• Αρχική
  • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Blog View
  • Συνεργασίες
  • ENGLISH edition
Τρίτη, 7 Φεβρουαρίου, 2023
socialpolicy.gr
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    Συνεργασίες

    Επισκέπτης/τρια Καθηγητής/τρια στο Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Μακεδονίας

    Συνεργασίες

    Επισκέπτες Καθηγητές στο Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών Πανεπιστημίου Μακεδονίας

    Συνάφεια μεταπτυχιακών με την Ειδική Εκπαίδευση

    Διδάσκοντες/ουσες στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

    Συμμαχία με τους άνδρες και τα αγόρια για τον τερματισμό του FGM

    Συμμαχία με τους άνδρες και τα αγόρια για τον τερματισμό του FGM

    Project Officer @ European Lawyers in Lesvos

    Κοινωνικός/ή Λειτουργός στην Ithaca Laundry

    Διδάσκοντες/ουσες στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

    Διδάσκοντες/ουσες στο Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης του ΟΠΑ

    FR-Donations & Communications Officer – SAMS Ελλάς | Αθήνα

    Διοικητική υποστήριξη του προγράμματος ERASMUS+ του ΕΜΠ

    20 θέσεις Συνεντευκτών/τριων στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο

    Η τέχνη και οι τεχνικές μιας επιστημονικής αναφοράς

    Η τέχνη και οι τεχνικές μιας επιστημονικής αναφοράς

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής

    Ευρωπαϊκά πανεπιστήμια: 10 σχέδια Erasmus+

    Η εργασία στην ψηφιακή εποχή

    Ψηφιακές πλατφόρμες εργασίας: το ΕΚ έτοιμο να διαπραγματευτεί για νέους κανόνες

    Ελάχιστο εισόδημα: χρειάζονται αποτελεσματικότερα μέτρα για την καταπολέμηση της φτώχειας και την αύξηση της απασχόλησης

    Το Συμβούλιο εξέδωσε σύσταση σχετικά με επαρκές ελάχιστο εισόδημα

    Διαβουλεύσεις για την ανάπτυξη και την απασχόληση

    Η Επιτροπή παρουσιάζει συγκεκριμένες δράσεις για μεγαλύτερη συμμετοχή των κοινωνικών εταίρων σε εθνικό και ενωσιακό επίπεδο

    Η νέα έκδοση του δικτύου Ευρυδίκη για τις εκπαιδευτικές πολιτικές

    Η νέα έκδοση του δικτύου Ευρυδίκη για τις εκπαιδευτικές πολιτικές

    Κατάρτιση ανέργων στην εξυπηρέτηση – συνδιαλλαγή με άτομα με αναπηρία & χρόνιες παθήσεις

    Παράταση προθεσμίας υποβολής αιτήσεων συμμετοχής ανέργων στη δράση «Κατάρτιση ανέργων στην εξυπηρέτηση-συνδιαλλαγή με άτομα με αναπηρία & χρόνιες παθήσεις»

    Ψηφιακό Περιοδικό eTwinning

    Ψηφιακό Περιοδικό eTwinning

    Το σχέδιο δράσης της ΕΕ για τη μετάβαση σε μια κυκλική οικονομία έως το 2050

    Το σχέδιο δράσης της ΕΕ για τη μετάβαση σε μια κυκλική οικονομία έως το 2050

    Νέο πρόγραμμα για 10.000 άνεργους ηλικίας έως 29 ετών στις Περιφέρειες Αττικής και Κεντρικής Μακεδονίας

    Η νέα Ψηφιακή Κάρτα ΔΥΠΑ

    Οι ανισότητες υγείας οδηγούν σε πρόωρη θνησιμότητα πολλά άτομα με αναπηρίες

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • ισότητα των φύλων
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Εκφοβισμός στην Εφηβική Ηλικία και κατάθλιψη/αυτοκτονικότητα

    Η ψυχοκοινωνική παρέμβαση στην παιδική και εφηβική ηλικία | Η εφηβεία ως εναντίωση, σύγκρουση και ρήξη

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Θέματα Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων» 2019 – 2020 | Κοινοτικό Κέντρο Ψυχικής Υγείας Παγκρατίου

