• Αρχική
  • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Blog View
  • Συνεργασίες
  • ENGLISH edition
Παρασκευή, 27 Ιανουαρίου, 2023
socialpolicy.gr
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες

    Επισκέπτης/τρια Υγείας | Φροντιστής/στρια | Ξενώνας Εφήβων του φορέα “Πλόες” Ε.ΨΥ.ΜΕ.

    Θέσεις εργασίας στο Κύτταρο Εναλλακτικών Αναζητήσεων Νέων – ΚΕΑΝ

    Παιδαγωγός/Φιλόλογος στο Κύτταρο Εναλλακτικών Αναζητήσεων Νέων

    Ψυχολόγος | Κοινωνικός/ή Λειτουργός || Κέντρο Ημέρας Εφήβων του φορέα “Πλόες” Ε.ΨΥ.ΜΕ.

    Programme Associate @ UNICEF | Athens – Greece

    Κοινωνικοί Λειτουργοί στο Κέντρο Κοινότητας Δήμου Μαρκοπούλου-Μεσογαίας

    ΧτίΖΩ – ΕλπίΖΩ : Παιδικό Χωριό SOS Κρήτης

    Παιδαγωγός-Κοινωνικός Φροντιστής | Βάρη – Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος

    54 θέσεις πρακτικής άσκησης στην Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Εξωτερικής Δράσης

    Προσλήψεις στον ΟΚΑΝΑ (Αττική)

    Προσλήψεις στον ΟΚΑΝΑ (Δυτική Ελλάδα)

    Προσλήψεις στον ΟΚΑΝΑ (Ιόνια Νησιά)

    Εργασία στον Π.Ο.Υ.

    Ο Σύλλογος ΠΕΤΑΓΜΑ ζητά προσωπικό μερικής απασχόλησης

    Ο Σύλλογος ΠΕΤΑΓΜΑ ζητά προσωπικό μερικής απασχόλησης

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Διαβουλεύσεις για την ανάπτυξη και την απασχόληση

    Η Επιτροπή παρουσιάζει συγκεκριμένες δράσεις για μεγαλύτερη συμμετοχή των κοινωνικών εταίρων σε εθνικό και ενωσιακό επίπεδο

    Η νέα έκδοση του δικτύου Ευρυδίκη για τις εκπαιδευτικές πολιτικές

    Η νέα έκδοση του δικτύου Ευρυδίκη για τις εκπαιδευτικές πολιτικές

    Κατάρτιση ανέργων στην εξυπηρέτηση – συνδιαλλαγή με άτομα με αναπηρία & χρόνιες παθήσεις

    Παράταση προθεσμίας υποβολής αιτήσεων συμμετοχής ανέργων στη δράση «Κατάρτιση ανέργων στην εξυπηρέτηση-συνδιαλλαγή με άτομα με αναπηρία & χρόνιες παθήσεις»

    Ψηφιακό Περιοδικό eTwinning

    Ψηφιακό Περιοδικό eTwinning

    Το σχέδιο δράσης της ΕΕ για τη μετάβαση σε μια κυκλική οικονομία έως το 2050

    Το σχέδιο δράσης της ΕΕ για τη μετάβαση σε μια κυκλική οικονομία έως το 2050

    Νέο πρόγραμμα για 10.000 άνεργους ηλικίας έως 29 ετών στις Περιφέρειες Αττικής και Κεντρικής Μακεδονίας

    Η νέα Ψηφιακή Κάρτα ΔΥΠΑ

    Οι ανισότητες υγείας οδηγούν σε πρόωρη θνησιμότητα πολλά άτομα με αναπηρίες

    31ο Ενημερωτικό Σημείωμα Γ.Γ.Δ.Ο.Π.Ι.Φ.

    Περίοδοι πρακτικής άσκησης: Η αξιολόγηση της Επιτροπής αναλύει τον αντίκτυπο του ευρωπαϊκού πλαισίου ποιότητας

    Οι τελικές εκθέσεις και η ψηφιακή βιβλιοθήκη του έργου ProGender

    Οι τελικές εκθέσεις και η ψηφιακή βιβλιοθήκη του έργου ProGender

    Ευρωβαρόμετρο: καθολική η ανησυχία για το κόστος ζωής σε Ελλάδα και Κύπρο

    Ευρωβαρόμετρο: καθολική η ανησυχία για το κόστος ζωής σε Ελλάδα και Κύπρο

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • ισότητα των φύλων
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Υπηρεσία Δωρεάν Συστημικής & Οικογενειακής Θεραπείας

