|
ΚΛΕΙΣΤΕ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ |
Στην σημερινή εκπαιδευτική πραγματικότητα οι στόχοι και τα εργαλεία της εκπαίδευσης έχουν αλλάξει ριζικά. Η εκπαίδευση πλέον δεν μπορεί να αποτελεί στείρα παροχή γνώσεων αλλά να στραφεί στην ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και αυτενέργειας του μαθητή. Ο εκπαιδευτικός πρέπει να να μάθει στον μαθητή ΠΩΣ να μαθαίνει και όχι ΤΙ να μαθαίνει.
Οι σύγχρονες ψηφιακές τεχνολογίες μπορούν να αποτελέσουν εξαιρετικά εργαλεία για έναν εκπαιδευτικό, ώστε το μάθημά του να γίνει πιο ενδιαφέρον, σύγχρονο και αποτελεσματικότερο. Η χρήση του κουίζ στην εκπαιδευτική διαδικασία της καθημερινής διδασκαλίας έχει αποδειχθεί πολύ χρήσιμη, καθώς οι μαθητές κινητοποιούνται και μαθαίνουν μέσα από μία πολύ πιο διασκεδαστική γι’ αυτούς διαδικασία.
Στόχοι και Περιεχόμενο Σεμιναρίου
Στόχος του σεμιναρίου “Η Διδακτική και Παιδαγωγική αξιοποίηση του Κουίζ στην Καθημερινή Διδασκαλία” είναι να βοηθήσει εκπαιδευτικούς, ανεξαρτήτως βαθμίδας και ειδικότητας, να αξιοποιήσουν στην διδασκαλία τους εργαλεία ώστε να κάνουν πιο διαδραστική, ενδιαφέρουσα και άμεση την αξιολόγηση των μαθητών τους. Οι συμμετέχοντες εδώ θα εκπαιδευτούν στην χρήση τεσσάρων εύχρηστων και δωρεάν διαδικτυακών εργαλείων που μπορούν άμεσα να εφαρμόσουν στην διδασκαλία τους.
Οι συμμετέχοντες στο σεμινάριο θα μάθουν να χρησιμοποιούν τα ψηφιακά εργαλεία:
- Quizziz
- Kahoot
- Quizalize
- Quizlet
Ακόμη, θα μάθουν να εργάζονται βασιζόμενοι στις θεωρίες:
- Της συνεργατικής Στρατηγικής STAD
- Game Based Learning – Μάθηση βασισμένη στο Παιχνίδι.
Το υλικό είναι άκρως επεξηγηματικό, απλό και κατανοητό ώστε, ακόμη και κάποιος που δεν διαθέτει μεγάλη εμπειρία στην χρήση υπολογιστή, να μπορεί να αξιοποιήσει στο έπακρο τις δυνατότητες που προσφέρουν αυτές οι πλατφόρμες στην καθημερινή του διδασκαλία.
Η συνολική διάρκεια του σεμιναρίου είναι 8 ώρες και περιλαμβάνει την εκπαίδευση σε 4 διαφορετικά εργαλεία δημιουργίας κουίζ.
Το σεμινάριο περιλαμβάνει πρακτική εξάσκηση με προτεινόμενες δραστηριότητες των φύλλων εργασίας.
Η παρουσίαση και η επιστημονική επιμέλεια του υλικού έγινε από την Σοφία Γκεμίση*, Φιλόλογος, MSc e-learning, Εκπαιδεύτρια ενηλίκων σε Τ.Π.Ε.
Για εκδήλωση ενδιαφέροντος, εγγραφή και ερωτήσεις μπορείτε να καλέσετε στα τηλέφωνα:
210.897.0397 και 6981072600
ή μέσω email στο info@iekpaideysi.gr
* Η Σοφία Γκεμίση, έχει σπουδάσει στη Φιλοσοφική Σχολή του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ), στο τμήμα Ιστορίας και κατέχει μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης στη Διδακτική της Τεχνολογίας και Ψηφιακά Συστήματα, του Πανεπιστημίου Πειραιώς (ΠΑΠΕΙ). Επίσης, έχει δίπλωμα ειδίκευσης στην συμβουλευτική και τον επαγγελματικό προσανατολισμό, Ανώτατη σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΑΣΠΑΙΤΕ). Είναι επιμορφώτρια ενηλίκων σε νέες τεχνολογίες (ΕΟΠΠΕΠ).
Έχει εργαστεί ως φιλόλογος σε ιδιωτικά σχολεία στα οποία έχει πραγματοποιήσει και ευρωπαϊκά προγράμματα, όπως το e-twinning, με διεθνής διακρίσεις. Επίσης, έχει εργαστεί ως εκπαιδευτικός σε κέντρο μελέτης και ως εκπαιδεύτρια ενηλίκων σε νέες τεχνολογίες σε κέντρα δια βίου μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ).
Έχει συνεργαστεί με σχολικούς συμβούλους για την επιμόρφωση εκπαιδευτικών σε νέες τεχνολογίες και έχει πραγματοποιήσει προγράμματα ενημέρωσης ως εισηγήτρια σε ιδιωτικά σχολεία.
Έχει διδάξει σε επιμορφωτικά σεμινάρια και έχει πραγματοποιήσει εισηγήσεις σε διεθνή και τοπικά επιστημονικά συνέδρια και ημερίδες. Έχει δημοσιεύσει σε έγκριτα διεθνή επιστημονικά περιοδικά και τα άρθρα της έχουν συμπεριληφθεί σε πρακτικά συνεδρίων και κεφάλαια βιβλίων.
Σήμερα εργάζεται σε ιδιωτικό σχολείο στο τμήμα ΙΤ ως εκπαιδευτικός σχεδιαστής στη δημιουργία ψηφιακού υλικού και e-books.
Επιστημονικά ασχολείται με τη διδακτική των φιλολογικών μαθημάτων με τη χρήση νέων τεχνολογιών. Ως μέλος της ερευνητικής ομάδας apt2, σχεδιάζει εκπαιδευτικά προγράμματα εκπαίδευσης ενηλίκων με σκοπό την ενίσχυση των διδακτικών και τεχνολογικών ικανότητων των εκπαιδευτικών.
Research interests.
- Εκπαιδευτικός σχεδιασμός μαθημάτων με τη χρήση νέων τεχνολογιών για την ενίσχυση δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών και μαθητών.
- Σχεδιασμός περιβάλλοντος για την υποστήριξη εξ’ αποστάσεως μαθημάτων.