• Αρχική
  • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Blog View
  • Συνεργασίες
  • ENGLISH edition
Τρίτη, 7 Φεβρουαρίου, 2023
socialpolicy.gr
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    Συνάφεια μεταπτυχιακών με την Ειδική Εκπαίδευση

    Διδάσκοντες/ουσες στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

    Συμμαχία με τους άνδρες και τα αγόρια για τον τερματισμό του FGM

    Συμμαχία με τους άνδρες και τα αγόρια για τον τερματισμό του FGM

    Project Officer @ European Lawyers in Lesvos

    Κοινωνικός/ή Λειτουργός στην Ithaca Laundry

    Διδάσκοντες/ουσες στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

    Διδάσκοντες/ουσες στο Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης του ΟΠΑ

    FR-Donations & Communications Officer – SAMS Ελλάς | Αθήνα

    Διοικητική υποστήριξη του προγράμματος ERASMUS+ του ΕΜΠ

    20 θέσεις Συνεντευκτών/τριων στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο

    Η τέχνη και οι τεχνικές μιας επιστημονικής αναφοράς

    Η τέχνη και οι τεχνικές μιας επιστημονικής αναφοράς

    Οι νέες θέσεις στον Π.Ο.Υ.

    Θέση Επιστημονικού/ής Συνεργάτη/Συνεργάτιδας στην Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου

    Ερευνητής/τρια στο Κέντρο Προγραμματισμού και Οικονομικών Ερευνών

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής

    Ευρωπαϊκά πανεπιστήμια: 10 σχέδια Erasmus+

    Η εργασία στην ψηφιακή εποχή

    Ψηφιακές πλατφόρμες εργασίας: το ΕΚ έτοιμο να διαπραγματευτεί για νέους κανόνες

    Ελάχιστο εισόδημα: χρειάζονται αποτελεσματικότερα μέτρα για την καταπολέμηση της φτώχειας και την αύξηση της απασχόλησης

    Το Συμβούλιο εξέδωσε σύσταση σχετικά με επαρκές ελάχιστο εισόδημα

    Διαβουλεύσεις για την ανάπτυξη και την απασχόληση

    Η Επιτροπή παρουσιάζει συγκεκριμένες δράσεις για μεγαλύτερη συμμετοχή των κοινωνικών εταίρων σε εθνικό και ενωσιακό επίπεδο

    Η νέα έκδοση του δικτύου Ευρυδίκη για τις εκπαιδευτικές πολιτικές

    Η νέα έκδοση του δικτύου Ευρυδίκη για τις εκπαιδευτικές πολιτικές

    Κατάρτιση ανέργων στην εξυπηρέτηση – συνδιαλλαγή με άτομα με αναπηρία & χρόνιες παθήσεις

    Παράταση προθεσμίας υποβολής αιτήσεων συμμετοχής ανέργων στη δράση «Κατάρτιση ανέργων στην εξυπηρέτηση-συνδιαλλαγή με άτομα με αναπηρία & χρόνιες παθήσεις»

    Ψηφιακό Περιοδικό eTwinning

    Ψηφιακό Περιοδικό eTwinning

    Το σχέδιο δράσης της ΕΕ για τη μετάβαση σε μια κυκλική οικονομία έως το 2050

    Το σχέδιο δράσης της ΕΕ για τη μετάβαση σε μια κυκλική οικονομία έως το 2050

    Νέο πρόγραμμα για 10.000 άνεργους ηλικίας έως 29 ετών στις Περιφέρειες Αττικής και Κεντρικής Μακεδονίας

    Η νέα Ψηφιακή Κάρτα ΔΥΠΑ

    Οι ανισότητες υγείας οδηγούν σε πρόωρη θνησιμότητα πολλά άτομα με αναπηρίες

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • ισότητα των φύλων
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Εκφοβισμός στην Εφηβική Ηλικία και κατάθλιψη/αυτοκτονικότητα

    Η ψυχοκοινωνική παρέμβαση στην παιδική και εφηβική ηλικία | Η εφηβεία ως εναντίωση, σύγκρουση και ρήξη

