• Αρχική
  • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Blog View
  • Συνεργασίες
  • ENGLISH edition
Παρασκευή, 2 Ιουνίου, 2023
socialpolicy.gr
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    Φροντιστής στο Σύλλογο Αναγέννηση

    Φροντιστής/Φροντίστρια | Σύλλογος Αναγέννηση

    Θέσεις εργασίας στο Κύτταρο Εναλλακτικών Αναζητήσεων Νέων – ΚΕΑΝ

    Νοσηλευτής/νοσηλεύτρια στο ΚΕΑΝ

    Γραμματέας στο Ελληνικό Ινστιτούτο Παστέρ

    Θέση Γραμματέως στο Διαγνωστικό Τμήμα του Ε.Ι.Παστέρ

    Π.Ο.Υ. – Θέσεις Εργασίας

    ΑΡΣΙΣ | Non Formal Education (NFE) Trainer/Παιδαγωγός

    Παιδαγωγός στην ΑΡΣΙΣ | Κέντρο Μελέτης και Δημιουργικών Δραστηριοτήτων (KEDU) στην Κω

    Επιμορφωτικός κύκλος για την έμφυλη ισότητα και την έμφυλη  βία | 10 και 11 Ιουνίου 2023

    Επιμορφωτικός κύκλος για την έμφυλη ισότητα και την έμφυλη βία | 10 και 11 Ιουνίου 2023

    Διοικητική Υποστήριξη στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

    Protection Assistant @ ΙΟΜ Athens / Greece

    Εκπαιδευτικοί στο Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Συστημάτων Επικοινωνίας & Υπολογιστών

    Προσλήψεις στο Δήμο Ρεθύμνης

    «Τα δικαιώματα των παιδιών που ζουν σε ιδρύματα/ Τα αόρατα παιδιά»

    4η Ημερίδα Ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τα δικαιώματα των παιδιών που ζουν σε ιδρύματα, την αναδοχή και την υιοθεσία τους

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Baby Bank: Βρεφικά και παιδικά είδη «από γονείς σε γονείς»

    Baby Bank: Βρεφικά και παιδικά είδη «από γονείς σε γονείς»

    Δράση «Πολιτιστικό Summer Camp για παιδιά μονογονεϊκών οικογενειών» (2023)

    Δράση «Πολιτιστικό Summer Camp για παιδιά μονογονεϊκών οικογενειών» (2023)

    Τι είναι η διαφθορά;

    Η διαφθορά ως εμπόδιο στην ανάπτυξη: Έγκριση συμπερασμάτων του Συμβουλίου της ΕΕ

    Δωρεάν eBooks Φιλοσοφίας

    Διαφανής, ισότιμη και ανοικτή πρόσβαση στις ακαδημαϊκές δημοσιεύσεις

    Πρόγραμμα κατάρτισης 80.000 ανέργων | Ανάπτυξη ψηφιακών και πράσινων δεξιοτήτων

    Τα 13 «ανοιχτά» προγράμματα της ΔΥΠΑ

    Νέα ιστοσελίδα από το ΚΕΘΕΑ ΗΠΕΙΡΟΣ

    Νέα ιστοσελίδα από το ΚΕΘΕΑ ΗΠΕΙΡΟΣ

    Νέο πρόγραμμα για 10.000 άνεργους ηλικίας έως 29 ετών στις Περιφέρειες Αττικής και Κεντρικής Μακεδονίας

    Νέο πρόγραμμα 1.000 νέων θέσεων εργασίας στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης

    Συνεργασία μεταξύ Παντείου Πανεπιστήμιου και ΕΚΚΕ

    Συνεργασία μεταξύ Παντείου Πανεπιστήμιου και ΕΚΚΕ

    Μείωση των ανισοτήτων με επένδυση σε φροντίδα που προάγει την υγεία

    Μείωση των ανισοτήτων με επένδυση σε φροντίδα που προάγει την υγεία

    Παρέμβαση για την αναδιοργάνωση του ιδρύματος «Παιδόπολη Αγία Βαρβάρα»

