• Αρχική
  • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Blog View
  • Συνεργασίες
  • ENGLISH edition
Σάββατο, 4 Φεβρουαρίου, 2023
socialpolicy.gr
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες

    FR-Donations & Communications Officer – SAMS Ελλάς | Αθήνα

    Διοικητική υποστήριξη του προγράμματος ERASMUS+ του ΕΜΠ

    20 θέσεις Συνεντευκτών/τριων στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο

    Η τέχνη και οι τεχνικές μιας επιστημονικής αναφοράς

    Η τέχνη και οι τεχνικές μιας επιστημονικής αναφοράς

    Οι νέες θέσεις στον Π.Ο.Υ.

    Θέση Επιστημονικού/ής Συνεργάτη/Συνεργάτιδας στην Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου

    Ερευνητής/τρια στο Κέντρο Προγραμματισμού και Οικονομικών Ερευνών

    Νέα σύσταση για ποιοτική εκπαίδευση απαλλαγμένη από την απάτη και τη διαφθορά

    «Ακούμε τη φωνή των παιδιών; Το Δικαίωμα της ελευθερίας γνώμης και συμμετοχής στην τάξη»

    Οι αλλαγές στον ΠΚ αμφισβητούν την αξιοπιστία των θυμάτων σεξουαλικής βίας

    Δικηγόροι, Σάμος, Χίος, Κως, Λέρος | Κέντρο ΔΙΟΤΙΜΑ

    Legal and Technical Assistant – Samos Legal Centre @ ASF France

    Οι αλλαγές στον ΠΚ αμφισβητούν την αξιοπιστία των θυμάτων σεξουαλικής βίας

    Διαχειρίστρια περιστατικών έμφυλης βίας, Κως/Λέρος | Κέντρο ΔΙΟΤΙΜΑ

    Chief Operation Manager @ Odyssea

    EU project manager @ Odyssea

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής

    Ευρωπαϊκά πανεπιστήμια: 10 σχέδια Erasmus+

    Η εργασία στην ψηφιακή εποχή

    Ψηφιακές πλατφόρμες εργασίας: το ΕΚ έτοιμο να διαπραγματευτεί για νέους κανόνες

    Ελάχιστο εισόδημα: χρειάζονται αποτελεσματικότερα μέτρα για την καταπολέμηση της φτώχειας και την αύξηση της απασχόλησης

    Το Συμβούλιο εξέδωσε σύσταση σχετικά με επαρκές ελάχιστο εισόδημα

    Διαβουλεύσεις για την ανάπτυξη και την απασχόληση

    Η Επιτροπή παρουσιάζει συγκεκριμένες δράσεις για μεγαλύτερη συμμετοχή των κοινωνικών εταίρων σε εθνικό και ενωσιακό επίπεδο

    Η νέα έκδοση του δικτύου Ευρυδίκη για τις εκπαιδευτικές πολιτικές

    Η νέα έκδοση του δικτύου Ευρυδίκη για τις εκπαιδευτικές πολιτικές

    Κατάρτιση ανέργων στην εξυπηρέτηση – συνδιαλλαγή με άτομα με αναπηρία & χρόνιες παθήσεις

    Παράταση προθεσμίας υποβολής αιτήσεων συμμετοχής ανέργων στη δράση «Κατάρτιση ανέργων στην εξυπηρέτηση-συνδιαλλαγή με άτομα με αναπηρία & χρόνιες παθήσεις»

    Ψηφιακό Περιοδικό eTwinning

    Ψηφιακό Περιοδικό eTwinning

    Το σχέδιο δράσης της ΕΕ για τη μετάβαση σε μια κυκλική οικονομία έως το 2050

    Το σχέδιο δράσης της ΕΕ για τη μετάβαση σε μια κυκλική οικονομία έως το 2050

    Νέο πρόγραμμα για 10.000 άνεργους ηλικίας έως 29 ετών στις Περιφέρειες Αττικής και Κεντρικής Μακεδονίας

    Η νέα Ψηφιακή Κάρτα ΔΥΠΑ

    Οι ανισότητες υγείας οδηγούν σε πρόωρη θνησιμότητα πολλά άτομα με αναπηρίες

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • ισότητα των φύλων
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Θέματα Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων» 2019 – 2020 | Κοινοτικό Κέντρο Ψυχικής Υγείας Παγκρατίου