    Δωρεάν συνεδρίες Συστημικής & Οικογενειακής Θεραπείας

    Εναλλακτική Επαυξητική Επικοινωνία

    «Εισαγωγή στον Αυτισμό: Κλινικά και Γνωστικά Χαρακτηριστικά»

    Οι ανισότητες υγείας οδηγούν σε πρόωρη θνησιμότητα πολλά άτομα με αναπηρίες

    “Πολιτικές Υγείας και Ψυχικής Υγείας” | Διαδικτυακή Εκπαίδευση

    “Πολιτικές Υγείας και Ψυχικής Υγείας” | Διαδικτυακή Εκπαίδευση

    Online Εκπαίδευση στη Συμβουλευτική LGBTQIA2+ ΑΤΟΜΩΝ 2023

    Online Εκπαίδευση στη Συμβουλευτική LGBTQIA2+ ΑΤΟΜΩΝ 2023

    Δι-Ιδρυματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Προαγωγή και Αγωγή Υγείας» | Β’ Ανακοίνωση

    Ευρωπαϊκή Ένωση Υγείας: νέο πλαίσιο υγειονομικής ασφάλειας της ΕΕ

    Νέο πρόγραμμα της ΕΕ για την υγεία «EU4Health»

    Ερωτήσεις και απαντήσεις: η στρατηγική της ΕΕ για την παγκόσμια υγεία

    “Επικίνδυνες ανισότητες” εμποδίζουν το τέλος της πανδημίας του AIDS

    “Επικίνδυνες ανισότητες” εμποδίζουν το τέλος της πανδημίας του AIDS

    Εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Δουλεύοντας με παραβατικούς νέους με συνυπάρχουσες ψυχιατρικές διαταραχές”

    Εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Δουλεύοντας με παραβατικούς νέους με συνυπάρχουσες ψυχιατρικές διαταραχές”

    Πρόγραμμα υποστήριξης εγκύων και νέων γονέων κατοίκων μικρών νησιών

    Πρόγραμμα υποστήριξης εγκύων και νέων γονέων κατοίκων μικρών νησιών

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες

    Επισκέπτης/τρια Υγείας | Φροντιστής/στρια | Ξενώνας Εφήβων του φορέα “Πλόες” Ε.ΨΥ.ΜΕ.

    Θέσεις εργασίας στο Κύτταρο Εναλλακτικών Αναζητήσεων Νέων – ΚΕΑΝ

    Παιδαγωγός/Φιλόλογος στο Κύτταρο Εναλλακτικών Αναζητήσεων Νέων

    Ψυχολόγος | Κοινωνικός/ή Λειτουργός || Κέντρο Ημέρας Εφήβων του φορέα “Πλόες” Ε.ΨΥ.ΜΕ.

    Programme Associate @ UNICEF | Athens – Greece

    Κοινωνικοί Λειτουργοί στο Κέντρο Κοινότητας Δήμου Μαρκοπούλου-Μεσογαίας

    ΧτίΖΩ – ΕλπίΖΩ : Παιδικό Χωριό SOS Κρήτης

    Παιδαγωγός-Κοινωνικός Φροντιστής | Βάρη – Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος

    54 θέσεις πρακτικής άσκησης στην Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Εξωτερικής Δράσης

    Προσλήψεις στον ΟΚΑΝΑ (Αττική)

    Προσλήψεις στον ΟΚΑΝΑ (Δυτική Ελλάδα)

    Προσλήψεις στον ΟΚΑΝΑ (Ιόνια Νησιά)

    Εργασία στον Π.Ο.Υ.

    Ο Σύλλογος ΠΕΤΑΓΜΑ ζητά προσωπικό μερικής απασχόλησης

    Ο Σύλλογος ΠΕΤΑΓΜΑ ζητά προσωπικό μερικής απασχόλησης

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Διαβουλεύσεις για την ανάπτυξη και την απασχόληση

    Η Επιτροπή παρουσιάζει συγκεκριμένες δράσεις για μεγαλύτερη συμμετοχή των κοινωνικών εταίρων σε εθνικό και ενωσιακό επίπεδο

    Η νέα έκδοση του δικτύου Ευρυδίκη για τις εκπαιδευτικές πολιτικές

    Η νέα έκδοση του δικτύου Ευρυδίκη για τις εκπαιδευτικές πολιτικές

    Κατάρτιση ανέργων στην εξυπηρέτηση – συνδιαλλαγή με άτομα με αναπηρία & χρόνιες παθήσεις