    Πρόγραμμα Ψυχογηριατρικής Υποστήριξης σε απομακρυσμένες περιοχές

    Μιλώντας για την απώλεια και το πένθος

    Μιλώντας για την απώλεια και το πένθος

    Τα πρώτα αποτελέσματα του προγράμματος για την κατάρτιση Εθνικής Στρατηγικής για την Ανακουφιστική Φροντίδα

    Νομοσχέδιο για την Ανακουφιστική Φροντίδα

    Υπηρεσία Δωρεάν Συστημικής & Οικογενειακής Θεραπείας

    Δωρεάν συνεδρίες Συστημικής & Οικογενειακής Θεραπείας

    Εναλλακτική Επαυξητική Επικοινωνία

    «Εισαγωγή στον Αυτισμό: Κλινικά και Γνωστικά Χαρακτηριστικά»

    Οι ανισότητες υγείας οδηγούν σε πρόωρη θνησιμότητα πολλά άτομα με αναπηρίες

    “Πολιτικές Υγείας και Ψυχικής Υγείας” | Διαδικτυακή Εκπαίδευση

    “Πολιτικές Υγείας και Ψυχικής Υγείας” | Διαδικτυακή Εκπαίδευση

    Online Εκπαίδευση στη Συμβουλευτική LGBTQIA2+ ΑΤΟΜΩΝ 2023

    Online Εκπαίδευση στη Συμβουλευτική LGBTQIA2+ ΑΤΟΜΩΝ 2023

    Δι-Ιδρυματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Προαγωγή και Αγωγή Υγείας» | Β’ Ανακοίνωση

    Ευρωπαϊκή Ένωση Υγείας: νέο πλαίσιο υγειονομικής ασφάλειας της ΕΕ

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    Συνεργασίες

    Επισκέπτης/τρια Καθηγητής/τρια στο Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Μακεδονίας

    Συνεργασίες

    Επισκέπτες Καθηγητές στο Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών Πανεπιστημίου Μακεδονίας

    Συνάφεια μεταπτυχιακών με την Ειδική Εκπαίδευση

    Διδάσκοντες/ουσες στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

    Συμμαχία με τους άνδρες και τα αγόρια για τον τερματισμό του FGM

    Συμμαχία με τους άνδρες και τα αγόρια για τον τερματισμό του FGM

    Project Officer @ European Lawyers in Lesvos

    Κοινωνικός/ή Λειτουργός στην Ithaca Laundry

    Διδάσκοντες/ουσες στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

    Διδάσκοντες/ουσες στο Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης του ΟΠΑ

    FR-Donations & Communications Officer – SAMS Ελλάς | Αθήνα

    Διοικητική υποστήριξη του προγράμματος ERASMUS+ του ΕΜΠ

    20 θέσεις Συνεντευκτών/τριων στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο

    Η τέχνη και οι τεχνικές μιας επιστημονικής αναφοράς

    Η τέχνη και οι τεχνικές μιας επιστημονικής αναφοράς

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής

    Ευρωπαϊκά πανεπιστήμια: 10 σχέδια Erasmus+

    Η εργασία στην ψηφιακή εποχή

    Ψηφιακές πλατφόρμες εργασίας: το ΕΚ έτοιμο να διαπραγματευτεί για νέους κανόνες

    Ελάχιστο εισόδημα: χρειάζονται αποτελεσματικότερα μέτρα για την καταπολέμηση της φτώχειας και την αύξηση της απασχόλησης

    Το Συμβούλιο εξέδωσε σύσταση σχετικά με επαρκές ελάχιστο εισόδημα

    Διαβουλεύσεις για την ανάπτυξη και την απασχόληση

    Η Επιτροπή παρουσιάζει συγκεκριμένες δράσεις για μεγαλύτερη συμμετοχή των κοινωνικών εταίρων σε εθνικό και ενωσιακό επίπεδο

    Η νέα έκδοση του δικτύου Ευρυδίκη για τις εκπαιδευτικές πολιτικές

    Η νέα έκδοση του δικτύου Ευρυδίκη για τις εκπαιδευτικές πολιτικές

    Κατάρτιση ανέργων στην εξυπηρέτηση – συνδιαλλαγή με άτομα με αναπηρία & χρόνιες παθήσεις

