• Αρχική
  • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Blog View
  • Συνεργασίες
  • ENGLISH edition
Δευτέρα, 23 Μαΐου, 2022
socialpolicy.gr
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    Protection Assistant @ ΙΟΜ Athens / Greece

    Ψυχολόγος στον Σύνδεσμο Προστασίας Παιδιών και ΑμεΑ

    “Marie Skłodowska-Curie actions – Postdoctoral Fellowships 2022” | ΕΛΙΑΜΕΠ

    Heath Promoter Supervisor @ Médecins Sans Frontières (MSF) | Greece

    Η ΕΕΠΑΑ αναζητεί 3 επαγγελματίες Ψυχικής Υγείας

    Helpline Operator Ukrainian-English @ CRS

    Αυξάνονται οι ανάγκες για πάνω από 8 εκατομμύρια εσωτερικά εκτοπισμένους στην Ουκρανία

    Αυξάνονται οι ανάγκες για πάνω από 8 εκατομμύρια εσωτερικά εκτοπισμένους στην Ουκρανία

    Υποβολή Αιτήσεων Συμμετοχής στην Προκήρυξη 1Ε/2022

    Ανοιχτή Εκδήλωση «Φροντί-ΖΩ: Δημιουργώντας την Ευρωπαϊκή Στρατηγική Φροντίδας»

    Ανοιχτή Εκδήλωση «Φροντί-ΖΩ: Δημιουργώντας την Ευρωπαϊκή Στρατηγική Φροντίδας»

    Π.Ο.Υ. – Νέες Θέσεις Εργασίας

    ΠΜΣ «Κοινωνική και Πολιτισμική Ανθρωπολογία» 2022-2024

    ΠΜΣ «Κοινωνική και Πολιτισμική Ανθρωπολογία» 2022-2024

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Εναρκτήρια εκδήλωση του έργου grow4autism

    Εναρκτήρια εκδήλωση του έργου grow4autism

    Συνταξιοδότηση όσων ανεστάλη η σύνταξη που λάμβαναν λόγω αναπηρίας μέλους της οικογένειάς τους

    Δημιουργία Στεγών Υποστηριζόμενης Διαβίωσης δικαιούχων διεθνούς προστασίας και ημεδαπών ΑμεΑ

    Πρόγραμμα επιχορήγησης επιχειρήσεων για την απασχόληση 15.000 ανέργων ηλικίας άνω των 50 ετών που βρίσκονται σε ιδιαίτερα μειονεκτική θέση

    Έναρξη προγράμματος απόκτησης εργασιακής εμπειρίας για 300 νέους ανέργους

    Νομική κινητοποίηση για δικαιώματα μειονοτήτων στην Κεντρική και Νοτιοανατολική Ευρώπη

    Νομική κινητοποίηση για δικαιώματα μειονοτήτων στην Κεντρική και Νοτιοανατολική Ευρώπη

    «Όλες ασφαλείς» : Δωρεάν νομική βοήθεια στα θύματα ενδοοικογενειακής βίας από τον Δήμο Αθηναίων σε συνεργασία με το Κέντρο Διοτίμα

    Εργαλείο Εκτίμησης Κινδύνου Ενδοοικογενειακής/ Έμφυλης Βίας στην Ελλάδα

    Ενίσχυση των κινητών ομάδων άμεσης παρέμβασης (street work) από το Δήμο Αθηναίων

    Ενίσχυση των κινητών ομάδων άμεσης παρέμβασης (street work) από το Δήμο Αθηναίων

    Διαφορετικότητα και συμπερίληψη στους χώρους εργασίας

    Διαφορετικότητα και συμπερίληψη στους χώρους εργασίας

    Νεολαία στις εξόχως απόκεντρες περιοχές: 1 εκατ. ευρώ για τη στήριξη των νέων στις εξόχως απόκεντρες περιοχές

    Νεολαία στις εξόχως απόκεντρες περιοχές: 1 εκατ. ευρώ για τη στήριξη των νέων στις εξόχως απόκεντρες περιοχές

    Πρόγραμμα Κινητικότητας Νέων Ελλάδας – Αυστραλίας

    Πρόγραμμα Κινητικότητας Νέων Ελλάδας – Αυστραλίας

    Οικογένεια και σχολείο: τι σημαίνει να είναι κανείς μορφωμένος

    Ξεκινάει η «ελληνική PISA»

