• Αρχική
  • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Blog View
  • Συνεργασίες
  • ENGLISH edition
Παρασκευή, 19 Αυγούστου, 2022
socialpolicy.gr
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    VACANCY BRF – Social Worker (With Greek License)

    VACANCY BRF – Psychologist (With Greek License) | Athens

    VACANCY BRF – Social Worker (With Greek License)

    VACANCY BRF – Social Worker (With Greek License)

    FR-Donations & Communications Officer – SAMS Ελλάς | Αθήνα

    Οι αλλαγές στον ΠΚ αμφισβητούν την αξιοπιστία των θυμάτων σεξουαλικής βίας

    GBV Prevention assistant/interpreter, Ουκρανικά, Θεσσαλονίκη | Κέντρο ΔΙΟΤΙΜΑ

    Communications Officer, Athens – Greece @ HIAS

    Εκπαιδευτής-τρια/Εμψυχωτής- τρια

    Εκπαιδευτής-τρια/Εμψυχωτής- τρια

    Ιατρικός Συντονιστής / Αθήνα | Γιατροί του Κόσμου

    Διαγενεακή Αλληλεγγύη: Δημιουργώντας έναν κόσμο για όλες τις ηλικίες

    Διαγενεακή Αλληλεγγύη: Δημιουργώντας έναν κόσμο για όλες τις ηλικίες

    Βοηθός γραφείου στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Πρόληψης και Ελέγχου Νόσων

    Ψυχολόγος στον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Κατευθυντήριες γραμμές για το πρώτο παγκόσμιο πλαίσιο πολιτικής για την προστασία των παιδιών σε κίνηση στο πλαίσιο της κλιματικής αλλαγής

    Κατευθυντήριες γραμμές για το πρώτο παγκόσμιο πλαίσιο πολιτικής για την προστασία των παιδιών σε κίνηση στο πλαίσιο της κλιματικής αλλαγής

    31ο Ενημερωτικό Σημείωμα Γ.Γ.Δ.Ο.Π.Ι.Φ.

    Περισσότερο διαφανείς και προβλέψιμοι όροι εργασίας για τους εργαζόμενους στην ΕΕ

    Ανάδοχη φροντίδα παιδιών και υποστήριξη ανάδοχων γονέων. Σύγχρονες προκλήσεις

    Νέοι κανόνες της ΕΕ για την καλύτερη προστασία των παιδιών σε διασυνοριακές υποθέσεις επιμέλειας

    Πρόσφατη έκθεση αναφορικά με προληπτικές πολιτικές σε 11 κράτη-μέλη της ΕΕ

    Νέα δικαιώματα για καλύτερη ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και ιδιωτικής ζωής στην ΕΕ

    Προσεγγίζοντας την έννοια των κοινωνικών ανισοτήτων

    Οικονομική Ανισότητα – Νέα Στοιχεία ΕΛΣΤΑΤ

    EDU-GATE – Έρευνα για την ψηφιακή εκπαίδευση στα Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης

    EDU-GATE – Έρευνα για την ψηφιακή εκπαίδευση στα Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης

    Πρόγραμμα “Αθηνά” για τη δωρεάν στέγαση φοιτητριών στην Αθήνα

    Ερευνητικό Δίκτυο ΛΟΑΤΚΙ+

    Ερευνητικό Δίκτυο ΛΟΑΤΚΙ+

    Η έννοια της φτώχειας

    Υλική και Κοινωνική Στέρηση / Συνθήκες Διαβίωσης – Νέα Στοιχεία ΕΛΣΤΑΤ

    Βασικό Εισόδημα: σε εξέλιξη έρευνα για τη στάση των Δημάρχων της Ελλάδας

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Παγκόσμια Ημέρα κατά της Ηπατίτιδας 2022

    Παγκόσμια Ημέρα κατά της Ηπατίτιδας 2022

    Ο Π.Ο.Υ. επικαιροποιεί το εγχειρίδιο για την ενσωμάτωση της διάστασης του φύλου

    Ο Π.Ο.Υ. επικαιροποιεί το εγχειρίδιο για την ενσωμάτωση της διάστασης του φύλου

    Τηλεργασία, μη αμειβόμενη φροντίδα και ψυχική υγεία εν καιρώ COVID-19

    Εσωτερική ανάρρωση εργαζομένου: τι είναι και πώς επηρεάζεται από την τηλεργασία

    Νέα εκπαιδευτικά προγράμματα 2022-2023 | Κέντρο Παιδιού & Εφήβου

    Νέα εκπαιδευτικά προγράμματα 2022-2023 | Κέντρο Παιδιού & Εφήβου

    Οι λέξεις έχουν σημασία για την ψυχική υγεία

    Οι λέξεις έχουν σημασία για την ψυχική υγεία

    Πιστοποιημένο Πρόγραμμα στη Συστημική-Οικογενειακή Θεραπεία | Ιωάννινα, Αθήνα & Online