    Παράταση προθεσμίας υποβολής αιτήσεων συμμετοχής ανέργων στη δράση «Κατάρτιση ανέργων στην εξυπηρέτηση-συνδιαλλαγή με άτομα με αναπηρία & χρόνιες παθήσεις»

    Ψηφιακό Περιοδικό eTwinning

    Ψηφιακό Περιοδικό eTwinning

    Το σχέδιο δράσης της ΕΕ για τη μετάβαση σε μια κυκλική οικονομία έως το 2050

    Το σχέδιο δράσης της ΕΕ για τη μετάβαση σε μια κυκλική οικονομία έως το 2050

    Νέο πρόγραμμα για 10.000 άνεργους ηλικίας έως 29 ετών στις Περιφέρειες Αττικής και Κεντρικής Μακεδονίας

    Η νέα Ψηφιακή Κάρτα ΔΥΠΑ

    Οι ανισότητες υγείας οδηγούν σε πρόωρη θνησιμότητα πολλά άτομα με αναπηρίες

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • ισότητα των φύλων
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Εκφοβισμός στην Εφηβική Ηλικία και κατάθλιψη/αυτοκτονικότητα

    Η ψυχοκοινωνική παρέμβαση στην παιδική και εφηβική ηλικία | Η εφηβεία ως εναντίωση, σύγκρουση και ρήξη

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Θέματα Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων» 2019 – 2020 | Κοινοτικό Κέντρο Ψυχικής Υγείας Παγκρατίου

    Πρόγραμμα Ψυχογηριατρικής Υποστήριξης σε απομακρυσμένες περιοχές

    Μιλώντας για την απώλεια και το πένθος

    Μιλώντας για την απώλεια και το πένθος

    Τα πρώτα αποτελέσματα του προγράμματος για την κατάρτιση Εθνικής Στρατηγικής για την Ανακουφιστική Φροντίδα

    Νομοσχέδιο για την Ανακουφιστική Φροντίδα

    Υπηρεσία Δωρεάν Συστημικής & Οικογενειακής Θεραπείας

    Δωρεάν συνεδρίες Συστημικής & Οικογενειακής Θεραπείας

    Εναλλακτική Επαυξητική Επικοινωνία

    «Εισαγωγή στον Αυτισμό: Κλινικά και Γνωστικά Χαρακτηριστικά»

    Οι ανισότητες υγείας οδηγούν σε πρόωρη θνησιμότητα πολλά άτομα με αναπηρίες

    “Πολιτικές Υγείας και Ψυχικής Υγείας” | Διαδικτυακή Εκπαίδευση

    “Πολιτικές Υγείας και Ψυχικής Υγείας” | Διαδικτυακή Εκπαίδευση

    Online Εκπαίδευση στη Συμβουλευτική LGBTQIA2+ ΑΤΟΜΩΝ 2023

    Online Εκπαίδευση στη Συμβουλευτική LGBTQIA2+ ΑΤΟΜΩΝ 2023

    Δι-Ιδρυματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Προαγωγή και Αγωγή Υγείας» | Β’ Ανακοίνωση

    Ευρωπαϊκή Ένωση Υγείας: νέο πλαίσιο υγειονομικής ασφάλειας της ΕΕ

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
socialpolicy.gr
No Result
View All Result
Home Υγεία Ψυχολογία

Διετές Πρόγραμμα Εκπαίδευσης “Παιδαγωγική μέσω της Τέχνης – Εμψυχωτής ομάδας. Συστημική Προσέγγιση”

9 Σεπτεμβρίου, 2020
in Επίκαιρα, Σεμινάρια
0
Παιδαγωγική μέσω τέχνης-Ροδάκινο

Το Εργαστήριο Συστημικής Ψυχολογίας και Παιδαγωγικής Ροδάκινο, προκηρύσσει για δεύτερη χρονιά την έναρξη εκπαιδευτικού προγράμματος με τίτλο: ΔΙΕΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ “Παιδαγωγική μέσω της Τέχνης-Εμψυχωτής ομάδας. Συστημική προσέγγιση”. 

