• Αρχική
  • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Blog View
  • Συνεργασίες
  • ENGLISH edition
Δευτέρα, 27 Ιουνίου, 2022
socialpolicy.gr
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    Child Friendly and Women’s Safe Space Team Leader – National Contract @ Danish Refugee Council

    Teacher-National Contract @ DRC Greece

    Η ΕΣΤΙΑ αναζητά Γενικό Διευθυντή

    Εργοθεραπευτής/τρια στην ΕΣΤΙΑ

    Θέσεις εργασίας στο Σωματείο “ΙΚΕΛΟΣ”

    ΧτίΖΩ – ΕλπίΖΩ : Παιδικό Χωριό SOS Κρήτης

    Ψυχολόγος – Μυτιλήνη | Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος

    Programme Associate @ UNICEF | Athens – Greece

    Κοινωνικός/η Λειτουργός στο Κοινωνικό Φαρμακείο Δήμου Ηλιούπολης

    Αναλυτής πολιτικών (Policy Analyst) στο Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης

    Σύμβαση Έργου στο Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης

    Θέση Επιστημονικού/ής Συνεργάτη/Συνεργάτιδας στην Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου

    Κοινωνικός/η Επιστήμονας στην Ε.Α.Τ.Α. A.E.

    Θερινό Σχολείο του ΕΑΠ «Φυσικές και ανθρωπογενείς καταστροφές και τεχνικά έργα»

    Θερινό Σχολείο του ΕΑΠ «Φυσικές και ανθρωπογενείς καταστροφές και τεχνικά έργα»

    Κοινωνικοί Λειτουργοί στην Κάριτας Ελλάς (Αθήνα)

    Διερμηνέας/Διαπολιτισμικός Μεσολαβητής Ουκρανικών (Aθήνα)

    Διερμηνείς Αραβικών, Γαλλικών, Φαρσί στην Κάριτας Ελλάς

    Ουκρανόφωνος Υπεύθυνος/η Πεδίου και Διασύνδεσης

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Ευρωπαϊκό Έργο “LIFE TWO” | Spring School/Città di Castello – Ιταλία

    Ευρωπαϊκό Έργο “LIFE TWO” | Spring School/Città di Castello – Ιταλία

    Παιδιά-μετανάστες: τα δικαιώματά τους σε περίθαλψη και εκπαίδευση

    Σε διαβούλευση το νομοσχέδιο του Υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου

    Το ΤΕΠΑΚ συμμετείχε στην υλοποίηση του έργου «Κέντρα Εξυπηρέτησης Μεταναστών»

    Το ΤΕΠΑΚ συμμετείχε στην υλοποίηση του έργου «Κέντρα Εξυπηρέτησης Μεταναστών»

    Η Ευρωπαϊκή Στρατηγική για τη βιοποικιλότητα και ο πρόσφατος νόμος του Υπουργείου Περιβάλλοντος

    Κλιματική αλλαγή, ενεργειακή ανεξαρτησία, ενεργειακή φτώχεια: ταχύτερη δράση ζητά το ΕΚ

    ΓΣΕΕ: Με το σχέδιο νόμου για την ιδιωτική εκπαίδευση θίγεται το δημόσιο αγαθό της εκπαίδευσης που παρέχεται στα ιδιωτικά σχολεία και τίθεται ζήτημα νομιμότητας της έκδοσης ισότιμων τίτλων σπουδών

    Το Συμβούλιο συνιστά ευρωπαϊκή προσέγγιση για τα μικροδιαπιστευτήρια

    433 Θέσεις Πρακτικής Άσκησης Schuman στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο

    Η Επιτροπή χαιρετίζει τους στόχους των κρατών μελών για μια πιο κοινωνική Ευρώπη έως το 2030

    16o τεύχος – Κοινωνική Πολιτική

    16o τεύχος – Κοινωνική Πολιτική

    Ανοιχτή Πρόσκληση για οικονομική υποστήριξη σε απομακρυσμένα σχολεία

    Ανοιχτή Πρόσκληση για οικονομική υποστήριξη σε απομακρυσμένα σχολεία

    Νέοι κανόνες για δίκαιους κατώτατους μισθούς στην ΕΕ

    Η Επιτροπή χαιρετίζει την επίτευξη πολιτικής συμφωνίας σχετικά με επαρκείς κατώτατους μισθούς για τους εργαζομένους στην ΕΕ