    Ειδική Έκθεση | Η παρενόχληση και η σεξουαλική παρενόχληση στην εργασία

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • ισότητα των φύλων
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Εκπαίδευση στο Focusing και στη Focusing-βιωματική Ψυχοθεραπεία

    Εκπαίδευση στο Focusing και στη Focusing-βιωματική Ψυχοθεραπεία

    Οικοθεραπεία για άτομα με διαταραχές κατάχρησης ουσιών

    Οικοθεραπεία για άτομα με διαταραχές κατάχρησης ουσιών

    Μείωση των ανισοτήτων με επένδυση σε φροντίδα που προάγει την υγεία

    Μείωση των ανισοτήτων με επένδυση σε φροντίδα που προάγει την υγεία

    Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στην Προσωποκεντρική & Focusing-Βιωματική Συμβουλευτική / Ψυχοθεραπεία

    Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στην Προσωποκεντρική & Focusing-Βιωματική Συμβουλευτική / Ψυχοθεραπεία

    Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Δημόσιας Υγείας 2023

    Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Δημόσιας Υγείας 2023

    Κέντρο Ημέρας Υποστήριξης της Οικογένειας

    Online Σεμινάριο: Ψυχομετρικές Δοκιμασίες WISC-V

    Online Σεμινάριο: Ψυχομετρικές Δοκιμασίες WISC-V

    Αποκλεισμός από την αγορά εργασίας και ψυχική υγεία: Ο ρόλος των ενταξιακών κοινωνικών πολιτικών

    Προγραμματικές συμφωνίες για την Ψυχική υγεία μεταξύ Υπουργείου Υγείας και ΕΚΠΑ

    4ετής Εκπαίδευση στη Συστημική Ψυχοθεραπεία και Συμβουλευτική | ΡΟΔΑΚΙΝΟ

    4ετής Εκπαίδευση στη Συστημική Ψυχοθεραπεία και Συμβουλευτική | ΡΟΔΑΚΙΝΟ

    Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Ψυχική Υγεία 2021-2030

    Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Ψυχική Υγεία 2021-2030

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    Φροντιστής στο Σύλλογο Αναγέννηση

    Φροντιστής/Φροντίστρια | Σύλλογος Αναγέννηση

    Θέσεις εργασίας στο Κύτταρο Εναλλακτικών Αναζητήσεων Νέων – ΚΕΑΝ

    Νοσηλευτής/νοσηλεύτρια στο ΚΕΑΝ

    Γραμματέας στο Ελληνικό Ινστιτούτο Παστέρ

    Θέση Γραμματέως στο Διαγνωστικό Τμήμα του Ε.Ι.Παστέρ

    Π.Ο.Υ. – Θέσεις Εργασίας

    ΑΡΣΙΣ | Non Formal Education (NFE) Trainer/Παιδαγωγός

    Παιδαγωγός στην ΑΡΣΙΣ | Κέντρο Μελέτης και Δημιουργικών Δραστηριοτήτων (KEDU) στην Κω

    Επιμορφωτικός κύκλος για την έμφυλη ισότητα και την έμφυλη  βία | 10 και 11 Ιουνίου 2023

    Επιμορφωτικός κύκλος για την έμφυλη ισότητα και την έμφυλη βία | 10 και 11 Ιουνίου 2023

    Διοικητική Υποστήριξη στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

    Protection Assistant @ ΙΟΜ Athens / Greece

    Εκπαιδευτικοί στο Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Συστημάτων Επικοινωνίας & Υπολογιστών

    Προσλήψεις στο Δήμο Ρεθύμνης

    «Τα δικαιώματα των παιδιών που ζουν σε ιδρύματα/ Τα αόρατα παιδιά»

    4η Ημερίδα Ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τα δικαιώματα των παιδιών που ζουν σε ιδρύματα, την αναδοχή και την υιοθεσία τους

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Baby Bank: Βρεφικά και παιδικά είδη «από γονείς σε γονείς»

    Baby Bank: Βρεφικά και παιδικά είδη «από γονείς σε γονείς»

    Δράση «Πολιτιστικό Summer Camp για παιδιά μονογονεϊκών οικογενειών» (2023)

    Δράση «Πολιτιστικό Summer Camp για παιδιά μονογονεϊκών οικογενειών» (2023)

