• Αρχική
  • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Blog View
  • Συνεργασίες
  • ENGLISH edition
Τετάρτη, 12 Νοεμβρίου, 2025
socialpolicy.gr
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    Νοσηλευτής/Νοσηλεύτρια στο Κοινωνικό ΕΚΑΒ

    Θέσεις Εργασίας | Κοινωνικό ΕΚΑΒ – Κοινωνικό Ελληνικό Κλιμάκιο Άμεσης Βοήθειας

    Στέλεχος Διοικητικής Υποστήριξης | Ε.Κ. «Αθηνά»

    Θέσεις Εργασίας στο Ερευνητικό Κέντρο “Αθηνά”

    Αγαπώ τον ΟΗΕ αλλά αποτυγχάνει…

    Θέσεις Εργασίας | Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών

    Προκήρυξη θέσης εργασίας για τη στελέχωση της Ομάδας Παιδικής Προστασίας στην Ασφαλή Ζώνη (Safe Zone) Καβάλας

    Προκήρυξη θέσεων εργασίας για τη στελέχωση της Ομάδας Παιδικής Προστασίας στην Ασφαλή Ζώνη (Safe Zone) Δράμας

    Χρειάζονται τολμηρά μέτρα για τους διασυνοριακούς και εποχικούς εργαζόμενους

    Θέσεις Εργασίας | Ευρωπαϊκή Οικονομική και Κοινωνική Επιτροπή

    Eco-SLAPPs: Νομικός εκφοβισμός και τοπική περιβαλλοντική δράση στην Ελλάδα

    Eco-SLAPPs: Νομικός εκφοβισμός και τοπική περιβαλλοντική δράση στην Ελλάδα

    Διαγωνισμός Ολλανδικής Πρεσβείας-Max van der Stoel Essay Competition

    Διαγωνισμός Ολλανδικής Πρεσβείας-Max van der Stoel Essay Competition

    Γραμματειακή και διοικητική υποστήριξη των υπηρεσιών του ΚΕΔΙΒΙΜ/ΟΠΑ

    Κοινωνικός/ή Λειτουργός σε Ήπειρο & Αττική | Κιβωτός του Κόσμου

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Εκπαιδευτικό Εργαστήριο στο πλαίσιο του έργου INCLUSIES |  Συμπεριληπτικά Πανεπιστήμια που Οδηγούν σε συμπεριληπτικές κοινωνίες

    Εκπαιδευτικό Εργαστήριο στο πλαίσιο του έργου INCLUSIES | Συμπεριληπτικά Πανεπιστήμια που Οδηγούν σε συμπεριληπτικές κοινωνίες

    Συμφωνία της Σαγκάη – Μετασχηματίζοντας την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση

    Συμφωνία της Σαγκάη – Μετασχηματίζοντας την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση

    Εγχειρίδιο ενεργειών για την προστασία παιδιών σε κίνδυνο (για Εισαγγελικούς και Κοινωνικούς Λειτουργούς)

    Εγχειρίδιο ενεργειών για την προστασία παιδιών σε κίνδυνο (για Εισαγγελικούς και Κοινωνικούς Λειτουργούς)

    Πρόγραμμα κατάρτισης 80.000 ανέργων | Ανάπτυξη ψηφιακών και πράσινων δεξιοτήτων

    Αιτήσεις επιχειρήσεων για το νέο πρόγραμμα απόκτησης επαγγελματικής εμπειρίας με 100% επιχορήγηση

    Νέο επίδομα ανεργίας – Ερωτήσεις και απαντήσεις για το πιλοτικό πρόγραμμα

    Νέο πρόγραμμα επιδότησης εργασίας

    Ας οραματιστούμε και πάλι το μέλλον μας μαζί: Ένα νέο κοινωνικό συμβόλαιο για την εκπαίδευση

    Ας οραματιστούμε και πάλι το μέλλον μας μαζί: Ένα νέο κοινωνικό συμβόλαιο για την εκπαίδευση