Το διετές εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει αντικείμενο την εκπαίδευση των συμμετεχόντων στη συστημική προσέγγιση της Παιδαγωγικής μέσα από το Θεατρικό Παιχνίδι και την Εμψύχωση ομάδας, τα Εικαστικά και την Γλυπτική, τη Λογοτεχνία (παιδική/ενηλίκων) το Θέατρο, τον Χορό, το Κουκλοθέατρο και την Αρχιτεκτονική και συνδυασμός αυτών για την εφαρμογή τους με ομάδες παιδιών και ενηλίκων.

Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί με βάση τις αρχές της Θεωρίας Συστημάτων στην εκπαίδευση και στοχεύει στο να εκπαιδεύσει τους συμμετέχοντες στο συντονισμό και την εμψύχωση ομάδων παιδιών και ενηλίκων μέσω της Τέχνης.

ΧΩΡΟΣ: Εργαστήριο Συστημικής Ψυχολογίας και Παιδαγωγικής Ροδάκινο, Εμμ. Μπενάκη 105Β-Εξάρχεια.

(σε περίπτωση ύπαρξης νέων μέτρων για την αποφυγή της εξάπλωσης του κορονοϊού το πρόγραμμα θα πραγματοποιηθεί μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας για όσο καιρό χρειαστεί).

 

ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

 

Το πλήρες πρόγραμμα σπουδών έχει διάρκεια 2 έτη.

 

Κάθε έτος χωρίζεται σε 2 κύκλους (εξάμηνα) σπουδών:

Α’ εξάμηνο:Σεπτέμβριος-Ιανουάριος

Β’ εξάμηνο: Φεβρουάριος-Ιούνιος

 

Για την ολοκλήρωση κάθε έτους οι συμμετέχοντες πρέπει να έχουν παρακολουθήσει επαρκώς και τα 2 εξάμηνα.

 

Δικαίωμα Απουσίας: 1 Σαββατοκύριακο σε κάθε εξάμηνο.

Σύνολο απουσιών ανά έτος: 2 Σαββατοκύριακα.

 

Τα μαθήματα πραγματοποιούνται ένα Σαββατοκύριακο κάθε μήνα από τον Οκτώβριο έως τον Ιούλιο κάθε έτους και έχουν βιωματικό χαρακτήρα. Κατά τη διάρκεια της φοίτησης, ανάλογα με τις ανάγκες των μαθημάτων, πραγματοποιούνται και θεωρητικά μαθήματα με ασκήσεις βιωματικού χαρακτήρα (σχεδιασμοί εργασιών σε μικρές ομάδες).

 

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΩΡΩΝ Α’ ΕΤΟΥΣ: 170 ώρες μαθημάτων + 20 ώρες σχεδιασμός βιωματικών δράσεων/εργασίες = 190 ώρες

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΩΡΩΝ Β’ ΕΤΟΥΣ:  170 ώρες μαθημάτων + 20 ώρες εκπόνηση γραπτής εργασίας + 20 ώρες βιωματικές δράσεις = 210 ώρες

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΩΡΕΣ 2ου ΕΤΟΥΣ: 30 ώρες Εποπτεία/Συμβουλευτική Ομάδας + 20 ώρες σύνθεση τελικού δρώμενου

ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ Α’ και Β’ έτους: 450 ώρες

 

 

ΔΙΔΑΚΤΡΑ:

Α έτος: 1500 ευρώ (εγγραφή και κράτηση θέσης 300 ευρώ+ 10 δόσεις (Οκτώβριος-Ιούλιος) των 120 ευρώ) και δωρεάν συμμετοχή στα προγραμματισμένα εκπαιδευτικά σεμινάρια που πραγματοποιούνται στο Εργαστήριο Συστημικής Ψυχολογίας και Παιδαγωγικής Ροδάκινο.

 

Β έτος: 1500 ευρώ (εγγραφή 300 ευρώ + 10 μηνιαίες δόσεις (Οκτώβριος-Ιούλιος) των 120 ευρώ) και δωρεάν συμμετοχή στα προγραμματισμένα εκπαιδευτικά σεμινάρια που πραγματοποιούνται στο Εργαστήριο Συστημικής Ψυχολογίας και Παιδαγωγικής Ροδάκινο.