    Παράταση προθεσμίας υποβολής αιτήσεων συμμετοχής ανέργων στη δράση «Κατάρτιση ανέργων στην εξυπηρέτηση-συνδιαλλαγή με άτομα με αναπηρία & χρόνιες παθήσεις»

    Ψηφιακό Περιοδικό eTwinning

    Ψηφιακό Περιοδικό eTwinning

    Το σχέδιο δράσης της ΕΕ για τη μετάβαση σε μια κυκλική οικονομία έως το 2050

    Το σχέδιο δράσης της ΕΕ για τη μετάβαση σε μια κυκλική οικονομία έως το 2050

    Νέο πρόγραμμα για 10.000 άνεργους ηλικίας έως 29 ετών στις Περιφέρειες Αττικής και Κεντρικής Μακεδονίας

    Η νέα Ψηφιακή Κάρτα ΔΥΠΑ

    Οι ανισότητες υγείας οδηγούν σε πρόωρη θνησιμότητα πολλά άτομα με αναπηρίες

    31ο Ενημερωτικό Σημείωμα Γ.Γ.Δ.Ο.Π.Ι.Φ.

    Περίοδοι πρακτικής άσκησης: Η αξιολόγηση της Επιτροπής αναλύει τον αντίκτυπο του ευρωπαϊκού πλαισίου ποιότητας

    Οι τελικές εκθέσεις και η ψηφιακή βιβλιοθήκη του έργου ProGender

    Οι τελικές εκθέσεις και η ψηφιακή βιβλιοθήκη του έργου ProGender

    Ευρωβαρόμετρο: καθολική η ανησυχία για το κόστος ζωής σε Ελλάδα και Κύπρο

    Ευρωβαρόμετρο: καθολική η ανησυχία για το κόστος ζωής σε Ελλάδα και Κύπρο

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • ισότητα των φύλων
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Υπηρεσία Δωρεάν Συστημικής & Οικογενειακής Θεραπείας

    Δωρεάν συνεδρίες Συστημικής & Οικογενειακής Θεραπείας

    Εναλλακτική Επαυξητική Επικοινωνία

    «Εισαγωγή στον Αυτισμό: Κλινικά και Γνωστικά Χαρακτηριστικά»

    Οι ανισότητες υγείας οδηγούν σε πρόωρη θνησιμότητα πολλά άτομα με αναπηρίες

    “Πολιτικές Υγείας και Ψυχικής Υγείας” | Διαδικτυακή Εκπαίδευση

    “Πολιτικές Υγείας και Ψυχικής Υγείας” | Διαδικτυακή Εκπαίδευση

    Online Εκπαίδευση στη Συμβουλευτική LGBTQIA2+ ΑΤΟΜΩΝ 2023

    Online Εκπαίδευση στη Συμβουλευτική LGBTQIA2+ ΑΤΟΜΩΝ 2023

    Δι-Ιδρυματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Προαγωγή και Αγωγή Υγείας» | Β’ Ανακοίνωση

    Ευρωπαϊκή Ένωση Υγείας: νέο πλαίσιο υγειονομικής ασφάλειας της ΕΕ

    Νέο πρόγραμμα της ΕΕ για την υγεία «EU4Health»

    Ερωτήσεις και απαντήσεις: η στρατηγική της ΕΕ για την παγκόσμια υγεία

    “Επικίνδυνες ανισότητες” εμποδίζουν το τέλος της πανδημίας του AIDS

    “Επικίνδυνες ανισότητες” εμποδίζουν το τέλος της πανδημίας του AIDS

    Εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Δουλεύοντας με παραβατικούς νέους με συνυπάρχουσες ψυχιατρικές διαταραχές”

    Εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Δουλεύοντας με παραβατικούς νέους με συνυπάρχουσες ψυχιατρικές διαταραχές”

    Πρόγραμμα υποστήριξης εγκύων και νέων γονέων κατοίκων μικρών νησιών

    Πρόγραμμα υποστήριξης εγκύων και νέων γονέων κατοίκων μικρών νησιών

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
socialpolicy.gr
No Result
View All Result
Home Επίκαιρα Σεμινάρια

Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στις Κριτικές Προσεγγίσεις του Πεδίου των Εξαρτήσεων

Διά ζώσης εκπαιδευτικά σεμινάρια και πρακτική άσκηση | ΚΕΔΙΒΙΜ Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης

9 Σεπτεμβρίου, 2022
in Επίκαιρα, Σεμινάρια
0
ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ_ΕΞΑΡΤΗΣΕΙΣ

Το Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) σας καλωσορίζει στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα  με τίτλο “Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στις Κριτικές Προσεγγίσεις του Πεδίου των Εξαρτήσεων”, διάρκειας 340 ωρών, το οποίο θα διεξαχθεί κατά το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023 και θα υλοποιηθεί  με διά ζώσης διήμερα εκπαιδευτικά σεμινάρια και με διά ζώσης πρακτική άσκηση.