    Γυναίκες και Υγεία: Ενημερωτικό Σημείωμα του Παρατηρητηρίου Ισότητας των Φύλων

    Η Εφαρμογή των Πολιτικών Ισότητας των Φύλων στους Δήμους και τις Περιφέρειες -Ετήσια Έκθεση 2024

    ΑCTSAFE – Παραστατική Τέχνη και Συνηγορία για την Πρόληψη της Έμφυλης Βίας

    ΑCTSAFE – Παραστατική Τέχνη και Συνηγορία για την Πρόληψη της Έμφυλης Βίας

    ΠΜΣ «Ποινικές και Εγκληματολογικές Επιστήμες» 2025-2026

    Πρώτη Έδρα Κυπριακών Σπουδών στην Ελλάδα στη Νομική Σχολή του Αριστοτελείου

    Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο εγκρίνει το νέο χωρίς αποκλεισμούς Erasmus+

    Πανευρωπαϊκή Διάκριση για 5 Ελληνικά Σχολεία στο European Innovative Teaching Award (ΕΙΤΑ) 2025

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • ισότητα των φύλων
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Κύκλος σεμιναρίων για γυναίκες που νιώθουν ότι αντιμετωπίζουν πρόβλημα εξάρτησης | Πρόγραμμα Προαγωγής Αυτοβοήθειας Θεσσαλονίκης

    Κύκλος σεμιναρίων για γυναίκες που νιώθουν ότι αντιμετωπίζουν πρόβλημα εξάρτησης | Πρόγραμμα Προαγωγής Αυτοβοήθειας Θεσσαλονίκης

    Το στίγμα που περιβάλλει την άνοια | 8ο τεύχος περιοδικού Κέντρου Ημέρας Άνοιας Λάρισας «ΝΟΗΜΑ»

    Εξειδίκευση στην Προσωποκεντρική Οικογενειακή Θεραπεία – Θεραπεία Ζεύγους

    Εξειδίκευση στην Προσωποκεντρική Οικογενειακή Θεραπεία – Θεραπεία Ζεύγους

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα για Ειδικούς Ψυχικής Υγείας: Εκμάθηση Εφαρμογής Τεχνικών CBT για το Άγχος

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα για Ειδικούς Ψυχικής Υγείας: Εκμάθηση Εφαρμογής Τεχνικών CBT για το Άγχος

    Διεθνής επιστημονική συνεργασία: Ζωτικής σημασίας αλλά ευάλωτη

    Διεθνής επιστημονική συνεργασία: Ζωτικής σημασίας αλλά ευάλωτη

    Online Ψυχο-Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα της W.I.N HELLAS για την Ενδυνάμωση των Γυναικών

    Online Ψυχο-Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα της W.I.N HELLAS για την Ενδυνάμωση των Γυναικών

    Πρόγραμμα για την Υποστήριξη της Γονεϊκότητας

    Πρόγραμμα για την Υποστήριξη της Γονεϊκότητας

    Σύμφωνο Συνεργασίας Δήμου Ηλιούπολης με το Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού για την Προαγωγή του Μητρικού Θηλασμού

    Σύμφωνο Συνεργασίας Δήμου Ηλιούπολης με το Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού για την Προαγωγή του Μητρικού Θηλασμού

    Δήλωση του ΠΟΥ για θέματα που σχετίζονται με τον αυτισμό

    Δήλωση του ΠΟΥ για θέματα που σχετίζονται με τον αυτισμό

    Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας 2025: Στατιστικά Στοιχεία ΕΕ

    Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας 2025: Στατιστικά Στοιχεία ΕΕ

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    Νοσηλευτής/Νοσηλεύτρια στο Κοινωνικό ΕΚΑΒ

    Θέσεις Εργασίας | Κοινωνικό ΕΚΑΒ – Κοινωνικό Ελληνικό Κλιμάκιο Άμεσης Βοήθειας

    Στέλεχος Διοικητικής Υποστήριξης | Ε.Κ. «Αθηνά»

    Θέσεις Εργασίας στο Ερευνητικό Κέντρο “Αθηνά”