 

ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ:

Οι θέσεις για το Α’ έτος την περίοδο 2020-21 είναι για 10 ΑΤΟΜΑ

 

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ:

Παιδαγωγούς προσχολικής ηλικίας, εκπαιδευτικούς, ψυχολόγους, μουσειοπαιδαγωγούς, θεατρολόγους, ψυχοπαιδαγωγούς, κοινωνικούς λειτουργούς, εργοθεραπευτές, φοιτητές παιδαγωγικών σχολών, ηθοποιούς, εμψυχωτές και όλους όσοι ασχολούνται με ομάδες παιδιών και ενηλίκων σε θέματα συντονισμού ομάδων. 

 

ΤΙΤΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ:

Μόλις ολοκληρωθούν και τα 2 έτη σπουδών οι συμμετέχοντες λαμβάνουν “Βεβαίωση Σπουδών” από το Εργαστήριο Συστημικής Ψυχολογίας και Παιδαγωγικής Ροδάκινο, στην οποία αναγράφεται ο τίτλος “Εξειδίκευση στην παιδαγωγική μέσω της τέχνης. Συστημική προσέγγιση”

 

Την βεβαίωση ακολουθεί αναλυτική περιγραφή των μαθημάτων παρακολούθησης και των ωρών διδασκαλίας και πρακτικής ανά μάθημα και ο τίτλος της τελικής εργασίας.

 

Έναρξη μαθημάτων Α ́έτους: 17-18 Οκτωβρίου 2020

 

ΕΓΓΡΑΦΕΣ-ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ:

Για πληροφορίες και εκδήλωση ενδιαφέροντος στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Εργαστήριο Συστημικής Ψυχολογίας και Παιδαγωγικής Ροδάκινο (Εμμ. Μπενάκη 105Β- Εξάρχεια) μέσω email στο teamrodakino@gmail.com, γράφοντας τον τίτλο του προγράμματος και τα στοιχεία επικοινωνίας σας.

Στο email που θα αποστείλετε είναι απαραίτητο να επισυνάψετε ένα κείμενο που περιγράφει τον εαυτό σας και τους λόγους για τους οποίους σας ενδιαφέρει η συμμετοχή σας στην ομάδα.

 

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ:

Μετά την εκδήλωση ενδιαφέροντος θα πραγματοποιηθεί συνέντευξη (δια ζώσης ή εξ αποστάσεως μέσω πλατφόρμας επικοινωνίας) με τους υποψήφιους συμμετέχοντες με στόχο την γνωριμία με τους υπεύθυνους του προγράμματος. 

Επιστημονικά υπεύθυνη σχεδιασμού εκπαιδευτικού προγράμματος:

Κατερίνα Ανωγιαννάκη, παιδαγωγός-εμψυχώτρια θεατρικής αγωγής, σύμβουλος παιδαγωγών Επιστημονικός σύμβουλος σε θέματα ψυχολογίας: Γιώργος Παραδείσης, ψυχολόγος- συστημικός ψυχοθεραπευτής

 

Επιστημονική ομάδα-Διδάσκοντες:

Κατερίνα Ανωγιαννάκη-παιδαγωγός, εμψυχώτρια παιδαγωγικής θεάτρου

Γιώργος Παραδείσης-ψυχολόγος-συστημικός Ψυχοθεραπευτής

Θοδωρής Δρούλιας – Ψυχολόγος – Συστημικός Ψυχοθεραπευτής

Έλενα Λοίζου – Κοινωνική Λειτουργός – Συστημική Ψυχοθεραπεύτρια

Βιτόρια Κοτσάλου – Χορεύτρια- Συστημική Χορογράφος

Παναγιώτης Μπαρμπαγιάννης – Εργοθεραπευτής, Παιδαγωγική θεάτρου, συγγραφέας

Ζωή Βλάσση, θεατροπαιδαγωγός, κουκλοπαίχτρια

Στέλλιος Πελασγός-Ιστορητής, Δρ. Παιδαγωγικής, Συγγραφέας

Δήμητρα Νικολοπούλου, Απόφοιτη Σχολής Καλών Τεχνών, εμψυχώτρια παιδαγωγικής θεάτρου

 

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ Α’ ΕΤΟΥΣ

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2020-ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2021

Δυναμική και εμψύχωση ομάδας Α’ (Από το άτομο στην ομάδα)

Εικαστικό και θεατρικό παιχνίδι Α’ (Από την εικόνα στη δράση)

Θεωρία Συστημάτων Α’

Η παρατήρηση ως παιδαγωγικό εργαλείο στην ομάδα

Χορός. Προσωπικός και αντικειμενικός χώρος.