    Πιστοποιημένο Πρόγραμμα στη Συστημική-Οικογενειακή Θεραπεία | Ιωάννινα, Αθήνα & Online

    Δωρεάν ψυχολογική  υποστήριξη σε ενήλικους κατοίκους του Δήμου Αθηναίων

    Ψυχολογική υποστήριξη κατοίκων Δήμου Θεσσαλονίκης

    Η Κατάσταση των Ναρκωτικών και των Οινοπνευματωδών στην Ελλάδα 2022

    Η Κατάσταση των Ναρκωτικών και των Οινοπνευματωδών στην Ελλάδα 2022

    Η Ευρωπαϊκή Έκθεση για τα Ναρκωτικά 2022

    Η Ευρωπαϊκή Έκθεση για τα Ναρκωτικά 2022

    Τετραετές Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία 2022-2023

    Τετραετές Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία 2022-2023

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    VACANCY BRF – Social Worker (With Greek License)

    VACANCY BRF – Psychologist (With Greek License) | Athens

    VACANCY BRF – Social Worker (With Greek License)

    VACANCY BRF – Social Worker (With Greek License)

    FR-Donations & Communications Officer – SAMS Ελλάς | Αθήνα

    Οι αλλαγές στον ΠΚ αμφισβητούν την αξιοπιστία των θυμάτων σεξουαλικής βίας

    GBV Prevention assistant/interpreter, Ουκρανικά, Θεσσαλονίκη | Κέντρο ΔΙΟΤΙΜΑ

    Communications Officer, Athens – Greece @ HIAS

    Εκπαιδευτής-τρια/Εμψυχωτής- τρια

    Εκπαιδευτής-τρια/Εμψυχωτής- τρια

    Ιατρικός Συντονιστής / Αθήνα | Γιατροί του Κόσμου

    Διαγενεακή Αλληλεγγύη: Δημιουργώντας έναν κόσμο για όλες τις ηλικίες

    Διαγενεακή Αλληλεγγύη: Δημιουργώντας έναν κόσμο για όλες τις ηλικίες

    Βοηθός γραφείου στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Πρόληψης και Ελέγχου Νόσων

    Ψυχολόγος στον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Κατευθυντήριες γραμμές για το πρώτο παγκόσμιο πλαίσιο πολιτικής για την προστασία των παιδιών σε κίνηση στο πλαίσιο της κλιματικής αλλαγής

    Κατευθυντήριες γραμμές για το πρώτο παγκόσμιο πλαίσιο πολιτικής για την προστασία των παιδιών σε κίνηση στο πλαίσιο της κλιματικής αλλαγής

    31ο Ενημερωτικό Σημείωμα Γ.Γ.Δ.Ο.Π.Ι.Φ.

    Περισσότερο διαφανείς και προβλέψιμοι όροι εργασίας για τους εργαζόμενους στην ΕΕ

    Ανάδοχη φροντίδα παιδιών και υποστήριξη ανάδοχων γονέων. Σύγχρονες προκλήσεις

    Νέοι κανόνες της ΕΕ για την καλύτερη προστασία των παιδιών σε διασυνοριακές υποθέσεις επιμέλειας

    Πρόσφατη έκθεση αναφορικά με προληπτικές πολιτικές σε 11 κράτη-μέλη της ΕΕ

    Νέα δικαιώματα για καλύτερη ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και ιδιωτικής ζωής στην ΕΕ

    Προσεγγίζοντας την έννοια των κοινωνικών ανισοτήτων

    Οικονομική Ανισότητα – Νέα Στοιχεία ΕΛΣΤΑΤ

    EDU-GATE – Έρευνα για την ψηφιακή εκπαίδευση στα Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης

    EDU-GATE – Έρευνα για την ψηφιακή εκπαίδευση στα Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης

    Πρόγραμμα “Αθηνά” για τη δωρεάν στέγαση φοιτητριών στην Αθήνα

    Ερευνητικό Δίκτυο ΛΟΑΤΚΙ+

    Ερευνητικό Δίκτυο ΛΟΑΤΚΙ+

    Η έννοια της φτώχειας

    Υλική και Κοινωνική Στέρηση / Συνθήκες Διαβίωσης – Νέα Στοιχεία ΕΛΣΤΑΤ

    Βασικό Εισόδημα: σε εξέλιξη έρευνα για τη στάση των Δημάρχων της Ελλάδας

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Παγκόσμια Ημέρα κατά της Ηπατίτιδας 2022