    Αγαπώ τον ΟΗΕ αλλά αποτυγχάνει…

    Θέσεις Εργασίας | Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών

    Προκήρυξη θέσης εργασίας για τη στελέχωση της Ομάδας Παιδικής Προστασίας στην Ασφαλή Ζώνη (Safe Zone) Καβάλας

    Προκήρυξη θέσεων εργασίας για τη στελέχωση της Ομάδας Παιδικής Προστασίας στην Ασφαλή Ζώνη (Safe Zone) Δράμας

    Χρειάζονται τολμηρά μέτρα για τους διασυνοριακούς και εποχικούς εργαζόμενους

    Θέσεις Εργασίας | Ευρωπαϊκή Οικονομική και Κοινωνική Επιτροπή

    Eco-SLAPPs: Νομικός εκφοβισμός και τοπική περιβαλλοντική δράση στην Ελλάδα

    Eco-SLAPPs: Νομικός εκφοβισμός και τοπική περιβαλλοντική δράση στην Ελλάδα

    Διαγωνισμός Ολλανδικής Πρεσβείας-Max van der Stoel Essay Competition

    Διαγωνισμός Ολλανδικής Πρεσβείας-Max van der Stoel Essay Competition

    Γραμματειακή και διοικητική υποστήριξη των υπηρεσιών του ΚΕΔΙΒΙΜ/ΟΠΑ

    Κοινωνικός/ή Λειτουργός σε Ήπειρο & Αττική | Κιβωτός του Κόσμου

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Εκπαιδευτικό Εργαστήριο στο πλαίσιο του έργου INCLUSIES |  Συμπεριληπτικά Πανεπιστήμια που Οδηγούν σε συμπεριληπτικές κοινωνίες

    Εκπαιδευτικό Εργαστήριο στο πλαίσιο του έργου INCLUSIES | Συμπεριληπτικά Πανεπιστήμια που Οδηγούν σε συμπεριληπτικές κοινωνίες

    Συμφωνία της Σαγκάη – Μετασχηματίζοντας την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση

    Συμφωνία της Σαγκάη – Μετασχηματίζοντας την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση

    Εγχειρίδιο ενεργειών για την προστασία παιδιών σε κίνδυνο (για Εισαγγελικούς και Κοινωνικούς Λειτουργούς)

    Εγχειρίδιο ενεργειών για την προστασία παιδιών σε κίνδυνο (για Εισαγγελικούς και Κοινωνικούς Λειτουργούς)

    Πρόγραμμα κατάρτισης 80.000 ανέργων | Ανάπτυξη ψηφιακών και πράσινων δεξιοτήτων

    Αιτήσεις επιχειρήσεων για το νέο πρόγραμμα απόκτησης επαγγελματικής εμπειρίας με 100% επιχορήγηση

    Νέο επίδομα ανεργίας – Ερωτήσεις και απαντήσεις για το πιλοτικό πρόγραμμα

    Νέο πρόγραμμα επιδότησης εργασίας

    Ας οραματιστούμε και πάλι το μέλλον μας μαζί: Ένα νέο κοινωνικό συμβόλαιο για την εκπαίδευση

    Ας οραματιστούμε και πάλι το μέλλον μας μαζί: Ένα νέο κοινωνικό συμβόλαιο για την εκπαίδευση

    Γυναίκες και Υγεία: Ενημερωτικό Σημείωμα του Παρατηρητηρίου Ισότητας των Φύλων

    Η Εφαρμογή των Πολιτικών Ισότητας των Φύλων στους Δήμους και τις Περιφέρειες -Ετήσια Έκθεση 2024

    ΑCTSAFE – Παραστατική Τέχνη και Συνηγορία για την Πρόληψη της Έμφυλης Βίας

    ΑCTSAFE – Παραστατική Τέχνη και Συνηγορία για την Πρόληψη της Έμφυλης Βίας

    ΠΜΣ «Ποινικές και Εγκληματολογικές Επιστήμες» 2025-2026

    Πρώτη Έδρα Κυπριακών Σπουδών στην Ελλάδα στη Νομική Σχολή του Αριστοτελείου

    Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο εγκρίνει το νέο χωρίς αποκλεισμούς Erasmus+