Επιστημονικός Υπεύθυνος του προγράμματος είναι ο κ. Φοίβος Ζαφειρίδης, τ. Αναπληρωτής Καθηγητής της Ψυχολογίας των Εξαρτήσεων.

Στο πρόγραμμα διδάσκουν  καθηγητές/ριες διαφόρων πανεπιστημίων της χώρας και του εξωτερικού με σημαντικό έργο στο πεδίο των εξαρτήσεων και στα γνωστικά αντικείμενα του σεμιναρίου, καθώς και ιδιαίτερα έμπειροι/ες επιστήμονες που εργάζονται στο πεδίο των εξαρτήσεων.

 

 Κριτικές Προσεγγίσεις του Πεδίου των Εξαρτήσεων

ECTS: 22

Δίδακτρα προγράμματος: 350 € *  Υπάρχει εκπτωτική πολιτική

Μέθοδος Υλοποίησης: Διά ζώσης

Έναρξη Προγράμματος: 01/11/2022
Λήξη Προγράμματος: 30/06/2023

Αιτήσεις γίνονται δεκτές μέχρι 10/10/2022

ΑΙΤΗΣΗ

 

Στόχος του προγράμματος

Σκοπός του προγράμματος είναι η εκπαίδευση επιστημόνων διαφόρων ειδικοτήτων στις σύγχρονες κριτικές επιστημονικές αντιλήψεις για τις αιτίες και τους τρόπους αντιμετώπισης και πρόληψης του φαινομένου της εξάρτησης.

Αναγκαιότητα προγράμματος

Τα τελευταία χρόνια έχουν αυξηθεί σε σημαντικό βαθμό οι δομές πρόληψης και αντιμετώπισης της εξάρτησης, στις οποίες εργάζονται ή πρόκειται να εργαστούν επιστήμονες διαφόρων πεδίων. Ταυτόχρονα το ζήτημα των εξαρτήσεων αφορά επιστήμονες διαφόρων ειδικοτήτων που εργάζονται σε διάφορους χώρους (π.χ. εκπαίδευση, υγεία). Σε αυτό το πλαίσιο, το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα επιχειρεί να καλύψει ένα σημαντικό κενό, όσον αφορά στην εκπαίδευση σε κριτικές και εναλλακτικές προσεγγίσεις του φαινομένου της εξάρτησης και των μεθοδολογιών πρόληψης και αντιμετώπισής του. Οι προσεγγίσεις αυτές οι οποίες διεθνώς συγκροτούν μια διακριτή επιστημονική προσέγγιση του φαινομένου συμβάλλουν σημαντικά στην πληρέστερη κατανόηση του φαινομένου των εξαρτήσεων και στη δόμηση ελπιδοφόρων ψυχοκοινωνικών παρεμβάσεων αντιμετώπισής του. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα συνδυάζει θεωρητική εκπαίδευση σε βάθος με πρακτική άσκηση στα Προγράμματα Προαγωγής Αυτοβοήθειας του Α.Π.Θ. τα οποία βασίζονται στις κριτικές επιστημονικές προσεγγίσεις των εξαρτήσεων.

Μαθησιακά αποτελέσματα

Ολοκληρώνοντας το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα, οι συμμετέχουσες/συμμετέχοντες θα μπορούν να:

  • Αποκτήσουν επαρκή γνώση για τις κριτικές προσεγγίσεις των κοινωνικών επιστημών και των επιστημών υγείας γύρω από τα προβλήματα των εξαρτήσεων.
  • Εκπαιδευτούν σε μια ολιστική προσέγγιση της ανθρώπινης ύπαρξης και των ψυχοκοινωνικών προβλημάτων όπως η εξάρτηση.
  • Είναι σε θέση να συνδέουν τις κριτικές θεωρητικές προσεγγίσεις με εναλλακτικές πρακτικές πρόληψης και αντιμετώπισης του φαινομένου.
  • Αναστοχάζονται για τις υφιστάμενες πολιτικές και πρακτικές αντιμετώπισης και πρόληψης της εξάρτησης.
  • Συμμετέχουν σε ψυχοκοινωνικές παρεμβάσεις με άξονα τις προαναφερθείσες κριτικές προσεγγίσεις.
  • Αναλαμβάνουν ρόλους εμψυχωτών σε ομαδικό και κοινοτικό επίπεδο στο πλαίσιο των κριτικών προσεγγίσεων του πεδίου των εξαρτήσεων.
  • Υποστηρίζουν πρωτοβουλίες και ομάδες αυτοβοήθειας / αλληλοβοήθειας για την αντιμετώπιση και την πρόληψη των εξαρτήσεων.
  • Μελετούν με κριτική αντίληψη τη σύγχρονη επιστημονική βιβλιογραφία για τις εξαρτήσεις.

Σε ποιους απευθύνεται το πρόγραμμα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε επιστήμονες υγείας, κοινωνικούς επιστήμονες και απόφοιτους ανθρωπιστικών επιστημών, ΑΕΙ ή ΤΕΙ, καθώς και αποφοίτων ιδρυμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης του εξωτερικού αναγνωρισμένων από το ΔΟΑΤΑΠ. Επίσης, κατά περίπτωση γίνονται δεκτοί στο πρόγραμμα εργαζόμενοι (ειδικοί θεραπευτές κ.α.) σε αναγνωρισμένους φορείς πρόληψης και θεραπείας των εξαρτήσεων.

Κατηγορίες υποψηφίων που γίνονται δεκτές/οί/Προαπαιτούμενες γνώσεις/ Κριτήρια επιλογής

Αίτηση συμμετοχής μπορούν να υποβάλουν:

  • Γιατροί (ενδεικτικά και όχι αποκλειστικά: Ψυχίατροι, Γενικοί Γιατροί και ειδικευόμενοι)
  • Ψυχολόγοι
  • Κοινωνιολόγοι
  • Νομικοί/ Δικαστικοί
  • Κοινωνικοί Ανθρωπολόγοι
  • Κοινωνικοί Λειτουργοί
  • Επισκέπτες Υγείας
  • Εκπαιδευτικοί (Ά βάθμιας και Β’ βάθμιας εκπαίδευσης)
  • Νοσηλευτές

Οι παραπάνω επιστήμονες δύναται είτε να έχουν αποφοιτήσει χωρίς να εργάζονται αυτή τη στιγμή σε συναφή θέση, είτε να εργάζονται στο πεδίο των εξαρτήσεων (πρόληψη, αντιμετώπιση) ή σε άλλες δομές υγείας / ψυχικής υγείας.

Η επιλογή στο συγκεκριμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης θα γίνει με τα εξής κριτήρια επιλογής:

Α. Συνέντευξη

Β. Συμμετοχή σε σεμινάρια με ανάλογο περιεχόμενο (κριτικές προσεγγίσεις του πεδίου των εξαρτήσεων, αυτοβοήθεια / αλληλοβοήθεια και εξαρτήσεις).

Γ. Αξιολόγηση της συνάφειας του βιογραφικού των ενδιαφερομένων σε σχέση με το πρόγραμμα εκπαίδευσης (εμπειρία στο πεδίο).

Δ. Δυνατότητα υλοποίησης της πρακτικής άσκησης και στις άλλες πόλεις (πλην Θεσσαλονίκης) όπου λειτουργεί Πρόγραμμα Προαγωγής Αυτοβοήθειας (Λάρισα, Χανιά, Σητεία).

Μέθοδος υλοποίησης

Όλη η διδασκαλία στο πλαίσιο του προτεινόμενου προγράμματος θα λαμβάνει χώρα εκ του σύνεγγυς. Τόσο τα θεωρητικά σεμινάρια όσο και η εποπτευόμενη πρακτική άσκηση απαιτούν τη φυσική παρουσία των εκπαιδευομένων.* Τα θεωρητικά σεμινάρια θα λαμβάνουν χώρα στο Πρόγραμμα Ενταξιακών, Εκπαιδευτικών και Πολιτιστικών Δράσεων των Προγραμμάτων Προαγωγής Αυτοβοήθειας (Ραψάνη Λάρισας).