    Το ΤΕΠΑΚ γίνεται ο πρώτος δημόσιος οργανισμός στην Κύπρο που διαθέτει δωμάτιο θηλασμού

    Το ΤΕΠΑΚ γίνεται ο πρώτος δημόσιος οργανισμός στην Κύπρο που διαθέτει δωμάτιο θηλασμού

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Η Κατάσταση των Ναρκωτικών και των Οινοπνευματωδών στην Ελλάδα 2022

    Η Κατάσταση των Ναρκωτικών και των Οινοπνευματωδών στην Ελλάδα 2022

    Η Ευρωπαϊκή Έκθεση για τα Ναρκωτικά 2022

    Η Ευρωπαϊκή Έκθεση για τα Ναρκωτικά 2022

    Τετραετές Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία 2022-2023

    Τετραετές Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία 2022-2023

    Online Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στη Συμβουλευτική LGBTQIA2+Ατόμων

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στη Συμβουλευτική LGBTQIA2+ Ατόμων (Online)

    Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη 2022

    Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη 2022

    «e-Σχολείο Μακροχρόνιας Φροντίδας»

    «e-Σχολείο Μακροχρόνιας Φροντίδας»

    Ευρωπαϊκό σχέδιο για την καταπολέμηση του καρκίνου

    Ευρωπαϊκό σχέδιο για την καταπολέμηση του καρκίνου: Η Επιτροπή ξεκινάει διαδικασία σε επίπεδο ΕΕ για το «δικαίωμα στη λήθη»

    Οι σοβαρές επιπτώσεις της καπνοβιομηχανίας στο περιβάλλον

    Οι σοβαρές επιπτώσεις της καπνοβιομηχανίας στο περιβάλλον

    «Σύγχρονες προκλήσεις στην Κοινοτική Ψυχιατρική» |  Διαδικτυακή διάλεξη του καθ. Benedetto Saraceno

    «Σύγχρονες προκλήσεις στην Κοινοτική Ψυχιατρική» | Διαδικτυακή διάλεξη του καθ. Benedetto Saraceno

    Παγκόσμια Στατιστικά για την Υγεία | Έκθεση 2022

    Παγκόσμια Στατιστικά για την Υγεία | Έκθεση 2022

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    Child Friendly and Women’s Safe Space Team Leader – National Contract @ Danish Refugee Council

    Teacher-National Contract @ DRC Greece

    Η ΕΣΤΙΑ αναζητά Γενικό Διευθυντή

    Εργοθεραπευτής/τρια στην ΕΣΤΙΑ

    Θέσεις εργασίας στο Σωματείο “ΙΚΕΛΟΣ”

    ΧτίΖΩ – ΕλπίΖΩ : Παιδικό Χωριό SOS Κρήτης

    Ψυχολόγος – Μυτιλήνη | Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος

    Programme Associate @ UNICEF | Athens – Greece

    Κοινωνικός/η Λειτουργός στο Κοινωνικό Φαρμακείο Δήμου Ηλιούπολης

    Αναλυτής πολιτικών (Policy Analyst) στο Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης

    Σύμβαση Έργου στο Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης

    Θέση Επιστημονικού/ής Συνεργάτη/Συνεργάτιδας στην Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου

    Κοινωνικός/η Επιστήμονας στην Ε.Α.Τ.Α. A.E.

    Θερινό Σχολείο του ΕΑΠ «Φυσικές και ανθρωπογενείς καταστροφές και τεχνικά έργα»

    Θερινό Σχολείο του ΕΑΠ «Φυσικές και ανθρωπογενείς καταστροφές και τεχνικά έργα»

    Κοινωνικοί Λειτουργοί στην Κάριτας Ελλάς (Αθήνα)

    Διερμηνέας/Διαπολιτισμικός Μεσολαβητής Ουκρανικών (Aθήνα)

    Διερμηνείς Αραβικών, Γαλλικών, Φαρσί στην Κάριτας Ελλάς

    Ουκρανόφωνος Υπεύθυνος/η Πεδίου και Διασύνδεσης

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Ευρωπαϊκό Έργο “LIFE TWO” | Spring School/Città di Castello – Ιταλία

