μηχανισμός για τον εντοπισμό και την προστασία ασυνόδευτων παιδιών σε επισφαλείς συνθήκες

    Σε λειτουργία ο εθνικός μηχανισμός για τον εντοπισμό και την προστασία ασυνόδευτων παιδιών σε επισφαλείς συνθήκες

    UniDiversity | Πανεπιστήμια στον δρόμο προς την Ποικιλομορφία

    UniDiversity | Πανεπιστήμια στον δρόμο προς την Ποικιλομορφία

    Ευρωπαϊκό σχέδιο για την καταπολέμηση του καρκίνου

    Αξιολόγηση των τεχνολογιών υγείας

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    ΚΕΘΕΑ ΑΡΙΑΔΝΗ: Οδηγός για τη χρήση και την εξάρτηση στους χώρους εργασίας

    ΚΕΘΕΑ ΑΡΙΑΔΝΗ: Οδηγός για τη χρήση και την εξάρτηση στους χώρους εργασίας

    Φοιτητική Ζωή και Πανδημία: Οδηγός Αυτοβοήθειας για Φοιτητές και Φοιτήτριες

    Φοιτητική Ζωή και Πανδημία: Οδηγός Αυτοβοήθειας για Φοιτητές και Φοιτήτριες

    Παγκόσμια Ημέρα Υγείας 2021

    Παγκόσμια Ημέρα Υγείας 2021

    Κοινωνικό Οδοντιατρείο στο Δήμο Αθηναίων

    Κοινωνικό Οδοντιατρείο στο Δήμο Αθηναίων

    Ο αυτισμός στην Ελλάδα: Μας μιλούν ερευνητές της 1ης Μελέτης για τον Επιπολασμό των ΔΑΦ

    Ο αυτισμός στην Ελλάδα: Μας μιλούν ερευνητές της 1ης Μελέτης για τον Επιπολασμό των ΔΑΦ

    Ετήσια Έκθεση INCB 2020: Κρυφή επιδημία χρήσης ναρκωτικών από ηλικιωμένους

    Ετήσια Έκθεση INCB 2020: Κρυφή επιδημία χρήσης ναρκωτικών από ηλικιωμένους

    Νέο Τμήμα Παροχής Συμβουλευτικών & Ψυχοθεραπευτικών Υπηρεσιών του Ελληνικού Κέντρου Focusing

    Νέο Τμήμα Παροχής Συμβουλευτικών & Ψυχοθεραπευτικών Υπηρεσιών του Ελληνικού Κέντρου Focusing

    2021: Διεθνές Έτος Επαγγελματιών Υγείας και Φροντίδας

    2021: Διεθνές Έτος Επαγγελματιών Υγείας και Φροντίδας

    Πρόγραμμα Ψυχολογικής Υποστήριξης για νοσούντες Covid-19

    Πρόγραμμα Ψυχολογικής Υποστήριξης για νοσούντες Covid-19

    «Πρώτες Βοήθειες σε Περιβάλλον Ειδικής Αγωγής και Ψυχικής Υγείας»

    «Πρώτες Βοήθειες σε Περιβάλλον Ειδικής Αγωγής και Ψυχικής Υγείας»

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
socialpolicy.gr
No Result
View All Result
Home Υγεία

Πώς θα λειτουργήσουμε με ενσυναίσθηση απέναντι στο παιδί

Νοέμβριος 12, 2019
in Υγεία, Ψυχολογία
0
πως θα λειτουργήσουμε με ενσυναίσθηση απέναντι στο παιδί

Πολλές φορές ο όρος ενσυναίσθηση μπορεί να δυσκολεύει στην κατανόηση του. Ίσως να ακούγεται γενικός ή να συγχέεται με τη συμπόνια και τη λύπηση. Συχνά οι γονείς πιστεύουν ότι ενσυναίσθηση σημαίνει να καλύπτουν την κάθε ανάγκη του παιδιού, προκειμένου να είναι χαρούμενο και να μην έρθει αντιμέτωπο με δύσκολα συναισθήματα. Στην πραγματικότητα όμως είναι κάτι αρκετά διαφορετικό.

