• Αρχική
  • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Blog View
  • Συνεργασίες
  • ENGLISH edition
Τετάρτη, 29 Ιουνίου, 2022
socialpolicy.gr
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    Μάστερ στην Ιστορία και Θεωρία της Τέχνης

    Μάστερ στην Ιστορία και Θεωρία της Τέχνης

    Συμβάσεις μίσθωσης διδακτικού έργου στην ΑΣΠΑΙΤΕ

    Protection Assistant @ ΙΟΜ Athens / Greece

    Κοινωνικοί Λειτουργοί στις δομές του ΚΥΑΔΑ

    Υπάλληλος Παρακολούθησης Προγραμμάτων στην Zeuxis

    Κοινωνικός/ή Λειτουργός (Πλήρους Απασχόλησης) | Zeuxis

    Άσκηση, πρακτική, μαθητεία – ποιο σας ταιριάζει;  / Traineeship, internship, apprenticeship – which one is for you?

    Πρακτική Άσκηση στο Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο

    Χρειάζονται τολμηρά μέτρα για τους διασυνοριακούς και εποχικούς εργαζόμενους

    60 άτομα στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο

    1η Διεθνής Επιστημονική Ημερίδα fact-checking στην Ελλάδα

    1η Διεθνής Επιστημονική Ημερίδα fact-checking στην Ελλάδα

    Child Friendly and Women’s Safe Space Team Leader – National Contract @ Danish Refugee Council

    Teacher-National Contract @ DRC Greece

    Η ΕΣΤΙΑ αναζητά Γενικό Διευθυντή

    Εργοθεραπευτής/τρια στην ΕΣΤΙΑ

    Θέσεις εργασίας στο Σωματείο “ΙΚΕΛΟΣ”

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Δικαίωμα στην υγεία – Δικαίωμα στη ζωή

    Δικαίωμα στην υγεία – Δικαίωμα στη ζωή

    Ευρωπαϊκό Έργο “LIFE TWO” | Spring School/Città di Castello – Ιταλία

    Ευρωπαϊκό Έργο “LIFE TWO” | Spring School/Città di Castello – Ιταλία

    Παιδιά-μετανάστες: τα δικαιώματά τους σε περίθαλψη και εκπαίδευση

    Σε διαβούλευση το νομοσχέδιο του Υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου

    Το ΤΕΠΑΚ συμμετείχε στην υλοποίηση του έργου «Κέντρα Εξυπηρέτησης Μεταναστών»

    Το ΤΕΠΑΚ συμμετείχε στην υλοποίηση του έργου «Κέντρα Εξυπηρέτησης Μεταναστών»

    Η Ευρωπαϊκή Στρατηγική για τη βιοποικιλότητα και ο πρόσφατος νόμος του Υπουργείου Περιβάλλοντος

    Κλιματική αλλαγή, ενεργειακή ανεξαρτησία, ενεργειακή φτώχεια: ταχύτερη δράση ζητά το ΕΚ

    ΓΣΕΕ: Με το σχέδιο νόμου για την ιδιωτική εκπαίδευση θίγεται το δημόσιο αγαθό της εκπαίδευσης που παρέχεται στα ιδιωτικά σχολεία και τίθεται ζήτημα νομιμότητας της έκδοσης ισότιμων τίτλων σπουδών

    Το Συμβούλιο συνιστά ευρωπαϊκή προσέγγιση για τα μικροδιαπιστευτήρια

    433 Θέσεις Πρακτικής Άσκησης Schuman στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο

    Η Επιτροπή χαιρετίζει τους στόχους των κρατών μελών για μια πιο κοινωνική Ευρώπη έως το 2030

