• Αρχική
  • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Blog View
  • Συνεργασίες
  • ENGLISH edition
Παρασκευή, Απρίλιος 16, 2021
socialpolicy.gr
Advertisement Banner
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    Programme Associate @ UNICEF | Athens – Greece

    Προκήρυξη 2Ε/2021 Αποστολή στο Εθνικό Τυπογραφείο

    Κοινωνικός Λειτουργός στο Κοινωνικό Παντοπωλείο Δήμου Θηβαίων

    «Υποτροφίες στις Περιφέρειες 2020-2021» : Χορήγηση Υποτροφιών στην Περιφέρεια Θεσσαλίας

    Υποτροφίες για την παροχή επικουρικού διδακτικού έργου στο ΑΠΘ

    Ομαδικά Εργαστήρια Συμβουλευτικής Ανέργων του Δήμου Παύλου Μελά συνεργασία με ΙΝΕ ΓΣΕΕ

    Ομαδικά Εργαστήρια Συμβουλευτικής Ανέργων του Δήμου Παύλου Μελά συνεργασία με ΙΝΕ ΓΣΕΕ

    Θέσεις Εργασίας στον Π.Ο.Υ.

    Κοινωνικοί Λειτουργοί στη Διεύθυνση Κοινωνικής Αλληλεγγύης Δήμου Αθηναίων

    Protection Assistant @ ΙΟΜ Athens / Greece

    Προκήρυξη 4Κ/2021 | Αποστολή στο Εθνικό Τυπογραφείο

    Child Friendly and Women’s Safe Space Team Leader – National Contract @ Danish Refugee Council

    Site Management Support Community Mobilization Assistant @ Danish Refugee Council

    Programme Associate @ UNICEF | Athens – Greece

    Κοινωνιολόγος και Κοινωνικοί Λειτουργοί στο Κέντρο Κοινότητας Δήμου Καβάλας

    Σπούδασε με υποτροφία στα κορυφαία εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας

    Σπούδασε με υποτροφία στα κορυφαία εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Καταπολέμηση της εμπορίας ανθρώπων: νέα στρατηγική για την πρόληψη της εμπορίας ανθρώπων

    Καταπολέμηση της εμπορίας ανθρώπων: νέα στρατηγική για την πρόληψη της εμπορίας ανθρώπων

    Παγκόσμια Έκθεση για το Χάσμα των Φύλων 2021

    Παγκόσμια Έκθεση για το Χάσμα των Φύλων 2021

    Η εργασία στην ψηφιακή εποχή

    Η εργασία στην ψηφιακή εποχή

    Ξενώνας Φιλοξενίας Κακοποιημένων Γυναικών Δήμου Κοζάνης

    Ξενώνας Φιλοξενίας Κακοποιημένων Γυναικών Δήμου Κοζάνης

    «I_AM: Inclusive education using Animation and Multimedia»

    «I_AM: Inclusive education using Animation and Multimedia»

    Ο Δήμος Νεάπολης-Συκεών καταργεί τις έμφυλες γλωσσικές διακρίσεις από τα διοικητικά του έγγραφα

    Ο Δήμος Νεάπολης-Συκεών καταργεί τις έμφυλες γλωσσικές διακρίσεις από τα διοικητικά του έγγραφα

    Ισότητα των Φύλων και Μετανάστευση | Ηλεκτρονική πλατφόρμα «I Know Gender»

    Ισότητα των Φύλων και Μετανάστευση | Ηλεκτρονική πλατφόρμα «I Know Gender»

    Πολυδύναμο Κέντρο Άστεγων | Δήμος Αθηναίων

    Ομάδα Εργασίας για την υποστήριξη και την κοινωνική ένταξη των αστέγων

    Χρήση μη σεξιστικής γλώσσας | Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ

    Χρήση μη σεξιστικής γλώσσας | Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ

    Σε λειτουργία ο εθνικός μηχανισμός για τον εντοπισμό και την προστασία ασυνόδευτων παιδιών σε επισφαλείς συνθήκες

    Σε λειτουργία ο εθνικός μηχανισμός για τον εντοπισμό και την προστασία ασυνόδευτων παιδιών σε επισφαλείς συνθήκες