    Πανευρωπαϊκή Διάκριση για 5 Ελληνικά Σχολεία στο European Innovative Teaching Award (ΕΙΤΑ) 2025

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • ισότητα των φύλων
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Κύκλος σεμιναρίων για γυναίκες που νιώθουν ότι αντιμετωπίζουν πρόβλημα εξάρτησης | Πρόγραμμα Προαγωγής Αυτοβοήθειας Θεσσαλονίκης

    Κύκλος σεμιναρίων για γυναίκες που νιώθουν ότι αντιμετωπίζουν πρόβλημα εξάρτησης | Πρόγραμμα Προαγωγής Αυτοβοήθειας Θεσσαλονίκης

    Το στίγμα που περιβάλλει την άνοια | 8ο τεύχος περιοδικού Κέντρου Ημέρας Άνοιας Λάρισας «ΝΟΗΜΑ»

    Εξειδίκευση στην Προσωποκεντρική Οικογενειακή Θεραπεία – Θεραπεία Ζεύγους

    Εξειδίκευση στην Προσωποκεντρική Οικογενειακή Θεραπεία – Θεραπεία Ζεύγους

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα για Ειδικούς Ψυχικής Υγείας: Εκμάθηση Εφαρμογής Τεχνικών CBT για το Άγχος

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα για Ειδικούς Ψυχικής Υγείας: Εκμάθηση Εφαρμογής Τεχνικών CBT για το Άγχος

    Διεθνής επιστημονική συνεργασία: Ζωτικής σημασίας αλλά ευάλωτη

    Διεθνής επιστημονική συνεργασία: Ζωτικής σημασίας αλλά ευάλωτη

    Online Ψυχο-Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα της W.I.N HELLAS για την Ενδυνάμωση των Γυναικών

    Online Ψυχο-Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα της W.I.N HELLAS για την Ενδυνάμωση των Γυναικών

    Πρόγραμμα για την Υποστήριξη της Γονεϊκότητας

    Πρόγραμμα για την Υποστήριξη της Γονεϊκότητας

    Σύμφωνο Συνεργασίας Δήμου Ηλιούπολης με το Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού για την Προαγωγή του Μητρικού Θηλασμού

    Σύμφωνο Συνεργασίας Δήμου Ηλιούπολης με το Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού για την Προαγωγή του Μητρικού Θηλασμού

    Δήλωση του ΠΟΥ για θέματα που σχετίζονται με τον αυτισμό

    Δήλωση του ΠΟΥ για θέματα που σχετίζονται με τον αυτισμό

    Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας 2025: Στατιστικά Στοιχεία ΕΕ

    Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας 2025: Στατιστικά Στοιχεία ΕΕ

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
socialpolicy.gr
No Result
View All Result
Home Κοινωνική Πολιτική Κοινωνική Συνοχή

Δημοσίευση έρευνας της ΜΕΤΑδρασης για την Ψηφιακή Πλατφόρμα AKELIUS

στο Επιστημονικό Περιοδικό Νέος Παιδαγωγός

4 Ιουλίου, 2022
in Κοινωνική Πολιτική, Κοινωνική Συνοχή
0
περιοδικό_Νέος Παιδαγωγός

Το επιστημονικό περιοδικό Νέος Παιδαγωγός παρουσιάζει έρευνα που εκπονήθηκε από την εκπαιδευτική ομάδα της ΜΕΤΑδρασης στο πλαίσιο του προγράμματος Akelius, που υλοποιεί η Οργάνωση σε συνεργασία και με τη χρηματοδότηση της UNICEF.