    16o τεύχος – Κοινωνική Πολιτική

    16o τεύχος – Κοινωνική Πολιτική

    Ανοιχτή Πρόσκληση για οικονομική υποστήριξη σε απομακρυσμένα σχολεία

    Ανοιχτή Πρόσκληση για οικονομική υποστήριξη σε απομακρυσμένα σχολεία

    Νέοι κανόνες για δίκαιους κατώτατους μισθούς στην ΕΕ

    Η Επιτροπή χαιρετίζει την επίτευξη πολιτικής συμφωνίας σχετικά με επαρκείς κατώτατους μισθούς για τους εργαζομένους στην ΕΕ

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Η Κατάσταση των Ναρκωτικών και των Οινοπνευματωδών στην Ελλάδα 2022

    Η Κατάσταση των Ναρκωτικών και των Οινοπνευματωδών στην Ελλάδα 2022

    Η Ευρωπαϊκή Έκθεση για τα Ναρκωτικά 2022

    Η Ευρωπαϊκή Έκθεση για τα Ναρκωτικά 2022

    Τετραετές Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία 2022-2023

    Τετραετές Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία 2022-2023

    Online Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στη Συμβουλευτική LGBTQIA2+Ατόμων

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στη Συμβουλευτική LGBTQIA2+ Ατόμων (Online)

    Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη 2022

    Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη 2022

    «e-Σχολείο Μακροχρόνιας Φροντίδας»

    «e-Σχολείο Μακροχρόνιας Φροντίδας»

    Ευρωπαϊκό σχέδιο για την καταπολέμηση του καρκίνου

    Ευρωπαϊκό σχέδιο για την καταπολέμηση του καρκίνου: Η Επιτροπή ξεκινάει διαδικασία σε επίπεδο ΕΕ για το «δικαίωμα στη λήθη»

    Οι σοβαρές επιπτώσεις της καπνοβιομηχανίας στο περιβάλλον

    Οι σοβαρές επιπτώσεις της καπνοβιομηχανίας στο περιβάλλον

    «Σύγχρονες προκλήσεις στην Κοινοτική Ψυχιατρική» |  Διαδικτυακή διάλεξη του καθ. Benedetto Saraceno

    «Σύγχρονες προκλήσεις στην Κοινοτική Ψυχιατρική» | Διαδικτυακή διάλεξη του καθ. Benedetto Saraceno

    Παγκόσμια Στατιστικά για την Υγεία | Έκθεση 2022

    Παγκόσμια Στατιστικά για την Υγεία | Έκθεση 2022

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    Μάστερ στην Ιστορία και Θεωρία της Τέχνης

    Μάστερ στην Ιστορία και Θεωρία της Τέχνης

    Συμβάσεις μίσθωσης διδακτικού έργου στην ΑΣΠΑΙΤΕ

    Protection Assistant @ ΙΟΜ Athens / Greece

    Κοινωνικοί Λειτουργοί στις δομές του ΚΥΑΔΑ

    Υπάλληλος Παρακολούθησης Προγραμμάτων στην Zeuxis

    Κοινωνικός/ή Λειτουργός (Πλήρους Απασχόλησης) | Zeuxis

    Άσκηση, πρακτική, μαθητεία – ποιο σας ταιριάζει;  / Traineeship, internship, apprenticeship – which one is for you?

    Πρακτική Άσκηση στο Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο

    Χρειάζονται τολμηρά μέτρα για τους διασυνοριακούς και εποχικούς εργαζόμενους

    60 άτομα στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο

    1η Διεθνής Επιστημονική Ημερίδα fact-checking στην Ελλάδα

    1η Διεθνής Επιστημονική Ημερίδα fact-checking στην Ελλάδα

    Child Friendly and Women’s Safe Space Team Leader – National Contract @ Danish Refugee Council

    Teacher-National Contract @ DRC Greece

    Η ΕΣΤΙΑ αναζητά Γενικό Διευθυντή

    Εργοθεραπευτής/τρια στην ΕΣΤΙΑ

    Θέσεις εργασίας στο Σωματείο “ΙΚΕΛΟΣ”

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Δικαίωμα στην υγεία – Δικαίωμα στη ζωή

