Ο ΟΑΕΔ έθεσε σε λειτουργία την νέα εφαρμογή OAEΔapp την οποία οι πολίτες μπορούν να κατεβάσουν στα κινητά τους τηλέφωνα και τα tablets.
Με την νέα εφαρμογή ΟAEΔapp, περισσότερες από 40 ηλεκτρονικές υπηρεσίες είναι πλέον στα χέρια του κάθε πολίτη, εύκολα, άμεσα και με ταχύτητα. Εντάσσεται δε σε μια συνολική στρατηγική του Οργανισμού που υλοποιείται τον τελευταίο χρόνο με στόχο τη σταδιακή ψηφιοποίηση των υπηρεσιών του με αντίστοιχη μείωση των επισκέψεων στα φυσικά υποκαταστήματα.
Μέσω την νέας εφαρμογής ΟΑΕΔapp παρέχονται υπηρεσίες όπως:
- Εγγραφή στο μητρώο ανέργων και ανανέωση του δελτίου ανεργίας.
- Αίτηση για επιδοματικές και άλλες κοινωνικές παροχές όπως το επίδομα ανεργίας, οι παροχές μητρότητας, οι επιταγές βιβλίων/θεαμάτων κτλ.
- Αίτηση σε προγράμματα κατάρτισης, προεργασίας, πρακτικής άσκησης.
- Ενστάσεις επί απορριπτικών αποφάσεων του Οργανισμού.
- Αίτηση έκδοσης βεβαίωσης χρόνου ανεργίας, που εκδίδεται άμεσα.
- Διαχείριση και άμεση αποστολή βιογραφικού.
- Αναζήτηση σε διαδραστικό χάρτη πληροφοριών για τα υποκαταστήματα ΟΑΕΔ καθώς και οδηγίες καθοδήγησης για το συγκεκριμένο υποκατάστημα.
- Χρήσιμες πληροφορίες που συνδέονται με την ιδιότητα του ανέργου.
- Ενημερώσεις προς τους πολίτες για περισσότερες από 80 διαφορετικές υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένων των ιδιαιτέρως σημαντικών διαστημάτων ανεργίας και των ημερομηνιών ανανέωσης του δελτίου ανεργίας σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα.
Ο Διοικητής του ΟΑΕΔ Σπύρος Πρωτοψάλτης ανέφερε πως «ο ΟΑΕΔ επένδυσε στην καινοτομία και στον ψηφιακό του μετασχηματισμό με νέες και πρωτοποριακές υπηρεσίες όπως τα «ψηφιακά ραντεβού» μέσω του myOAEDlive, την τηλεκπαίδευση και τηλεκατάρτιση μέσω του G-Suite for Education της Google, καθώς και τη σταδιακή ανάπτυξη άνω των 140 διαλειτουργικοτήτων με άλλους φορείς του δημοσίου, και συνεχίζει να επενδύει με σκοπό να προσφέρει καλύτερες, ποιοτικότερες και αμεσότερες υπηρεσίες προς τους πολίτες».