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    ΚΕΘΕΑ ΑΡΙΑΔΝΗ: Οδηγός για τη χρήση και την εξάρτηση στους χώρους εργασίας

    ΚΕΘΕΑ ΑΡΙΑΔΝΗ: Οδηγός για τη χρήση και την εξάρτηση στους χώρους εργασίας

    Φοιτητική Ζωή και Πανδημία: Οδηγός Αυτοβοήθειας για Φοιτητές και Φοιτήτριες

    Φοιτητική Ζωή και Πανδημία: Οδηγός Αυτοβοήθειας για Φοιτητές και Φοιτήτριες

    Παγκόσμια Ημέρα Υγείας 2021

    Παγκόσμια Ημέρα Υγείας 2021

    Κοινωνικό Οδοντιατρείο στο Δήμο Αθηναίων

    Κοινωνικό Οδοντιατρείο στο Δήμο Αθηναίων

    Ο αυτισμός στην Ελλάδα: Μας μιλούν ερευνητές της 1ης Μελέτης για τον Επιπολασμό των ΔΑΦ

    Ο αυτισμός στην Ελλάδα: Μας μιλούν ερευνητές της 1ης Μελέτης για τον Επιπολασμό των ΔΑΦ

    Ετήσια Έκθεση INCB 2020: Κρυφή επιδημία χρήσης ναρκωτικών από ηλικιωμένους

    Ετήσια Έκθεση INCB 2020: Κρυφή επιδημία χρήσης ναρκωτικών από ηλικιωμένους

    Νέο Τμήμα Παροχής Συμβουλευτικών & Ψυχοθεραπευτικών Υπηρεσιών του Ελληνικού Κέντρου Focusing

    Νέο Τμήμα Παροχής Συμβουλευτικών & Ψυχοθεραπευτικών Υπηρεσιών του Ελληνικού Κέντρου Focusing

    2021: Διεθνές Έτος Επαγγελματιών Υγείας και Φροντίδας

    2021: Διεθνές Έτος Επαγγελματιών Υγείας και Φροντίδας

    Πρόγραμμα Ψυχολογικής Υποστήριξης για νοσούντες Covid-19

    Πρόγραμμα Ψυχολογικής Υποστήριξης για νοσούντες Covid-19

    «Πρώτες Βοήθειες σε Περιβάλλον Ειδικής Αγωγής και Ψυχικής Υγείας»

    «Πρώτες Βοήθειες σε Περιβάλλον Ειδικής Αγωγής και Ψυχικής Υγείας»

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    Programme Associate @ UNICEF | Athens – Greece

    Προκήρυξη 2Ε/2021 Αποστολή στο Εθνικό Τυπογραφείο

    Κοινωνικός Λειτουργός στο Κοινωνικό Παντοπωλείο Δήμου Θηβαίων

    «Υποτροφίες στις Περιφέρειες 2020-2021» : Χορήγηση Υποτροφιών στην Περιφέρεια Θεσσαλίας

    Υποτροφίες για την παροχή επικουρικού διδακτικού έργου στο ΑΠΘ

    Ομαδικά Εργαστήρια Συμβουλευτικής Ανέργων του Δήμου Παύλου Μελά συνεργασία με ΙΝΕ ΓΣΕΕ

    Ομαδικά Εργαστήρια Συμβουλευτικής Ανέργων του Δήμου Παύλου Μελά συνεργασία με ΙΝΕ ΓΣΕΕ

    Θέσεις Εργασίας στον Π.Ο.Υ.

    Κοινωνικοί Λειτουργοί στη Διεύθυνση Κοινωνικής Αλληλεγγύης Δήμου Αθηναίων

    Protection Assistant @ ΙΟΜ Athens / Greece

    Προκήρυξη 4Κ/2021 | Αποστολή στο Εθνικό Τυπογραφείο

    Child Friendly and Women’s Safe Space Team Leader – National Contract @ Danish Refugee Council

    Site Management Support Community Mobilization Assistant @ Danish Refugee Council

    Programme Associate @ UNICEF | Athens – Greece

    Κοινωνιολόγος και Κοινωνικοί Λειτουργοί στο Κέντρο Κοινότητας Δήμου Καβάλας

    Σπούδασε με υποτροφία στα κορυφαία εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας

