Με την ενίσχυση και διεύρυνση των υποστηρικτικών δομών στον χώρο της εκπαίδευσης και της κοινωνικής πολιτικής, αναδεικνύεται όλο και περισσότερο η σημασία του ρόλου της συμβουλευτικής ως βασική δεξιότητα των νέων επαγγελματιών. Η συμβουλευτική, ως διαδικασία αλληλεπίδρασης μεταξύ συμβούλου και συμβουλευόμενου, στοχεύει στη διαχείριση συναισθηματικών και ψυχοκοινωνικών δυσκολιών, την ενδυνάμωση και την προσωπική ανάπτυξη του ατόμου. Συνιστά βασική μορφή παροχής βοήθειας, η οποία εφαρμόζεται σε ένα ευρύ πεδίο υποστηρικτικών και προνοιακών υπηρεσιών στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα (σχολεία, συμβουλευτικά κέντρα, κοινωνικές υπηρεσίες, ιδρύματα υγείας, ιδιωτικοί οργανισμοί, κέντρα ειδικών θεραπειών).
Το παρόν σεμινάριο, διάρκειας 10 ωρών, απευθύνεται σε αποφοίτους Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών (ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς, εκπαιδευτικούς), οι οποίοι επιθυμούν να εξοικειωθούν με βασικές τεχνικές και δεξιότητες συμβουλευτικής καθώς και εργαλεία ψυχολογικής αξιολόγησης. Περιλαμβάνει θεωρητική και βιωματική εκπαίδευση (εισηγήσεις, παρουσίαση περιστατικών, παιχνίδι ρόλων, συζήτηση).
Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, χορηγείται βεβαίωση παρακολούθησης και δίνεται υλικό και συναφής βιβλιογραφία στους συμμετέχοντες.
Αριθμός συμμετεχόντων: 20 άτομα |
Το κόστος συμμετοχής ανέρχεται στα 150 ευρώ |
Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας |
Το σεμινάριο θα διεξαχθεί ηλεκτρονικά μέσω πλατφόρμας |
Ημερομηνίες:
α’ σεμινάριο : 19 Οκτωβρίου β’ σεμινάριο: αρχές Νοεμβρίου |
Δηλώσεις Συμμετοχής:
email: edralearning@gmail.com
Τηλ: 2110127476
|
Το σεμινάριο περιλαμβάνει τις εξής ενότητες:
1η Θεματική σεμιναρίου: Συμβουλευτική Διαδικασία
- Βασικές αρχές και προσεγγίσεις
- Στάδια συμβουλευτικής διαδικασίας
- Δεξιότητες δόμησης συμβουλευτικής σχέσης και βασικές τεχνικές
- Δεοντολογικό πλαίσιο
2η Θεματική σεμιναρίου: Εργαλεία Αξιολόγησης (μελέτη περίπτωσης)
- Ο ρόλος της ψυχολογικής αξιολόγησης στη συμβουλευτική διαδικασία
- Καταγραφή αιτήματος και λήψη ψυχοκοινωνικού ιστορικού
- Παρουσίαση Ψυχομετρικών εργαλείων (Προβολικά τεστ, Τεστ νοημοσύνης, ερωτηματολόγια Achenbach, Bender-Gestalt Test)
- Παρουσίαση μελέτης περίπτωσης.
Εισηγητές:
Ο Νικόλαος Παππάς είναι Κλινικός Κοινωνικός Λειτουργός, μέλος του Σ.Κ.Λ.Ε., απόφοιτος ΑΤΕΙ Αθήνας με πολυετή, συνεχής εργασιακή εμπειρία στο πεδίο, στην εποπτεία και καθοδήγηση επαγγελματιών Κοινωνικών λειτουργών καθώς και σπουδαστών σε πιστοποιημένα πλαίσια πρακτικής άσκησης Κοινωνικών Λειτουργών.
Είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού Τίτλου στην Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΑΠ-Τμήμα Ανθρωπιστικών Σπουδών) και Μεταπτυχιακού Τίτλου στην Κλινική Κοινωνική Εργασία με παιδιά Εφήβους και Οικογένεια, με εμπειρία σε προγράμματα ΣΥ.Υ., μέλος της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαίδευσης Ενηλίκων (Ε.Ε.Ε.Ε.). Είναι πιστοποιημένος Εκπαιδευτής Ενηλίκων της Μη Τυπικής Εκπαίδευσης (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π). Από το 2009 συνεργάζεται με την Κ.Σ.Δ.Ε.Ο. «ΕΔΡΑ» στα Ψυχοπαιδαγωγικά Κέντρα του Φορέα ως εξωτερικός συνεργάτης και Επόπτης των Κοινωνικών Λειτουργών των δομών του φορέα.
H Βλασοπούλου Σταυρούλα είναι Σχολική Ψυχολόγος. Σπούδασε Ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και στο Aix-Marseille Université και είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου Σχολικής Ψυχολογίας.
Έχει μετεκπαιδευτεί στην χορήγηση και βαθμολόγηση ψυχομετρικών εργαλείων και τον συντονισμό ομάδων βιωματικής μάθησης. Από το 2015, εργάζεται στον χώρο της ειδικής αγωγής και της ψυχικής υγείας, όπου παρέχει ψυχολογική υποστήριξη σε οικογένειες, παιδιά και εφήβους με συναισθηματικές και ψυχοκοινωνικές δυσκολίες.