    Δικαίωμα στην υγεία – Δικαίωμα στη ζωή

    Ευρωπαϊκό Έργο “LIFE TWO” | Spring School/Città di Castello – Ιταλία

    Ευρωπαϊκό Έργο “LIFE TWO” | Spring School/Città di Castello – Ιταλία

    Παιδιά-μετανάστες: τα δικαιώματά τους σε περίθαλψη και εκπαίδευση

    Σε διαβούλευση το νομοσχέδιο του Υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου

    Το ΤΕΠΑΚ συμμετείχε στην υλοποίηση του έργου «Κέντρα Εξυπηρέτησης Μεταναστών»

    Το ΤΕΠΑΚ συμμετείχε στην υλοποίηση του έργου «Κέντρα Εξυπηρέτησης Μεταναστών»

    Η Ευρωπαϊκή Στρατηγική για τη βιοποικιλότητα και ο πρόσφατος νόμος του Υπουργείου Περιβάλλοντος

    Κλιματική αλλαγή, ενεργειακή ανεξαρτησία, ενεργειακή φτώχεια: ταχύτερη δράση ζητά το ΕΚ

    ΓΣΕΕ: Με το σχέδιο νόμου για την ιδιωτική εκπαίδευση θίγεται το δημόσιο αγαθό της εκπαίδευσης που παρέχεται στα ιδιωτικά σχολεία και τίθεται ζήτημα νομιμότητας της έκδοσης ισότιμων τίτλων σπουδών

    Το Συμβούλιο συνιστά ευρωπαϊκή προσέγγιση για τα μικροδιαπιστευτήρια

    433 Θέσεις Πρακτικής Άσκησης Schuman στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο

    Η Επιτροπή χαιρετίζει τους στόχους των κρατών μελών για μια πιο κοινωνική Ευρώπη έως το 2030

    16o τεύχος – Κοινωνική Πολιτική

    16o τεύχος – Κοινωνική Πολιτική

    Ανοιχτή Πρόσκληση για οικονομική υποστήριξη σε απομακρυσμένα σχολεία

    Ανοιχτή Πρόσκληση για οικονομική υποστήριξη σε απομακρυσμένα σχολεία

    Νέοι κανόνες για δίκαιους κατώτατους μισθούς στην ΕΕ

    Η Επιτροπή χαιρετίζει την επίτευξη πολιτικής συμφωνίας σχετικά με επαρκείς κατώτατους μισθούς για τους εργαζομένους στην ΕΕ

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Η Κατάσταση των Ναρκωτικών και των Οινοπνευματωδών στην Ελλάδα 2022

    Η Κατάσταση των Ναρκωτικών και των Οινοπνευματωδών στην Ελλάδα 2022

    Η Ευρωπαϊκή Έκθεση για τα Ναρκωτικά 2022

    Η Ευρωπαϊκή Έκθεση για τα Ναρκωτικά 2022

    Τετραετές Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία 2022-2023

    Τετραετές Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία 2022-2023

    Online Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στη Συμβουλευτική LGBTQIA2+Ατόμων

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στη Συμβουλευτική LGBTQIA2+ Ατόμων (Online)

    Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη 2022

    Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη 2022

    «e-Σχολείο Μακροχρόνιας Φροντίδας»

    «e-Σχολείο Μακροχρόνιας Φροντίδας»

    Ευρωπαϊκό σχέδιο για την καταπολέμηση του καρκίνου

    Ευρωπαϊκό σχέδιο για την καταπολέμηση του καρκίνου: Η Επιτροπή ξεκινάει διαδικασία σε επίπεδο ΕΕ για το «δικαίωμα στη λήθη»

    Οι σοβαρές επιπτώσεις της καπνοβιομηχανίας στο περιβάλλον

    Οι σοβαρές επιπτώσεις της καπνοβιομηχανίας στο περιβάλλον

    «Σύγχρονες προκλήσεις στην Κοινοτική Ψυχιατρική» |  Διαδικτυακή διάλεξη του καθ. Benedetto Saraceno