    Σπούδασε με υποτροφία στα κορυφαία εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Καταπολέμηση της εμπορίας ανθρώπων: νέα στρατηγική για την πρόληψη της εμπορίας ανθρώπων

    Καταπολέμηση της εμπορίας ανθρώπων: νέα στρατηγική για την πρόληψη της εμπορίας ανθρώπων

    Παγκόσμια Έκθεση για το Χάσμα των Φύλων 2021

    Παγκόσμια Έκθεση για το Χάσμα των Φύλων 2021

    Η εργασία στην ψηφιακή εποχή

    Η εργασία στην ψηφιακή εποχή

    Ξενώνας Φιλοξενίας Κακοποιημένων Γυναικών Δήμου Κοζάνης

    Ξενώνας Φιλοξενίας Κακοποιημένων Γυναικών Δήμου Κοζάνης

    «I_AM: Inclusive education using Animation and Multimedia»

    «I_AM: Inclusive education using Animation and Multimedia»

    Ο Δήμος Νεάπολης-Συκεών καταργεί τις έμφυλες γλωσσικές διακρίσεις από τα διοικητικά του έγγραφα

    Ο Δήμος Νεάπολης-Συκεών καταργεί τις έμφυλες γλωσσικές διακρίσεις από τα διοικητικά του έγγραφα

    Ισότητα των Φύλων και Μετανάστευση | Ηλεκτρονική πλατφόρμα «I Know Gender»

    Ισότητα των Φύλων και Μετανάστευση | Ηλεκτρονική πλατφόρμα «I Know Gender»

    Πολυδύναμο Κέντρο Άστεγων | Δήμος Αθηναίων

    Ομάδα Εργασίας για την υποστήριξη και την κοινωνική ένταξη των αστέγων

    Χρήση μη σεξιστικής γλώσσας | Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ

    Χρήση μη σεξιστικής γλώσσας | Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ

    Σε λειτουργία ο εθνικός μηχανισμός για τον εντοπισμό και την προστασία ασυνόδευτων παιδιών σε επισφαλείς συνθήκες

    Σε λειτουργία ο εθνικός μηχανισμός για τον εντοπισμό και την προστασία ασυνόδευτων παιδιών σε επισφαλείς συνθήκες

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    ΚΕΘΕΑ ΑΡΙΑΔΝΗ: Οδηγός για τη χρήση και την εξάρτηση στους χώρους εργασίας

    ΚΕΘΕΑ ΑΡΙΑΔΝΗ: Οδηγός για τη χρήση και την εξάρτηση στους χώρους εργασίας

    Φοιτητική Ζωή και Πανδημία: Οδηγός Αυτοβοήθειας για Φοιτητές και Φοιτήτριες

    Φοιτητική Ζωή και Πανδημία: Οδηγός Αυτοβοήθειας για Φοιτητές και Φοιτήτριες

    Παγκόσμια Ημέρα Υγείας 2021

    Παγκόσμια Ημέρα Υγείας 2021

    Κοινωνικό Οδοντιατρείο στο Δήμο Αθηναίων

    Κοινωνικό Οδοντιατρείο στο Δήμο Αθηναίων

    Ο αυτισμός στην Ελλάδα: Μας μιλούν ερευνητές της 1ης Μελέτης για τον Επιπολασμό των ΔΑΦ

    Ο αυτισμός στην Ελλάδα: Μας μιλούν ερευνητές της 1ης Μελέτης για τον Επιπολασμό των ΔΑΦ

    Ετήσια Έκθεση INCB 2020: Κρυφή επιδημία χρήσης ναρκωτικών από ηλικιωμένους

    Ετήσια Έκθεση INCB 2020: Κρυφή επιδημία χρήσης ναρκωτικών από ηλικιωμένους

    Νέο Τμήμα Παροχής Συμβουλευτικών & Ψυχοθεραπευτικών Υπηρεσιών του Ελληνικού Κέντρου Focusing

    Νέο Τμήμα Παροχής Συμβουλευτικών & Ψυχοθεραπευτικών Υπηρεσιών του Ελληνικού Κέντρου Focusing