Στην έρευνα αυτή μελετήθηκαν τόσο οι δυνατότητες της ψηφιακής πλατφόρμας Akelius στο πλαίσιο της μικτής μάθησης, όσο και τα αποτελέσματα από τη συστηματική αξιοποίησή της σε μαθητές/τριες ηλικίας 6-18 ετών. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε κατά το χρονικό διάστημα Δεκεμβρίου 2021- Φεβρουαρίου 2022, με τη συμμετοχή συνολικά 85 μαθητών/τριών που φοιτούν στα κέντρα μη τυπικής εκπαίδευσης της ΜΕΤΑδρασης στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, τη Μυτιλήνη και τη Χίο. Όλοι/ες οι μαθητές/τριες που συμμετείχαν έχουν προσφυγικό/μεταναστευτικό υπόβαθρο και φοιτούν σε μεγάλο ποσοστό και στην τυπική εκπαίδευση. Το ερευνητικό εργαλείο που επιλέχθηκε για τη συγκέντρωση δεδομένων ήταν το ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις κλειστού τύπου, το οποίο εστάλη στους/στις συμμετέχοντες/ουσες στην τελική του μορφή και επεστράφη συμπληρωμένο κατά τα τέλη Φεβρουαρίου 2022.

Με γνώμονα τις απαντήσεις των μαθητών/τριών και σε συνάρτηση με τους θεματικούς άξονες που τέθηκαν, διαπιστώθηκε ότι το ψηφιακό εργαλείο Akelius επιδρά θετικά στα παρακάτω:

  • Μεταβολή παγιωμένων διδακτικών πρακτικών: Με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας αποδείχθηκε ότι η διδασκαλία με τη χρήση του μοντέλου της μικτής μάθησης -εντός ενός απόλυτα καθορισμένου παιδαγωγικού πλαισίου- μπορεί να λειτουργήσει ενισχυτικά τόσο ως προς την ταχύτητα εκμάθησης όσο και ως προς τα μαθησιακά αποτελέσματα. Οι μαθητές/τριες τόνισαν ότι η αξιοποίηση του ψηφιακού εργαλείου κατά τη δια ζώσης διδασκαλία αυξάνει την ενεργό συμμετοχή τους στο μάθημα και τους βοηθά να λειτουργούν περισσότερο συνεργατικά, ενώ μετατρέπει τη μάθηση σε μια διαδικασία περισσότερο διασκεδαστική, μεταβάλλοντας κατ’ αυτό τον τρόπο τις παγιωμένες διδακτικές πρακτικές και παρέχοντας κίνητρο για πιο συστηματική φοίτηση.
  • Αλληλεπίδραση και εμβάθυνση: Οι μαθητές/τριες σημείωσαν ότι η αλληλεπίδρασή τους με το διαδραστικό υλικό καθώς και η άμεση ανατροφοδότηση που λαμβάνουν μετά από κάθε δραστηριότητα, ενισχύει την αυτοπεποίηθησή τους και ακολουθεί τον προσωπικό τους ρυθμό μάθησης. Επιπρόσθετα, η ανάθεση ρόλων και η δημιουργία ομάδων, αποδείχθηκε ότι καλλιεργεί τον διάλογο και βελτιώνει τις σχέσεις τόσο μεταξύ συμμαθητών/τριών, όσο και μεταξύ μαθητών/τριών και εκπαιδευτικού.
  • Αποτελεσματική διαχείριση τάξης: Από τα αποτελέσματα της έρευνας, συνάγουμε ότι η αξιοποίηση της πλατφόρμας τείνει να λειτουργεί ενισχυτικά και ως προς τη διαχείριση της τάξης. Ειδικότερα, δίνει τη δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς να εμβαθύνουν αποτελεσματικότερα στις ιδιαίτερες ανάγκες των μαθητών/τριών τους, ακολουθώντας τις αρχές μιας διαφοροποιημένης διδασκαλίας. Τόσο η κατηγοριοποίηση σε επίπεδα, όσο και οι δραστηριότητες διαβαθμισμένης δυσκολίας που συνδυάζονται εύκολα με το έντυπο εκπαιδευτικό υλικό, ενισχύουν το έργο των εκπαιδευτικών και των μαθητών/τριών τους. Ακόμα, η χρήση της πλατφόρμας στο στάδιο της επανάληψης για τους μαθητές/τριες που ολοκληρώνουν πιο γρήγορα τις δραστηριότητες που τους έχουν ανατεθεί ή για εκείνους/ες που δυσκολεύονται να ακολουθήσουν τον βηματισμό των υπολοίπων, τους καθιστά πιο ενεργούς καθ’ όλη τη διάρκεια του μαθήματος, ενώ παράλληλα η εύχρηστη πλοήγηση και ο παιγνιώδης χαρακτήρας των τελευταίων, τους ωθεί να εκτονώσουν δημιουργικά την ενέργειά τους και αυξάνει τη συμμετοχή τους στο μάθημα.