    Ευρωπαϊκό Έργο “LIFE TWO” | Spring School/Città di Castello – Ιταλία

    Παιδιά-μετανάστες: τα δικαιώματά τους σε περίθαλψη και εκπαίδευση

    Σε διαβούλευση το νομοσχέδιο του Υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου

    Το ΤΕΠΑΚ συμμετείχε στην υλοποίηση του έργου «Κέντρα Εξυπηρέτησης Μεταναστών»

    Το ΤΕΠΑΚ συμμετείχε στην υλοποίηση του έργου «Κέντρα Εξυπηρέτησης Μεταναστών»

    Η Ευρωπαϊκή Στρατηγική για τη βιοποικιλότητα και ο πρόσφατος νόμος του Υπουργείου Περιβάλλοντος

    Κλιματική αλλαγή, ενεργειακή ανεξαρτησία, ενεργειακή φτώχεια: ταχύτερη δράση ζητά το ΕΚ

    ΓΣΕΕ: Με το σχέδιο νόμου για την ιδιωτική εκπαίδευση θίγεται το δημόσιο αγαθό της εκπαίδευσης που παρέχεται στα ιδιωτικά σχολεία και τίθεται ζήτημα νομιμότητας της έκδοσης ισότιμων τίτλων σπουδών

    Το Συμβούλιο συνιστά ευρωπαϊκή προσέγγιση για τα μικροδιαπιστευτήρια

    433 Θέσεις Πρακτικής Άσκησης Schuman στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο

    Η Επιτροπή χαιρετίζει τους στόχους των κρατών μελών για μια πιο κοινωνική Ευρώπη έως το 2030

    16o τεύχος – Κοινωνική Πολιτική

    16o τεύχος – Κοινωνική Πολιτική

    Ανοιχτή Πρόσκληση για οικονομική υποστήριξη σε απομακρυσμένα σχολεία

    Ανοιχτή Πρόσκληση για οικονομική υποστήριξη σε απομακρυσμένα σχολεία

    Νέοι κανόνες για δίκαιους κατώτατους μισθούς στην ΕΕ

    Η Επιτροπή χαιρετίζει την επίτευξη πολιτικής συμφωνίας σχετικά με επαρκείς κατώτατους μισθούς για τους εργαζομένους στην ΕΕ

    Το ΤΕΠΑΚ γίνεται ο πρώτος δημόσιος οργανισμός στην Κύπρο που διαθέτει δωμάτιο θηλασμού

    Το ΤΕΠΑΚ γίνεται ο πρώτος δημόσιος οργανισμός στην Κύπρο που διαθέτει δωμάτιο θηλασμού

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Η Κατάσταση των Ναρκωτικών και των Οινοπνευματωδών στην Ελλάδα 2022

    Η Κατάσταση των Ναρκωτικών και των Οινοπνευματωδών στην Ελλάδα 2022

    Η Ευρωπαϊκή Έκθεση για τα Ναρκωτικά 2022

    Η Ευρωπαϊκή Έκθεση για τα Ναρκωτικά 2022

    Τετραετές Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία 2022-2023

    Τετραετές Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία 2022-2023

    Online Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στη Συμβουλευτική LGBTQIA2+Ατόμων

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στη Συμβουλευτική LGBTQIA2+ Ατόμων (Online)

    Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη 2022

    Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη 2022

    «e-Σχολείο Μακροχρόνιας Φροντίδας»

    «e-Σχολείο Μακροχρόνιας Φροντίδας»

    Ευρωπαϊκό σχέδιο για την καταπολέμηση του καρκίνου

    Ευρωπαϊκό σχέδιο για την καταπολέμηση του καρκίνου: Η Επιτροπή ξεκινάει διαδικασία σε επίπεδο ΕΕ για το «δικαίωμα στη λήθη»

    Οι σοβαρές επιπτώσεις της καπνοβιομηχανίας στο περιβάλλον

    Οι σοβαρές επιπτώσεις της καπνοβιομηχανίας στο περιβάλλον

    «Σύγχρονες προκλήσεις στην Κοινοτική Ψυχιατρική» |  Διαδικτυακή διάλεξη του καθ. Benedetto Saraceno