    2021: Διεθνές Έτος Επαγγελματιών Υγείας και Φροντίδας

    2021: Διεθνές Έτος Επαγγελματιών Υγείας και Φροντίδας

    Πρόγραμμα Ψυχολογικής Υποστήριξης για νοσούντες Covid-19

    Πρόγραμμα Ψυχολογικής Υποστήριξης για νοσούντες Covid-19

    «Πρώτες Βοήθειες σε Περιβάλλον Ειδικής Αγωγής και Ψυχικής Υγείας»

    «Πρώτες Βοήθειες σε Περιβάλλον Ειδικής Αγωγής και Ψυχικής Υγείας»

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
socialpolicy.gr
No Result
View All Result
Home Επίκαιρα Διεθνή

Το 14 τοις εκατό των ενηλίκων παγκοσμίως εξακολουθούν να μην έχουν αναπτύξει βασικές δεξιότητες γραμματισμού

Σεπτέμβριος 8, 2020
in Διεθνή, Επίκαιρα
0
Διεθνής Ημέρα Γραμματισμού 2020

Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση παρακολούθησης της παγκόσμιας εκπαίδευσης της UNESCO – Global Education Monitoring Report (GEMR), Inclusion and education – All means all, το 14% των ενηλίκων παγκοσμίως στερούνται βασικών δεξιοτήτων ανάγνωσης και γραφής. Οι λόγοι για αυτό ποικίλλουν, με τα χαμένα πρώτα σχολικά χρόνια, τον αντίκτυπο των συγκρούσεων και της αστάθειας, των μεταναστευτικών οδών και της απρόσιτης ποιοτικής εκπαίδευσης στη μητρική γλώσσα να είναι μεταξύ αυτών. Η έκθεση αποκαλύπτει ότι εκείνοι που αποκλείονται από το εκπαιδευτικό σύστημα σε νεαρή ηλικία συχνά παραμένουν σε μειονεκτική θέση για το υπόλοιπο της ζωής τους. Επιπλέον, λιγότερες από το 10% των χωρών παγκοσμίως έχουν νόμους που διασφαλίζουν την πλήρη ένταξη στην εκπαίδευση.

Η έκθεση GEMR εξετάζει την πρόοδο πάνω από 200 χωρών στην επίτευξη των εκπαιδευτικών στόχων που έχουν υιοθετηθεί από τα κράτη μέλη του ΟΗΕ στην Ατζέντα του 2030 για την βιώσιμη ανάπτυξη. Παρέχει σε βάθος ανάλυση των βασικών παραγόντων που προκαλούν τον αποκλεισμό των μαθητών από τα εκπαιδευτικά συστήματα, όπως το φύλο, η ηλικία, η τοποθεσία, η φτώχεια, η αναπηρία, η εθνικότητα, η αυτοχθονία, η γλώσσα, η θρησκεία, η κατάσταση μετανάστευσης ή εκτοπισμός, ο σεξουαλικός προσανατολισμός ή η έκφραση ταυτότητας φύλου, η φυλάκιση, οι πεποιθήσεις και οι στάσεις.

Παρόλο που η έκθεση αναγνωρίζει κάποια πρόοδο στις βασικές δεξιότητες γραμματισμού, διαπίστωσε ότι οι γυναίκες εξακολουθούν να έχουν χαμηλότερη επάρκεια σε σχέση με τους άνδρες. Επιπλέον, οι τρέχουσες προβλέψεις δείχνουν ότι ο αριθμός των ενηλίκων που δεν έχουν ολοκληρώσει το δημοτικό σχολείο μπορεί να παραμείνει πάνω από το 10% στην Αφρική έως τη δεκαετία του 2050, ακόμη και αν η ολοκλήρωση της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης επιτευχθεί καθολικά έως το 2030. Αυτά τα δεδομένα περιλαμβάνουν νέες εκτιμήσεις για 72 χώρες, συμπεριλαμβανομένων 21 χωρών των οποίων τα προηγούμενα εθνικά ποσοστά αλφαβητισμού ήταν από 2010 ή παλαιότερα.

Επιπλέον, τα αποτελέσματα της μελέτης του Προγράμματος του ΟΟΣΑ για Διεθνή Αποτίμηση των Ικανοτήτων των Ενηλίκων (PIAAC) δείχνουν ότι η καθολική ολοκλήρωση της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης δεν αποτελεί επαρκή προϋπόθεση για την επίτευξη καθολικής παιδείας. Σύμφωνα με στοιχεία από το 2017, περίπου το 51% των ενηλίκων στο Μεξικό, το 71% στο Περού και το 72% στον Ισημερινό δεν μπορούσαν να εκτελέσουν βασικά καθήκοντα γραμματισμού.