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Εναλλακτική Επαυξητική Επικοινωνία

    Εναλλακτική Επαυξητική Επικοινωνία

    Ψυχική Υγεία-Διαχείριση του άγχους στην περίοδο της πανδημίας

    Διάταξη νόμου για τη μεταφορά στην ακούσια νοσηλεία ψυχικά ασθενών

    Ετήσιο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στη Συστημική Συμβουλευτική

    Ετήσιο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στη Συστημική Συμβουλευτική

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στην Κλινική Συμβουλευτική Ψυχικής Υγείας (online)

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στην Κλινική Συμβουλευτική Ψυχικής Υγείας (online)

    Εκπαίδευση στη Συστημική Ψυχοθεραπεία από το Κε.Σ.Με.Θ. Θεσσαλονίκης

    Εκπαίδευση στη Συστημική Ψυχοθεραπεία από το Κε.Σ.Με.Θ. Θεσσαλονίκης

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στη Δικαστική Ψυχολογία και Εγκληματολογία (Online)

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στη Δικαστική Ψυχολογία και Εγκληματολογία (Online)

    Εκπαίδευση στη Συστημική Ψυχοθεραπεία από το Κε.Σ.Με.Θ. Αθήνας

    Εκπαίδευση στη Συστημική Ψυχοθεραπεία από το Κε.Σ.Με.Θ. Αθήνας

    Ευρωπαϊκή Ένωση Υγείας: Ένας ευρωπαϊκός χώρος δεδομένων για την υγεία στην υπηρεσία των ανθρώπων και της επιστήμης

    4ετής εκπαίδευση στη Συστημική Ψυχοθεραπεία και Συμβουλευτική

    4ετής εκπαίδευση στη Συστημική Ψυχοθεραπεία και Συμβουλευτική

    Παγκόσμια Ημέρα για την Ασφάλεια και την Υγεία στην Εργασία 2022

    Παγκόσμια Ημέρα για την Ασφάλεια και την Υγεία στην Εργασία 2022

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    Protection Assistant @ ΙΟΜ Athens / Greece

    Ψυχολόγος στον Σύνδεσμο Προστασίας Παιδιών και ΑμεΑ

    “Marie Skłodowska-Curie actions – Postdoctoral Fellowships 2022” | ΕΛΙΑΜΕΠ

    Heath Promoter Supervisor @ Médecins Sans Frontières (MSF) | Greece

    Η ΕΕΠΑΑ αναζητεί 3 επαγγελματίες Ψυχικής Υγείας

    Helpline Operator Ukrainian-English @ CRS

    Αυξάνονται οι ανάγκες για πάνω από 8 εκατομμύρια εσωτερικά εκτοπισμένους στην Ουκρανία

    Αυξάνονται οι ανάγκες για πάνω από 8 εκατομμύρια εσωτερικά εκτοπισμένους στην Ουκρανία

    Υποβολή Αιτήσεων Συμμετοχής στην Προκήρυξη 1Ε/2022

    Ανοιχτή Εκδήλωση «Φροντί-ΖΩ: Δημιουργώντας την Ευρωπαϊκή Στρατηγική Φροντίδας»

    Ανοιχτή Εκδήλωση «Φροντί-ΖΩ: Δημιουργώντας την Ευρωπαϊκή Στρατηγική Φροντίδας»

    Π.Ο.Υ. – Νέες Θέσεις Εργασίας

    ΠΜΣ «Κοινωνική και Πολιτισμική Ανθρωπολογία» 2022-2024

    ΠΜΣ «Κοινωνική και Πολιτισμική Ανθρωπολογία» 2022-2024

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Εναρκτήρια εκδήλωση του έργου grow4autism

    Εναρκτήρια εκδήλωση του έργου grow4autism

    Συνταξιοδότηση όσων ανεστάλη η σύνταξη που λάμβαναν λόγω αναπηρίας μέλους της οικογένειάς τους

    Δημιουργία Στεγών Υποστηριζόμενης Διαβίωσης δικαιούχων διεθνούς προστασίας και ημεδαπών ΑμεΑ