Η συγκεκριμένη ερευνητική εργασία ενισχύει την υπάρχουσα βιβλιογραφία στο πεδίο της αξιοποίησης ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού -με τη μέθοδο της μικτής μάθησης- κατά τη διδασκαλία και εκμάθηση της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας. Με άξονα τις απαντήσεις των ερωτηθέντων/-εισών μαθητών/τριών, προκύπτουν σαφώς θετικά αποτελέσματα από τη συστηματική αξιοποίηση της πλατφόρμας εκμάθησης γλωσσών Akelius.

Διαβάστε το πλήρες κείμενο της έρευνας

 

Το επιστημονικό περιοδικό του Επιστημονικού Συλλόγου «Νέος Παιδαγωγός» έχει στόχο τη δημοσιοποίηση, την έρευνα, και την ανάπτυξη θεμάτων που σχετίζονται με τις ανάγκες του νέου παιδαγωγού. Προϋπόθεση για δημοσίευση στο περιοδικό η θετική κρίση του άρθρου από την Επιτροπή Κριτών του, που απαρτίζεται αποκλειστικά από μέλη ΔΕΠ ελληνικών και ξένων πανεπιστημίων,  από στελέχη καταξιωμένων ερευνητικών οργανισμών φορέων & ιδρυμάτων, με διδακτορικό τίτλο στα επιστημονικά πεδία του περιοδικού καθώς και από εκπαιδευτικούς της μάχιμης εκπαίδευσης με διδακτορικό ή μεταπτυχιακό τίτλο στα επιστημονικά πεδία του περιοδικού.

 

Πηγή: metadrasi.org

 

 

Διαβάστε επίσης  Ψηφιακή Πλατφόρμα εκμάθησης γλώσσας Akelius - Εγχειρίδιο Οδηγιών για Εκπαιδευτικούς

Discover more from socialpolicy.gr

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Tags: εκπαίδευσηεκπαιδευτικοίκοινωνική πολιτικήκοινωνική συνοχήΜΕΤΑδρασηΠαιδαγωγικήπαιδιά πρόσφυγες

Related Posts

Εκπαιδευτικό Εργαστήριο στο πλαίσιο του έργου INCLUSIES |  Συμπεριληπτικά Πανεπιστήμια που Οδηγούν σε συμπεριληπτικές κοινωνίες
Επίκαιρα

Εκπαιδευτικό Εργαστήριο στο πλαίσιο του έργου INCLUSIES | Συμπεριληπτικά Πανεπιστήμια που Οδηγούν σε συμπεριληπτικές κοινωνίες

by admin
11 Νοεμβρίου, 2025
0

Το Επιστημονικό Εργαστήριο ΜΕΘΕΞΗ του Παντείου διοργανώνει εκπαιδευτικό εργαστήριο στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου INCLUSIES.