Ενσυναίσθηση είναι η δυνατότητα του ατόμου να μπει στη θέση του άλλου και να αισθανθεί όπως εκείνος, να αισθανθεί δηλαδή πέρα από τα όρια του εαυτού του. Ενσυναίσθηση δε σημαίνει ότι οι δύο γίνονται ένας, αλλά χρειάζεται η διάκριση να είναι ξεκάθαρη και να μην αισθάνεται κανείς ότι «χάνει» τον εαυτό του. Αποτελεί ένα βασικό στοιχείο για την ανάπτυξη της συναισθηματικής νοημοσύνης του παιδιού και τη δημιουργία υγιών και ευτυχισμένων διαπροσωπικών σχέσεων.

Πολύ συχνά οι γονείς αναρωτιούνται πως μπορούν οι ίδιοι να βοηθήσουν ώστε τα παιδιά τους να αποκτήσουν την ικανότητα της ενσυναίσθησης.

Μια βασική προϋπόθεση είναι το παιδί να είναι συναισθηματικά καλυμμένο. Να λαμβάνει από το περιβάλλον του την αγάπη και την ασφάλεια που χρειάζεται, για να μπορεί να εξερευνήσει τον εαυτό του και τα δικά του συναισθήματα. Η αγάπη και η φροντίδα που θα δώσει η οικογένεια στο παιδί, δε συνεπάγεται την δημιουργία ενός αποστειρωμένου από οποιοδήποτε αρνητικό συναίσθημα περιβάλλοντος.

Επομένως, η οικογένεια οφείλει να διδάξει στο παιδί πως θα ανταπεξέλθει ως προς και τα αρνητικά συναισθήματα, όχι μόνο τα θετικά. Χρειάζεται λοιπόν από μικρή ηλικία και στο βαθμό που αντιστοιχεί στην κάθε αναπτυξιακή φάση να ενισχύει την ικανότητα του παιδιού για επίλυση προβλημάτων που ανακύπτουν και μπορεί να του δημιουργήσουν και αρνητικά συναισθήματα και όχι να προσπαθεί να ωραιοποιήσει ή να αποσπάσει την προσοχή από αυτά.

Είναι πιο εύκολο να καταλάβεις κάποιον όταν εκφράζει το συναίσθημά του. Διευκολύνουμε λοιπόν, το παιδί να μιλήσει για το πώς αισθάνεται ρωτώντας το. Ο γονέας δίνει το χώρο στο συναίσθημα του παιδιού και δεν το κρύβει κάτω από το χαλί γιατί μπορεί να δυσκολεύει και τον ίδιο. Επίσης, είναι βοηθητικό ο γονιός να εξηγήσει πως μια συμπεριφορά μπορεί να επηρεάσει αυτόν που τη δέχεται ή ακόμα να μιλήσει για το πώς επηρεάζει τον ίδιο, και να μοιραστεί με το παιδί το δικό του συναίσθημα.

 

 

Αφορμή

Αφορμή για να ξεκινήσει ο γονιός μια τέτοια συζήτηση που θα μιλήσει για θετικές και αρνητικές συμπεριφορές μπορεί να είναι η χρήση παραδειγμάτων από την καθημερινότητα,  όπως και μέσα από ένα βιβλίο, μια ταινία ακόμα και την τηλεόραση. Αυτό το ερέθισμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί όχι για να επικρίνει ή να επιβραβεύσει ο γονιός συμπεριφορές αλλά και για να συζητήσει πως το παιδί αντιλαμβάνεται συμπεριφορές μέσω μεταβατικών προσώπων και όχι τη στιγμή που το αφορά προσωπικά.