    Παγκόσμια Ημέρα κατά της Ηπατίτιδας 2022

    Ο Π.Ο.Υ. επικαιροποιεί το εγχειρίδιο για την ενσωμάτωση της διάστασης του φύλου

    Ο Π.Ο.Υ. επικαιροποιεί το εγχειρίδιο για την ενσωμάτωση της διάστασης του φύλου

    Τηλεργασία, μη αμειβόμενη φροντίδα και ψυχική υγεία εν καιρώ COVID-19

    Εσωτερική ανάρρωση εργαζομένου: τι είναι και πώς επηρεάζεται από την τηλεργασία

    Νέα εκπαιδευτικά προγράμματα 2022-2023 | Κέντρο Παιδιού & Εφήβου

    Νέα εκπαιδευτικά προγράμματα 2022-2023 | Κέντρο Παιδιού & Εφήβου

    Οι λέξεις έχουν σημασία για την ψυχική υγεία

    Οι λέξεις έχουν σημασία για την ψυχική υγεία

    Πιστοποιημένο Πρόγραμμα στη Συστημική-Οικογενειακή Θεραπεία | Ιωάννινα, Αθήνα & Online

    Πιστοποιημένο Πρόγραμμα στη Συστημική-Οικογενειακή Θεραπεία | Ιωάννινα, Αθήνα & Online

    Δωρεάν ψυχολογική  υποστήριξη σε ενήλικους κατοίκους του Δήμου Αθηναίων

    Ψυχολογική υποστήριξη κατοίκων Δήμου Θεσσαλονίκης

    Η Κατάσταση των Ναρκωτικών και των Οινοπνευματωδών στην Ελλάδα 2022

    Η Κατάσταση των Ναρκωτικών και των Οινοπνευματωδών στην Ελλάδα 2022

    Η Ευρωπαϊκή Έκθεση για τα Ναρκωτικά 2022

    Η Ευρωπαϊκή Έκθεση για τα Ναρκωτικά 2022

    Τετραετές Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία 2022-2023

    Τετραετές Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία 2022-2023

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
socialpolicy.gr
No Result
View All Result
Home Κοινωνική Πολιτική

Πολυγλωσσία, γλωσσικά ρεπερτόρια, διαγλωσσικότητα στην εκπαίδευση

29 Σεπτεμβρίου, 2020
in Κοινωνική Πολιτική, Κοινωνική Συνοχή
0
Πολυγλωσσία, γλωσσικά ρεπερτόρια, διαγλωσσικότητα στην εκπαίδευση

Της Σταυρούλας Τσιπλάκου

Αναπληρώτριας Καθηγήτριας Γλωσσολογίας

Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία»

Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

 

Η σύγχρονη γλωσσολογική έρευνα σχετικά με τη γλωσσική επαφή και τη γλωσσική αλλαγή αλλά και σχετικά με τη γλωσσική κατάκτηση και τη διγλωσσία/την πολυγλωσσία έχει πλέον αποδομήσει το μύθο της μονογλωσσίας, τόσο ως υφιστάμενης, πραγματικής κατάστασης στις γλωσσικές κοινότητες όσο και ως κυρίαρχου παιδαγωγικού στόχου. Η έρευνα έχει δείξει ότι η μονογλωσσία είναι μια ιδεολογική κατασκευή που σχετίζεται με κυρίαρχες γλωσσικές ιδεολογίες του 19ου αιώνα και ιδιαίτερα με το ιδεολόγημα του κράτους-έθνους και της εθνικής γλώσσας ως έκφανσής του. Σήμερα υπάρχουν πάμπολλα διαδεδομένα προγράμματα δίγλωσσης εκπαίδευσης που σέβονται και προωθούν την διγλωσσία ή και την πολυγλωσσία σε συγκεκριμένα εκπαιδευτικά συγκείμενα.