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Θέματα Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων» 2019 – 2020 | Κοινοτικό Κέντρο Ψυχικής Υγείας Παγκρατίου

    Πρόγραμμα Ψυχογηριατρικής Υποστήριξης σε απομακρυσμένες περιοχές

    Μιλώντας για την απώλεια και το πένθος

    Μιλώντας για την απώλεια και το πένθος

    Τα πρώτα αποτελέσματα του προγράμματος για την κατάρτιση Εθνικής Στρατηγικής για την Ανακουφιστική Φροντίδα

    Νομοσχέδιο για την Ανακουφιστική Φροντίδα

    Υπηρεσία Δωρεάν Συστημικής & Οικογενειακής Θεραπείας

    Δωρεάν συνεδρίες Συστημικής & Οικογενειακής Θεραπείας

    Εναλλακτική Επαυξητική Επικοινωνία

    «Εισαγωγή στον Αυτισμό: Κλινικά και Γνωστικά Χαρακτηριστικά»

    Οι ανισότητες υγείας οδηγούν σε πρόωρη θνησιμότητα πολλά άτομα με αναπηρίες

    “Πολιτικές Υγείας και Ψυχικής Υγείας” | Διαδικτυακή Εκπαίδευση

    “Πολιτικές Υγείας και Ψυχικής Υγείας” | Διαδικτυακή Εκπαίδευση

    Online Εκπαίδευση στη Συμβουλευτική LGBTQIA2+ ΑΤΟΜΩΝ 2023

    Online Εκπαίδευση στη Συμβουλευτική LGBTQIA2+ ΑΤΟΜΩΝ 2023

    Δι-Ιδρυματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Προαγωγή και Αγωγή Υγείας» | Β’ Ανακοίνωση

    Ευρωπαϊκή Ένωση Υγείας: νέο πλαίσιο υγειονομικής ασφάλειας της ΕΕ

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    Συνάφεια μεταπτυχιακών με την Ειδική Εκπαίδευση

    Διδάσκοντες/ουσες στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

    Συμμαχία με τους άνδρες και τα αγόρια για τον τερματισμό του FGM

    Συμμαχία με τους άνδρες και τα αγόρια για τον τερματισμό του FGM

    Project Officer @ European Lawyers in Lesvos

    Κοινωνικός/ή Λειτουργός στην Ithaca Laundry

    Διδάσκοντες/ουσες στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

    Διδάσκοντες/ουσες στο Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης του ΟΠΑ

    FR-Donations & Communications Officer – SAMS Ελλάς | Αθήνα

    Διοικητική υποστήριξη του προγράμματος ERASMUS+ του ΕΜΠ

    20 θέσεις Συνεντευκτών/τριων στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο

    Η τέχνη και οι τεχνικές μιας επιστημονικής αναφοράς

    Η τέχνη και οι τεχνικές μιας επιστημονικής αναφοράς

    Οι νέες θέσεις στον Π.Ο.Υ.

    Θέση Επιστημονικού/ής Συνεργάτη/Συνεργάτιδας στην Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου

    Ερευνητής/τρια στο Κέντρο Προγραμματισμού και Οικονομικών Ερευνών

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής

    Ευρωπαϊκά πανεπιστήμια: 10 σχέδια Erasmus+

    Η εργασία στην ψηφιακή εποχή

    Ψηφιακές πλατφόρμες εργασίας: το ΕΚ έτοιμο να διαπραγματευτεί για νέους κανόνες

    Ελάχιστο εισόδημα: χρειάζονται αποτελεσματικότερα μέτρα για την καταπολέμηση της φτώχειας και την αύξηση της απασχόλησης

    Το Συμβούλιο εξέδωσε σύσταση σχετικά με επαρκές ελάχιστο εισόδημα

    Διαβουλεύσεις για την ανάπτυξη και την απασχόληση

    Η Επιτροπή παρουσιάζει συγκεκριμένες δράσεις για μεγαλύτερη συμμετοχή των κοινωνικών εταίρων σε εθνικό και ενωσιακό επίπεδο