Το παιδί για να μπορέσει να μιλήσει για τα συναισθήματα του, αλλά και για να κατανοήσει τα συναισθήματα και τις συμπεριφορές των ανθρώπων γύρω του χρειάζεται πρωτίστως να μπορεί να ονομάσει τα συναισθήματα. Ένας τρόπος είναι να λεκτικοποιήσει ο γονέας το συναίσθημα ή την κατάσταση στην οποία βρίσκεται το παιδί. Για παράδειγμα, αν σε μια συναναστροφή μιλήσει με ευγένεια μπορεί ο γονιός να του πει ότι ήταν πολύ ευγενική αυτή η κίνησή του. ‘Η αν για παράδειγμα  σταθεί υπεύθυνα σε μια περίσταση μπορεί ο γονιός να ονομάσει αυτή του την υπευθυνότητα. Αντίστοιχα ο γονιός έχει να ονομάσει και το φόβο ή το θυμό. Αν το παιδί είναι θυμωμένο κι αυτό εκφράζεται πετώντας πράγματα είναι σημαντικό εκείνη τη στιγμή να ονομαστεί ο θυμός που αισθάνεται.

Τέλος, οι γονείς έχουν να δώσουν το «καλό παράδειγμα» μέσω της δικής τους στάσης. Να λειτουργήσουν δηλαδή σα μοντέλο για το παιδί, από το οποίο θα μπορέσει να μάθει και να μιμηθεί.

 

Ο τρόπος που εκφράζονται οι γονείς

Ο τρόπος που οι γονείς εκφράζονται και αλληλοεπιδρούν παίζει πολύ βασικό ρόλο στον τρόπο που θα επιλέξει και το παιδί να αντιμετωπίσει τα συναισθήματά του αλλά και τα συναισθήματα των άλλων. Για παράδειγμα, ένας γονιός ο οποίος δεν εκφράζει ποτέ το θυμό του και επιλέγει να τον κρύβει και να μην τον αναγνωρίζει, όταν το παιδί του θυμώνει τότε ίσως το θεωρεί ανεξήγητο και χωρίς λόγο και τιμωρεί το παιδί μάλιστα για το θυμό του αυτό, μαθαίνοντας το τελικά ότι ο θυμός είναι ένα συναίσθημα κακό που δεν πρέπει να βιώνει. Από την άλλη ένας γονιός που αναγνωρίζει ότι και ο ίδιος μπορεί να θυμώσει, όταν αυτό συμβεί δεν είναι καταστροφικό και μπορεί αυτό να το ονομάσει μπροστά στο παιδί του δίνει ένα παράδειγμα θετικό.

 

Ως παράδειγμα

Για να δούμε λοιπόν ένα παράδειγμα και πως ο γονιός θα λειτουργήσει ενσυναισθητικά ή όχι. Ας υποθέσουμε ότι η οικογένεια παίζει ένα επιτραπέζιο και η λήξη του παιχνιδιού βρίσκει το παιδί να κλαίει λόγω της ήττας του. 

Στην πρώτη περίπτωση και λειτουργώντας κυρίως με οίκτο και όχι με ενσυναίσθηση, οι γονείς την επόμενη φορά που θα παίξουν με το παιδί θα το αφήσουν να κερδίσει προκειμένου να μη στεναχωρηθεί. Έτσι, καλύπτουν την ανάγκη εκείνη τη στιγμή, αλλά χάνουν την ευκαιρία να μεταδώσουν ένα σημαντικό μήνυμα στο παιδί.

Στη δεύτερη περίπτωση, οι γονείς ακούν προσεκτικά το παιδί, το ρωτούν πως νιώθει, του επιτρέπουν να ονομάσει το συναίσθημά του. Μοιράζονται μαζί του και δικά τους συναισθήματα σε αντίστοιχες περιστάσεις και του δίνουν το χώρο να στεναχωρηθεί, να θυμώσει, να απογοητευτεί και τελικά να το επεξεργαστεί και να έχει κέρδος.