    Πρόγραμμα επιχορήγησης επιχειρήσεων για την απασχόληση 15.000 ανέργων ηλικίας άνω των 50 ετών που βρίσκονται σε ιδιαίτερα μειονεκτική θέση

    Έναρξη προγράμματος απόκτησης εργασιακής εμπειρίας για 300 νέους ανέργους

    Νομική κινητοποίηση για δικαιώματα μειονοτήτων στην Κεντρική και Νοτιοανατολική Ευρώπη

    Νομική κινητοποίηση για δικαιώματα μειονοτήτων στην Κεντρική και Νοτιοανατολική Ευρώπη

    «Όλες ασφαλείς» : Δωρεάν νομική βοήθεια στα θύματα ενδοοικογενειακής βίας από τον Δήμο Αθηναίων σε συνεργασία με το Κέντρο Διοτίμα

    Εργαλείο Εκτίμησης Κινδύνου Ενδοοικογενειακής/ Έμφυλης Βίας στην Ελλάδα

    Ενίσχυση των κινητών ομάδων άμεσης παρέμβασης (street work) από το Δήμο Αθηναίων

    Ενίσχυση των κινητών ομάδων άμεσης παρέμβασης (street work) από το Δήμο Αθηναίων

    Διαφορετικότητα και συμπερίληψη στους χώρους εργασίας

    Διαφορετικότητα και συμπερίληψη στους χώρους εργασίας

    Νεολαία στις εξόχως απόκεντρες περιοχές: 1 εκατ. ευρώ για τη στήριξη των νέων στις εξόχως απόκεντρες περιοχές

    Νεολαία στις εξόχως απόκεντρες περιοχές: 1 εκατ. ευρώ για τη στήριξη των νέων στις εξόχως απόκεντρες περιοχές

    Πρόγραμμα Κινητικότητας Νέων Ελλάδας – Αυστραλίας

    Πρόγραμμα Κινητικότητας Νέων Ελλάδας – Αυστραλίας

    Οικογένεια και σχολείο: τι σημαίνει να είναι κανείς μορφωμένος

    Ξεκινάει η «ελληνική PISA»

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Εναλλακτική Επαυξητική Επικοινωνία

    Εναλλακτική Επαυξητική Επικοινωνία

    Ψυχική Υγεία-Διαχείριση του άγχους στην περίοδο της πανδημίας

    Διάταξη νόμου για τη μεταφορά στην ακούσια νοσηλεία ψυχικά ασθενών

    Ετήσιο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στη Συστημική Συμβουλευτική

    Ετήσιο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στη Συστημική Συμβουλευτική

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στην Κλινική Συμβουλευτική Ψυχικής Υγείας (online)

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στην Κλινική Συμβουλευτική Ψυχικής Υγείας (online)

    Εκπαίδευση στη Συστημική Ψυχοθεραπεία από το Κε.Σ.Με.Θ. Θεσσαλονίκης

    Εκπαίδευση στη Συστημική Ψυχοθεραπεία από το Κε.Σ.Με.Θ. Θεσσαλονίκης

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στη Δικαστική Ψυχολογία και Εγκληματολογία (Online)

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στη Δικαστική Ψυχολογία και Εγκληματολογία (Online)

    Εκπαίδευση στη Συστημική Ψυχοθεραπεία από το Κε.Σ.Με.Θ. Αθήνας

    Εκπαίδευση στη Συστημική Ψυχοθεραπεία από το Κε.Σ.Με.Θ. Αθήνας

    Ευρωπαϊκή Ένωση Υγείας: Ένας ευρωπαϊκός χώρος δεδομένων για την υγεία στην υπηρεσία των ανθρώπων και της επιστήμης

    4ετής εκπαίδευση στη Συστημική Ψυχοθεραπεία και Συμβουλευτική

    4ετής εκπαίδευση στη Συστημική Ψυχοθεραπεία και Συμβουλευτική

    Παγκόσμια Ημέρα για την Ασφάλεια και την Υγεία στην Εργασία 2022

    Παγκόσμια Ημέρα για την Ασφάλεια και την Υγεία στην Εργασία 2022

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
socialpolicy.gr
No Result
View All Result
Home Υγεία