Η Διεθνής Ημέρα Αλφαβητισμού για το 2020, επικεντρώνεται στη διδασκαλία και τη μάθηση του Αλφαβητισμού εν μέσω κρίσης COVID-19 και έπειτα, με έμφαση στο ρόλο των εκπαιδευτικών και των μεταβαλλόμενων παιδαγωγικών. Το θέμα επισημαίνει τη μάθηση του γραμματισμού με την οπτική της διά βίου μάθησης και ως εκ τούτου επικεντρώνεται κυρίως σε νέους και ενήλικες. Η πρόσφατη κρίση του Covid 19 υπήρξε μια έντονη υπενθύμιση του υφιστάμενου χάσματος μεταξύ του πολιτικού λόγου και της πραγματικότητας: ένα κενό που υπήρχε ήδη στην εποχή πριν από το Covid-19 και επηρεάζει αρνητικά τη μάθηση των νέων και των ενηλίκων που δεν έχουν καθόλου ή έχουν χαμηλές δεξιότητες γραμματισμού και ως εκ τούτου τείνουν να αντιμετωπίζουν πολλαπλά μειονεκτήματα. Κατά τη διάρκεια του Covid-19, σε πολλές χώρες, τα προγράμματα εκπαίδευσης ενηλίκων απουσίαζαν από τα αρχικά σχέδια ανταπόκρισης στον τομέα της εκπαίδευσης, οπότε η πλειονότητα των προγραμμάτων εκπαίδευσης ενηλίκων που υπήρχαν αναστάλθηκαν, με μερικά μόνο μαθήματα να συνεχίζονται ουσιαστικά, μέσω τηλεόρασης και ραδιοφώνου ή σε υπαίθριους χώρους .

Η έκθεση GEMR δείχνει ξεκάθαρα ότι η επίτευξη καθολικού αλφαβητισμού για τους ενήλικες παραμένει μια πρόκληση. Συνεπώς απαιτείται συνεχής επένδυση για να διασφαλιστεί ότι ο καθένας έχει την ικανότητα να διαβάζει και να γράφει. Αυτό ισχύει ακόμη περισσότερο για ενήλικες με αναπηρία: σε 25 χώρες με σχετικά δεδομένα, το ποσοστό αλφαβητισμού ενηλίκων για άτομα με οποιοδήποτε είδος αναπηρίας είναι χαμηλότερο από ό, τι για τον γενικό ενήλικο πληθυσμό, με το χάσμα να κυμαίνεται από 5% στο Μάλι έως 41% στην Ινδονησία.

Το Ινστιτούτο Δια Βίου Μάθησης της UNESCO – Institute for Lifelong Learning (UIL) υποστηρίζει τα κράτη μέλη της UNESCO για να αναπτύξουν τις ικανότητές τους στην ανάπτυξη πολιτικής, στην εφαρμογή προγραμμάτων και στην αξιολόγηση του γραμματισμού. Αυτό το επιτυγχάνει συντονίζοντας το έργο της Παγκόσμιας Συμμαχίας για τον Αλφαβητισμό στο Πλαίσιο της Δια Βίου Μάθησης (GAL), παρέχοντας τεχνική υποστήριξη σε επίπεδο χωρών, παρακολουθώντας την πρόοδο στην ανάπτυξη του αλφαβητισμού, από κοινού προεδρεύοντας της Παγκόσμιας Συμμαχίας για την Παρακολούθηση της Μάθησης και παρέχοντας γνώσεις σχετικά με τη μέτρηση και αξιολόγηση του αλφαβητισμού παγκοσμίως. 