O ρόλος του παιδαγωγού-εμψυχωτή ομάδας.

Το κουκλοθέατρο αντικειμένων

Process Art και Δημιουργική Σκέψη

Βασικές αρχές θεατρικού παιχνιδιού

Γλώσσα και Επικοινωνία

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2021-ΙΟΥΝΙΟΣ 2022

Δυναμική και εμψύχωση ομάδας Β’ (Από το άτομο στην ομάδα)

Εικαστικό και θεατρικό παιχνίδι Β’ (Μοντέρνα Τέχνη και Αντικείμενα)

Τεχνικές Αυτοσχεδιασμού Β’ (Φωτογραφία και Αφήγηση ιστορίας)

Η τάξη ως σύστημα.

Θεωρία Συστημάτων Β’

Κριτική θεωρία και επιστήμες

Σύνθεση τεχνών

Μέθοδος θεατρικού παιχνιδιού

 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Τα μαθήματα ενδέχεται να διαφοροποιηθούν και ο τελικός σχεδιασμός του προγράμματος θα γίνει τον ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ 2020 όπου και θα σταλθεί στους εγγεγραμμένους σπουδαστές, καθώς και τον Ιανουάριο 2021, σύμφωνα με τις ανάγκες που αναδύονται από την ομάδα.

 

Πληροφορίες-δηλώσεις συμμετοχής μέχρι τις 10 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2020 με αποστολή βιογραφικού σημειώματος στο teamrodakino@gmail.com

 

 

Ερωτήσεις για το Διετές Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα:

  • Τι είναι η “Παιδαγωγική μέσω της Τέχνης-Συστημική προσέγγιση”

Πρόκειται για μια μέθοδο προσέγγισης της Παιδαγωγικής και της εμψύχωσης ομάδας μέσα από την σύνθεση των Τεχνών, η οποία έχει σχεδιαστεί αρχικά από την παιδαγωγό Κατερίνα Ανωγιαννάκη  με την επιστημονική  ευθύνη σε θέματα ψυχολογίας του ψυχοθεραπευτή Γιώργου Παραδείση και πραγματοποιείται με την συμβολή των συνεργατών της ομάδας, οι οποίοι εισάγουν το προσωπικό τους στοιχείο στα μαθήματα που διδάσκουν.

Η προσέγγιση δίνει ιδιαίτερο βάρος στις σχέσεις της ομάδας και στις τεχνικές ανάπτυξης δυναμικής σε ομάδες παιδιών ή ενηλίκων και ο σχεδιασμός στηρίζεται στις βασικές αρχές της Θεωρίας Συστημάτων στην Εκπαίδευση.

 

  • Ποιος μπορείς να συμμετέχει;

Για την παρακολούθηση του διετούς προγράμματος εκπαίδευσης στην “Παιδαγωγική μέσω της Τέχνης. Συστημική Προσέγγιση” δεν χρειάζεται απαραίτητα οι συμμετέχοντες να έχουν πτυχίο Παιδαγωγικής. Το πρόγραμμα εκπαίδευσης απευθύνεται σε όποιον εργάζεται ή θέλει να εργαστεί ως εμψυχωτής-συντονιστής με ομάδες παιδιών ή ενηλίκων μέσα από τεχνικές σύνθεσης των τεχνών και είναι σχεδιασμένο με τέτοιο τρόπο ώστε οι συμμετέχοντες να παρακολουθούν ή να μελετούν παράλληλα με τα άλλα μαθήματα μοντέλα παιδαγωγικής προσέγγισης καθώς και βασικές αρχές ψυχολογίας.

Η μέθοδος απευθύνεται σε παιδαγωγούς προσχολικής ηλικίας, εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας, καθηγητές, ψυχολόγους, καλλιτέχνες, εργοθεραπευτές, κοινωνικούς λειτουργούς και όλους όσοι ασχολούνται με ομάδες παιδιών ή ενηλίκων.

Από την συμμετοχή δεν αποκλείονται και οι φοιτητές ανάλογων σχολών, που θα ήθελαν να γνωρίσουν μια βιωματική μέθοδο προσέγγισης των ομάδων παράλληλα με τις βασικές σπουδές τους.