Read moreDetails
Συμφωνία της Σαγκάη – Μετασχηματίζοντας την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση

Συμφωνία της Σαγκάη – Μετασχηματίζοντας την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση

11 Νοεμβρίου, 2025
Οι Επαγγελματικές Προοπτικές των Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής

Οι Επαγγελματικές Προοπτικές των Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής

10 Νοεμβρίου, 2025
Εγχειρίδιο ενεργειών για την προστασία παιδιών σε κίνδυνο (για Εισαγγελικούς και Κοινωνικούς Λειτουργούς)

Εγχειρίδιο ενεργειών για την προστασία παιδιών σε κίνδυνο (για Εισαγγελικούς και Κοινωνικούς Λειτουργούς)

10 Νοεμβρίου, 2025
Πρόγραμμα κατάρτισης 80.000 ανέργων | Ανάπτυξη ψηφιακών και πράσινων δεξιοτήτων

Αιτήσεις επιχειρήσεων για το νέο πρόγραμμα απόκτησης επαγγελματικής εμπειρίας με 100% επιχορήγηση

10 Νοεμβρίου, 2025
Load More

Subscribe

* indicates required
newsletters socialpolicy.gr

Το socialpolicy.gr θα χρησιμοποιήσει τις πληροφορίες που θα παρέχετε σε αυτή τη φόρμα ώστε να σας ενημερώνει μέσω email. Παρακαλώ ενημερώστε μας πώς συμφωνείτε να λαμβάνετε emails από εμάς: SocialPolicy will use the information you provide on this form to be in touch with you and to provide updates. Please confirm that you agree to receive our emails:

We use Mailchimp as our marketing platform. By clicking below to subscribe, you acknowledge that your information will be transferred to Mailchimp for processing. Learn more about Mailchimp's privacy practices.

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Νοσηλευτής/Νοσηλεύτρια στο Κοινωνικό ΕΚΑΒ

Θέσεις Εργασίας | Κοινωνικό ΕΚΑΒ – Κοινωνικό Ελληνικό Κλιμάκιο Άμεσης Βοήθειας

12 Νοεμβρίου, 2025
Στέλεχος Διοικητικής Υποστήριξης | Ε.Κ. «Αθηνά»

Θέσεις Εργασίας στο Ερευνητικό Κέντρο “Αθηνά”

12 Νοεμβρίου, 2025
Αγαπώ τον ΟΗΕ αλλά αποτυγχάνει…

Θέσεις Εργασίας | Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών

12 Νοεμβρίου, 2025
Next Post
«Προσφέρω γιατί Νοιάζομαι»: Το πρόγραμμα της Ένωσης «Μαζί για το Παιδί» έλαβε διάκριση

«Προσφέρω γιατί Νοιάζομαι»: Το πρόγραμμα της Ένωσης «Μαζί για το Παιδί» έλαβε διάκριση

Μελέτη των Ψυχολογικών και Κοινωνικών Επιδράσεων από τη Νόσο COVID-19

Οι ευρωβουλευτές ζητούν περισσότερη δράση για την προστασία της ψυχικής υγείας

Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου: 2η περίοδος υποβολής αιτήσεων ως 20 Ιουλίου 2022

Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου: 2η περίοδος υποβολής αιτήσεων ως 20 Ιουλίου 2022

socialpolicy.gr

© 2025 socialpolicy.gr

Navigate Site

  • Αρχική
  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης

Follow Us

No Result
View All Result
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Επίκαιρα
    • Διεθνή
    • Σεμινάρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Αρθρογραφία
    • Προγράμματα
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Βιβλία
  • Υγεία
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Επιλεγμένα
  • Σχετικά με εμάς
  • Συνεργασίες
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Blog View
  • ENGLISH edition

© 2025 socialpolicy.gr

Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ανοίξτε τη γραμμή εργαλείων Εργαλεία προσβασιμότητας

Εργαλεία προσβασιμότητας

  • Αύξηση κειμένουΑύξηση κειμένου
  • Μείωση κειμένουΜείωση κειμένου
  • Κλίμακα ΓκριΚλίμακα Γκρι
  • Υψηλή ΑντίθεσηΥψηλή Αντίθεση
  • Αρνητική ΑντίθεσηΑρνητική Αντίθεση
  • Ανοιχτόχρωμο φόντοΑνοιχτόχρωμο φόντο
  • Υπογραμμίσεις συνδέσμωνΥπογραμμίσεις συνδέσμων
  • Αναγνώσιμη γραμματοσειράΑναγνώσιμη γραμματοσειρά
  • Επαναφορά Επαναφορά
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.