    Η νέα έκδοση του δικτύου Ευρυδίκη για τις εκπαιδευτικές πολιτικές

    Η νέα έκδοση του δικτύου Ευρυδίκη για τις εκπαιδευτικές πολιτικές

    Κατάρτιση ανέργων στην εξυπηρέτηση – συνδιαλλαγή με άτομα με αναπηρία & χρόνιες παθήσεις

    Παράταση προθεσμίας υποβολής αιτήσεων συμμετοχής ανέργων στη δράση «Κατάρτιση ανέργων στην εξυπηρέτηση-συνδιαλλαγή με άτομα με αναπηρία & χρόνιες παθήσεις»

    Ψηφιακό Περιοδικό eTwinning

    Ψηφιακό Περιοδικό eTwinning

    Το σχέδιο δράσης της ΕΕ για τη μετάβαση σε μια κυκλική οικονομία έως το 2050

    Το σχέδιο δράσης της ΕΕ για τη μετάβαση σε μια κυκλική οικονομία έως το 2050

    Νέο πρόγραμμα για 10.000 άνεργους ηλικίας έως 29 ετών στις Περιφέρειες Αττικής και Κεντρικής Μακεδονίας

    Η νέα Ψηφιακή Κάρτα ΔΥΠΑ

    Οι ανισότητες υγείας οδηγούν σε πρόωρη θνησιμότητα πολλά άτομα με αναπηρίες

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • ισότητα των φύλων
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Εκφοβισμός στην Εφηβική Ηλικία και κατάθλιψη/αυτοκτονικότητα

    Η ψυχοκοινωνική παρέμβαση στην παιδική και εφηβική ηλικία | Η εφηβεία ως εναντίωση, σύγκρουση και ρήξη

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Θέματα Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων» 2019 – 2020 | Κοινοτικό Κέντρο Ψυχικής Υγείας Παγκρατίου

    Πρόγραμμα Ψυχογηριατρικής Υποστήριξης σε απομακρυσμένες περιοχές

    Μιλώντας για την απώλεια και το πένθος

    Μιλώντας για την απώλεια και το πένθος

    Τα πρώτα αποτελέσματα του προγράμματος για την κατάρτιση Εθνικής Στρατηγικής για την Ανακουφιστική Φροντίδα

    Νομοσχέδιο για την Ανακουφιστική Φροντίδα

    Υπηρεσία Δωρεάν Συστημικής & Οικογενειακής Θεραπείας

    Δωρεάν συνεδρίες Συστημικής & Οικογενειακής Θεραπείας

    Εναλλακτική Επαυξητική Επικοινωνία

    «Εισαγωγή στον Αυτισμό: Κλινικά και Γνωστικά Χαρακτηριστικά»

    Οι ανισότητες υγείας οδηγούν σε πρόωρη θνησιμότητα πολλά άτομα με αναπηρίες

    “Πολιτικές Υγείας και Ψυχικής Υγείας” | Διαδικτυακή Εκπαίδευση

    “Πολιτικές Υγείας και Ψυχικής Υγείας” | Διαδικτυακή Εκπαίδευση

    Online Εκπαίδευση στη Συμβουλευτική LGBTQIA2+ ΑΤΟΜΩΝ 2023

    Online Εκπαίδευση στη Συμβουλευτική LGBTQIA2+ ΑΤΟΜΩΝ 2023

    Δι-Ιδρυματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Προαγωγή και Αγωγή Υγείας» | Β’ Ανακοίνωση

    Ευρωπαϊκή Ένωση Υγείας: νέο πλαίσιο υγειονομικής ασφάλειας της ΕΕ

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
socialpolicy.gr
No Result
View All Result
Home Κοινωνική Πολιτική Προγράμματα

«31 Βασικές Δραστηριότητες»: ένα χρήσιμο εκπαιδευτικό εργαλείο για την υποδοχή των προσφύγων στις τάξεις, τα σχολεία και τις κοινότητες

Σχολεία Για Όλους - Συμπερίληψη Παιδιών Προσφύγων στα Ελληνικά Σχολεία

6 Δεκεμβρίου, 2022
in Κοινωνική Πολιτική, Προγράμματα
0
Σχολεία για Όλους_Εγχειρίδιο

“Σε κανέναν δεν πρέπει να στερείται το δικαίωμα στην εκπαίδευση”
Ευρωπαϊκή Σύμβαση για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, άρθρο 2.