Τι συμβαίνει όμως ακριβώς στο συμβατικό σχολικό πλαίσιο; Συνοπτικά και κάπως απλουστευτικά, η επίσημη εκπαίδευση τείνει να είναι ένα πεδίο εφαρμογής ιδεολογιών που αντιμετωπίζουν τη γλώσσα ως συμβολικό (και πραγματικό) κεφάλαιο· συνακόλουθα προκρίνεται η διδασκαλία των πρότυπων γλωσσών ως πηγή ακαδημαϊκής και οικονομικής επιτυχίας. Εύκολα γίνεται αντιληπτό γιατί η επίσημη εκπαίδευση δεν αξιοποιεί και δεν νομιμοποιεί την χρήση γλωσσικών μορφών που θεωρούνται κοινωνικά στιγματισμένες (π.χ. διάλεκτοι, κοινωνιόλεκτοι, επίπεδα ύφους, στιλ ομιλίας ή και άλλες, μη κυρίαρχες γλώσσες)·  επίσης η εκπαίδευση τείνει να απαξιώνει γλωσσικές πρακτικές όπως η εναλλαγή κωδίκων και άλλες υβριδικές μορφές γλωσσικής επιτέλεσης, που στο συγκεκριμένο κανονιστικό ιδεολογικό πλαίσιο αντιμετωπίζονται ως αντικανονικές, «παραβατικές», ή, στην καλύτερη περίπτωση, ως αναποτελεσματικές ή και ως εμπόδια για την εκμάθηση της γλωσσικής νόρμας. Στο πλαίσιο αυτό, ακόμα και όταν προωθείται η δίγλωσση ή πολύγλωσση εκπαίδευση, αυτή συχνά εργαλειοποιείται ως παράλληλες μονογλωσσίες, με διάφορες κυρίαρχες, επίσημες γλώσσες να διδάσκονται ξεχωριστά, χωρίς να αναδεικνύονται οι μεταξύ τους σχέσεις και χωρίς να αξιοποιούνται μεικτές ή υβριδικές μορφές γλώσσας ή μορφές που θεωρούνται «κατώτερες», όπως οι διάλεκτοι.

Αντίθετα, η παιδαγωγική της διαγλωσσικότητας (translanguaging) προκρίνει μια δυναμική αντιμετώπιση της γλώσσας όχι ως στατικού συστήματος αλλά ως γλωσσικότητας (languaging)· η γλωσσικότητα γίνεται αντιληπτή ως πολλαπλές επιτελέσεις (performances) μέσα σε συγκεκριμένα κοινωνικά και πολιτισμικά συγκείμενα, στο πλαίσιο των οποίων αξιοποιούνται στοιχεία από πολλαπλά και σύνθετα γλωσσικά ρεπερτόρια (linguistic repertoires) που μπορεί να περιλαμβάνουν διαφορετικές γλώσσες, διαφορετικές γεωγραφικές και κοινωνικές ποικιλίες ή επίπεδα ύφους. Τα παραπάνω αξιοποιούνται προκειμένου να παραχθούν διαφόρων ειδών κοινωνικοπολιτισμικά νοήματα, να επιτελεστούν συμβολικά ποικίλες πράξεις ταυτότητας, να γίνει συμβολική διαπραγμάτευση αξιών, να αρθρωθούν εναλλακτικές «φωνές», λόγοι και ιδεολογίες, κ.λπ.

Μια βασική πτυχή της παιδαγωγικής της διαγλωσσικότητας είναι η σχέση της με την κριτική παιδαγωγική και τον κριτικό γραμματισμό (critical literacy). Η συμβολή της παιδαγωγικής της διαγλωσσικότητας στον κριτικό γραμματισμό θα μπορούσε να συνοψιστεί στα εξής σημεία:

(α) Οι μαθήτριες και οι μαθητές αντιμετωπίζονται ως φορείς εναλλακτικών γλωσσικών και σημειωτικών κεφαλαίων,  «φωνών» και γνώσεων (knowledges, με την έννοια της μη κυρίαρχης γνώσης, που παράγεται εκτός ηγεμονικών υποδειγμάτων).

(β) Η παιδαγωγική αξιοποίηση αυτών των γνωσιακών και πολιτισμικών κεφαλαίων προϋποθέτει συνεργασιμότητα, σεβασμό όλων των γλωσσικών ποικιλιών, των ταυτοτήτων και των «φωνών» της τάξης, αλλά και ανάληψη ευθύνης εκ μέρους των μαθητριών και των μαθητών για την συνεργατική οργάνωση της μάθησής τους, με την/τον εκπαιδευτικό να παίζει το ρόλο της συντονίστριας/του συντονιστή της διαδικασίας, ως ισότιμο μέλος της μαθησιακής κοινότητας– οδηγεί, επομένως, σε μετασχηματισμό της ίδιας της συμβατικής εκπαιδευτικής διαδικασίας.