Κακοποίηση/παραμέληση: Διαχείριση της αποκάλυψης από εκπαιδευτικούς

Πώς μπορεί ο εκπαιδευτικός να βοηθήσει ένα παιδί που αποκαλύπτει τις δύσκολες και επικίνδυνες καταστάσεις που βιώνει;

26 Ιανουαρίου, 2021
in Υγεία, Ψυχολογία
0
σχολείο

Το σχολείο αποτελεί ένα πλαίσιο στο οποίο τα παιδιά περνούν ένα μεγάλο χρονικό διάστημα της ζωής τους, γεγονός που αυξάνει την πιθανότητα οι εκπαιδευτικοί να έρθουν αντιμέτωποι με ένα ή και περισσότερα περιστατικά διαχείρισης πιθανής κακοποίησης/παραμέλησης. Συνήθως, είτε γίνονται αντιληπτά από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς ορισμένα σημάδια ή ενδείξεις για κακοποίηση/παραμέληση, είτε τα παιδιά, στo πλαίσιo της σχέσης ασφάλειας και εμπιστοσύνης που έχουν αναπτύξει μαζί τους, εκμυστηρεύονται ότι βιώνουν κάποια μορφή βίας ή ότι δεν λαμβάνουν την φροντίδα που θα έπρεπε.

Πώς μπορώ να βοηθήσω ένα παιδί στο σχολείο, το οποίο με εμπιστεύεται και μου αποκαλύπτει τις δύσκολες και επικίνδυνες καταστάσεις που βιώνει;

Αρχικές σκέψεις που ίσως με διευκολύνουν σε αυτή τη δύσκολη θέση:

  • Ένα παιδί αποκαλύπτοντας κάτι τόσο επώδυνο, χρειάστηκε πολύ θάρρος. Νιώθει ασφάλεια και εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου.
  • Μπορεί να είναι σοκαριστικά όσα μου αποκαλύπτει , ωστόσο μπορώ να βοηθήσω το παιδί διατηρώντας την ψυχραιμία μου και προσέχοντας τις εκδηλώσεις των συναισθημάτων μου.
  • Ό,τι κι αν μου αποκαλύψει ένα παιδί, διατηρώ ξεκάθαρα στο μυαλό μου ότι δεν φέρει καμία ευθύνη ένα παιδί που έχει υποστεί βία.
  • Δεν είμαι αστυνομικός, ψυχολόγος, δικαστής και δεν χρειάζεται να μάθω πολλές λεπτομέρειες, να κάνω πολλές ερωτήσεις, να κρίνω ή να αποφασίσω για κάτι. Ο ρόλος μου είναι να ακούσω, να επιβραβεύσω, να δώσω θάρρος και να ενημερώσω το παιδί για ό,τι ενέργεια κάνω στη συνέχεια.
  • Υποσχέσεις («θα αλλάξουν όλα»), μυστικά («θα μείνει μεταξύ μας») και προβλέψεις («όλα θα πάνε καλά»), μπορεί να με φέρουν σε δύσκολη θέση και να προδώσω την εμπιστοσύνη που μου δείχνει το παιδί.

Φράσεις με τις οποίες μπορώ να υποστηρίξω και να διευκολύνω το παιδί:

  • «Χρειάστηκε πολύ δύναμη για να μου μιλήσεις για όλα αυτά, είσαι πολύ γενναίο παιδί»
  • «Μπράβο που μίλησες σε κάποιον, είναι πολύ σημαντικό προκειμένου να βρεις βοήθεια»
  • «Σε πιστεύω»

 

Ένα παιδί χρειάζεται να ακούσει από τον/την εκπαιδευτικό του ότι καταλαβαίνει πώς νιώθει και πόσο δύσκολο είναι να μιλήσει για κάτι τόσο σοβαρό. Επιπλέον επειδή το παιδί είναι πολύ πιθανό κατά τη διάρκεια της συζήτησης να νιώσει φόβο και ντροπή, είναι απαραίτητο να το καθησυχάσουμε λέγοντας ότι αποκαλύπτοντας αυτό που ζει είναι η σωστή ενέργεια.