Συνοψίζοντας σε μερικές βασικές οδηγίες για να λειτουργήσει κανείς με ενσυναίσθηση:

  • Άκου
  • Ρώτα
  • Μην αποσπάς
  • Μην επικρίνεις
  • Μην προσπαθείς να διορθώσεις ή να ωραιοποιήσεις

 

Λίγα λόγια για τη Γραμμή 115 25 του Μαζί για το Παιδί & το Συμβουλευτικό Κέντρο

Η πανελλαδική Γραμμή 115 25 του Μαζί για το Παιδί, είναι  μια τηλεφωνική γραμμή βοήθειας που απευθύνεται σε παιδιά, εφήβους, γονείς και εκπαιδευτικούς.

Έχει συμβουλευτικό και παραπεμπτικό χαρακτήρα και προσφέρει δωρεάν τις ακόλουθες υπηρεσίες:

  • Συμβουλευτική για οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίζει ένα παιδί ή ένας έφηβος έως 18 ετών
  • Λήψη ανώνυμων & επώνυμων καταγγελιών για περιστατικά κακοποίησης ανηλίκων
  • Παραπομπές & ενημέρωση για υπηρεσίες που προσφέρουν άλλοι φορείς για το παιδί και την οικογένεια σε πανελλαδικό επίπεδο
  • Πληροφορίες για τις υπηρεσίες της Ένωσης και των μελών της

Παράλληλα με την Συμβουλευτική γραμμή  λειτουργεί και Συμβουλευτικό Κέντρο για γονείς  το οποίο διοργανώνει δωρεάν ομάδες γονέων για τη στήριξη και την καθοδήγηση τους, καθώς και  δωρεάν ψυχο-εκπαιδευτικά  σεμινάρια με στόχο την ευαισθητοποίηση και ενημέρωση τους.

Ταυτόχρονα, πραγματοποιούνται συνεδρίες δια ζώσης, είτε με όλη την οικογένεια, τους γονείς, ή τους εφήβους με στόχο την ψυχολογική στήριξη και καθοδήγηση γονέων, παιδιών & εφήβων για πληθώρα θεμάτων (σχολικά προβλήματα, εφηβεία, διαχείριση σχέσεων, ρόλων και συναισθημάτων κ.α.).

Επίσης, λειτουργούν διαδικτυακές ομάδες και σεμινάρια στήριξης γονέων.

 

Ωράριο λειτουργίας και επικοινωνία

Η πανελλαδική «Γραμμή 115 25» & το Συμβουλευτικό Κέντρο της Ένωσης «Μαζί για το Παιδί» λειτουργεί, από Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00-21:00.

Στεγάζεται  στην Αγίου Θωμά 14 στους Αμπελοκήπους.

Τηλέφωνο επικοινωνίας: 11525, email: 11525@mazigiatopaidi.gr

Οι κλήσεις στη «Γραμμή 115 25» είναι εμπιστευτικές και δεν ηχογραφούνται, ενώ το επιστημονικό της προσωπικό απαρτίζεται αποκλειστικά από ψυχολόγους, συμβούλους ψυχικής υγείας και κοινωνικούς λειτουργούς που δεσμεύονται από κώδικα δεοντολογίας για την τήρηση απορρήτου.

 

Διαβάστε Επίσης  ΚΕΘΕΑ ΑΡΙΑΔΝΗ: Οδηγός για τη χρήση και την εξάρτηση στους χώρους εργασίας

Tags: άρθρα ψυχολογίαςγονείςΜαζί για το Παιδίπαιδιάψυχολογία socialpolicy.gr

Related Posts

ΚΕΘΕΑ ΑΡΙΑΔΝΗ: Οδηγός για τη χρήση και την εξάρτηση στους χώρους εργασίας
Ψυχολογία

ΚΕΘΕΑ ΑΡΙΑΔΝΗ: Οδηγός για τη χρήση και την εξάρτηση στους χώρους εργασίας

by admin
Απρίλιος 14, 2021
0

Το ΚΕΘΕΑ ΑΡΙΑΔΝΗ εξέδωσε πρόσφατα τον «Οδηγό αντιμετώπισης της χρήσης & της εξάρτησης στους χώρους εργασίας».