(γ) Η γλώσσα αντιμετωπίζεται ως σύνθετος σημειωτικός πόρος που παραπέμπει συμβολικά σε διαφορετικές κοινωνικές δομές, πολιτισμικές τάσεις, κοινωνικούς λόγους, ιδεολογικές θεωρήσεις της «πραγματικότητας». Επομένως, κάθε πράξη διαγλωσσικότητας μπορεί να αναδείξει την διαφορετική ιστορική, κοινωνική, πολιτισμική ή αξιακή διάσταση των ποικίλων γλωσσικών μορφών, την ιδιότητά τους να δομούν διαφορετικά τα νοήματα ανάλογα με τις κοινότητες ή τις ομάδες που τα παράγουν. Αν η γλωσσική ποικιλία γίνει αντικείμενο συνειδητής μεταγλωσσικής ανάλυσης και διαπραγμάτευσης στο πλαίσιο μιας πραγματικά διαγλωσσικής παιδαγωγικής, τότε η αξιοποίηση της γλωσσικής ποικιλότητας και της διαγλωσσικότητας μπορεί να αποτελέσει βασική διάσταση της κριτικής αντιμετώπισης της γλώσσας, με απώτερο στόχο την κοινωνική αλλαγή, που είναι βασικό ζητούμενο του κριτικού γραμματισμού.

 

Διαβάστε Επίσης  Φιλοσοφία για παιδιά (P4C)

Tags: γλώσσαγλωσσολογίαεκπαίδευσηΠαιδαγωγικήπολυγλωσσία

Related Posts

Υποτροφίες

Ε.Α.Π.: 35 θέσεις με υποτροφία για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023

by admin
8 Αυγούστου, 2022
0

Για τις ειδικές κοινωνικές ομάδες των Ρομά, των φιλοξενούμενων ή πρώην φιλοξενούμενων δομών παιδικής προστασίας και των ωφελούμενων λόγω αστεγίας.

Read more
Τα νέα Μεταπτυχιακά του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου

Τα νέα Μεταπτυχιακά του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου

4 Αυγούστου, 2022
ΠΜΣ «Σύγχρονη Ελληνική και Ευρωπαϊκή Ιστορία» 2022-2023

ΠΜΣ «Σύγχρονη Ελληνική και Ευρωπαϊκή Ιστορία» 2022-2023

3 Αυγούστου, 2022
EDU-GATE – Έρευνα για την ψηφιακή εκπαίδευση στα Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης

EDU-GATE – Έρευνα για την ψηφιακή εκπαίδευση στα Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης

1 Αυγούστου, 2022

Erasmus+: 44 Ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια για διασυνοριακή και διεπιστημονική συνεργασία

28 Ιουλίου, 2022
Load More

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

VACANCY BRF – Social Worker (With Greek License)

VACANCY BRF – Psychologist (With Greek License) | Athens

18 Αυγούστου, 2022
VACANCY BRF – Social Worker (With Greek License)

VACANCY BRF – Social Worker (With Greek License)

18 Αυγούστου, 2022
Το Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών μικρού μήκους Δράμας ταξιδεύει στη Θήβα | Προβολή Ταινιών με θεματική την έμφυλη βία

Το Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών μικρού μήκους Δράμας ταξιδεύει στη Θήβα | Προβολή Ταινιών με θεματική την έμφυλη βία

18 Αυγούστου, 2022

Όλες οι αναρτήσεις στο e-mail σας

Προστεθείτε στους 5.963 εγγεγραμμένους.

Follow us on Facebook

Follow us on Facebook

newsletter

Subscribe to our mailing list

* indicates required



newsletters socialpolicy.gr


Next Post

Πρόσληψη Ακαδημαϊκών Υποτρόφων στο Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας του Μεσογειακού Πανεπιστημίου

4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης «Ανθρώπινα Δικαιώματα και Εκπαίδευση» | 2-4 Οκτωβρίου 2020

4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης «Ανθρώπινα Δικαιώματα και Εκπαίδευση» | 2-4 Οκτωβρίου 2020

Εσείς πως σκέφτεστε για την αναπηρία; Απομακρύνοντας τα στερεότυπα

Οι ιστότοποι του δημόσιου τομέα οφείλουν να είναι προσβάσιμοι σε χρήστες με αναπηρία

socialpolicy.gr

© 2021 socialpolicy.gr

Navigate Site

  • Αρχική
  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης

Follow Us

No Result
View All Result
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Επίκαιρα
    • Διεθνή
    • Σεμινάρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Αρθρογραφία
    • Προγράμματα
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Βιβλία
  • Υγεία
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Επιλεγμένα
  • Σχετικά με εμάς
  • Συνεργασίες
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Blog View
  • ENGLISH edition

© 2021 socialpolicy.gr

error: Content is protected !!