  • «Κανένας δεν έχει δικαίωμα να σου φέρεται άσχημα, να σε κάνει να ντρέπεσαι ή να φοβάσαι»
  • «Δεν φταις εσύ σε κάτι/δεν έκανες κάτι λάθος»
  • «Θέλω να σε βοηθήσω γιατί κανένα παιδί δεν πρέπει να βιώνει ότι βιώνεις εσύ»

 

Παιδιά που έχουν υποστεί βία, μπορεί να νιώθουν πως τα ίδια ευθύνονται για ό,τι τους συμβαίνει. Οπότε ερωτήσεις όπως «γιατί δεν είπες κάτι νωρίτερα;» μπορεί να προκαλέσουν στο παιδί περαιτέρω ενοχές, συναισθηματική επιβάρυνση και ίσως να ανακαλέσει τις πληροφορίες που αποκάλυψε.

  • «Θα προσπαθήσω να είμαι δίπλα σου σε ό,τι χρειαστείς»
  • «Θα χρειαστούμε βοήθεια από π.χ. τον/την διευθυντή/ντρια…..ή θα πρέπει να μιλήσω με τους γονείς σου…»

Ο/η εκπαιδευτικός ενημερώνοντας το παιδί σχετικά με ό,τι πρόκειται να ακολουθήσει, το βοηθάει να προετοιμαστεί και να αποκτήσει μια αίσθηση ελέγχου σε μια κατάσταση που ίσως την βιώνει ως χαοτική και τρομακτική.

Ενέργειες που θα πρέπει να γίνουν για την προστασία του παιδιού:

  • Αναζήτηση βοήθειας και κατευθύνσεων, είτε από την υπηρεσία στην οποία υπηρετεί ένας επαγγελματίας ή/και από Οργανισμούς παιδικής προστασίας όπως «Το Χαμόγελο του Παιδιού».
  • Σύμφωνα με το άρθρο 23 του Νόμου 3500/2006, ο οποίος ρυθμίζει θέματα ενδοοικογενειακής βίας, οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να δράσουν άμεσα, χωρίς καθυστέρηση, προκειμένου να προφυλάξουν το παιδί 
  • Ο/η εκπαιδευτικός αμέσως μετά την αποκάλυψη της κακοποίησης/παραμέλησης  οφείλει να ενημερώσει άμεσα την Διεύθυνση του σχολειού και αφού αξιολογηθεί ο βαθμός του κινδύνου στον οποίο βρίσκεται το παιδί, να προχωρήσουν στις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να φροντίσουν για την ασφάλεια του.
  • Ο/η εκπαιδευτικός καταθέτει γραπτά τα σημαντικότερα γεγονότα (πρόσωπα, ημερομηνίες, πληροφορίες) όσο το δυνατόν με πιο ακριβή τρόπο. Από εκεί και πέρα είναι ευθύνη της Διεύθυνσης να προβεί σε αναφορά όσο το δυνατόν συντομότερα στον αρμόδιο εισαγγελέα.
  • Το σχολείο κατά περίσταση, μπορεί να αξιολογήσει και έχει την ευελιξία, είτε με την σύμφωνη γνώμη των γονέων, είτε χωρίς ,να προχωρήσει σε ενημέρωση του αρμόδιου εισαγγελέα.

Για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία ή διευκρίνιση μπορείτε να καλέσετε στην «Ευρωπαϊκή Γραμμή Υποστήριξης Παιδιών 116111» ώστε να συζητήσετε με έναν ψυχολόγο όλα αυτά που μπορεί να σας απασχολούν σε σχέση με το παιδί σας.

 

Βιβλιογραφία
Child Welfare Information Gateway. (2003). The role of educators in preventing and responding to child abuse and neglect. U.S. Department of Health and Human Services, Children’s Bureau.

Γιουτανή, Σ., Ιωάννου, Χ.,  Κακουρή, Μ., Μαννούρη, Α., Φαίδωνος, Π., & Σίππη-Χαραλάμπους, Ε., (2017). Εγχειρίδιο εκπαιδευτικού για αναγνώριση και διαχείριση περιστατικών σεξουαλικής κακοποίησης παιδιών. Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου.