    «Σύγχρονες προκλήσεις στην Κοινοτική Ψυχιατρική» | Διαδικτυακή διάλεξη του καθ. Benedetto Saraceno

    Παγκόσμια Στατιστικά για την Υγεία | Έκθεση 2022

    Παγκόσμια Στατιστικά για την Υγεία | Έκθεση 2022

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
socialpolicy.gr
No Result
View All Result
Home Επίκαιρα Θέσεις Εργασίας

Programme Officer (Refugee Education), (NO-2), Athens, Greece @ UNICEF

Application close: Oct 13 2021 GTB Daylight Time

30 Σεπτεμβρίου, 2021
in Επίκαιρα, Θέσεις Εργασίας
0
unicef

Programme Officer (Refugee Education), (NO-2), Athens, Greece Temp Appointment 6 months

 

Job no: 544959

Position type: Temporary Appointment

Location: Greece

Division/Equivalent: CEE/CIS

School/Unit: Greece

Department/Office: Athens, Greece

Categories: Education, Programme Management

 

APPLY NOW

 

UNICEF works in some of the world’s toughest places, to reach the world’s most disadvantaged children. To save their lives. To defend their rights. To help them fulfill their potential.

Across 190 countries and territories, we work for every child, everywhere, every day, to build a better world for everyone.

And we never give up.

 

For every child, 

The fundamental mission of UNICEF is to promote the rights of every child, everywhere, in everything the organization does — in programmes, in advocacy and in operations. The equity strategy, emphasizing the most disadvantaged and excluded children and families, translates this commitment to children’s rights into action. For UNICEF, equity means that all children have an opportunity to survive, develop and reach their full potential, without discrimination, bias or favoritism. To the degree that any child has an unequal chance in life — in its social, political, economic, civic and cultural dimensions — her or his rights are violated. There is growing evidence that investing in the health, education and protection of a society’s most disadvantaged citizens — addressing inequity — not only will give all children the opportunity to fulfill their potential but also will lead to sustained growth and stability of countries. This is why the focus on equity is so vital. It accelerates progress towards realizing the human rights of all children, which is the universal mandate of UNICEF, as outlined by the Convention on the Rights of the Child, while also supporting the equitable development of nations.

UNICEF became operational in Greece in early 2016 as an outposted team from the Regional Office of Europe and Central Asia (ECARO) to respond to the significant influx of refugee and migrant children and their families at that time. Following several years of engagement with national stakeholders, UNICEF and the Government of Greece made a decision in January 2020 to formalize the agency’s presence in the country under the form of a Greece Country Office. This office falls under the UNICEF Regional Office for Europe and Central Asia located in Geneva, which supports the work of 21 Country Offices within its geographical scope, reporting in turn to global headquarters in New York. Within the framework of an expanded mandate for all children in Greece, UNICEF and Greece are moving towards an even greater collaboration and partnership in order to address the needs of all vulnerable, marginalized and left-behind children in the country.

As part of these efforts, the Ministry of Education and Religious Affairs (MoE), the Ministry of Migration and Asylum (MoMA) and UNICEF Greece launched, in September 2021, a three-year national programme to enable all refugee and migrant children to access quality learning. All Children in Education (ACE) will ensure a pathway to formal education for all school-age refugee and migrant children, and aims to not only increase access to public schools but also provide the necessary retention support once children are enrolled – ultimately improving future outcomes and integration into Greek society.

 

How can you make a difference?

Under the guidance and general supervision of the Education Specialist, the incumbent will coordinate project ‘All Children in Education – ACE’, in partnership with the competent Ministries and all other relevant stakeholders and partners. In addition, the Programme Officer will ensure adequate linkages with other areas of UNICEF GCO’s overall migrant and refugee response, in order to deliver integrated services for children and their families.

The Programme Officer will be responsible for providing professional technical assistance and support for programme design, planning and implementation, management and evaluation of project activities, data analysis and progress reporting, in support of project goals and objectives, within the country programme.