    Τι είναι η διαφθορά;

    Η διαφθορά ως εμπόδιο στην ανάπτυξη: Έγκριση συμπερασμάτων του Συμβουλίου της ΕΕ

    Δωρεάν eBooks Φιλοσοφίας

    Διαφανής, ισότιμη και ανοικτή πρόσβαση στις ακαδημαϊκές δημοσιεύσεις

    Πρόγραμμα κατάρτισης 80.000 ανέργων | Ανάπτυξη ψηφιακών και πράσινων δεξιοτήτων

    Τα 13 «ανοιχτά» προγράμματα της ΔΥΠΑ

    Νέα ιστοσελίδα από το ΚΕΘΕΑ ΗΠΕΙΡΟΣ

    Νέα ιστοσελίδα από το ΚΕΘΕΑ ΗΠΕΙΡΟΣ

    Νέο πρόγραμμα για 10.000 άνεργους ηλικίας έως 29 ετών στις Περιφέρειες Αττικής και Κεντρικής Μακεδονίας

    Νέο πρόγραμμα 1.000 νέων θέσεων εργασίας στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης

    Συνεργασία μεταξύ Παντείου Πανεπιστήμιου και ΕΚΚΕ

    Συνεργασία μεταξύ Παντείου Πανεπιστήμιου και ΕΚΚΕ

    Μείωση των ανισοτήτων με επένδυση σε φροντίδα που προάγει την υγεία

    Μείωση των ανισοτήτων με επένδυση σε φροντίδα που προάγει την υγεία

    Παρέμβαση για την αναδιοργάνωση του ιδρύματος «Παιδόπολη Αγία Βαρβάρα»

    Ειδική Έκθεση | Η παρενόχληση και η σεξουαλική παρενόχληση στην εργασία

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • ισότητα των φύλων
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Εκπαίδευση στο Focusing και στη Focusing-βιωματική Ψυχοθεραπεία

    Εκπαίδευση στο Focusing και στη Focusing-βιωματική Ψυχοθεραπεία

    Οικοθεραπεία για άτομα με διαταραχές κατάχρησης ουσιών

    Οικοθεραπεία για άτομα με διαταραχές κατάχρησης ουσιών

    Μείωση των ανισοτήτων με επένδυση σε φροντίδα που προάγει την υγεία

    Μείωση των ανισοτήτων με επένδυση σε φροντίδα που προάγει την υγεία

    Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στην Προσωποκεντρική & Focusing-Βιωματική Συμβουλευτική / Ψυχοθεραπεία

    Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στην Προσωποκεντρική & Focusing-Βιωματική Συμβουλευτική / Ψυχοθεραπεία

    Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Δημόσιας Υγείας 2023

    Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Δημόσιας Υγείας 2023

    Κέντρο Ημέρας Υποστήριξης της Οικογένειας

    Online Σεμινάριο: Ψυχομετρικές Δοκιμασίες WISC-V

    Online Σεμινάριο: Ψυχομετρικές Δοκιμασίες WISC-V

    Αποκλεισμός από την αγορά εργασίας και ψυχική υγεία: Ο ρόλος των ενταξιακών κοινωνικών πολιτικών

    Προγραμματικές συμφωνίες για την Ψυχική υγεία μεταξύ Υπουργείου Υγείας και ΕΚΠΑ

    4ετής Εκπαίδευση στη Συστημική Ψυχοθεραπεία και Συμβουλευτική | ΡΟΔΑΚΙΝΟ

    4ετής Εκπαίδευση στη Συστημική Ψυχοθεραπεία και Συμβουλευτική | ΡΟΔΑΚΙΝΟ

    Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Ψυχική Υγεία 2021-2030

    Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Ψυχική Υγεία 2021-2030

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
socialpolicy.gr
No Result
View All Result
Home Κοινωνική Πολιτική Αρθρογραφία

Επαναπροσδιορίζοντας τις δεξιότητες των νέων μετά την πανδημία

20 Ιουλίου, 2021
in Αρθρογραφία, Κοινωνική Πολιτική
0
τεχνική και επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση

Η UNESCO εκτιμά ότι τα σχολεία έκλεισαν πλήρως ή εν μέρει για περισσότερες από 30 εβδομάδες μεταξύ Μαρτίου 2020 και Μαΐου 2021 στις μισές χώρες του κόσμου. Στα τέλη Ιουνίου, 19 χώρες είχαν ακόμη σχολεία πλήρως κλειστά, επηρεάζοντας σχεδόν 157 εκατομμύρια μαθητές. Επιπλέον, 768 εκατομμύρια ακόμη εκπαιδευόμενοι επηρεάστηκαν από το μερικό κλείσιμο των σχολείων.