Γυφτοπούλου, Α., Κυριάκου, Κ., Σταμάτη, Δ. & Νικολαΐδη, Γ. (2015). Πρωτοκόλλο διερεύνησης, διάγνωσης και διαχείρισης κακοποίησης και παραμέλησης παιδιών. Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού.
Γυφτοπούλου, Α., Κυριάκου, Κ., Σταμάτη, Δ. & Νικολαΐδη, Γ. (2015). Οδηγός εφαρμογής του πρωτοκόλλου διερεύνησης, διάγνωσης και διαχείρισης κακοποίησης- παραμέλησης παιδιών για επαγγελματίες. Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού.
Νόμος 3500/2006, άρθρο 23, Για την αντιμετώπιση της ενδοοικογενειακής βίας και άλλες διατάξεις. Εφημερίδα της Κυβερνήσεως της Ελληνικής Δημοκρατίας (ΦΕΚ 232/Α/24-10-2006).

 

hamogelo.gr

 

Διαβάστε Επίσης  Τα δικαιώματα των παιδιών στο ψηφιακό περιβάλλον
Tags: άρθρα ψυχολογίαςεκπαιδευτικοίενδοοικογενειακή βίακακοποίησηΠαιδική Προστασίαπαραμέλησητο χαμόγελο του παιδιού

Related Posts

Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς για την έμφυλη ισότητα/σεξουαλική κακοποίηση
Σεμινάρια

Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς για την έμφυλη ισότητα/σεξουαλική κακοποίηση

by admin
18 Μαΐου, 2022
0

Στο πλαίσιο του έργου “PRESS: Πρόληψη – Απόκριση – Υποστήριξη νεαρών επιζωσών σεξουαλικής παρενόχλησης και βίας”

Read more
Θεραπείες μεταστροφής: πρώτα ερευνητικά αποτελέσματα

Ποινικοποίηση των Θεραπειών Μεταστροφής

17 Μαΐου, 2022
Εναλλακτική Επαυξητική Επικοινωνία

Εναλλακτική Επαυξητική Επικοινωνία

16 Μαΐου, 2022
«Όλες ασφαλείς» : Δωρεάν νομική βοήθεια στα θύματα ενδοοικογενειακής βίας από τον Δήμο Αθηναίων σε συνεργασία με το Κέντρο Διοτίμα

Εργαλείο Εκτίμησης Κινδύνου Ενδοοικογενειακής/ Έμφυλης Βίας στην Ελλάδα

13 Μαΐου, 2022
Διεθνής Μέρα Εκπαίδευσης: Ο ρόλος της εκπαίδευσης στην ειρήνη και τη δημοκρατική πολιτότητα

Σύμβουλοι Εκπαίδευσης-Προκήρυξη 800 θέσεων

4 Μαΐου, 2022
Load More

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Protection Assistant @ ΙΟΜ Athens / Greece

Ψυχολόγος στον Σύνδεσμο Προστασίας Παιδιών και ΑμεΑ

23 Μαΐου, 2022

“Marie Skłodowska-Curie actions – Postdoctoral Fellowships 2022” | ΕΛΙΑΜΕΠ

23 Μαΐου, 2022

Heath Promoter Supervisor @ Médecins Sans Frontières (MSF) | Greece

23 Μαΐου, 2022

Όλες οι αναρτήσεις στο e-mail σας

Προστεθείτε στους 5,948 εγγεγραμμένους.

Follow us on Facebook

Follow us on Facebook

newsletter

Subscribe to our mailing list

* indicates required



newsletters socialpolicy.gr


Next Post
Ευρωπαϊκό Σώμα Αλληλεγγύης: Πρόσκληση υποβολής προτάσεων για έργα

Θέσεις σε προγράμματα Ευρωπαϊκού Σώματος Αλληλεγγύης για νέους έως 30 ετών

Προτεραιότητα η αντιμετώπιση της σεξουαλικής παρενόχλησης και βίας

Προτεραιότητα η αντιμετώπιση της σεξουαλικής παρενόχλησης και βίας

Ο ιός της ανισότητας

Ο ιός της ανισότητας

socialpolicy.gr

© 2021 socialpolicy.gr

Navigate Site

  • Αρχική
  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης

Follow Us

No Result
View All Result
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Επίκαιρα
    • Διεθνή
    • Σεμινάρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Αρθρογραφία
    • Προγράμματα
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Βιβλία
  • Υγεία
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Επιλεγμένα
  • Σχετικά με εμάς
  • Συνεργασίες
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Blog View
  • ENGLISH edition

© 2021 socialpolicy.gr

error: Content is protected !!