To εγχειρίδιο είναι διαθέσιμο εδώ

 

Τι είναι

Το πρόγραμμα «Σχολεία Για Όλους – Συμπερίληψη Παιδιών Προσφύγων στα Ελληνικά Σχολεία» παρουσιάζει το εγχειρίδιο «31 Βασικές Δραστηριότητες», ένα πολύτιμο εργαλείο στο πεδίο της συμπερίληψης στο πλαίσιο της ευρύτερης σχολικής κοινότητας. Το εγχειρίδιο αντιμετωπίζει τις προκλήσεις της υποδοχής μαθητών προσφύγων στα σχολεία της Ευρώπης και απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς και επαγγελματίες στον τομέα της ένταξης.

Το εγχειρίδιο χρησιμεύει ως ένα πρακτικό βοήθημα για τα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα και τα σχολεία σε όλη την Ευρώπη με στόχο τη δημιουργία ενός συμπεριληπτικού και φιλόξενου μαθησιακού περιβάλλοντος για τους πρόσφυγες μαθητές, καλλιεργώντας ισότιμες και δημοκρατικές σχέσεις ανάμεσα στους μαθητές/τριες, καθώς και στην ευρύτερη σχολική κοινότητα. Ανταποκρινόμενο στην πρόσφατη προσφυγική κρίση, είναι επίκαιρο όσο ποτέ, με στόχο να εξοπλίσει τις σχολικές κοινότητες με τα απαραίτητα εργαλεία προκειμένου να εξασφαλίσουν μια ασφαλή, δημοκρατική, ποιοτική και όσο το δυνατόν απρόσκοπτη εκπαίδευση για όλους τους μαθητές.

Η δημιουργία του

Το εγχειρίδιο είναι το αποτέλεσμα της τριετούς υλοποίησης του έργου «Σχολεία Για Όλους – Συμπερίληψη Παιδιών Προσφύγων στα Ελληνικά Σχολεία» από το 2019 έως το 2022, που υλοποιείται σε 64 σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε όλη την Ελλάδα. Το έργο υλοποιήθηκε από το Ευρωπαϊκό Κέντρο Wergeland (ΕWC) και χρηματοδοτείται από τα ΕΕΑ Grants.

Το έργο «Σχολεία Για Όλους» είναι μια εκπαιδευτική παρέμβαση εντός των σχολικών κοινοτήτων για την προώθηση της ένταξης και της δημοκρατίας, βασισμένη στα εκπαιδευτικά εργαλεία του Συμβουλίου της Ευρώπης και του Ευρωπαϊκού Κέντρου Wergeland. Η συνεργασία με τα σχολεία περιελάμβανε επιμορφώσεις και καθοδήγηση στους εκπαιδευτικούς, καθώς επίσης το σχεδιασμό και την εφαρμογή ενός προσαρμοσμένου σχεδίου δράσης ανά σχολείο, με στόχο την προώθηση της δημιουργίας ενός δημοκρατικού μαθησιακού περιβάλλοντος, όπου όλοι οι μαθητές νιώθουν ασφαλείς και ευπρόσδεκτοι.