 

  • Που μπορώ να εφαρμόσω τη μέθοδο;

Οι απόφοιτοι/ες του διετούς εκπαιδευτικού προγράμματος μπορούν να εφαρμόσουν τη μέθοδο σε ομάδες παιδιών και εφήβων με στόχο τον πειραματισμό και την ενασχόλησή τους με τις τέχνες, είτε σε ομάδες ενηλίκων σχεδιάζοντας εκπαιδευτικές δράσεις που οι τέχνες στο σύνολό τους θα έχουν κύρια θέση.

Επιπλέον μπορούν να σχεδιάσουν εκπαιδευτικά προγράμματα για εκπαιδευτικά ιδρύματα, εργαστήρια καλλιτεχνικών δράσεων, κατασκηνώσεις, summer camps, θεατρικά εργαστήρια, σχολικές δομές κ.α

 

  • Πώς ονομάζεται ο απόφοιτος του προγράμματος;

‘Οσοι από τους συμμετέχοντες ολοκληρώσουν τα 2 έτη σπουδών θα άβουν πιστοποιητικό παρακολούθησης στο οποίο θα αναγράφεται το τίτλος: “Εμψυχωτής ομάδας μέσω της Τέχνης” και αναλυτικά τα μαθήματα που έχουν παρακολουθήσει, καθώς και οι ώρες πρακτικής άσκησης και μελέτης μαθημάτων (εργασίες, θεατρικά δρώμενα κλπ)

 

  • Ποια μαθήματα διδάσκονται στο πρόγραμμα;

Σε μια προσπάθεια σύνθεσης των τεχνών και εφαρμογής τους σε ομάδες μέσα από την επιστήμη της Παιδαγωγικής και της Ψυχολογίας, κατά τη διάρκεια του προγράμματος τα μαθήματα που διδάσκονται καλύπτουν θεματικές που αφορούν όλα τα παραπάνω.

 

Αναλυτικά:

  • Δυναμική και εμψύχωση ομάδας
  • Βασικές αρχές θεατρικού παιχνιδιού
  • Τεχνικές και μέθοδοι θεατρικού παιχνιδιού
  • Παιδαγωγική θεάτρου και Ειδική Αγωγή
  • Εικαστικό παιχνίδι-Process Art
  • Τεχνικές αυτοσχεδιασμού
  • Χορός και δυναμική ομάδα
  • Θεατρική έκφραση
  • Κουκλοθέατρο-Κουκλοθεάτρο αντικειμένων
  • Γλώσσα και Επικοινωνία
  • Βασικές αρχές της Θεωρίας Συστημάτω
  • -Η συστημική θεωρία στην Παιδαγωγικη
  • Λογοτεχνία και Εικαστικές-Τέχνες
  • Χώρος-πλαίσιο και συμπεριφορά.
  • Παρατήρηση-καταγραφή ομάδων
  • Σχεδιασμός εκπαιδευτικών προγραμμάτων

 

  • Ποια είναι η μορφή των μαθημάτων;

Τα μαθήματα του προγράμματος έχουν τόσο θεωρητική όσο και βιωματική μορφή.

Τα μαθήματα πραγματοποιούνται μια φορά κάθε μήνα και συγκεκριμένα ένα Σαββατοκύριακο κάθε μήνα από τις 10:00-18:00. Οι συμμετέχοντες αναλαμβάνουν στο

ενδιάμεσο εργασίες επάνω στα μαθήματα ή μελέτη σχετικής βιβλιογραφίας.

Στο τέλος κάθε έτους γίνεται παρουσίαση ενός project που έχουν αναλάβει οι ομάδες.

Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων θα γίνουν επίσης επισκέψεις σε μουσεία, θέατρα και άλλους χώρους πολιτισμού.

 

  • Εποπτεία και συμβουλευτική ομάδας

Οι συμμετέχοντες στο διετές πρόγραμμα εκπαίδευσης έχουν την δυνατότητα συμμετοχής στην ομάδα εποπτείας και συμβουλευτικής στήριξης παιδαγωγών που πραγματοποιείται 1 φορά τον μήνα στο Εργαστήριο Συστημικής Ψυχολογίας και Παιδαγωγικής Ροδάκινο χωρίς επιπλέον χρέωση.