Οι ερωτηθέντες/ερωτηθείσες σε έρευνα για ιδρύματα τεχνικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης (TVET:  technical and vocational education and training ) που διεξήγαγαν από κοινού η UNESCO, η Διεθνής Οργάνωση Εργασίας και η Παγκόσμια Τράπεζα ανέφεραν ότι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση είχε γίνει ο πιο συνηθισμένος τρόπος μετάδοσης δεξιοτήτων, με σημαντικές δυσκολίες όσον αφορά, μεταξύ άλλων, την προσαρμογή των προγραμμάτων σπουδών, την ετοιμότητα των εκπαιδευόμενων και εκπαιδευτών, την συνδεσιμότητα ή τις διαδικασίες αξιολόγησης και πιστοποίησης.

Οι εκτιμήσεις της ILO δείχνουν ότι σε παγκόσμιο επίπεδο, η απασχόληση των νέων μειώθηκε κατά 8,7% το 2020, σε σύγκριση με 3,7% για τους ενήλικες, με την πιο έντονη μείωση να παρατηρείται στις χώρες μεσαίου εισοδήματος. Οι συνέπειες αυτής της διατάραξης στις πρώιμες εμπειρίες της νεολαίας στην αγορά εργασίας θα μπορούσαν να διαρκέσουν για χρόνια.

Οι νέοι ηλικίας 15-24 ετών έχουν πληγεί ακόμη περισσότερο από την κρίση της COVID-19 από ότι οι ενήλικες. Σε παγκόσμιο επίπεδο, η απασχόληση των νέων μειώθηκε κατά 8,7% το 2020, έναντι 3,7% για τους ενήλικες.
Οι νέες γυναίκες έχουν πληγεί ιδιαίτερα έντονα από την πανδημία COVID-19 σε σύγκριση με τους νέους άνδρες.
Πριν από την κρίση, το 22% των νέων δεν βρίσκονταν σε απασχόληση, εκπαίδευση ή κατάρτιση (NEET), ένας στους επτά νεαρούς άνδρες και μια στις τρεις νέες γυναίκες. Η μείωση της απασχόλησης που προκλήθηκε από την κρίση της COVID-19 δεν αντισταθμίστηκε από την επιστροφή στην εκπαίδευση και την κατάρτιση. Ως εκ τούτου, το ποσοστό των NEETs έχει αυξηθεί σε πολλές χώρες και παραμένει υψηλότερο από ό, τι πριν την κρίση.
Οι εμπλεκόμενοι φορείς της τεχνικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης (TVET) μπόρεσαν να περιορίσουν τη διακοπή της εκπαίδευσης που προκλήθηκε από την κρίση COVID-19. Μια έρευνα των ιδρυμάτων έδειξε ότι σε διάφορες χώρες, σε τομείς δραστηριότητας και μεγέθη επιχειρήσεων, η εξ αποστάσεως εκπαίδευση έγινε πιο διαδεδομένη κατά τη διάρκεια της κρίσης, παρά τις δυσκολίες, όπως η κακή συνδεσιμότητα και τα χαμηλά επίπεδα ψηφιακών δεξιοτήτων. Τα  περισσότερα ιδρύματα δήλωσαν ότι θα αντλήσουν διδάγματα από αυτήν την εμπειρία και θα τροποποιήσουν τον τρόπο με τον οποίο παρέχουν εκπαίδευση στους απασχολούμενους τους μετά την ολοκλήρωση της κρίσης.
Οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί ανέστειλαν την ανάπτυξη δεξιοτήτων λόγω των μέτρων απαγόρευσης κυκλοφορίας που εισήχθησαν κατά την πανδημία. Η εκπαίδευση διακόπηκε για το 86% των μαθητευομένων και το 83% των υπότροφων/ ασκούμενων. Σχεδόν οι μισές επιχειρήσεις σταμάτησαν να πληρώνουν υποτροφίες ή μισθούς σε μαθητευόμενους, υπότροφους και ασκούμενους.
Είναι σημαντική η ανάκαμψη από την κρίση. Ο πληθυσμός των νέων θα αυξηθεί κατά περισσότερα από 78 εκατομμύρια μεταξύ του 2021 και 2030. Οι χώρες χαμηλού εισοδήματος θα αντιπροσωπεύουν σχεδόν το ήμισυ αυτής της αύξησης. Τα συστήματα εκπαίδευσης και κατάρτισης πρέπει να ανταποκριθούν σε αυτή την πρόκληση.