    Πρόγραμμα Ψυχογηριατρικής Υποστήριξης σε απομακρυσμένες περιοχές

    Μιλώντας για την απώλεια και το πένθος

    Μιλώντας για την απώλεια και το πένθος

    Τα πρώτα αποτελέσματα του προγράμματος για την κατάρτιση Εθνικής Στρατηγικής για την Ανακουφιστική Φροντίδα

    Νομοσχέδιο για την Ανακουφιστική Φροντίδα

    Υπηρεσία Δωρεάν Συστημικής & Οικογενειακής Θεραπείας

    Δωρεάν συνεδρίες Συστημικής & Οικογενειακής Θεραπείας

    Εναλλακτική Επαυξητική Επικοινωνία

    «Εισαγωγή στον Αυτισμό: Κλινικά και Γνωστικά Χαρακτηριστικά»

    Οι ανισότητες υγείας οδηγούν σε πρόωρη θνησιμότητα πολλά άτομα με αναπηρίες

    “Πολιτικές Υγείας και Ψυχικής Υγείας” | Διαδικτυακή Εκπαίδευση

    “Πολιτικές Υγείας και Ψυχικής Υγείας” | Διαδικτυακή Εκπαίδευση

    Online Εκπαίδευση στη Συμβουλευτική LGBTQIA2+ ΑΤΟΜΩΝ 2023

    Online Εκπαίδευση στη Συμβουλευτική LGBTQIA2+ ΑΤΟΜΩΝ 2023

    Δι-Ιδρυματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Προαγωγή και Αγωγή Υγείας» | Β’ Ανακοίνωση

    Ευρωπαϊκή Ένωση Υγείας: νέο πλαίσιο υγειονομικής ασφάλειας της ΕΕ

    Νέο πρόγραμμα της ΕΕ για την υγεία «EU4Health»

    Ερωτήσεις και απαντήσεις: η στρατηγική της ΕΕ για την παγκόσμια υγεία

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες

    FR-Donations & Communications Officer – SAMS Ελλάς | Αθήνα

    Διοικητική υποστήριξη του προγράμματος ERASMUS+ του ΕΜΠ

    20 θέσεις Συνεντευκτών/τριων στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο

    Η τέχνη και οι τεχνικές μιας επιστημονικής αναφοράς

    Η τέχνη και οι τεχνικές μιας επιστημονικής αναφοράς

    Οι νέες θέσεις στον Π.Ο.Υ.

    Θέση Επιστημονικού/ής Συνεργάτη/Συνεργάτιδας στην Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου

    Ερευνητής/τρια στο Κέντρο Προγραμματισμού και Οικονομικών Ερευνών

    Νέα σύσταση για ποιοτική εκπαίδευση απαλλαγμένη από την απάτη και τη διαφθορά

    «Ακούμε τη φωνή των παιδιών; Το Δικαίωμα της ελευθερίας γνώμης και συμμετοχής στην τάξη»

    Οι αλλαγές στον ΠΚ αμφισβητούν την αξιοπιστία των θυμάτων σεξουαλικής βίας

    Δικηγόροι, Σάμος, Χίος, Κως, Λέρος | Κέντρο ΔΙΟΤΙΜΑ

    Legal and Technical Assistant – Samos Legal Centre @ ASF France

    Οι αλλαγές στον ΠΚ αμφισβητούν την αξιοπιστία των θυμάτων σεξουαλικής βίας

    Διαχειρίστρια περιστατικών έμφυλης βίας, Κως/Λέρος | Κέντρο ΔΙΟΤΙΜΑ

    Chief Operation Manager @ Odyssea

    EU project manager @ Odyssea

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής

    Ευρωπαϊκά πανεπιστήμια: 10 σχέδια Erasmus+

    Η εργασία στην ψηφιακή εποχή

    Ψηφιακές πλατφόρμες εργασίας: το ΕΚ έτοιμο να διαπραγματευτεί για νέους κανόνες

    Ελάχιστο εισόδημα: χρειάζονται αποτελεσματικότερα μέτρα για την καταπολέμηση της φτώχειας και την αύξηση της απασχόλησης