Read more
«Διαπολιτισμικές δεξιότητες και ενδυνάμωση χρηστών και επαγγελματιών των υπηρεσιών φροντίδας και ψυχοκοινωνικής υποστήριξης»

«Διαπολιτισμικές δεξιότητες και ενδυνάμωση χρηστών και επαγγελματιών των υπηρεσιών φροντίδας και ψυχοκοινωνικής υποστήριξης»

Απρίλιος 9, 2021
“e-κόπωση:  Διαδικτυακές πλατφόρμες επικοινωνίας και εκπαίδευσης στην εποχή της πανδημίας”

“e-κόπωση: Διαδικτυακές πλατφόρμες επικοινωνίας και εκπαίδευσης στην εποχή της πανδημίας”

Απρίλιος 7, 2021
Φοιτητική Ζωή και Πανδημία: Οδηγός Αυτοβοήθειας για Φοιτητές και Φοιτήτριες

Φοιτητική Ζωή και Πανδημία: Οδηγός Αυτοβοήθειας για Φοιτητές και Φοιτήτριες

Απρίλιος 6, 2021
Νέες διαδικτυακές ομιλίες στο πλαίσιο του 10ου Συνεδρίου της EAIP

Νέες διαδικτυακές ομιλίες στο πλαίσιο του 10ου Συνεδρίου της EAIP

Απρίλιος 2, 2021
Load More

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Δοκιμές Κριτικής Ανάλυσης της Επιστήμης ως Κοινωνικός Θεσμός μέσα από τη Μελέτη δύο Επιστημονικών Παραδειγμάτων

Δοκιμές Κριτικής Ανάλυσης της Επιστήμης ως Κοινωνικός Θεσμός μέσα από τη Μελέτη δύο Επιστημονικών Παραδειγμάτων

Απρίλιος 14, 2021
Protection Assistant @ ΙΟΜ Athens / Greece

Προκήρυξη 4Κ/2021 | Αποστολή στο Εθνικό Τυπογραφείο

Απρίλιος 14, 2021
Child Friendly and Women’s Safe Space Team Leader – National Contract @ Danish Refugee Council

Site Management Support Community Mobilization Assistant @ Danish Refugee Council

Απρίλιος 14, 2021

Όλες οι αναρτήσεις στο e-mail σας

Προστεθείτε στους 5,701 εγγεγραμμένους.

Follow us on Facebook

Follow us on Facebook

newsletter

Subscribe to our mailing list

* indicates required



newsletters socialpolicy.gr


Next Post
Σεμινάριο Εκπαίδευσης Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Έναρξη νέου τμήματος | ΚΕΚ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ

Σεμινάριο Εκπαίδευσης Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Έναρξη νέου τμήματος | ΚΕΚ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ

Δίκτυο Καταγραφής Περιστατικών Ρατσιστικής βίας: Αποτελέσματα Έκθεσης και Βασικές Συστάσεις

Δίκτυο Καταγραφής Περιστατικών Ρατσιστικής Βίας: Ανησυχία για ξενοφοβικές αντιδράσεις κατά προσφύγων

Διατροφικές Διαταραχές «Ο Ρόλος των Κοινωνικών Προτύπων- Kριτήρια Διάγνωσης-Θεραπεία» | Online Σεμινάριο Ψυχοπαθολογίας

Διατροφικές Διαταραχές «Ο Ρόλος των Κοινωνικών Προτύπων- Kριτήρια Διάγνωσης-Θεραπεία» | Σεμινάριο «περί Ψυχής»

socialpolicy.gr

© 2021 socialpolicy.gr

Navigate Site

  • Αρχική
  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης

Follow Us

No Result
View All Result
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Επίκαιρα
    • Διεθνή
    • Σεμινάρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Αρθρογραφία
    • Προγράμματα
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Βιβλία
  • Υγεία
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Επιλεγμένα
  • Σχετικά με εμάς
  • Συνεργασίες
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Blog View
  • ENGLISH edition

© 2021 socialpolicy.gr

error: Content is protected !!