Στους εκπαιδευόμενους/ες θα παρέχεται έγκαιρη πρόσβαση στο εκπαιδευτικό υλικό και στη βιβλιογραφία καθώς απαιτείται εκ μέρους τους προετοιμασία πριν την παρακολούθηση των ενοτήτων της θεωρητικής εκπαίδευσης. Θα παρέχονται ακόμα βασικά ερωτήματα τα οποία οι συμμετέχοντες/ουσες θα καλούνται να προσεγγίσουν μέσα από την προκαταρκτική τους μελέτη. Τα ερωτήματα αυτά θα είναι δομημένα με τέτοιο τρόπο ώστε να αποτελούν έναν «οδικό χάρτη» κατανόησης των βασικών εννοιών της θεματικής ενότητας και της προτεινόμενης ύλης. Η διαδικασία αυτή κρίνεται απαραίτητη προκειμένου οι εκπαιδευόμενοι/ες να είναι σε θέση να εμβαθύνουν περισσότερο στα διδασκόμενα αντικείμενα.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει εποπτευόμενη πρακτική άσκηση, παράλληλα με τη θεωρητική εκπαίδευση. Μέσα από τη πρακτική άσκηση οι συμμετέχοντες/ούσες καλούνται να συμμετάσχουν σε  δράσεις, έτσι ώστε να δοκιμάσουν στην πράξη τις θεωρητικές γνώσεις που λαμβάνουν και να έχουν τη δυνατότητα αναστοχασμού.

* Η εκ του σύνεγγυς διδασκαλία και η προϋπόθεση της φυσικής παρουσίας των εκπαιδευομένων ενδέχεται να τροποποιηθούν, αν πορεία της πανδημίας του Covid – 19 το απαιτήσει.

 

Εκπαιδευτικό υλικό / Άλλες παροχές

Στις συμμετέχουσες/στους συμμετέχοντες παρέχονται:

  1. Εκπαιδευτικό υλικό (άρθρα, βιντεοδιαλέξεις, παρουσιάσεις power point, e-books, σημειώσεις, προτεινόμενη βιβλιογραφία)
  2. Βεβαίωση συμμετοχής
  3. Πιστοποιητικό επιμόρφωσης με τις αντίστοιχες μονάδες (ECTS 22)

Δομή Εκπαιδευτικού προγράμματος

Ενότητα 1: Θεωρητική εκπαίδευση, Ά μέρος

H διαμόρφωση και τα χαρακτηριστικά του σύγχρονου κοινωνικοπολιτικού πλαισίου και σύνδεσή του με την όξυνση των διαφόρων ψυχοκοινωνικών προβλημάτων (6 ώρες)

Κριτικές Προσεγγίσεις της Ψυχολογίας (10 ώρες)

Η παγκοσμιοποίηση του φαινομένου της εξάρτησης και η κρίση του κυρίαρχου επιστημονικού παραδείγματος (10 ώρες)

Ιστορική αναδρομή των προτάσεων αντιμετώπισης των εξαρτήσεων (10 ώρες)

Η πρόταση των ομάδων αυτοβοήθειας / αλληλοβοήθειας. Βασικά χαρακτηριστικά, τύποι ομάδων, μεθοδολογίες υποστήριξης και διευκόλυνσης της συμμετοχής σε ομάδες αυτοβοήθειας / αλληλοβοήθειας (14 ώρες)

Σύγχρονες προτάσεις αντιμετώπισης του προβλήματος της εξάρτησης: Προσεγγίσεις, κριτική, ζητήματα αποτελεσματικότητας (25 ώρες)

Οι προτάσεις απεξάρτησης στην Ελλάδα: Ιστορική αναδρομή, επιστημονικό υπόβαθρο, τρόπος λειτουργίας (25 ώρες)

Πολιτικές και πρακτικές κοινωνικής ένταξης απεξαρτημένων ατόμων: ανάγκες – διλήμματα – δυσκολίες – δυνατότητες (15 ώρες)

Πρόληψη του προβλήματος της εξάρτησης και άλλων ψυχοκοινωνικών προβλημάτων (12 ώρες)

Ενότητα 2: Πρακτική Άσκηση

Πρακτική άσκηση τριμήνου (για ήδη εργαζόμενους σε δημόσιες δομές πρόληψης ή αντιμετώπισης της εξάρτησης) με τη μορφή εργασιών σχετικών με το αντικείμενο της εκπαίδευσης.  (178 ώρες)