 

Πηγές: uil.unesco.org, en.unesco.org

Απόδοση/Επιμέλεια: Τομπέα Ελένη

socialpolicy.gr

 

Διαβάστε Επίσης  “Φτιάχνουμε το δικό μας ψηφιακό παιχνίδι”

Tags: UNESCOαλφαβητισμόςδιεθνή socialpolicy.grεκπαίδευσηΠαγκόσμιες ημέρες socialpolicy.gr

Related Posts

Ημερίδα Αντιρατσιστικής Εκπαίδευσης από το Δημοτικό Συμβούλιο Νεολαίας του Δήμου Λαρισαίων
Ημερίδες-Συνέδρια

Ημερίδα Αντιρατσιστικής Εκπαίδευσης από το Δημοτικό Συμβούλιο Νεολαίας του Δήμου Λαρισαίων

by admin
Απρίλιος 14, 2021
0

To Δημοτικό Συμβούλιο Νεολαίας του Δήμου Λαρισαίων διοργανώνει την Κυριακή 18 Απριλίου στις 11:00 π.μ Ημερίδα Αντιρατσιστικής Εκπαίδευσης στην οποία...

Read more
Ο συστημικός ρατσισμός εναντίον των Ρομά στην Ουγγαρία (βίντεο)

Ο συστημικός ρατσισμός εναντίον των Ρομά στην Ουγγαρία (βίντεο)

Απρίλιος 12, 2021
«I_AM: Inclusive education using Animation and Multimedia»

«I_AM: Inclusive education using Animation and Multimedia»

Απρίλιος 12, 2021
2020: O Covid-19 βάθυνε τις ανισότητες, αύξησε τη θρησκευτική μισαλλοδοξία και οδήγησε σε οπισθοδρόμηση στα LGBTI δικαιώματα

2020: O Covid-19 βάθυνε τις ανισότητες, αύξησε τη θρησκευτική μισαλλοδοξία και οδήγησε σε οπισθοδρόμηση στα LGBTI δικαιώματα

Απρίλιος 9, 2021
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης: Σπουδές στο ψηφιακό, δημόσιο, Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης: Σπουδές στο ψηφιακό, δημόσιο, Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

Απρίλιος 9, 2021
Load More

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Programme Associate @ UNICEF | Athens – Greece

Προκήρυξη 2Ε/2021 Αποστολή στο Εθνικό Τυπογραφείο

Απρίλιος 15, 2021
Καταπολέμηση της εμπορίας ανθρώπων: νέα στρατηγική για την πρόληψη της εμπορίας ανθρώπων

Καταπολέμηση της εμπορίας ανθρώπων: νέα στρατηγική για την πρόληψη της εμπορίας ανθρώπων

Απρίλιος 15, 2021

Κοινωνικός Λειτουργός στο Κοινωνικό Παντοπωλείο Δήμου Θηβαίων

Απρίλιος 15, 2021

Όλες οι αναρτήσεις στο e-mail σας

Προστεθείτε στους 5,701 εγγεγραμμένους.

Follow us on Facebook

Follow us on Facebook

newsletter

Subscribe to our mailing list

* indicates required



newsletters socialpolicy.gr


Next Post
Διετές Πρόγραμμα Εκπαίδευσης “Παιδαγωγική μέσω της Τέχνης – Εμψυχωτής ομάδας. Συστημική Προσέγγιση”

Διετές Πρόγραμμα Εκπαίδευσης "Παιδαγωγική μέσω της Τέχνης - Εμψυχωτής ομάδας. Συστημική Προσέγγιση"

Master in Microsoft Office: Βελτιώστε το Βιογραφικό σας με εκπαίδευση & Πιστοποίηση Advanced Πληροφορικής @ “Πόλις”

Master in Microsoft Office-Πιστοποίηση Πληροφορικής Advanced (ΑΣΕΠ-ΕΟΠΠΕΠ) | Νέα Τμήματα δια ζώσης, live ή/και elearning

Πρακτική άσκηση στην Ευρωπαϊκή Οικονομική και Κοινωνική Επιτροπή

socialpolicy.gr

© 2021 socialpolicy.gr

Navigate Site

  • Αρχική
  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης

Follow Us

No Result
View All Result
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Επίκαιρα
    • Διεθνή
    • Σεμινάρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Αρθρογραφία
    • Προγράμματα
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Βιβλία
  • Υγεία
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Επιλεγμένα
  • Σχετικά με εμάς
  • Συνεργασίες
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Blog View
  • ENGLISH edition

© 2021 socialpolicy.gr

error: Content is protected !!