The efficiency and efficacy of support provided by the Programme Officer (Refugee Education) to project planning and implementation, contributes to the achievement of sustainable results to improve learning outcomes and access to quality, equitable and inclusive education for all refugee and migrant children in Greece.

1. Support to programme development and planning

▪ Establish specific goals, objectives, strategies and implementation plans using results-based planning terminology and methodology (RBM).

▪ Analyse country level socio-political-economic trends and their implications for ongoing interventions under project ‘All Children in Education – ACE’ and related to the refugee and migrant response areas (child protection, GBV prevention, psychosocial support), and support the generation of comprehensive data on refugee education issues to guide UNICEF’s strategic policy efforts and interventions.

▪ Develop project work plans as required, guide implementing partners and project staff and propose adjustments/changes in work plans.

2. Optimum use of program funds and programme monitoring

▪ Plan and collaborate with colleagues and partners to establish and monitor benchmarks and performance indicators under the ‘All Children in Education – ACE’ project and the wider Greece UNICEF Country Office refugee and migrant response portfolio.
▪ Identify lessons learned and use knowledge gained for development planning and timely intervention to achieve goals.
▪ Actively monitor the ‘All Children in Education – ACE’ project, including progress of implementing partners, conduct field visits, review reports and exchange information with stakeholders to assess impact, identify bottlenecks, and take timely decisions to resolve issues.
▪ Prepare regular project reports for management, donors and partners to keep them informed of project progress.
▪ Monitor the allocation and disbursement of project funds, making sure that funds are properly coordinated, monitored and liquidated.3. Partnership and capacity building

▪ Facilitate partnership and collaboration with internal and external counterparts, including UN Agencies and Ministries, and exchange information on project status.
▪ Provide operational support and technical advice to implementing partners and ensure visibility of the ‘All Children in Education – ACE’ project goals.

▪ Provide government authorities with technical assistance and support in planning and organizing training programmes for the purpose of capacity building and project sustainability.

▪ Promote and maintain the building and reinforcing of the commitment and institutional capacities of national and local partners in the context of the UNICEF Greece Country Office refugee education efforts in Greece, by providing continuous support, coordination and collaboration for sustainability.

To qualify as an advocate for every child you will have…

  • A university degree in one of the following fields is required: education, social sciences, international relations, public administration, social policy, or another relevant technical field.
  • A minimum of two years of professional experience in project/programme planning, management and monitoring is required.
  • Experience working in the refugee and migrant context, in particular on refugee education, is considered a strong asset.
  • Experience in the design, management and monitoring of multi-year development or humanitarian projects/programmes funded by a variety of donors, including the European Union is considered a strong asset.
  • Relevant experience in a UN system agency or organization is considered as an asset.
  • Fluency in English and Greek is required.

 

For every Child, you demonstrate…

UNICEF’s values of Care, Respect, Integrity, Trust, and Accountability (CRITA)

Core Competencies
• Nurtures, Leads and Manages People (1)
• Demonstrates Self Awareness and Ethical Awareness (2)
• Works Collaboratively with others (2)
• Builds and Maintains Partnerships (2)
• Innovates and Embraces Change (2)
• Thinks and Acts Strategically (2)
• Drives to achieve impactful results (2)
• Manages ambiguity and complexity (2)
Functional Competencies
• Analyzing (3)
• Deciding and Initiating action (2)
• Applying technical expertise (3)

 

View UNICEF’s competency framework at

https://www.unicef.org/about/employ/files/UNICEF_Competencies.pdf

 

UNICEF is committed to diversity and inclusion within its workforce, and encourages all candidates, irrespective of gender, nationality, religious and ethnic backgrounds, including persons living with disabilities, to apply to become a part of the organization.

UNICEF has a zero-tolerance policy on conduct that is incompatible with the aims and objectives of the United Nations and UNICEF, including sexual exploitation and abuse, sexual harassment, abuse of authority and discrimination. UNICEF also adheres to strict child safeguarding principles. All selected candidates will be expected to adhere to these standards and principles and will therefore undergo rigorous reference and background checks. Background checks will include the verification of academic credential(s) and employment history. Selected candidates may be required to provide additional information to conduct a background check.