    Το Συμβούλιο εξέδωσε σύσταση σχετικά με επαρκές ελάχιστο εισόδημα

    Διαβουλεύσεις για την ανάπτυξη και την απασχόληση

    Η Επιτροπή παρουσιάζει συγκεκριμένες δράσεις για μεγαλύτερη συμμετοχή των κοινωνικών εταίρων σε εθνικό και ενωσιακό επίπεδο

    Η νέα έκδοση του δικτύου Ευρυδίκη για τις εκπαιδευτικές πολιτικές

    Η νέα έκδοση του δικτύου Ευρυδίκη για τις εκπαιδευτικές πολιτικές

    Κατάρτιση ανέργων στην εξυπηρέτηση – συνδιαλλαγή με άτομα με αναπηρία & χρόνιες παθήσεις

    Παράταση προθεσμίας υποβολής αιτήσεων συμμετοχής ανέργων στη δράση «Κατάρτιση ανέργων στην εξυπηρέτηση-συνδιαλλαγή με άτομα με αναπηρία & χρόνιες παθήσεις»

    Ψηφιακό Περιοδικό eTwinning

    Ψηφιακό Περιοδικό eTwinning

    Το σχέδιο δράσης της ΕΕ για τη μετάβαση σε μια κυκλική οικονομία έως το 2050

    Το σχέδιο δράσης της ΕΕ για τη μετάβαση σε μια κυκλική οικονομία έως το 2050

    Νέο πρόγραμμα για 10.000 άνεργους ηλικίας έως 29 ετών στις Περιφέρειες Αττικής και Κεντρικής Μακεδονίας

    Η νέα Ψηφιακή Κάρτα ΔΥΠΑ

    Οι ανισότητες υγείας οδηγούν σε πρόωρη θνησιμότητα πολλά άτομα με αναπηρίες

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • ισότητα των φύλων
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Θέματα Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων» 2019 – 2020 | Κοινοτικό Κέντρο Ψυχικής Υγείας Παγκρατίου

    Πρόγραμμα Ψυχογηριατρικής Υποστήριξης σε απομακρυσμένες περιοχές

    Μιλώντας για την απώλεια και το πένθος

    Μιλώντας για την απώλεια και το πένθος

    Τα πρώτα αποτελέσματα του προγράμματος για την κατάρτιση Εθνικής Στρατηγικής για την Ανακουφιστική Φροντίδα

    Νομοσχέδιο για την Ανακουφιστική Φροντίδα

    Υπηρεσία Δωρεάν Συστημικής & Οικογενειακής Θεραπείας

    Δωρεάν συνεδρίες Συστημικής & Οικογενειακής Θεραπείας

    Εναλλακτική Επαυξητική Επικοινωνία

    «Εισαγωγή στον Αυτισμό: Κλινικά και Γνωστικά Χαρακτηριστικά»

    Οι ανισότητες υγείας οδηγούν σε πρόωρη θνησιμότητα πολλά άτομα με αναπηρίες

    “Πολιτικές Υγείας και Ψυχικής Υγείας” | Διαδικτυακή Εκπαίδευση

    “Πολιτικές Υγείας και Ψυχικής Υγείας” | Διαδικτυακή Εκπαίδευση

    Online Εκπαίδευση στη Συμβουλευτική LGBTQIA2+ ΑΤΟΜΩΝ 2023

    Online Εκπαίδευση στη Συμβουλευτική LGBTQIA2+ ΑΤΟΜΩΝ 2023

    Δι-Ιδρυματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Προαγωγή και Αγωγή Υγείας» | Β’ Ανακοίνωση

    Ευρωπαϊκή Ένωση Υγείας: νέο πλαίσιο υγειονομικής ασφάλειας της ΕΕ

    Νέο πρόγραμμα της ΕΕ για την υγεία «EU4Health»

    Ερωτήσεις και απαντήσεις: η στρατηγική της ΕΕ για την παγκόσμια υγεία

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
socialpolicy.gr
No Result
View All Result
Home Υγεία

Κακοποίηση/παραμέληση: Διαχείριση της αποκάλυψης από εκπαιδευτικούς

Πώς μπορεί ο εκπαιδευτικός να βοηθήσει ένα παιδί που αποκαλύπτει τις δύσκολες και επικίνδυνες καταστάσεις που βιώνει;