Το παρόν Εγχειρίδιο συντάχθηκε από την ομάδα των ειδικών επιμορφωτών του έργου, Άγγελο Βαλλιανάτο, Γκέλυ Αρώνη, Μάριο Κουκουνάρα-Λιάγκη και Ηρώ Ποταμούση, με τη σημαντική συμβολή της ομάδας των επιμορφωτών του έργου που εργάζονται στο πεδίο, με επιμέλεια της ομάδας του EWC. Οι προτεινόμενες δραστηριότητες εφαρμόστηκαν και αξιολογήθηκαν στην πράξη και συγκεντρώθηκαν σε αυτόν τον περιεκτικό οδηγό. Στόχος αυτής της ψηφιακής, διαδραστικής έκδοσης είναι να καλύψει όλους τους βασικούς τομείς και τις ανάγκες του διαρκώς μεταβαλλόμενου σχολικού περιβάλλοντος που θα υποδεχθεί ή έχει υποδεχθεί πρόσφυγες μαθητές. Το εγχειρίδιο αποτελεί εκπαιδευτικό υλικό ελεύθερης πρόσβασης από κάθε ενδιαφερόμενο, με απώτερο στόχο την προώθηση και αξιοποίηση του από όσο το δυνατόν περισσότερα σχολεία.

Περιεχόμενο

Αυτό το σύγχρονο εγχειρίδιο έχει σχεδιαστεί ως ένα σύνολο καρτών που θα χρησιμοποιούνται δυναμικά ανάλογα με τις συγκεκριμένες ανάγκες κάθε σχολείου.

«Η κατάταξη του περιεχομένου ακολουθεί τις πιθανές ανάγκες των σχολείων, ανάλογα με τη σχέση που έχουν με μαθητές και μαθήτριες που έχουν προσφυγική εμπειρία, τη στιγμή που παίρνουν στα χέρια τους τις 31 Δραστηριότητες. Για παράδειγμα, αν στο σχολείο οι εκπαιδευτικοί του αποφασίζουν πως χρειάζεται ευαισθητοποίηση, αποτύπωση της κατάστασης που υπάρχει, προετοιμασία ή δραστηριότητες για τη σχέση παλιών και νέων μαθητριών και μαθητών που ήδη φοιτούν στο σχολείο.

Οι «31 Δραστηριότητες» δεν είναι οδηγός εφαρμογής. Είναι εύπλαστο εργαλείο, προσαρμόσιμο στην ιδιαιτερότητα και τις ανάγκες, στην ιδιοπροσωπία κάθε σχολείου στην Ελλάδα, αλλά και στο εκπαιδευτικό σύστημα κάθε κράτους μέλους του Συμβουλίου της Ευρώπης» σημειώνει ο Άγγελος Βαλλιανάτος, μέλος της συγγραφικής ομάδας του εγχειριδίου και επικεφαλής επιμορφωτών του έργου.

Το εγχειρίδιο είναι οργανωμένο σε κατηγορίες ανάλογα με το αντικείμενο, τους στόχους και τον χρόνο υλοποίησης της κάθε δραστηριότητας.

Συγκεκριμένα, η δομή που ακολουθείται θέτει τους ακόλουθους στόχους:

α.την ευαισθητοποίηση της σχολικής κοινότητας αναφορικά με την κατάσταση των παιδιών προσφύγων και τις ιδιαιτερότητες των νεαρών μαθητών,

β. τη διασφάλιση ότι το σχολείο είναι προετοιμασμένο να τους υποδεχτεί χωρίς να θέτει σχετικούς αποκλεισμούς, και

γ. την εφαρμογή πολιτικής συμπερίληψης στο σχολείο

Οι δραστηριότητες κατηγοριοποιούνται σε τρεις διαφορετικές περιόδους:

– πριν από την άφιξη των νέων μαθητών,

– κατά τη διάρκεια της ένταξής τους στον μαθητικό πληθυσμό , και

-αφού περάσει η πρώτη περίοδος και οι μαθητές αισθανθούν ότι ανήκουν στο σχολείο, Κάθε δραστηριότητα αναφέρεται στο «Πλαίσιο Αναφοράς Ικανοτήτων για Δημοκρατικό Πολιτισμό» του Συμβουλίου της Ευρώπης και στο μοντέλο της προσέγγισης ολόκληρου του σχολείου, γύρω από τους τρεις πυλώνες του: «Διδασκαλία και μάθηση», «Σχολική διοίκηση και σχολικός πολιτισμός» και «Συνεργασία με την κοινότητα».