Τρίμηνη Πρακτική άσκηση στο Πρόγραμμα Προαγωγής Αυτοβοήθειας (Θεσσαλονίκη ή Λάρισα ή Χανιά ή Σητεία). Η πρακτική άσκηση μπορεί να πραγματοποιηθεί σε ένα συνεχόμενο τρίμηνο σε οποιοδήποτε διάστημα της συνολικής διάρκειας του προγράμματος, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα θέσεων πρακτικής στα προγράμματα. (178 ώρες)

Ενότητα 3: Θεωρητική εκπαίδευση, Β΄ μέρος

Η σημασία της κοινότητας στην πρόληψη και αντιμετώπιση των εξαρτήσεων και άλλων ψυχοκοινωνικών προβλημάτων (13 ώρες)

Μεθοδολογίες έρευνας και δόμησης ψυχοκοινωνικών παρεμβάσεων στο πεδίο των εξαρτήσεων με βάση τις κριτικές προσεγγίσεις της κοινοτικής ψυχολογίας (10 ώρες)

Αναδυόμενοι νέοι ρόλοι για τους λειτουργούς υγείας και τους κοινωνικούς επιστήμονες στο πεδίο των εξαρτήσεων (10 ώρες)

Ενότητα 4: Αξιολόγηση εκπαιδευομένων

Τελική γραπτή αξιολόγηση εκπαιδευομένων (2 ώρες)

Υποχρεώσεις εκπαιδευόμενων/Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης

Για την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα πρέπει:

Α) να έχουν συστηματική παρουσία στα θεωρητικά σεμινάρια του προγράμματος

Β) να έχουν ολοκληρώσει την πρακτική τους άσκηση

Β) να έχουν ολοκληρώσει με επιτυχία την εξέταση

Γ) να έχουν καταβάλει το σύνολο των διδάκτρων μέχρι το τέλος του προγράμματος εκπαίδευσης

Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος απονέμεται στους συμμετέχοντες Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης, το οποίο εκδίδεται από το Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης του ΑΠΘ και υπογράφεται από τον Πρόεδρο του ΚΕΔΙΒΙΜ και τον Επιστημονικά Υπεύθυνο του Προγράμματος.

Στους συμμετέχοντες που παρακολούθησαν αλλά δεν ολοκλήρωσαν το σύνολο του προγράμματος, μπορεί να παρέχεται Βεβαίωση Παρακολούθησης.

Κόστος συμμετοχής/Εκπτωτική πολιτική

Το κόστος συμμετοχής ανέρχεται στο ποσό των 350,00 € ανά εκπαιδευόμενο. Τα δίδακτρα καταβάλλονται σε μια, δύο ή τρεις δόσεις. Η τελευταία δόση πρέπει να καταβληθεί πριν τη λήξη του προγράμματος. Στα κόστος των διδάκτρων του προγράμματος εφαρμόζεται εκπτωτική πολιτική όπως προβλέπεται από το ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. – Α.Π.Θ.

Στο κόστος συμμετοχής συμπεριλαμβάνεται η παροχή ημιδιατροφής, καθώς και διαμονής σε δίκλινο ή τρίκλινο δωμάτιο κατά τη διάρκεια διεξαγωγής των θεωρητικών σεμιναρίων. Στο κόστος συμμετοχής περιλαμβάνονται όλα τα λειτουργικά έξοδα του σεμιναρίου, πλην της αμοιβής εκπαιδευτών/τριων η οποία δεν προβλέπεται.

Αιτήσεις

Οι ενδιαφερόμενες/οι υποβάλλουν αίτηση ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα του Κέντρου Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης του ΑΠΘ.

Η Αίτηση πρέπει να συνοδεύεται από τα ακόλουθα δικαιολογητικά

  1. Βιογραφικό σημείωμα
  2. Τίτλους σπουδών
  3. Βεβαίωση εργασίας (για εργαζόμενους/ες) και βεβαιώσεις παρακολούθησης συναφών σεμιναρίων
  4. Δικαιολογητικά ένταξης στην ανωτέρω εκπτωτική κατηγορία (βεβαίωση ανεργίας).

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενες/οι μπορούν να επικοινωνούν με την Δημητριάδου Κική στα κάτωθι στοιχεία επικοινωνίας: education@selfhelp.gr, Τηλ: 6948805467, 17:30 – 19:30 (καθημερινές).