Ο ρόλος της Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης

Η εκπαίδευση και η κατάρτιση είναι κεντρικές για την επίτευξη της ατζέντας του 2030. Το όραμα της Διακήρυξης Incheon: Η εκπαίδευση το 2030 καλύπτεται πλήρως από τον Στόχο 4 για την Βιώσιμη Ανάπτυξη «Διασφάλιση ισότιμης και ποιοτικής εκπαίδευσης χωρίς αποκλεισμούς και δίκαιης ποιότητας και προαγωγή ευκαιριών διά βίου μάθησης για όλους». Η Εκπαίδευση 2030 δίνει ιδιαίτερη προσοχή στην ανάπτυξη τεχνικών και επαγγελματικών δεξιοτήτων, ειδικά όσον αφορά την πρόσβαση σε προσιτή ποιοτική Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση (TVET), την απόκτηση τεχνικών και επαγγελματικών δεξιοτήτων για απασχόληση, αξιοπρεπή εργασία και επιχειρηματικότητα , την εξάλειψη της ανισότητας των φύλων και τη διασφάλιση της πρόσβασης των ευάλωτων ατόμων. Σε αυτό το πλαίσιο, η TVET αναμένεται να αντιμετωπίσει τις πολλαπλές απαιτήσεις οικονομικής, κοινωνικής και περιβαλλοντικής φύσεως, βοηθώντας τους νέους και τους ενήλικες να αναπτύξουν τις δεξιότητες που χρειάζονται για απασχόληση, αξιοπρεπή εργασία και επιχειρηματικότητα, προωθώντας δίκαιη, χωρίς αποκλεισμούς και βιώσιμη οικονομική ανάπτυξη και υποστηρίζοντας τις μεταβάσεις στις πράσινες οικονομίες και την περιβαλλοντική βιωσιμότητα.

Η Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση (TVET) μπορεί να εξοπλίσει τους νέους με τις δεξιότητες που απαιτούνται για την πρόσβαση στον κόσμο της εργασίας, συμπεριλαμβανομένων των δεξιοτήτων για αυταπασχόληση. Η TVET μπορεί επίσης να βελτιώσει την ανταπόκριση στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις δεξιοτήτων των εταιρειών και κοινοτήτων, να αυξήσει την παραγωγικότητα και τα επίπεδα των μισθών. Η TVET μπορεί να μειώσει τα εμπόδια πρόσβασης στον κόσμο της εργασίας, για παράδειγμα μέσω της μάθησης βάσει της εργασίας και διασφαλίζοντας ότι οι δεξιότητες που αποκτήθηκαν αναγνωρίζονται και πιστοποιούνται. Η TVET μπορεί επίσης να προσφέρει ευκαιρίες ανάπτυξης δεξιοτήτων για άτομα με χαμηλή ειδίκευση που είναι υποαπασχολούμενοι ή άνεργοι, νέους εκτός σχολείου και άτομα που δεν βρίσκονται σε εκπαίδευση, απασχόληση και κατάρτιση (NEETs).