    «Σύγχρονες προκλήσεις στην Κοινοτική Ψυχιατρική» | Διαδικτυακή διάλεξη του καθ. Benedetto Saraceno

    Παγκόσμια Στατιστικά για την Υγεία | Έκθεση 2022

    Παγκόσμια Στατιστικά για την Υγεία | Έκθεση 2022

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
socialpolicy.gr
No Result
View All Result
Home Απόψεις

Ισότιμη πρόσβαση στην εκπαίδευση: αλήθειες πίσω από τους αριθμούς

Έλενα Καραγιάννη | Εικαστικός Συντονίστρια Εκπαίδευσης Προσφύγων δομής Σχιστού

24 Μαΐου, 2022
in Απόψεις
0
ισότιμη-πρόσβαση-προσφύγων

Προσφάτως ανακοινώθηκαν ποσοτικά στοιχεία που κάνουν λόγο πως το 95% των αιτούντων άσυλο μαθητών είναι εγγεγραμμένοι στο Ελληνικό σχολείο και πως το 75% από αυτούς, φοιτούν συστηματικά. Τα ποσοστά αυτά ωστόσο δεν μας δείχνουν τις ανθρώπινες ιστορίες που κρύβονται πίσω από τις σχολικές πόρτες. Η επιμονή των θεσμών να αξιολογούν περίπλοκα εκπαιδευτικά ζητήματα σχεδόν αποκλειστικά μέσα από ποσοτικά δεδομένα, δείχνει μάλλον την αδυναμία τους να αντιληφθούν όλες τις διαστάσεις του προβλήματος, άρα και να προτείνουν ρεαλιστικές λύσεις. Αν αυτό το 95% προτάσσεται με μια δόση εθνικής υπερηφάνειας, σε άλλες γωνιές του Δυτικού κόσμου, οι σοφοί που μελετούν την πρόσβαση των ευάλωτων στο σχολείο, μας τονίζουν πως τα νούμερα δεν έχουν τελικά σημασία. Μπορεί οι θεσμοί να εργάζονται πάνω στον Αναπτυξιακό Παγκόσμιο στόχο του ΟΗΕ, που είναι μέχρι το 2030 όλα τα παιδιά της γης να έχουν πρόσβαση στην εκπαίδευση, ωστόσο παράλληλα με αυτήν την προσπάθεια έχει αρχίσει να γίνεται λόγος για μια Global Education Crisis γιατί τελικά δεν αρκεί απλά να έχουν πρόσβαση στο σχολείο τα παιδιά. Πρέπει να παραμένουν και να αλλάζει η ζωή τους μέσα από αυτό.

Στην ελληνική πραγματικότητα θα έλεγα πως υπάρχουν 3 σημαντικοί παράγοντες που επηρεάζουν δραματικά την εκπαίδευση των προσφυγών. Αν και το πρόγραμμα του Υπουργείου Παιδείας ξεκίνησε το 2016 με τις σωστές παιδαγωγικές βάσεις δείχνει πως μάλλον έχει «βαλτώσει» στα δικά του άλυτα γραφειοκρατικά αδιέξοδα.

 

Η Γραφειοκρατία, ο βασικός εχθρός της εκπαίδευσης, ένα τερατούργημα που μοιάζει πως υπάρχει κυρίως για να συντηρεί τον εαυτό του. Αυτό το άσχημο σύστημα είναι που βλέπει μόνο αριθμούς. Βλέπει πόσα παιδιά γράφτηκαν στο σχολείο, αλλά δεν βλέπει πως οι Τάξεις Υποδοχής ιδρύονται μήνες μετά την έναρξη του σχολείου, ή δεν ιδρύονται ποτέ. Όσο όρεξη και εάν έχει ένα παιδί για το σχολείο, η δυσκολία στην κατανόηση της γλώσσας τελικά θα το απομακρύνει. Είναι γνωστό πως το ελληνικό κράτος έχει καταφύγει σε μια φθηνή λύση στελέχωσης των σχολείων, με τον θεσμό των Αναπληρωτών. Υπάρχουν σχολεία υποστελεχωμένα, χωρίς μόνιμο προσωπικό, χωρίς ειδικότητες, ακόμη και χωρίς εκπαιδευτικούς σε πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα. Η Τάξη Υποδοχής μέσα σε ένα τέτοιο πλαίσιο μοιάζει πολυτέλεια. Ο κοινωνικός αυτοματισμός θα κατηγορήσει τους εκπαιδευτικούς, αλλά ο βασικός λόγος που το σχολείο δεν λειτουργεί επαρκώς είναι γιατί  αυτό το τερατούργημα δεν υπηρετεί ανθρώπους. Υπηρετεί αριθμούς.