 

Remarks:

Mobility is a condition of international professional employment with UNICEF and an underlying premise of the international civil service.

Only shortlisted candidates will be contacted and advance to the next stage of the selection process.

Advertised: Sep 29 2021 GTB Daylight Time

Application close: Oct 13 2021 GTB Daylight Time

 

Διαβάστε Επίσης  Θέσεις Πρακτικής Άσκησης στην Επιτροπή Ανταγωνισμού
Tags: socialpolicy.gr θέσεις εργασίαςUNICEFεκπαιδευτικοί θέσεις

Related Posts

Θέσεις Εργασίας

Συμβάσεις μίσθωσης διδακτικού έργου στην ΑΣΠΑΙΤΕ

by admin
28 Ιουνίου, 2022
0

Για τις ανάγκες του Ετήσιου Προγράμματος Παιδαγωγικής Κατάρτισης (ΕΠΠΑΙΚ) για το ακαδ. έτος 2022-23.

Read more
Protection Assistant @ ΙΟΜ Athens / Greece

Κοινωνικοί Λειτουργοί στις δομές του ΚΥΑΔΑ

28 Ιουνίου, 2022
Υπάλληλος Παρακολούθησης Προγραμμάτων στην Zeuxis

Κοινωνικός/ή Λειτουργός (Πλήρους Απασχόλησης) | Zeuxis

28 Ιουνίου, 2022
Άσκηση, πρακτική, μαθητεία – ποιο σας ταιριάζει;  / Traineeship, internship, apprenticeship – which one is for you?

Πρακτική Άσκηση στο Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο

28 Ιουνίου, 2022
Χρειάζονται τολμηρά μέτρα για τους διασυνοριακούς και εποχικούς εργαζόμενους

60 άτομα στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο

28 Ιουνίου, 2022
Load More

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Αυτονομία: Καντ VS Habermas

Αυτονομία: Καντ VS Habermas

28 Ιουνίου, 2022
Μάστερ στην Ιστορία και Θεωρία της Τέχνης

Μάστερ στην Ιστορία και Θεωρία της Τέχνης

28 Ιουνίου, 2022

Συμβάσεις μίσθωσης διδακτικού έργου στην ΑΣΠΑΙΤΕ

28 Ιουνίου, 2022

Όλες οι αναρτήσεις στο e-mail σας

Προστεθείτε στους 5.956 εγγεγραμμένους.

Follow us on Facebook

Follow us on Facebook

newsletter

Subscribe to our mailing list

* indicates required



newsletters socialpolicy.gr


Next Post
50 χρόνια Ευρωπαϊκή ΧΕΝ: Επετειακές δράσεις από τη ΧΕΝ Θήβας

50 χρόνια Ευρωπαϊκή ΧΕΝ: Επετειακές δράσεις από τη ΧΕΝ Θήβας

«Είδα τον φόβο»: Παρουσίαση βιβλίου με θέμα τη Βία κατά των γυναικών

«Είδα τον φόβο»: Παρουσίαση βιβλίου με θέμα τη Βία κατά των γυναικών

Γιατί είναι αναγκαία η οπτική του φύλου | “Διάσκεψη για το Μέλλον της Ευρώπης”

Γιατί είναι αναγκαία η οπτική του φύλου | "Διάσκεψη για το Μέλλον της Ευρώπης"

socialpolicy.gr

© 2021 socialpolicy.gr

Navigate Site

  • Αρχική
  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης

Follow Us

No Result
View All Result
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Επίκαιρα
    • Διεθνή
    • Σεμινάρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Αρθρογραφία
    • Προγράμματα
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Βιβλία
  • Υγεία
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Επιλεγμένα
  • Σχετικά με εμάς
  • Συνεργασίες
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Blog View
  • ENGLISH edition

© 2021 socialpolicy.gr

error: Content is protected !!