Τη σημασία αυτού του εργαλείου υπογράμμισε η Ana Perona-Fjeldstad, Διευθύντρια του Ευρωπαϊκού Κέντρου Wergeland, κατά τη διάρκεια του πρόσφατου συνεδρίου του έργου, τον Ιούνιο 2022: «Αυτό το εγχειρίδιο συγκεντρώνει τις βιωμένες εμπειρίες των τελευταίων τριών ετών, ώστε να μπορούν να μεταφερθούν σε άλλους εκπαιδευτικούς, σε άλλα σχολεία, στην Ελλάδα και σε άλλες χώρες της Ευρώπης» προσθέτοντας ότι αυτές οι εμπειρίες είναι πολύ σημαντικές και θα βοηθήσουν τους εκπαιδευτικούς που θα υποδεχθούν νέους πρόσφυγες μαθητές στις τάξεις τους αυτό το φθινόπωρο.

Η ελληνική έκδοση του εχγειριδίου έχει εγκριθεί από το Ελληνικό Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, με σχετική εισήγηση από το ΙΕΠ, ως παιδαγωγικά κατάλληλο και συμβατό για την προώθηση της συμπεριληπτικής και ισότιμης εκπαίδευσης των μαθητών με αναφορά στην πιθανή αξιοποίηση του από τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2022-2023.

Τους επόμενους μήνες, το Εγχειρίδιο «31 Βασικές Δραστηριότητες» θα εμπλουτιστεί με δύο ακόμη κεφάλαια που θα εμβαθύνουν στο θεωρητικό πλαίσιο και σε καλές πρακτικές εφαρμοσμένες από τα σχολεία και θα ψηφιοποιηθεί ως μια διαδραστική πλατφόρμα. Επίσης, στόχο αποτελεί η μετάφρασή του και σε άλλες ευρωπαϊκές γλώσσες, πέραν της αγγλικής γλώσσας που έχει ήδη ολοκληρωθεί.

Κατά τη διάρκεια της τρέχουσας σχολικής χρονιάς, μια σειρά διαδικτυακών επιμορφώσεων και παρουσιάσεων για τη χρήση και τις δυνατότητες του εγχειριδίου θα πραγματοποιηθεί από την ομάδα του έργου ανοιχτή προς όλα τα ελληνικά σχολεία.

Με αποφασιστικότητα και ελπίδα η αρxή της συμπερίληψης να εφαρμοστεί σε όλα τα σχολεία, γιορτάζουμε αυτό το νέο εργαλείο και σας καλωσορίζουμε να «ξεφυλλίσετε» τις κάρτες, να εμπνευστείτε και να είστε έτοιμοι να υποδεχτείτε και να εκπαιδεύσετε τη σημερινή γενιά μαθητών, τους μελλοντικούς πολίτες!

Περισσότερα για το έργο “Σχολεία για Όλους” στην ιστοσελίδα και στη σελίδα Facebook.


Το έργο “Σχολεία για Όλους” υλοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος «Τοπική Ανάπτυξη και Μείωση της Φτώχειας», των ΕΕΑ Grants, με φορέα υλοποίησης το Ευρωπαϊκό Κέντρο Wergeland (EWC) και τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, με την υποστήριξη του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).

Το πρόγραμμα «Τοπική Ανάπτυξη και Μείωση της Φτώχειας» στην Ελλάδα, ύψους 6,5 εκ. ευρώ, χρηματοδοτείται από τον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο (EEA Grants) 2014 – 2021. Το πρόγραμμα φιλοδοξεί να συμβάλει στην ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής και τη μείωση των οικονομικών και κοινωνικών ανισοτήτων. Ο Διαχειριστής Επιχορήγησης για το πρόγραμμα «Τοπική Ανάπτυξη και Μείωση της Φτώχειας» στην Ελλάδα είναι η ΣΟΛ Crowe σε συνεργασία με την HumanRights360.