26 Ιανουαρίου, 2021
in Υγεία, Ψυχολογία
0
σχολείο

Το σχολείο αποτελεί ένα πλαίσιο στο οποίο τα παιδιά περνούν ένα μεγάλο χρονικό διάστημα της ζωής τους, γεγονός που αυξάνει την πιθανότητα οι εκπαιδευτικοί να έρθουν αντιμέτωποι με ένα ή και περισσότερα περιστατικά διαχείρισης πιθανής κακοποίησης/παραμέλησης. Συνήθως, είτε γίνονται αντιληπτά από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς ορισμένα σημάδια ή ενδείξεις για κακοποίηση/παραμέληση, είτε τα παιδιά, στo πλαίσιo της σχέσης ασφάλειας και εμπιστοσύνης που έχουν αναπτύξει μαζί τους, εκμυστηρεύονται ότι βιώνουν κάποια μορφή βίας ή ότι δεν λαμβάνουν την φροντίδα που θα έπρεπε.

Πώς μπορώ να βοηθήσω ένα παιδί στο σχολείο, το οποίο με εμπιστεύεται και μου αποκαλύπτει τις δύσκολες και επικίνδυνες καταστάσεις που βιώνει;

Αρχικές σκέψεις που ίσως με διευκολύνουν σε αυτή τη δύσκολη θέση:

  • Ένα παιδί αποκαλύπτοντας κάτι τόσο επώδυνο, χρειάστηκε πολύ θάρρος. Νιώθει ασφάλεια και εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου.
  • Μπορεί να είναι σοκαριστικά όσα μου αποκαλύπτει , ωστόσο μπορώ να βοηθήσω το παιδί διατηρώντας την ψυχραιμία μου και προσέχοντας τις εκδηλώσεις των συναισθημάτων μου.
  • Ό,τι κι αν μου αποκαλύψει ένα παιδί, διατηρώ ξεκάθαρα στο μυαλό μου ότι δεν φέρει καμία ευθύνη ένα παιδί που έχει υποστεί βία.
  • Δεν είμαι αστυνομικός, ψυχολόγος, δικαστής και δεν χρειάζεται να μάθω πολλές λεπτομέρειες, να κάνω πολλές ερωτήσεις, να κρίνω ή να αποφασίσω για κάτι. Ο ρόλος μου είναι να ακούσω, να επιβραβεύσω, να δώσω θάρρος και να ενημερώσω το παιδί για ό,τι ενέργεια κάνω στη συνέχεια.
  • Υποσχέσεις («θα αλλάξουν όλα»), μυστικά («θα μείνει μεταξύ μας») και προβλέψεις («όλα θα πάνε καλά»), μπορεί να με φέρουν σε δύσκολη θέση και να προδώσω την εμπιστοσύνη που μου δείχνει το παιδί.

Φράσεις με τις οποίες μπορώ να υποστηρίξω και να διευκολύνω το παιδί:

  • «Χρειάστηκε πολύ δύναμη για να μου μιλήσεις για όλα αυτά, είσαι πολύ γενναίο παιδί»
  • «Μπράβο που μίλησες σε κάποιον, είναι πολύ σημαντικό προκειμένου να βρεις βοήθεια»
  • «Σε πιστεύω»

 

Ένα παιδί χρειάζεται να ακούσει από τον/την εκπαιδευτικό του ότι καταλαβαίνει πώς νιώθει και πόσο δύσκολο είναι να μιλήσει για κάτι τόσο σοβαρό. Επιπλέον επειδή το παιδί είναι πολύ πιθανό κατά τη διάρκεια της συζήτησης να νιώσει φόβο και ντροπή, είναι απαραίτητο να το καθησυχάσουμε λέγοντας ότι αποκαλύπτοντας αυτό που ζει είναι η σωστή ενέργεια.