 

Πηγή: un.org

Απόδοση/Επιμέλεια: Τομπέα Ελένη

socialpolicy.gr

 

Διαβάστε Επίσης  Πρόγραμμα Ενισχυτικής διδασκαλίας από το Υπουργείο Παιδείας
Tags: αγορά εργασίαςβιώσιμη ανάπτυξηδεξιότητεςδιεθνής οργάνωση εργασίαςεκπαίδευσηεπαγγελματική εκπαίδευσηεργασίακοινωνική πολιτικήκοινωνική πολιτική αρθρογραφία

Related Posts

Baby Bank: Βρεφικά και παιδικά είδη «από γονείς σε γονείς»
Προγράμματα

Baby Bank: Βρεφικά και παιδικά είδη «από γονείς σε γονείς»

by admin
1 Ιουνίου, 2023
0

Η ΑμΚΕ «ΦΑΙΝΑΡΕΤΗ» ανακοινώνει νέο πρόγραμμα για να ανακουφίσει ευάλωτες κοινωνικά οικογένειες από τα έξοδα των πρώτων ετών της γονεϊκότητας.

Read more
Δράση «Πολιτιστικό Summer Camp για παιδιά μονογονεϊκών οικογενειών» (2023)

Δράση «Πολιτιστικό Summer Camp για παιδιά μονογονεϊκών οικογενειών» (2023)

1 Ιουνίου, 2023
Τι είναι η διαφθορά;

Η διαφθορά ως εμπόδιο στην ανάπτυξη: Έγκριση συμπερασμάτων του Συμβουλίου της ΕΕ

31 Μαΐου, 2023
Παρουσίαση των άρθρων της Α’ Ενότητας | Συλλογικός Τόμος “Έμφυλη Βία – Βία κατά των Γυναικών”

Παρουσίαση των άρθρων της Γ’ Ενότητας | Συλλογικός Τόμος “Έμφυλη Βία – Βία κατά των Γυναικών”

30 Μαΐου, 2023
Πρόγραμμα κατάρτισης 80.000 ανέργων | Ανάπτυξη ψηφιακών και πράσινων δεξιοτήτων

Τα 13 «ανοιχτά» προγράμματα της ΔΥΠΑ

29 Μαΐου, 2023
Load More

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Φροντιστής στο Σύλλογο Αναγέννηση

Φροντιστής/Φροντίστρια | Σύλλογος Αναγέννηση

1 Ιουνίου, 2023
Θέσεις εργασίας στο Κύτταρο Εναλλακτικών Αναζητήσεων Νέων – ΚΕΑΝ

Νοσηλευτής/νοσηλεύτρια στο ΚΕΑΝ

1 Ιουνίου, 2023
Γραμματέας στο Ελληνικό Ινστιτούτο Παστέρ

Θέση Γραμματέως στο Διαγνωστικό Τμήμα του Ε.Ι.Παστέρ

1 Ιουνίου, 2023

Όλες οι αναρτήσεις στο e-mail σας

Προστεθείτε στους 6.087 εγγεγραμμένους.

Follow us on Facebook

Follow us on Facebook

newsletter

Subscribe to our mailing list

* indicates required



newsletters socialpolicy.gr


Next Post
Εκπαιδευτικό προγράμμα: “Involving Everyone II: Learning through Erasmus+”

Νέα γενιά προγραμμάτων κινητικότητας νέων και αλληλεγγύης της Ευρωπαϊκής Ένωσης

ΔΙΟΤΙΜΑ : “Δεν θα σωπάσουμε…στη σεξιστική ρητορική μίσους!”

Επιμέλεια τέκνων: ύψιστης σημασίας η προστασία γυναικών και παιδιών από την έμφυλη βία

Πρακτική άσκηση στον Οργανισμό για την Ασφάλεια και τη Συνεργασία στην Ευρώπη (ΟΑΣΕ) 2021

socialpolicy.gr

© 2023 socialpolicy.gr

Navigate Site

  • Αρχική
  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης

Follow Us

No Result
View All Result
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Επίκαιρα
    • Διεθνή
    • Σεμινάρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Αρθρογραφία
    • Προγράμματα
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Βιβλία
  • Υγεία
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Επιλεγμένα
  • Σχετικά με εμάς
  • Συνεργασίες
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Blog View
  • ENGLISH edition

© 2023 socialpolicy.gr

error: Content is protected !!