 

Διαβάστε Επίσης  Αναγνώριση και διαχείριση ζητημάτων συμπεριφοράς σε περιβάλλον προσχολικής αγωγής

Tags: Art TherapyεκπαιδευτικοίΕργαστήριο Συστημικής Ψυχολογίας και Παιδαγωγικής ΡΟΔΑΚΙΝΟΠαιδαγωγικήσεμινάρια socialpolicy.grσεμινάρια ψυχολογίαςτέχνη

Related Posts

Εκφοβισμός στην Εφηβική Ηλικία και κατάθλιψη/αυτοκτονικότητα
Ψυχολογία

Η ψυχοκοινωνική παρέμβαση στην παιδική και εφηβική ηλικία | Η εφηβεία ως εναντίωση, σύγκρουση και ρήξη

by admin
6 Φεβρουαρίου, 2023
0

Από το Πρόγραμμα Ψυχοκοινωνικής Παρέμβασης Εφήβων του φορέα “Πλόες” Εταιρεία Ψυχοκοινωνικών Μελετών σε συνεργασία με την Ομάδα Ψυχοκοινωνικού Προβληματισμού.

Read more
Η τέχνη και οι τεχνικές μιας επιστημονικής αναφοράς

Η τέχνη και οι τεχνικές μιας επιστημονικής αναφοράς

3 Φεβρουαρίου, 2023
Νέα σύσταση για ποιοτική εκπαίδευση απαλλαγμένη από την απάτη και τη διαφθορά

«Ακούμε τη φωνή των παιδιών; Το Δικαίωμα της ελευθερίας γνώμης και συμμετοχής στην τάξη»

2 Φεβρουαρίου, 2023
Ασυνόδευτα Ανήλικα στην Ελλάδα: Eπικαιροποιημένα στατιστικά στοιχεία

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για μέλη των Ομάδων Προστασίας Ανηλίκων της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων

1 Φεβρουαρίου, 2023
3η Δράση Επιμόρφωσης Επαγγελματιών Κοινωνικής Εργασίας στον τομέα Κοινωνικής Προστασίας ανηλίκων

3η Δράση Επιμόρφωσης Επαγγελματιών Κοινωνικής Εργασίας στον τομέα Κοινωνικής Προστασίας ανηλίκων

1 Φεβρουαρίου, 2023
Load More

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Συνεργασίες

Επισκέπτης/τρια Καθηγητής/τρια στο Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Μακεδονίας

7 Φεβρουαρίου, 2023
Συνεργασίες

Επισκέπτες Καθηγητές στο Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών Πανεπιστημίου Μακεδονίας

7 Φεβρουαρίου, 2023
Φτώχεια και Κοινωνική Ένταξη: Προς την ενταξιακή εκπλήρωση των κοινωνικών δικαιωμάτων;

Βραβείο Ευρωπαϊκών Πρωτευουσών Ένταξης και Διαφορετικότητας

6 Φεβρουαρίου, 2023

Όλες οι αναρτήσεις στο e-mail σας

Προστεθείτε στους 6.047 εγγεγραμμένους.

Follow us on Facebook

Follow us on Facebook

newsletter

Subscribe to our mailing list

* indicates required



newsletters socialpolicy.gr


Next Post

Πρακτική άσκηση στην Ευρωπαϊκή Οικονομική και Κοινωνική Επιτροπή

Εκκίνησε η διαδικασία υποβολής των αιτήσεων για την Προκήρυξη 6Κ/2020

Η αυτενέργεια των μεταναστών και των προσφύγων στην καθημερινότητα της κοινωνικής τους ένταξης

31 οργανώσεις για την φωτιά στο camp της Μόριας: Άμεση Μεταφορά Προσφύγων και Αιτούντων άσυλο σε Ασφαλείς συνθήκες στην Ενδοχώρα

socialpolicy.gr

© 2021 socialpolicy.gr

Navigate Site

  • Αρχική
  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης

Follow Us

No Result
View All Result
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Επίκαιρα
    • Διεθνή
    • Σεμινάρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Αρθρογραφία
    • Προγράμματα
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Βιβλία
  • Υγεία
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Επιλεγμένα
  • Σχετικά με εμάς
  • Συνεργασίες
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Blog View
  • ENGLISH edition

© 2021 socialpolicy.gr

error: Content is protected !!