  • «Κανένας δεν έχει δικαίωμα να σου φέρεται άσχημα, να σε κάνει να ντρέπεσαι ή να φοβάσαι»
  • «Δεν φταις εσύ σε κάτι/δεν έκανες κάτι λάθος»
  • «Θέλω να σε βοηθήσω γιατί κανένα παιδί δεν πρέπει να βιώνει ότι βιώνεις εσύ»

 

Παιδιά που έχουν υποστεί βία, μπορεί να νιώθουν πως τα ίδια ευθύνονται για ό,τι τους συμβαίνει. Οπότε ερωτήσεις όπως «γιατί δεν είπες κάτι νωρίτερα;» μπορεί να προκαλέσουν στο παιδί περαιτέρω ενοχές, συναισθηματική επιβάρυνση και ίσως να ανακαλέσει τις πληροφορίες που αποκάλυψε.

  • «Θα προσπαθήσω να είμαι δίπλα σου σε ό,τι χρειαστείς»
  • «Θα χρειαστούμε βοήθεια από π.χ. τον/την διευθυντή/ντρια…..ή θα πρέπει να μιλήσω με τους γονείς σου…»

Ο/η εκπαιδευτικός ενημερώνοντας το παιδί σχετικά με ό,τι πρόκειται να ακολουθήσει, το βοηθάει να προετοιμαστεί και να αποκτήσει μια αίσθηση ελέγχου σε μια κατάσταση που ίσως την βιώνει ως χαοτική και τρομακτική.

Ενέργειες που θα πρέπει να γίνουν για την προστασία του παιδιού:

  • Αναζήτηση βοήθειας και κατευθύνσεων, είτε από την υπηρεσία στην οποία υπηρετεί ένας επαγγελματίας ή/και από Οργανισμούς παιδικής προστασίας όπως «Το Χαμόγελο του Παιδιού».
  • Σύμφωνα με το άρθρο 23 του Νόμου 3500/2006, ο οποίος ρυθμίζει θέματα ενδοοικογενειακής βίας, οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να δράσουν άμεσα, χωρίς καθυστέρηση, προκειμένου να προφυλάξουν το παιδί 
  • Ο/η εκπαιδευτικός αμέσως μετά την αποκάλυψη της κακοποίησης/παραμέλησης  οφείλει να ενημερώσει άμεσα την Διεύθυνση του σχολειού και αφού αξιολογηθεί ο βαθμός του κινδύνου στον οποίο βρίσκεται το παιδί, να προχωρήσουν στις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να φροντίσουν για την ασφάλεια του.
  • Ο/η εκπαιδευτικός καταθέτει γραπτά τα σημαντικότερα γεγονότα (πρόσωπα, ημερομηνίες, πληροφορίες) όσο το δυνατόν με πιο ακριβή τρόπο. Από εκεί και πέρα είναι ευθύνη της Διεύθυνσης να προβεί σε αναφορά όσο το δυνατόν συντομότερα στον αρμόδιο εισαγγελέα.
  • Το σχολείο κατά περίσταση, μπορεί να αξιολογήσει και έχει την ευελιξία, είτε με την σύμφωνη γνώμη των γονέων, είτε χωρίς ,να προχωρήσει σε ενημέρωση του αρμόδιου εισαγγελέα.

Για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία ή διευκρίνιση μπορείτε να καλέσετε στην «Ευρωπαϊκή Γραμμή Υποστήριξης Παιδιών 116111» ώστε να συζητήσετε με έναν ψυχολόγο όλα αυτά που μπορεί να σας απασχολούν σε σχέση με το παιδί σας.

 

Βιβλιογραφία
Child Welfare Information Gateway. (2003). The role of educators in preventing and responding to child abuse and neglect. U.S. Department of Health and Human Services, Children’s Bureau.

Γιουτανή, Σ., Ιωάννου, Χ.,  Κακουρή, Μ., Μαννούρη, Α., Φαίδωνος, Π., & Σίππη-Χαραλάμπους, Ε., (2017). Εγχειρίδιο εκπαιδευτικού για αναγνώριση και διαχείριση περιστατικών σεξουαλικής κακοποίησης παιδιών. Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου.