 

Η Πολιτική Βούληση. Στην Ελλάδα, η εκπαίδευση αλλάζει κάθε τετραετία και αναδιαμορφώνεται σύμφωνα με τις πολιτικές ατζέντες. Μέσα από αυτήν την οπτική παίρνονται αποφάσεις που έχουν τη δυναμική να  βλάψουν τη ζωή και το μέλλον των ευάλωτων και μη παιδιών. Ένα παράδειγμα που ζήσαμε τελευταία, ήταν η απομάκρυνση των  παιδιών του Ελαιώνα, τα οποία «αρπάχθηκαν» βίαια από τις σχέσεις και τις ισορροπίες που είχαν δημιουργήσει στα σχολεία τους. Πίσω από αυτήν την πολιτική απόφαση, υπάρχουν οι ιστορίες παιδιών με ειδικές μαθησιακές ανάγκες, με αναπηρίες, με μετατραυματικό στρες, οι ζωές των οποίων αποδομήθηκαν για άλλη μια φορά. Ένα άλλο παράδειγμα ήταν μέσα από την τραυματική εμπειρία της πανδημίας. Μέσα σε αυτά τα δυο χρόνια που μπαινοβγαίναμε σε lock down, κάποιοι αποφάσισαν πως οι προσφυγικοί πληθυσμοί θα έπρεπε να μπουν σε επιπλέον καραντίνες, κλειδώνοντάς τους στην κυριολεξία μέσα στις δομές και περνώντας το μήνυμα στην ελληνική κοινωνία πως πρόκειται για έναν πληθυσμό υγειονομική βόμβα. Αν και όπως αποδείχθηκε ο κορωνοιός ήταν περισσότερο ελεγχόμενος μέσα στις δομές εξαιτίας τις καθημερινής παρουσίας ειδικών ιατρικών κλιμακίων, ωστόσο τα παιδιά μέσα σε αυτήν την συνθήκη, έμειναν για έναν και περισσότερο χρόνο εκτός σχολείου.

 

Ο Ιδρυματισμός. Πού τελειώνει η αλληλεγγύη εκείνη που απελευθερώνει και ανοίγει δρόμους προς την ένταξη και πού ξεκινάει εκείνη η χειραγώγηση των πληθυσμών αυτών που τους θέλει για πάντα σε ένα καθεστώς εξάρτησης; Έχοντας ζήσει το κομμάτι της εκπαίδευσης προσφύγων από προηγούμενες δεκαετίες και ειδικά το τελευταίο κύμα του 2015 από τη γέννησή του, είναι οδυνηρό να βλέπεις πως οι εξαρτητικές σχέσεις έχουν εδραιώσει μια ταυτότητα «αναπηρίας», έχουν δημιουργήσει ένα κέλυφος που, αν και διατείνεται πως προστατεύει, στην πραγματικότητα περιορίζει και  έχει οδηγήσει αυτά τα παιδιά στο να χάσουν το προσωπικό τους κίνητρο για ένταξη  και σύνδεση με τη σχολική ρουτίνα και την «κανονική» ζωή.  Πόσα χρήματα και ενέργεια έχουν επενδυθεί πάνω στην ευαλωτότητα και στην «Ταυτότητα πρόσφυγας»; Εφτά χρόνια μετά το «σοκ» των μεγάλων προσφυγικών ροών, ακόμη ανθρωπιστικοί οργανισμοί, ζητάνε από τα παιδιά αυτά να ζωγραφίσουν το ταξίδι με τη φουσκωτή βάρκα.

Και ενώ τα παιδιά αυτά έχουν περικυκλωθεί με πρόσωπα και ομάδες που «παίζουν ακτιβισμό», συμβαίνει ένα φαινόμενο που μας πληγώνει όλους: Ό,τι δεν κατάφεραν οι ναζιστικές φωνές τα προηγούμενα χρόνια, το κατάφερε η πολλή μας αλληλεγγύη: να κρατήσει τα παιδιά μέσα στις δομές. Να γίνουν ένα στερεοτυπικό σχήμα, ένα ποσοστό χωρίς όνομα και χωρίς ανθρώπινη υπόσταση.