Περισσότερες πληροφορίες: https://www.asylumandmigration-eeagrants.gr

 

Διαβάστε Επίσης  Σχολεία για Όλους: Συμπερίληψη Παιδιών Προσφύγων στα Ελληνικά Σχολεία
Tags: εγχειρίδιοεκπαίδευσηεκπαιδευτικοίκοινωνική ένταξηκοινωνική πολιτική προγράμματαπαιδιά πρόσφυγεςσχολεία

Related Posts

Φτώχεια και Κοινωνική Ένταξη: Προς την ενταξιακή εκπλήρωση των κοινωνικών δικαιωμάτων;
Κοινωνική Αλληλεγγύη

Βραβείο Ευρωπαϊκών Πρωτευουσών Ένταξης και Διαφορετικότητας

by admin
6 Φεβρουαρίου, 2023
0

Το Βραβείο Ευρωπαϊκών Πρωτευουσών Ένταξης και Διαφορετικότητας αναγνωρίζει το έργο που επιτελούν πόλεις, κωμοπόλεις ή περιφέρειες στην Ευρώπη για την...

Read more
Νέα σύσταση για ποιοτική εκπαίδευση απαλλαγμένη από την απάτη και τη διαφθορά

«Ακούμε τη φωνή των παιδιών; Το Δικαίωμα της ελευθερίας γνώμης και συμμετοχής στην τάξη»

2 Φεβρουαρίου, 2023
3η Δράση Επιμόρφωσης Επαγγελματιών Κοινωνικής Εργασίας στον τομέα Κοινωνικής Προστασίας ανηλίκων

3η Δράση Επιμόρφωσης Επαγγελματιών Κοινωνικής Εργασίας στον τομέα Κοινωνικής Προστασίας ανηλίκων

1 Φεβρουαρίου, 2023
Η νέα έκδοση του δικτύου Ευρυδίκη για τις εκπαιδευτικές πολιτικές

Η νέα έκδοση του δικτύου Ευρυδίκη για τις εκπαιδευτικές πολιτικές

25 Ιανουαρίου, 2023
Διεθνής Ημέρα Εκπαίδευσης 2023

Διεθνής Ημέρα Εκπαίδευσης 2023

24 Ιανουαρίου, 2023
Load More

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Φτώχεια και Κοινωνική Ένταξη: Προς την ενταξιακή εκπλήρωση των κοινωνικών δικαιωμάτων;

Βραβείο Ευρωπαϊκών Πρωτευουσών Ένταξης και Διαφορετικότητας

6 Φεβρουαρίου, 2023
Εκφοβισμός στην Εφηβική Ηλικία και κατάθλιψη/αυτοκτονικότητα

Η ψυχοκοινωνική παρέμβαση στην παιδική και εφηβική ηλικία | Η εφηβεία ως εναντίωση, σύγκρουση και ρήξη

6 Φεβρουαρίου, 2023
Συνάφεια μεταπτυχιακών με την Ειδική Εκπαίδευση

Διδάσκοντες/ουσες στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

6 Φεβρουαρίου, 2023

Όλες οι αναρτήσεις στο e-mail σας

Προστεθείτε στους 6.047 εγγεγραμμένους.

Follow us on Facebook

Follow us on Facebook

newsletter

Subscribe to our mailing list

* indicates required



newsletters socialpolicy.gr


Next Post
BABY NDT-BOBATH COURSE από την Εταιρεία Προστασίας Σπαστικών/Πόρτα Ανοιχτή

BABY NDT-BOBATH COURSE από την Εταιρεία Προστασίας Σπαστικών/Πόρτα Ανοιχτή

Συνεργάτης/τιδα στο Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου

40 Εισηγητές/τριες Σεμιναρίων στο Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου

Διδάσκοντες/ουσες στο Τμήμα Ψυχολογίας Παντείου

socialpolicy.gr

© 2021 socialpolicy.gr

Navigate Site

  • Αρχική
  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης

Follow Us

No Result
View All Result
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Επίκαιρα
    • Διεθνή
    • Σεμινάρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Αρθρογραφία
    • Προγράμματα
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Βιβλία
  • Υγεία
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Επιλεγμένα
  • Σχετικά με εμάς
  • Συνεργασίες
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Blog View
  • ENGLISH edition

© 2021 socialpolicy.gr

error: Content is protected !!