 

Διαβάστε Επίσης  Κάνετε μόνοι την έρευνά σας | Με τη χρήση ποσοτικών μεθοδολογιών και εργαλείων
Tags: Αριστοτελειο Πανεπιστήμιο ΘεσσαλονίκηςεξαρτήσειςΚΕΔΙΒΙΜ ΑΠΘσεμινάρια socialpolicy.gr

Related Posts

Θέσεις Εργασίας

Ψυχολόγος στο ΑΠΘ

by admin
20 Ιανουαρίου, 2023
0

«Υποστήριξη της κοινότητας/Ευαισθητοποίηση φορέων και σύνδεση τοπικής κοινότητας/Ρομά οικογενειών με σχολεία», «Παροχή ψυχοκοινωνικής στήριξης».

Read more
Δωρεάν Εξ Αποστάσεως Εργαστήρια Συμβουλευτικής για Εργαζομένους και Ανέργους από το ΙΝΕ-ΓΣΕΕ

Δωρεάν Εξ Αποστάσεως Εργαστήρια Συμβουλευτικής για Εργαζομένους και Ανέργους από το ΙΝΕ-ΓΣΕΕ

11 Ιανουαρίου, 2023
Σύγχρονες μορφές εγκληματικότητας. Πρόληψη και αντιμετώπισή τους | Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Παντείου Πανεπιστημίου

Σύγχρονες μορφές εγκληματικότητας. Πρόληψη και αντιμετώπισή τους | Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Παντείου Πανεπιστημίου

10 Ιανουαρίου, 2023
“Πολιτικές Υγείας και Ψυχικής Υγείας” | Διαδικτυακή Εκπαίδευση

“Πολιτικές Υγείας και Ψυχικής Υγείας” | Διαδικτυακή Εκπαίδευση

9 Ιανουαρίου, 2023
Σειρά σεμιναρίων του Τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής του Παντείου Πανεπιστημίου

Σειρά σεμιναρίων του Τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής του Παντείου Πανεπιστημίου

5 Ιανουαρίου, 2023
Load More

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Ξεκινά η πρώτη φάση της αναβάθμισης των ψηφιακών υποδομών των σχολείων

Όταν η ψηφιακή τεχνολογία μετατρέπεται σε μέσο αυτοαντίληψης: Ο ψηφιακός «ποσοτικοποιημένος εαυτός» – ΜΕΡΟΣ Β’: Η Κουλτούρα της Αυτοκαταγραφής και οι Κριτικές Προσεγγίσεις

27 Ιανουαρίου, 2023

Επισκέπτης/τρια Υγείας | Φροντιστής/στρια | Ξενώνας Εφήβων του φορέα “Πλόες” Ε.ΨΥ.ΜΕ.

27 Ιανουαρίου, 2023
Θέσεις εργασίας στο Κύτταρο Εναλλακτικών Αναζητήσεων Νέων – ΚΕΑΝ

Παιδαγωγός/Φιλόλογος στο Κύτταρο Εναλλακτικών Αναζητήσεων Νέων

27 Ιανουαρίου, 2023

Όλες οι αναρτήσεις στο e-mail σας

Προστεθείτε στους 6.038 εγγεγραμμένους.

Follow us on Facebook

Follow us on Facebook

newsletter

Subscribe to our mailing list

* indicates required



newsletters socialpolicy.gr


Next Post
Παγκόσμια Ημέρα για την Πρόληψη της Αυτοκτονίας 2022

Παγκόσμια Ημέρα για την Πρόληψη της Αυτοκτονίας 2022

Μετασχηματίζοντας τους χώρους εκπαίδευσης – Παγκόσμια Ημέρα για την εξάλειψη του αναλφαβητισμού

Μετασχηματίζοντας τους χώρους εκπαίδευσης - Παγκόσμια Ημέρα για την εξάλειψη του αναλφαβητισμού

Μια ευρωπαϊκή στρατηγική για τη φροντίδα με επίκεντρο τους φροντιστές και τους αποδέκτες φροντίδας

Μια ευρωπαϊκή στρατηγική για τη φροντίδα με επίκεντρο τους φροντιστές και τους αποδέκτες φροντίδας

socialpolicy.gr

© 2021 socialpolicy.gr

Navigate Site

  • Αρχική
  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης

Follow Us

No Result
View All Result
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Επίκαιρα
    • Διεθνή
    • Σεμινάρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Αρθρογραφία
    • Προγράμματα
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Βιβλία
  • Υγεία
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Επιλεγμένα
  • Σχετικά με εμάς
  • Συνεργασίες
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Blog View
  • ENGLISH edition

© 2021 socialpolicy.gr

error: Content is protected !!