 

Πηγή:  actionaid.gr

 

Διαβάστε Επίσης  Ερωτήματα για την καταστρεπτική υιοθέτηση της «εργαλειοθήκης» του ΟΟΣΑ
Tags: απόψειςεκπαίδευσηεκπαιδευτική πολιτικήπαιδιά πρόσφυγες

Related Posts

Peter Jarvis “Εκπαίδευση Ενηλίκων και Διά Βίου Μάθηση: Θεωρία και πράξη”
Βιβλία

Peter Jarvis “Εκπαίδευση Ενηλίκων και Διά Βίου Μάθηση: Θεωρία και πράξη”

by admin
27 Ιουνίου, 2022
0

Αναθεωρηµένη και εµπλουτισµένη έκδοση ενός από τα πιο αναγνωρισµένα βιβλία για την εκπαίδευση ενηλίκων.

Read more
Ευρωπαϊκό Έργο “LIFE TWO” | Spring School/Città di Castello – Ιταλία

Ευρωπαϊκό Έργο “LIFE TWO” | Spring School/Città di Castello – Ιταλία

24 Ιουνίου, 2022
Θερινό Σχολείο του ΕΑΠ «Φυσικές και ανθρωπογενείς καταστροφές και τεχνικά έργα»

Θερινό Σχολείο του ΕΑΠ «Φυσικές και ανθρωπογενείς καταστροφές και τεχνικά έργα»

23 Ιουνίου, 2022
ΓΣΕΕ: Με το σχέδιο νόμου για την ιδιωτική εκπαίδευση θίγεται το δημόσιο αγαθό της εκπαίδευσης που παρέχεται στα ιδιωτικά σχολεία και τίθεται ζήτημα νομιμότητας της έκδοσης ισότιμων τίτλων σπουδών

Το Συμβούλιο συνιστά ευρωπαϊκή προσέγγιση για τα μικροδιαπιστευτήρια

23 Ιουνίου, 2022
Οι αλλαγές στον ΠΚ αμφισβητούν την αξιοπιστία των θυμάτων σεξουαλικής βίας

Νέο άρθρο στον ΠΚ για την «εκδικητική πορνογραφία»

22 Ιουνίου, 2022
Load More

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Child Friendly and Women’s Safe Space Team Leader – National Contract @ Danish Refugee Council

Teacher-National Contract @ DRC Greece

27 Ιουνίου, 2022
Η ΕΣΤΙΑ αναζητά Γενικό Διευθυντή

Εργοθεραπευτής/τρια στην ΕΣΤΙΑ

27 Ιουνίου, 2022

Θέσεις εργασίας στο Σωματείο “ΙΚΕΛΟΣ”

27 Ιουνίου, 2022

Όλες οι αναρτήσεις στο e-mail σας

Προστεθείτε στους 5.955 εγγεγραμμένους.

Follow us on Facebook

Follow us on Facebook

newsletter

Subscribe to our mailing list

* indicates required



newsletters socialpolicy.gr


Next Post

Επιστήμονας περιβάλλοντος στο Δήμο Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης

Κοινό Ελληνογαλλικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Ευρωπαϊκό και Συγκριτικό Κοινωνικό Δίκαιο»

ΠΜΣ “Ευρωπαϊκό και Συγκριτικό Κοινωνικό Δίκαιο” 2022-2023

Education Cultural Mediator (Farsi) @ Danish Refugee Council

Cultural Mediator Interpreter - National Contract @ DRC Greece

socialpolicy.gr

© 2021 socialpolicy.gr

Navigate Site

  • Αρχική
  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης

Follow Us

No Result
View All Result
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Επίκαιρα
    • Διεθνή
    • Σεμινάρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Αρθρογραφία
    • Προγράμματα
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Βιβλία
  • Υγεία
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Επιλεγμένα
  • Σχετικά με εμάς
  • Συνεργασίες
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Blog View
  • ENGLISH edition

© 2021 socialpolicy.gr

error: Content is protected !!