Γυφτοπούλου, Α., Κυριάκου, Κ., Σταμάτη, Δ. & Νικολαΐδη, Γ. (2015). Πρωτοκόλλο διερεύνησης, διάγνωσης και διαχείρισης κακοποίησης και παραμέλησης παιδιών. Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού.
Γυφτοπούλου, Α., Κυριάκου, Κ., Σταμάτη, Δ. & Νικολαΐδη, Γ. (2015). Οδηγός εφαρμογής του πρωτοκόλλου διερεύνησης, διάγνωσης και διαχείρισης κακοποίησης- παραμέλησης παιδιών για επαγγελματίες. Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού.
Νόμος 3500/2006, άρθρο 23, Για την αντιμετώπιση της ενδοοικογενειακής βίας και άλλες διατάξεις. Εφημερίδα της Κυβερνήσεως της Ελληνικής Δημοκρατίας (ΦΕΚ 232/Α/24-10-2006).

 

hamogelo.gr

 

Διαβάστε Επίσης  Πώς αντιδρά ένα παιδί στην απώλεια ανάλογα με την ηλικία του;
Tags: άρθρα ψυχολογίαςεκπαιδευτικοίενδοοικογενειακή βίακακοποίησηΠαιδική Προστασίαπαραμέλησητο χαμόγελο του παιδιού

Related Posts

Νέα σύσταση για ποιοτική εκπαίδευση απαλλαγμένη από την απάτη και τη διαφθορά
Σεμινάρια

«Ακούμε τη φωνή των παιδιών; Το Δικαίωμα της ελευθερίας γνώμης και συμμετοχής στην τάξη»

by admin
2 Φεβρουαρίου, 2023
0

Διαδικτυακό σεμινάριο για εκπαιδευτικούς από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας και το Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού.

Read more
Ασυνόδευτα Ανήλικα στην Ελλάδα: Eπικαιροποιημένα στατιστικά στοιχεία

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για μέλη των Ομάδων Προστασίας Ανηλίκων της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων

1 Φεβρουαρίου, 2023
3η Δράση Επιμόρφωσης Επαγγελματιών Κοινωνικής Εργασίας στον τομέα Κοινωνικής Προστασίας ανηλίκων

3η Δράση Επιμόρφωσης Επαγγελματιών Κοινωνικής Εργασίας στον τομέα Κοινωνικής Προστασίας ανηλίκων

1 Φεβρουαρίου, 2023
Ιδιοκτησία και έμφυλη βία

Ιδιοκτησία και έμφυλη βία

26 Ιανουαρίου, 2023
Ψηφιακό Περιοδικό eTwinning

Ψηφιακό Περιοδικό eTwinning

18 Ιανουαρίου, 2023
Load More

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

FR-Donations & Communications Officer – SAMS Ελλάς | Αθήνα

3 Φεβρουαρίου, 2023
Διοικητική υποστήριξη του προγράμματος ERASMUS+ του ΕΜΠ

20 θέσεις Συνεντευκτών/τριων στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο

3 Φεβρουαρίου, 2023
Η τέχνη και οι τεχνικές μιας επιστημονικής αναφοράς

Η τέχνη και οι τεχνικές μιας επιστημονικής αναφοράς

3 Φεβρουαρίου, 2023

Όλες οι αναρτήσεις στο e-mail σας

Προστεθείτε στους 6.041 εγγεγραμμένους.

Follow us on Facebook

Follow us on Facebook

newsletter

Subscribe to our mailing list

* indicates required



newsletters socialpolicy.gr


Next Post
Ευρωπαϊκό Σώμα Αλληλεγγύης: Πρόσκληση υποβολής προτάσεων για έργα

Θέσεις σε προγράμματα Ευρωπαϊκού Σώματος Αλληλεγγύης για νέους έως 30 ετών

Προτεραιότητα η αντιμετώπιση της σεξουαλικής παρενόχλησης και βίας

Προτεραιότητα η αντιμετώπιση της σεξουαλικής παρενόχλησης και βίας

Ο ιός της ανισότητας

Ο ιός της ανισότητας

socialpolicy.gr

© 2021 socialpolicy.gr

Navigate Site

  • Αρχική
  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης

Follow Us

No Result
View All Result
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Επίκαιρα
    • Διεθνή
    • Σεμινάρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Αρθρογραφία
    • Προγράμματα
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Βιβλία
  • Υγεία
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Επιλεγμένα
  • Σχετικά με εμάς
  • Συνεργασίες
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Blog View
  • ENGLISH edition

© 2021 socialpolicy.gr

error: Content is protected !!